Подготвителните модули на СМГ "Паисий Хилендарски"

  • 145 933
  • 1 128
  •   1
Отговори
# 375
  • София
  • Мнения: 168
Ние ще пропуснем коледното, защото в курса ще правят разбор на задачите от пробния изпит. Дори и 1-2 задачи да не са верни, все ще е от полза да ги обясни преподавател, пък и не само нерешените задачи.
Аз например от вчера до сега не мога да го накарам да седне да ми пререши последните две, за да видя какво е направил и това си е  ooooh!

# 376
  • Мнения: 494
Ако, някой има отговорите за 3 клас от ПИ моля да ги сподели!
Ето нашите отговори:
1А, 2Г, 3В, 4А, 5Б, 6Г, 7В, 8А, 9Б, 10Б, 11В, 12Б, 13Б, 14В, 15Г, 16 - 20, 17 - 100 ст., 18 - 96, 19 - 1,20 лв., 20 - 8
Задача 1 - 105 см., Задача 2 - а/ 21, б/ Биляна - 50, Гергана - 13, в/ 29.

# 377
  • Мнения: 16
Ако, някой има отговорите за 3 клас от ПИ моля да ги сподели!
Ето нашите отговори:
1А, 2Г, 3В, 4А, 5Б, 6Г, 7В, 8А, 9Б, 10Б, 11В, 12Б, 13Б, 14В, 15Г, 16 - 20, 17 - 100 ст., 18 - 96, 19 - 1,20 лв., 20 - 8
Задача 1 - 105 см., Задача 2 - а/ 21, б/ Биляна - 50, Гергана - 13, в/ 29.

На задача 1 отговора не е ли 120?.  Аз мисля, че трябва да има 14 завоя и 15 отсечки и резултата е сбора на отсечките.

# 378
  • София
  • Мнения: 1 154
Ако, някой има отговорите за 3 клас от ПИ моля да ги сподели!
Ето нашите отговори:
1А, 2Г, 3В, 4А, 5Б, 6Г, 7В, 8А, 9Б, 10Б, 11В, 12Б, 13Б, 14В, 15Г, 16 - 20, 17 - 100 ст., 18 - 96, 19 - 1,20 лв., 20 - 8
Задача 1 - 105 см., Задача 2 - а/ 21, б/ Биляна - 50, Гергана - 13, в/ 29.

На задача 1 отговора не е ли 120?.  Аз мисля, че трябва да има 14 завоя и 15 отсечки и резултата е сбора на отсечките.

И според мен отговорът трябва да е 120. В условието пише, че паякът е спрял точно преди да завие, т.е.  би следвало да е изминал и 15-тата отсечка. newsm78

# 379
  • Мнения: 494
Ако, някой има отговорите за 3 клас от ПИ моля да ги сподели!
Ето нашите отговори:
1А, 2Г, 3В, 4А, 5Б, 6Г, 7В, 8А, 9Б, 10Б, 11В, 12Б, 13Б, 14В, 15Г, 16 - 20, 17 - 100 ст., 18 - 96, 19 - 1,20 лв., 20 - 8
Задача 1 - 105 см., Задача 2 - а/ 21, б/ Биляна - 50, Гергана - 13, в/ 29.

На задача 1 отговора не е ли 120?.  Аз мисля, че трябва да има 14 завоя и 15 отсечки и резултата е сбора на отсечките.
И според мен отговорът трябва да е 120. В условието пише, че паякът е спрял точно преди да завие, т.е.  би следвало да е изминал и 15-тата отсечка. newsm78
Прави сте - това е уловката! И аз не съм дочела... Синът ми я е сбъркал, така или иначе.

# 380
  • Там, където ме обичат
  • Мнения: 3 676
Не съм доволна от модулите за 4-ти и 5-ти клас!

# 381
  • Мнения: 1 988
Защо не ти харесват?

# 382
  • София
  • Мнения: 3 291
Дали ни харесват курсовете, си проличава от това как децата се справят на състезанията, дали имат прогрес от предишните.

Аз си мрънкам от самото начало тук, но повечето родители са доволни.
Все пак курсовете са по-добре от нищо: дори едно домашно в седмицата да напише детето, си е нещо.

# 383
  • Мнения: 41 019
Дали ни харесват курсовете, си проличава от това как децата се справят на състезанията, дали имат прогрес от предишните.

Аз си мрънкам от самото начало тук, но повечето родители са доволни.
Все пак курсовете са по-добре от нищо: дори едно домашно в седмицата да напише детето, си е нещо.

По принцип как ще се справи детето на състезание зависи не само от курса. Ако зависеше само от курса, всички деца щяха да имат еднакви оценки на състезанията Wink Някои деца внимават повече, други са по-надарени и всичко това влияе. Но си права, че курсът не може да навреди. На всяко дете помага различно, но винаги помага.

# 384
  • София
  • Мнения: 3 291
Имах предвид единствено, че на един добър курс, детето все ще покаже все някакъв напредък.

До сега не съм видяла някой да каже: На предишното състезание имахме X точки, а сега X+Y. Или : сега грешните ни задачи са с Z по-малко.

# 385
  • Мнения: 41 019
Имах предвид единствено, че на един добър курс, детето все ще покаже все някакъв напредък.

До сега не съм видяла някой да каже: На предишното състезание имахме X точки, а сега X+Y. Или : сега грешните ни задачи са с Z по-малко.

Те и състезанията, предполагам, стават все по-тудни, а и всички деца напредват. Така и да си запазиш нивото е успех, защото значи, че напредъкът е като на всички. А без подготовка нивото би спадало. Който пък става все по-добър в състезанията, той вече напредва повече от другите деца. Знаеш ли колко е тежко ако си нямаш в града СМГ с курсове?

# 386
  • Мнения: 494
Цитат
На предишното състезание имахме X точки, а сега X+Y. Или : сега грешните ни задачи са с Z по-малко.
Е това е - вече взехме математически и да се изказваме... Wink Аз сънувам задачи, пък не знам за вас.
При синът ми е много хаотично - Черноризеца беше зле (поне според мен), СМТ - върхът, Салабашев - много зле, ПИ - горе-долу добре. Сега е ред на КМС. Да видим там какво ще се случи.

# 387
  • София
  • Мнения: 3 291
Колко точки на ЧХ и СМТ смяташ за зле?
Аз изчислявам в брой решени задачи,  защото се вълнувам само от решените.

# 388
  • Мнения: 494
Цитат
Колко точки на ЧХ и СМТ смяташ за зле
Честно казано, мен ме влудяват глупавите грешки, а не толкова точките и нерешените или грешно решените задачи.
На ЧХ Крис имаше 3 такива грешки - от недочитане или невнимателно четене на условията. Грешна му беше и спорната задача за спортистите и краката на столовете и техните собствени. И накрая е оставил една нерешена - за пътниците в автобус, които слизали и се качвали, имаше и кондуктори и т.н. И то нерешена, не защото не е могъл да я разбере, а защото му се сторила много лесна, като за предпоследна задача.
На СМТ - една грешна задача, много тъпа - да се преброят правоъгълниците на картинката - той е преброил и комина, който всъщност е скосен.
На Салабашев - там вече беше ужас! Задача № 5 - 4+6.7=36; 6.8-2=42... Безумие! Та той научи таблицата за умножение още в края на 1-ви клас! Или 7-ма задача - обиколката на правоъгълник, със страни 9 и 7 см., е 30 см.  #2gunfireСъщо и задачи 11, 12 и дори 15, която уж трябва да е най-трудна, всъщност е много логична и доста елементарна.
На ПИ - задачата с паяка...
Всеки път се опитвам да изляза от моите 36 години, за да преценя що-годе реално кое би било лесно за неговите 9 години. И понеже му знам възможностите, си позволявам да давам такива определения за задачите - прости, елементарни и т.н. Нооо, трудно се влиза в техните главички, настроение, моментни състояния, умора, пренасищане и т.н. Та те са на по 8-9-10 години!
Малко отклонихме темата. Всъщност говорехме за това, дали СМГ модулите помагат. Аз мисля, че все нещо им влиза в главата, а, наистината, по-старателните и амбициозни деца, просто попиват всичко.

# 389
  • София
  • Мнения: 168
Някой знае ли как се оценяват задачите за описване? Нямам предвид брой точки за задача, подусловия и т.н. Имам предвид решение с вярна последователност и логика, но с допусната техническа грешка в изчисленията още в началото, което променя и всички отговори във всяко подусловие. Аз се опасявам, че това не е оправдяние и щом отговорите се различват, точките са 0.


Общи условия

Активация на акаунт