внимавайте с промоциите на БТК!!!

  • 24 773
  • 310
  •   1
Отговори
# 240
  • Мнения: 3 479
Не мога да си обясня защо мобилните оператори напират за срочни договори? Според мен само дразнят клиентите.
Днес бях в банката да си взема новата дебитна карта. Понеже другият месец ми изтича кредитната карта и обмислях дали да не се откажа от нея, т.е. да не я подновявам, попитах служителката кога е крайният срок да подам молба за закриването й. Тя ми каза, че мога да подам молбата през кой да е ден от месец март, дори в последния. По принцип след средата на месеца картата вече е готова, но ако не искаш можеш я откажеш. Никой не те притиска за нов договор. Много ми стана приятно отношението.
Като си помислиш на пазара има само 3 мобилни оператора, а пък толкова много банки!

# 241
  • София-в сърцата на моите деца
  • Мнения: 1 729
Опитах се да сключа един безсрочен договор..Казаха ми, че таксата за безсрочен договор е с 5лв.повече Shocked Те такова животно нема..

# 242
  • Мнения: 6 207
разводът с бтк ми струваше 500 лв
с пистолет на глава не могат да ме хванат обратно за техен клиент
досега, откакто се разделихме, са загубили от мен поне 10 пъти повече.
не е ли това глупост? не са ли чували тези хора за положителен имидж?
как не съм чула един единствен човек да каже едно хубаво нещо за тях?

всъщност преди няколко месеца почти да им стана абонат пак, не се виждаше друг избор за интернет на определено място, нооо света обърнах и успях да не сключа договор с тях..

# 243
  • с/у ОколоМръсТното
  • Мнения: 19 148
и ние от снощи сме щастливо разведени с БТК.

А какви изгодни алтернативи за дом.  (стационарен) телефон има?

# 244
  • Мнения: 93
Майка ми преди малко ми каза, че е чула нещо по ТВ - Виваком прекратяват досегашната си практика да подновяват договорите за определен период - вече след изтичане договорите ставали безсрочни и можем да се оттеглим когато решим. Някой чул ли е нещо??

# 245
  • Бургас
  • Мнения: 1 280
Не съм влизала скоро в темата,но имах едно обаждане на домашния,което ме зачуди и искам да ме посъветвате.
Ползвам интернет от виваком за 25 лв на месец, имам и домашен телефон.
Та, офертата им беше-като наш лоялен клиент полага ви се безплатна СИМ карта с включени не знам си колко минути в нашата мрежа и определен брой към други мрежи. Само елате в удобно за вас време в един конкретен офис/обясниха ми къде/ дайте си паролата, която ми продиктуваха и воала.
Казвайте сега,прецакват ли ме нещо или да ходя?

# 246
  • София
  • Мнения: 30 270
Не съм влизала скоро в темата,но имах едно обаждане на домашния,което ме зачуди и искам да ме посъветвате.
Ползвам интернет от виваком за 25 лв на месец, имам и домашен телефон.
Та, офертата им беше-като наш лоялен клиент полага ви се безплатна СИМ карта с включени не знам си колко минути в нашата мрежа и определен брой към други мрежи. Само елате в удобно за вас време в един конкретен офис/обясниха ми къде/ дайте си паролата, която ми продиктуваха и воала.
Казвайте сега,прецакват ли ме нещо или да ходя?


можеш да отидеш и да видиш дали ще те накарат да преподпишеш плана си или срока на договора. Ако не- значи всичко е ОК. Просто аз трудно вярвам на безплатен обяд  Peace

# 247
  • София
  • Мнения: 816
и ние от снощи сме щастливо разведени с БТК.

А какви изгодни алтернативи за дом.  (стационарен) телефон има?

На майка и вкарах м-телски стац. плащам по около15лв.на месец.Зависи от плана.

# 248
  • Бургас
  • Мнения: 1 280
Рано ми е за преподписване -чак август ми свършва договора. Май ще ида наистина да видя. Интересното е, че ми предлагат карта, а  мобилен апарат-не.Предполагам, че там ще е загадката.

# 249
  • Мнения: X
Рано ми е за преподписване -чак август ми свършва договора. Май ще ида наистина да видя. Интересното е, че ми предлагат карта, а  мобилен апарат-не.Предполагам, че там ще е загадката.
При всички случаи ,ако приемеш картата,това означава,че сключваш нов договор,за картата.С нова дата ,деня на сключването и за следващата поне една година.
А старият ти договор отпада.
Ама питай пак де...

# 250
  • София
  • Мнения: 30 270
Рано ми е за преподписване -чак август ми свършва договора. Май ще ида наистина да видя. Интересното е, че ми предлагат карта, а  мобилен апарат-не.Предполагам, че там ще е загадката.
При всички случаи ,ако приемеш картата,това означава,че сключваш нов договор,за картата.С нова дата ,деня на сключването и за следващата поне една година.
А старият ти договор отпада.
Ама питай пак де...


и аз имам подобни съмнения. Все пак (както писах в темата) 2 пъти се занимавам с отказването на подаръците на БТК, с приемането на които се оказва, че сключваш нов договор.

Преди 2 седм. се звъни на вратата: "имате подарък часовник от ВиВаком  Shocked Викам си: "ааа, не. Не бяха апарати, чудеса, сега и часовник". Все едно са ни нарочили цялата рода....обаче се оказа, че получателят е друг. Объркали са адреса от куриерската фирма  Joy

# 251
  • Мнения: X
Ама и много неориентирани хора работят там...
Аз имам договор за домашен телефон от 27.02.
От същата дата и договор за интернет и една сим-карта.
На 15 или 16 .03 ми се обаждат от Виваком и ме питат :
"Вие сте на тарифа еди каква си на домашния телефон.На тази тарифа ли ще останете и през следващата година?"
И като казвам "да" се започва :"Като лоялен клиент имате право на безплатен апарат....и т.н."
Обяснявам ,че договора ми е отпреди 2 седмици,интернета ми е вързан към дом. телефон и сключването на нов договор е безсмислено,щото така или иначе ,не мога да го прекратя ...
Тя,не та не,Полага ви се....Ами като ти се занимава ,действай си !
Две седмици едва ли са решаващи....
Толкова ми е писнало от простакеси ,че направо й казах да прави каквото ще и да не ме занимава.
Как ги назначават, как ги избират ,идея си нямам,ама акъл ...липсва с кофи.

# 252
  • София
  • Мнения: 30 270
Ама и много неориентирани хора работят там...
Аз имам договор за домашен телефон от 27.02.
От същата дата и договор за интернет и една сим-карта.
На 15 или 16 .03 ми се обаждат от Виваком и ме питат :
"Вие сте на тарифа еди каква си на домашния телефон.На тази тарифа ли ще останете и през следващата година?"И като казвам "да" се започва :"Като лоялен клиент имате право на безплатен апарат....и т.н."Обяснявам ,че договора ми е отпреди 2 седмици,интернета ми е вързан към дом. телефон и сключването на нов договор е безсмислено,щото така или иначе ,не мога да го прекратя ...
Тя,не та не,Полага ви се....Ами като ти се занимава ,действай си !
Две седмици едва ли са решаващи....
Толкова ми е писнало от простакеси ,че направо й казах да прави каквото ще и да не ме занимава.
Как ги назначават, как ги избират ,идея си нямам,ама акъл ...липсва с кофи.


това явно им е като стихче. Абсолютно същите думи ми казаха и на мен  Joy

# 253
  • Мнения: X
Ами така ги обучават....   Mr. Green
Ама да настояваш за нов договор,при положение,че обяснявам, че имам такъв от две седмици ,едногодишен....тъпа работа.

# 254
  • София
  • Мнения: 30 270
Ами така ги обучават....   Mr. Green
Ама да настояваш за нов договор,при положение,че обяснявам, че имам такъв от две седмици ,едногодишен....тъпа работа.

това се нарича да работиш без да вкарваш грам мисъл в това, което правиш  Mr. Green

Общи условия

Активация на акаунт