Пазаруване от www.asos.com - 8

  • 42 364
  • 765
  •   1
Отговори
# 675
  • Мнения: 4 367
Може ли да ми кажете как дебнете нещо, което не е налично?

# 676
  • Мнения: 9
Благодаря за отговорите. Благодарение на pure-selina имам първа поръчка. А дали в неделя зареждат нови неща? Обичайно кога го правят.

# 677
  • Мнения: 4
Може ли да ми кажете как дебнете нещо, което не е налично?

Като го махнат от запаметените неща, просто търся. Само 30 дни може да се запазват в акаунта.

# 678
  • Мнения: 65
Момичета,не мога да не се похваля!
Не стига,че издебнах ботушките,които исках,не стига,че доставката е безплатна,ами и са ми ги пратили Асос-ци с куриер!!!
 Crazy Party

# 679
  • София
  • Мнения: 4 040
 Cry samo na men ne mi prashtat nishto s kurier,nezavisimo che mi zagubiha pratkata i nezavisimo ot cenata.

# 680
  • Sofia
  • Мнения: 45
Кода delayed15102 действа ли още? Използвах го веднъж и сега се опитах пак, но през друг акаунт и не става. Дава ми:•the discount code "DELAYED15102" has already been used and is no longer valid

# 681
  • Мнения: 142
аз го ползвах оня ден за втори път от втори акаунт и стана, а вчера с друга поръчка не стана, ама то нямам повече акаунти и заради това.

иначе за проследяването на неща най - лесно за мен е запазвам си във favorites страницата и готово, така улучих две неща заредени наново  Sunglasses

# 682
  • Варна
  • Мнения: 67
Уф, на мен ми се изгуби едната поръчка. Сега и втората ще я последва, защото трябваше да пристигне преди ден-два. А имам още една с едни боти...ако и те изчезнат ...  Tired

# 683
  • Мнения: 63
За първи път поръчах и трябваше до 8-ми да ми пристигне поръчката, а няма нищо  Sad

Къде да я чакам и търся тази поръчка.. имам номер за проследяване.  А в пощата ли трябва да дойде, или как?

# 684
  • Мнения: 115
За първи път поръчах и трябваше до 8-ми да ми пристигне поръчката, а няма нищо  Sad

Къде да я чакам и търся тази поръчка.. имам номер за проследяване.  А в пощата ли трябва да дойде, или как?

Щом имаш номер за проследяване, ще ти я донесат на адреса с куриер. Без номер идват в пощата. И аз чакам 3 поръчки, явно заради времето има голямо забавяне.  newsm78

# 685
  • Мнения: 65
Щом имаш тракинг номер,значи са ти я пратили с куриер и ще ти я донесат до вкъщи.Те трябва да ти се обадят,като са пред адреса на доставка.На проследяването не ти ли излиза къде ти е в момента пратката? Rolling Eyes

# 686
  • Мнения: 47
Момичета, моля за помощ. Преди време питах за това какъв размер по моите мерки да си купя. Избрах по-малкия и сбърках. Сега трябва да върна роклята, но не знам как. Трябва ли да им пиша преди това, в пакета нямаше фактура, така ли е и при вас? Моля, дайте ми 'едно рамо', че четох на сайта им, ама друго си е личният опит. Предварително ви благодаря.  bouquet

# 687
  • Мнения: 115
Момичета, моля за помощ. Преди време питах за това какъв размер по моите мерки да си купя. Избрах по-малкия и сбърках. Сега трябва да върна роклята, но не знам как. Трябва ли да им пиша преди това, в пакета нямаше фактура, така ли е и при вас? Моля, дайте ми 'едно рамо', че четох на сайта им, ама друго си е личният опит. Предварително ви благодаря.  bouquet

Мисля, че става и без да им пишеш, ама пиши едно писмо за всеки случай. Попълваш жълтият лист, който е в колета и го изпращаш и него с роклята. За адрес ползвай лепенката от жълтият лист, направо си я залепи нея на колета. Разходите по връщането са си за твоя сметка. И моят съвет е да изпратиш колета с номер за проследяване. Разликата в цената не е голяма, но е много по-сигурно, че ще пристигне.  Peace

# 688
  • Мнения: 65
Ако го нямаш жълтия лист,можеш да си го разпечаташ от сайта,от акаунта ти. Peace

# 689
  • Мнения: 47
Ако го нямаш жълтия лист,можеш да си го разпечаташ от сайта,от акаунта ти. Peace

reny, pure_selina, благодаря ви.   bouquetНямаше никакъв лист в колета, което ме изненада. Отивам да го търся в акаунта.  

Намерих формата и я принтирах. Като нямам фактура, как да им посоча кой връща стоката ? Някакъв клиентски номер пишете ли, или само по име и адрес ви намират? И още един въпрос - как ви връщат парите, директно в картата ли?
Когато пуснах поръчката не успях да платя през Пейпал и го направих с карта.

Последна редакция: пн, 13 дек 2010, 13:29 от Ivelia

Общи условия

Активация на акаунт