ФОРМУЛА 1 - сезон 2010 - СЕЗОНЪТ на ДВУБОИТЕ_тема 7

  • 17 349
  • 740
  •   1
Отговори
# 150
  • Мнения: 300
Същото се случва с Хам и Бътън още от началото на шампионата, честно казано не знам какво си е мислил Бътън като е отивал в Макларън. Колата се конструира единствено и само за Хам, това и на децата е ясно.
Миналата година Барикело беше отново в ролята на Вторикело, това също е ясно на всички.
А това дали ще се наложиш или не, не зависи само от качествата на пилота, отдавна знаем, че във Ф1 парите играят огромна роля.
Виждам доста качества и в Кубица, и в Кобаяши, и в Хюлкенберг дори, не е ясно обаче дали някога ще станат "големи".


И ще цитирам едно мнение от друг форум, по-добре нямаше как да го формулирам аз:

Цитат
Общо взето всички изказвания са продиктувани от фенските пристастия към Фетел и никой не се опитва да даде безпристастн а оценка на ситуацията. Казах някъде напред, че не симпатизирам на нито един от бичите момчета. Марк бил дърво и ревел пред медиите. Само че всички удобно забравиха, как в турция му казаха да намали щото "пести гориво", а Фетел беше "спестил за още една обиколка" и така тръгна атаката за 1 място, но дървото разбра за боксовите игри, а таланта не можа да направи поредното си "чисто" изпреварване и стана белята. Та питам, по какво се различават РБ, от Мкл и Ферари.
По нишо - всички играят в един цирк, само че Марк с упоритостта си запази шансовете си да се бори за титла и показа на шефовете си, че няма да играе тази игра. Де факто от Турция започна така наречената "честна игра" на РБ, защото не можаха да се оправят с пилотите си. Иначе отдавна и там щеше да си има пилот2, както при другите.

# 151
  • Мнения: 5 140
Лана, едно време като гледах Ф1, не съм вниквала изобщо в отборната политика, само съм си гледала пилота и съм му се кефела. Интриги не са ме вълнували, както и сега, над тези неща съм аз. И да бенефициентът е Альо, за коЙ пореден път да казвам, че не ме кефииии и викам това да ми е последния, щот взе да ми омръзва да се обяснявам. Да може да не съм запалена чак толкова като вас, но си я гледам Ф1.

# 152
  • София
  • Мнения: 11 275
Само да добавя към този цитат, че отборът застана зад Фетел в Турция и обяви Уебър за виновен за инцидента  Thinking

Абе една 2007 се повтаря, той затова е толкова интересен този сезон  Crazy Joy

Синеоч, не се ядосвай!
...за коЙ пореден път да казвам, че не ме кефииии и викам това да ми е последния, щот взе да ми омръзва да се обяснявам. Да може да не съм запалена чак толкова като вас, но си я гледам Ф1.
ОК, ясно е...ама няма как да стане разговор, ако си мълчим...

# 153
  • Мнения: 5 140
Фреш всеки един от изброените има потенциал, нали така? И да що пък да не станат Големи имат хъс и се борят.
А това, че с Бътън и Хам се случва същото - ти зададе ли си въпроса защо е така, какво показа Бътън този сезон, аз нищо не видях честно казано. Това че му се радвам и го харесвам, не значи че трябва да гледам само позитивно на него. Аз като негов Фен съм разочарована, което не значи, че няма да си го харесвам.

А в долният ти цитат: едно ми е интересно, защо аджеба сега се пробуди Уебър като видя заплаха от другия пилот в собствения си отбор (то не само в техния е така де), но конкретно се споменава Ред Бул.

И спирам, щот като се знам тези спорове могат да се превърнат в нещо лошо. Приключвам.

# 154
  • КиТ
  • Мнения: 2 493
Стана мазалотооооооооооо  Crazy Mr. Green Joy Joy Joy Joy Joy нИ съ бийте бре Heart Eyes Heart Eyes Heart Eyes Heart Eyes

[quote author=Lana
 По същата логика и Маса сам реши, да не му е опрял пистолет някой в челото?
А пък Алонсо има право на каквито си иска коментари, както и всеки друг...

Аз съм съгласна РБ да направят размяната, ако се наложи - но съм сигурна, че отзвукът няма да е и наполовина като след Хокенхайм, да не говорим за братята английски журналисти, който разпънаха Алонсо на кръст, но в при развой в РБ удобно ще си замълчат...и все пак ще е интересно как ще се "оправдаят" Хорнер и компания...

Не харесвам Алонсо и въпреки това смятам, че Лана и Спаска винаги са обективни в коментарите си, независимо от пристрастията си.
Фреш,   bouquet

Ся то е ясно,че никой не му допрял пистолет,ама е бразличе и мекушав и изпълнява,в минус е за него ама кво да го правиш!
Въпроса е Лана,че тоя проблем като го обсъжда изглежда смешен в очите  на феновете от другите тимове и пилоти,а и за журналистите предполагам!

Със сигурност отзвука ще бъде балкан разлика,ако Фетел пропусне Марк,защото това не средата на сезона,а последното състезание където зависи всичко,ако не го направят,а картите са в тях ще бъдат дори смешници и най-глупавите може би! ooooh!

Обективни са права си(много добре изказват своята позиция!),ама има и работи за които са си сложили 2кратните очила! Peace

Синеоч не се палиииииии ти казах Hug Hug Hug Hug

# 155
  • София
  • Мнения: 11 275
Добре де, Плами - като знаят (пък и да не знаят) че може да им се наложи подобно упражнение, що се пънаха толкова, как видиш ли при тях нямало ордърс...какво като е последно състезание. Нали пак точките ще са спечелени (ако теоритично се случи си говорим, нали?) нечестно? Къде е разликата? Дали ще са 7-те точки на Алонсо или 2-те на Марк - къде е разликата? И повярвай ми, ако Фелипе беше бърз нямаше да му се наложи да прави упражнението в Германия.

Пък за Алонсо мога да ти кажа, че много хора го харесват защото го смятат за човек, който говори каквото мисли, дори да не е политически коректно...така че едва ли ще стане смешен в нечии очи - най-много да си спечели повече антифенове, но това едва ли го притеснява особено.

# 156
  • Мнения: 300
Синеоч, разликата между Бътън и Хам е 22 точки, не е кой знае какво. И Шумахер да го вземат да кара в МКЛ, пак Хам ще е номер 1.
А дори и на Шумахер му е трудно да се състезава с кола, който не отговаря на стила му на каране.

Истината е, че колата на МКЛ няма потенциала на РБР и Ферари, особено във втората половина на сезона. За нас зрители може да изглежда, че Дженсън няма хъс, не мога да кажа на какво се дължи това каране, може би заради титлата мотивацията му да не е толкова силна. Каквото и да си говорим обаче, той никога не е бил от агресивните пилоти, аз затова го харесвам. Изпреварването на Кобаяши в Бразилия може би беше една от малкото борби между Кобаяши и друг пилот, която не завърши с контакт. Точно този стил на каране на мен ми харесва и спечелването на титлата миналата година доказа, че този стил може да бъде печеливш.

А Уебър се пробуди, когато видя, че незаслужено е в ролята на втора цигулка.

# 157
  • Мнения: 5 140
Синеоч, разликата между Бътън и Хам е 22 точки, не е кой знае какво. И Шумахер да го вземат да кара в МКЛ, пак Хам ще е номер 1.
А дори и на Шумахер му е трудно да се състезава с кола, който не отговаря на стила му на каране.

Истината е, че колата на МКЛ няма потенциала на РБР и Ферари, особено във втората половина на сезона. За нас зрители може да изглежда, че Дженсън няма хъс, не мога да кажа на какво се дължи това каране, може би заради титлата мотивацията му да не е толкова силна. Каквото и да си говорим обаче, той никога не е бил от агресивните пилоти, аз затова го харесвам. Изпреварването на Кобаяши в Бразилия може би беше една от малкото борби между Кобаяши и друг пилот, която не завърши с контакт. Точно този стил на каране на мен ми харесва и спечелването на титлата миналата година доказа, че този стил може да бъде печеливш.

А Уебър се пробуди, когато видя, че незаслужено е в ролята на втора цигулка.


ааааа Пробудил се, ами да му пожелаем Добро Утро тогава, е мнооо му здраве тогава, аз незнам той до сега да е бил някъде 1-ва  Mr. Green

# 158
  • Мнения: 300
Питах чичко гугъл няколко неща и ето какво разбрах:

Уебър е във Ф1 не много отдавна - от 2002 година, от 2007 година кара за РБР.
Бътън например печели титлата си през 9тата година във Ф1, Кими през 7-тата, дори седемкратният печели първата си титла през 4-тата си година във Ф1.
Това по въпроса, че късно се бил сетил, възрастта не е порок.
Добрите години за РБР започват през 2009.
През 2009 Фетел завършва 2-ри, Уебър е 4-ти в генералното класиране, разликата в точките не е много голяма, световни шампиони като Хамилтън, Райконен и Алонсо са зад него в класирането.

# 159
  • Мнения: 5 140
Значи сега си идваме на думата - точно и тези изброените имат шанс: "Кубица, и в Кобаяши, и в Хюлкенберг".....

Мда и аз си правих консултации с Гугъл и четох да.

# 160
  • Мнения: 300
Аз никъде не съм казала, че нямат шанс, дори напротив.
Както си говорихме преди време, във Формулата, както и в други спортове, всичко е въпрос на лобита и пари, и дори един пилот да е прероден Шумахер, ако няма стабилни спонсори или солидно лоби, си е все тая.

# 161
  • Мнения: 5 140
Фреш не забравяй, че винаги Има Изключениееееее.

# 162
  • Мнения: 4 664

ааааа Пробудил се, ами да му пожелаем Добро Утро тогава, е мнооо му здраве тогава, аз незнам той до сега да е бил някъде 1-ва  Mr. Green

 Laughing Laughing Laughing
Това ми хареса   bouquet
Аз имам още какво да кажа , но ще си замълча ...

Лана - не се притеснявай за Хорнер и компания ... Оттук насетне ще създават още по - големи проблеми на "големите отбори"
Фреш - и ти въртиш , сучеш , все Фетел ти е в устата  Confused

И по повод на последното изречение на Фреш - съгласна съм . Това още веднъж доказва , че сантандерското протеже не е чак толкова голям  Simple Smile

Няма да пиша известно време , че не отиват на добре нещата  Mr. Green

# 163
  • Мнения: 5 140
Пипинка и аз спирам  Confused Млъквам така да се каже!!!!!!!! Crossing Arms Crossing Arms Crossing Arms Crossing Arms Crossing Arms

# 164
  • Мнения: 300
В последните ми 4-5 мнения само един път съм споменала Фетел. Отношението ти към мен е тенденциозно, дай ся като нямаме еднавки пристрастия, да се избиваме ли?

В предишни постове съм се изказвала срещу него след сблъсъка с Бътън, нормално е да защитавам моето си гардже.

И това, че харесвам Уебър, не е защото не харесвам Фетел, също държа да се знае.

И последно, аз не съм за отборните заповеди и ако Марк спечели след заповед от бокса, определено тази титла на мен ще ми горчи.
И не смятам, че Фетел трябва да го пропуска, за мен това не е феърплей.

Общи условия

Активация на акаунт