Проблем със стоки, купени от Техномаркет !

  • 11 001
  • 96
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 9 806
А като не можете, да насмогнете, да връщате боклуците на този магазин, чий го дирите, да купувате от тях цялото си ел. обзавеждане от там?

# 16
  • Мнения: 7 341
Всичко ни е от Техномаркет слава-богу никакъв проблем не сме имали .
Пет уреда един след друг и всичките дефектни -каръшко късметче сте изтеглили .

# 17
  • Мнения: 3 794
Гос`жа Мафани , защото 3 от 5 са купени наведнъж... Tired
Iliana__, явно е съдба...Професията ми е да тествам софтуер, но неволно тествам и ел. уреди Grinning

# 18
  • БГ
  • Мнения: 78
Дразни ме факта, че според тях е ОК да ти продадат боклук и после да ти го заменят със същият!
Viktoria®, много добре знам как да ползвам едно обикновено копче ! Ти, ако си хвърляш парите на вятъра, аз държа за тях да получавам нещо в замяна.
Дразни ме и факта, че мен няма кой да ме компенсира за изхабените нерви и изгубеното време във връщане на продукти.
Не ми позволиха да си закупя друг продукт, дори и да доплатя.
Ами извинявай много, ама насила ли да ползвам скапаните им боклучави продукти ?


Аз имах същият проблем с Техномаркет в Благоевград.
След няколко безуспешни опита - подадох сигнал в КЗП - че като почнаха едни......но оправиха нещата след 3 месеца ходене по мъките.
И аз мисля,че трябва да ценим труда и парите,които получаваме за него - защото аз работя по 14 часа на ден и получавам безбожно ниско възнаграждение - 500 лв,а ме водят на 240 лв.
Е-е-е след хиляди лишения,които съм поела,за да си купя уред,които ще облекчи напрегнатото ми ежедневие не заслужавам ли качествена стока? А те какво - продават ми брак за стандарта на ЕС,внесен може би контрабандно и очакват от мен да съм им благодарна Mr. Green Е имат да чакат!

# 19
  • Мнения: 7 341




И аз мисля,че трябва да ценим труда и парите,които получаваме за него - защото аз работя по 14 часа на ден и получавам безбожно ниско възнаграждение - 500 лв,а ме водят на 240 лв.

Това може да го пропуснеш ,нещо като укриване на доходи се води .

# 20
# 21
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Аз доколкото знам и доколкото съм чела закона за защита на потребителите, рекламацията се прави при продавача и той поема отстраняването на дефекта или подмяната на стоката. Купувачът не се занимава с разходки до сервизи.

От Техномаркет имаме някои уреди - не сме имали проблеми с тях, нито с магазина.

# 22
  • Мнения: 3 794
pinito, благодаря !
Ще чета ЗЗП и се надявам днес поне да ми позволят да си заменя пресата за такава на друга марка дори и да се наложи да доплатя.
Като чета излиза, че съм си напълно в правата да си взема парите или да подменя стоката за друга...

# 23
  • с/у ОколоМръсТното
  • Мнения: 19 143
Пералня на Samsung за 7кг с цена 650 лв . Дава някаква странна грешка, тъй като е с ел. дисплей, но още нямаме време да се занимаем по-детайлно с нея.

е, ти с най-скъпото не се занимаваш.
Пък К&К сервиз са едни "бързацииииии"... Не знам какво чакаш?

# 24
  • Мнения: 3 794
Шани, правим ремонт и направо едвам смогваме на останалите ангажименти. Ще стигнем и до нея... ooooh!

# 25
  • София /Абсурдистан
  • Мнения: 13 511
Пералня на Samsung за 7кг с цена 650 лв . Дава някаква странна грешка, тъй като е с ел. дисплей, но още нямаме време да се занимаем по-детайлно с нея.

е, ти с най-скъпото не се занимаваш.
Пък К&К сервиз са едни "бързацииииии"... Не знам какво чакаш?

Това е най-смотаният сервиз, с който съм си имала работа Confused

# 26
  • Мнения: 3 794
За пералнята не е ясно дали е дефект или е от налягането на водата. Настоявахме да говорим с някой от магазина, но управителя каза, че там никой нищо не може да ни каже  ooooh!
Днес ще искаме тел. на сервиза, за който ни каза предния път...

# 27
  • Мнения: 0
Слушайте мами и мадами. Много си е готина темата. Никак не е тъпа и на който му е писнало от такива теми да не  ги чете. Техномаркет е магазин на КК Електроникс - генерален дилър или представител на Самсунг за Бг. Т.е. официално в България и една карфица произведена от Самсунг неможе да се продаде  без КК електроникс. И тук точно е белята и затова Самсунг е "мръсна дума" у нас за разлика от US да речем.  КК Електроникс внасят от Самсунг най-ниско качествените неща, изработени от евтини материали и предназначени за малките нискобюджетни пазари. Съответно и качеството е такова. Сервиза на техниката е също на КК Електроникс. Да не говорим за гаранции, срокове и др. подобни. В къщи мъжо е забранил Техномаркет да се споменава въобще. Ама то и Технополис не са кой знае каква стока.  Може да ви се вижда смешно, но най сме доволни от техники купени от Метро. Били остареки модели, били залежали и незнам какво си още. Да ама каквото сме купили от там всичко си работи. И ще  един пример. Щяхме да пътуваме в чужбина и решихме да си купим още една SD карта за фотоапарата. Нито един техно незнам какъв си не дава гаранция за такава покупк, въпреки, че ако картата ес по-голям капацитет - да кажем 8 мб и нагоре си е доста скъпа. Да ама не. Метро обаче дава 1 год. гаранция на такава покупка. За това ме светна една позната. чияйто карта се скапала на 10 мес. В Метро и върнали парите защото нямали такава наличност.

# 28
  • Мнения: 235
КК Електроникс внасят от Самсунг най-ниско качествените неща, изработени от евтини материали и предназначени за малките нискобюджетни пазари. Съответно и качеството е такова. Сервиза на техниката е също на КК Електроникс. Да не говорим за гаранции, срокове и др. подобни.

Ха,Добър Ден!
И не само тази фирма.
Всичко е на късмет-"Тука има,тука нЕма".

# 29
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Аз знам за още един основен недостатък на тези магазини.
Консултантите им не са преминали обучение и не са с подходяща подготовка за такива. Т.е. ако нищо не разбирате от техника - не разчитайте на компетентно мнение в магазина. Заплатите им също са фактор и поне тук в Ямбол се хващат някакви хлапета, колкото да не се мотаят без работа по цял ден.
Иначе - държат сравнително по-ниски цени и при подходящо проучване си заслужава да се пазарува при тях.

Общи условия

Активация на акаунт