Млада ли съм да бъда майка ?

• 12 281
  • 89
  •   1
Отговори
След две седмици живот и здраве навършвам 21години. Имам сериозен приятел от 5 години, с когото сме се разделяли по една или друга причина, но наистина много се обичаме вече дълги години. Бях малка, когато се запознахме и се събрахме. 3 пъти сме се разделяли за по-дълго , уж да си починем един от друг, но сме си давали един рефреш на връзката, който ни показа, че нито една глупава дискотека или флирт не може да ни раздели, а напротив да ни сплути.  Наистина много сме преживели и много се обичаме.
От ското си говорим за бебе и сватба.. той много иска, аз също, но дали не сме малки? Той е на 23, почти 24. Аз съм студентка, работя също така и домакинствам в къщи, тъй като загубих майка си, когато бях на 17 и ми се наложи бързо да порастна и да се боря с живота. С баща ми никога не съм се разбирала, но откакто почина моята страхотна мама, той се промени, подкрепя ме, видя, че мога сама да се справя с образование, работа и домакинство, помагал ми е винаги. Но се страхувам, че съм малка, макар за годините си да имам акъл , тревожа се, че прекалено много искам момиче, защото искам да я науча и да й дам, онова, което моята майка успя и не успя да ми даде.
Четох доста теми във форума, кой кога е родил, кой е загубил родител.. Но искам да чуя (прочета) малка ли съм, а ако го чуствам защо да чакам?

# 1
  • Пловдив
......тревожа се, че прекалено много искам момиче, защото искам да я науча и да й дам, онова, което моята майка успя и не успя да ми даде.

А ако имаш момче, какво става ? Детето не бива да е средство. Ако причината да го искаш е, за да избягаш или да си донесеш нещо- по-добре изчакай.
Иначе ако решението ти е зряло, не виждам защо да си малка.

# 2
Antonelly най-важно е ти как се чувтваш и дали си готова за тази стъпка . Ако наистина и двамата сте готови да поемете отговорността за дете и сте помислили за всички промени и трудности които то ще ви донесе , значи го направете  Hug