25% намаление в Хиполенд

  • 75 342
  • 556
  •   1
Отговори
# 210
  • Пловдив
  • Мнения: 2 146
Bliss, не е точно така, защото ти в случая правиш заявка едностранно, като ти се потвърждава, че заявката е приета, но не и изпълнена или с други думи приета от търговеца, което е равносилно на неговото подписване на договора.
Онлайн търговията не е като физическите магазини.
Има обаче друго. Те се ангажират поръчката да те бъде доставена да определен срок, което ако не напряват трябва да комнпенсират, т.к. това са обявили, а не изпълняват, а ако не вече да си търсиш права. В мейла обаче пише изрично, че това не е потвърждение на поръчка, така че за това няма как да ги бутнеш.

С всичко съм съгласна.
Michelle*, само не си обяснявам защо имаше махнати артикули 1ч преди започване на кампанията черен петък. Мислех, че е чисто и просто равносметка на таргета, който в случая се изразява в очакването от кампанията и реалните наличности от съответния артикул... да, но не. Същия ден следобяд повечето от артикулите отново бяха достъпни за поръчка. Тази схема от какво е провокирана? Честно да си кажа не оставя никак добро впечатление и усещане в клиента.

Това са маркетингови трикове, примерно аз искам количка, към нея ще си купя комплект за количка, чадърче, чантичка, термос за шишета в подобна разцветка, одеяло в същата гама и още няколко други нещица - т.е. аз ще изхарча поне още 200 лв. покрай самата количка. Ако ми излезе, че количката я няма аз няма за какво да купя всички аксесоари към нея и няма да поръчам нищо. Моята поръчка например е такава и ако сега ми кажат, че количката я нямат просто ще откажа цялата си километрична поръчка, защото така или  иначе ми се съсипва цялата концепция  Wink и по-добре да отида до друг магазин да направя там някоя хилядарка оборот и да преговарям за отстъпки или да поръчам отново онлайн но този път  от чужбина.

# 211
  • Мнения: 78
.

Последна редакция: сб, 19 ное 2016, 15:57 от Мichelle*

# 212
  • Мнения: 78
Bliss, не е точно така, защото ти в случая правиш заявка едностранно, като ти се потвърждава, че заявката е приета, но не и изпълнена или с други думи приета от търговеца, което е равносилно на неговото подписване на договора.
Онлайн търговията не е като физическите магазини.
Има обаче друго. Те се ангажират поръчката да те бъде доставена да определен срок, което ако не напряват трябва да комнпенсират, т.к. това са обявили, а не изпълняват, а ако не вече да си търсиш права. В мейла обаче пише изрично, че това не е потвърждение на поръчка, така че за това няма как да ги бутнеш.

С всичко съм съгласна.
Michelle*, само не си обяснявам защо имаше махнати артикули 1ч преди започване на кампанията черен петък. Мислех, че е чисто и просто равносметка на таргета, който в случая се изразява в очакването от кампанията и реалните наличности от съответния артикул... да, но не. Същия ден следобяд повечето от артикулите отново бяха достъпни за поръчка. Тази схема от какво е провокирана? Честно да си кажа не оставя никак добро впечатление и усещане в клиента.

Това са маркетингови трикове, примерно аз искам количка, към нея ще си купя комплект за количка, чадърче, чантичка, термос за шишета в подобна разцветка, одеяло в същата гама и още няколко други нещица - т.е. аз ще изхарча поне още 200 лв. покрай самата количка. Ако ми излезе, че количката я няма аз няма за какво да купя всички аксесоари към нея и няма да поръчам нищо. Моята поръчка например е такава и ако сега ми кажат, че количката я нямат просто ще откажа цялата си километрична поръчка, защото така или  иначе ми се съсипва цялата концепция  Wink и по-добре да отида до друг магазин да направя там някоя хилядарка оборот и да преговарям за отстъпки или да поръчам отново онлайн но този път  от чужбина.

..

# 213
  • Мнения: 75 674
Някой от Хиполенд ли се включва да пише тук? А защо постоянно си трие мненията-не разбирам newsm78

В деня преди промоцията писах на мейла на Хиполенд, но отговор не получих. От магазина ми казаха, че няма и да получа...Защо е така?

Сега до кога трябва да чакаме потвърждението-14 работни дни от поръчката ли? Защото и аз си намерих на подобна цена артикула, който пуснах от Хиполенд и искам подаръка да ми е сигурен Confused

А как стои въпросът с връщане на поръчката - удържа ли се такса, транспортни разходи и т.н?

# 214
  • Мнения: 78
Когато желаете да върнете дадена  поръчка, си поемата само обратните транспортни разходи.

Вече по друг начин стои въпросът, ако искате да върнете даден артикул с цел рекламация.

Ако някой има въпроси да се обърща на лични, стига да съм полезна бих помогнала с каквото мога.  Peace Hug

Последна редакция: сб, 19 ное 2016, 16:44 от Мichelle*

# 215
  • Мнения: 75 674
Благодаря...транспортните разходи колко са - 3 лв., колкото ми е доставката ли?

# 216
  • Мнения: 78
Би трябвало да са толкова, за това трябва да питате куриерната компания (Спиди или Европът).  Hug

# 217
  • Мнения: 818
Аз поръчах он лайн количка, защото сме в малък град. Днес ходихме до по-голям град и се отбихме в магазин Хиполенд да доразгледаме количката.
Една продавачка ни обясни как се сгъва и ние казахме че сме поръчали и чакаме потвърждение, тя каза "Ами ако бяхте дошли щяхте да я вземете" аз обясних, че сме поръчали розова, защото наличната беше синя, а тя каза "И потвърдиха ли Ви розова, защото това е един от най-купуваните модели, но розова нито сега нито преди сме получавали, освен да е някоя мостра  Shocked"
Та и аз ще чакам да видим дали ще потвърдят, ако нямам отговор до петък и харесам нещо в Baby.bg, ще поръчам и ще откажа поръчката в Хипо.

# 218
  • Мнения: 75 674
И аз така ще направя, защото искам да съм сигурна, че подаръка ще е осигурен Peace

# 219
  • Варна
  • Мнения: 5 262
Двата коментара и аз не прочетох. Ще помоля на лично, т.к. предполагам е отговор на запитване.
Ако имат само мострена количка или каквото и да било друго ще ви уведомят, че е мостра и тогава решавате искате ли я или не.
За отговора те знам защо така са казали. Доста пъти съм комуникирала с тях по мейл и винаги имам отговор в рамките на деня или не по-късно от обяд на следващия. Последната ми комуникация беше точно деня преди намалението.

# 220
  • Мнения: X
Аз пък продължавам да нямам потвърждение на поръчката на мейла, макар във фейсбук да ми казаха, че са проверили и е приета в системата им. Но нищо черно на бяло не съм получила. Честно казано системата им е крайно несериозна и за в бъдеще ще се въздържам от покупки от този магазин, както он-лайн, така и в магазините им. Има достатъчно друг избор.

# 221
  • Пловдив
  • Мнения: 2 146
Аз пък продължавам да нямам потвърждение на поръчката на мейла, макар във фейсбук да ми казаха, че са проверили и е приета в системата им. Но нищо черно на бяло не съм получила. Честно казано системата им е крайно несериозна и за в бъдеще ще се въздържам от покупки от този магазин, както он-лайн, така и в магазините им. Има достатъчно друг избор.

И аз нямам все още, но в профила ми в техния сайт на състояние на поръчката пише "Магенто - опции", а преди два дни пишеше "Нова". Вероятно има някакво раздвижване дано да е към положителна посока.

# 222
  • Мнения: 818
На моята все още пише "Нова".

# 223
  • Варна
  • Мнения: 5 262
И моята е нова, а е от пъврите им поръчки имайки предвид срива. Пусната е малко след 1ч. По логика трябва по ред на получаване да ги обработват. Вчера и днес обаче едва ли се е случвало това.

# 224
  • Пловдив
  • Мнения: 2 146
И моята е нова, а е от пъврите им поръчки имайки предвид срива. Пусната е малко след 1ч. По логика трябва по ред на получаване да ги обработват. Вчера и днес обаче едва ли се е случвало това.

Аз за моята получих имейл че е приета в 1:09 ч. на 18.11.2016 г., пуснах я няколко минути преди това.

Общи условия

Активация на акаунт