D H L

  • 57 405
  • 738
  •   1
Отговори
# 720
  • София
  • Мнения: 607
За какви злоупотреби говорите?




прочети последните две страници и ще разбереш за какво става въпрос  Peace

# 721
  • Мнения: 4 406
некоректни получатели винаги ще има, когато се пазарува по интернет, защото естеството на ел. търговията е такова, не само в международен план, ами и в рамките на България . Действително е въпрос на съвест да не се злоупотребява. Но все пак това е личен избор на получателя. Няма как да бъде задължен да получи пратка, ако не желае да го направи и интернет търговците поемат този риск.
Също така, трябва да се има предвид, че постоянното наблюдение на злоупотреби от потребители в България може да доведе до вземане на решение от интернет магазина да спрат да предлагат доставка до нас, защото рискът е твърде висок.

# 722
  • Варна
  • Мнения: 6 884
Прочетох.
В английския сайт връщането на артилул/и е безплатно 15дни след получаването.
Във френския не знам, като намеря време ще попрочета какви са им условията. Наизуст не ми се говори.

# 723
  • София
  • Мнения: 530
Прочетох.
В английския сайт връщането на артилул/и е безплатно 15дни след получаването.
Във френския не знам, като намеря време ще попрочета какви са им условията. Наизуст не ми се говори.

Връщане на артикул е едно. Невзимане / съзнателно неполучаване на пратка с цел аванта, защото сме много хитри, е друго. Говорим за второто. Некултурното. Некоректното. Невъзпитаното. Наглото. С потенциални негативни последствия за всички, като разбира се потърпевши ще бъдат културните, коректните и възпитаните.

# 724
  • Мнения: 4
Който е по запознат ще може ли  да ми помогне.В сайта на днл ми пише за пратката че е задаржана в офиса до поискване на клиента.Какво следва от тук нататък.Какво трябва да направя

# 725
  • София
  • Мнения: 530
Който е по запознат ще може ли  да ми помогне.В сайта на днл ми пише за пратката че е задаржана в офиса до поискване на клиента.Какво следва от тук нататък.Какво трябва да направя


Да им се обадиш. Телефона е на 1 стр. Да си кажеш името и номера, който си проследила. И да си получиш пратката! успех!  Peace

# 726
  • Мнения: 4
мимиска
благодаря ти МНОГООООООООООООООООО:)))))))))))

# 727
  • Варна
  • Мнения: 6 884
Връщане на артикул е едно. Невзимане / съзнателно неполучаване на пратка с цел аванта, защото сме много хитри, е друго. Говорим за второто. Некултурното. Некоректното. Невъзпитаното. Наглото. С потенциални негативни последствия за всички, като разбира се потърпевши ще бъдат културните, коректните и възпитаните.

Аванта? Признавам, че не те разбитам... без значение каква е причината за невземане на пратката и връщането и обратно на подателя, какво точно печели получателя в случая? Няма стока, възстановена му е сумата. Нима не е същото с върнат артикул/нещо което е право на потребителите по цял свят? И в двата случая подателя е на загуба разходи по изпращане и получаване. Нещо друго ли има за което не се сещам? Пиша си от чисто любопитство и малко защото дчл не са ми любимата куриерска фирма от край време, признавам си .  Mr. Green

# 728
  • Мнения: 25
Връщане на артикул е едно. Невзимане / съзнателно неполучаване на пратка с цел аванта, защото сме много хитри, е друго. Говорим за второто. Некултурното. Некоректното. Невъзпитаното. Наглото. С потенциални негативни последствия за всички, като разбира се потърпевши ще бъдат културните, коректните и възпитаните.

Аванта? Признавам, че не те разбитам... без значение каква е причината за невземане на пратката и връщането и обратно на подателя, какво точно печели получателя в случая? Няма стока, възстановена му е сумата. Нима не е същото с върнат артикул/нещо което е право на потребителите по цял свят? И в двата случая подателя е на загуба разходи по изпращане и получаване. Нещо друго ли има за което не се сещам? Пиша си от чисто любопитство и малко защото дчл не са ми любимата куриерска фирма от край време, признавам си .  Mr. Green


Не говорим за слуаите в които даден потребител си е взел пратката видял е, че нещата не отговарят на очакванията и е решил както си му е реда да ги прати за своя сметка обратно на Ла редут и те да му върнат парите. Това е нормално и се практикува в цял свят.

Говорим за слуая в който за да не даде 15-20 лв. за връщане на пратката до франция , потребителя просто отказва да си я получи с надеждата DHL  да я върнат за тяхна или на Ла редут сметка. Или проста да се скатае и да каже че не е получил нищо.

Ще дам пример само до какво води това, поръчвах си от един сайт(по скоро търговец в ebay) електеоника . Доставката беше около 10 паунда. При последната ми поръчка от там (моя грешка че не си гледах добре нещата ) изведнъж видях че доставката до Бг е 30 паунда и 3,75 задължителна застраховка. Това при положение че си пише че до ЕС е 10 паунда. Веднага писах даже мислех да блокирам Paypal плащането но хората ми го показаха къде е написано че за България и Италия поради зачестилите злоупотреби са въведени тези рестрикции.


Това го написах само за да каже, че и аз като други тук не харесвам DHL и работата им да речем, но по изгодно от това 6 евро за доставка и в повечето случаи с код за безплатна и това не плащаме, няма да намерим в ЕС. Най малкото което Ла редут могат да направят е да спрат за акаунти от БГ да се лови кода за безплатната доставка и да ни сложат стандартната цена на доставката по DHL , не им знам тарифите но ми се наложи да пратя нещо до холандия с тях и ми взеха 36 лв за малък пакет.

Така че моя призив е спазвайте задълженията си като потребители и когато ви ги нарушава продъвача или доставчика си търсете правата. Но когато те са коректни, не виждам полза от тарикатлъка на дребно.

Извинявайте за дългия и може би отегчителен пост.

Последна редакция: нд, 23 яну 2011, 19:25 от kaio

# 729
  • София
  • Мнения: 2 296


Огромно благодаря на Ева за целия труд, който полага, но сигурно на всички ще се спестяват нерви и писане, ако в 1-и пост на темата се упомене за какви неща може да се пише в темата и за какви не!
Бих искала да си изтрия 2-та поста, за да не утежнявам темата и да не дразня никого, не сък искала това!
Извинявам се за спама!
Първо ще кажа, че едно мнение във форума може да се редактира от автора до 24 часа.

Второ, далеч съм от идеята да натрапвам мнението си на когото и да било, но меко казано ме подразниха, а и предполагам, повечето коректни и съвестни клиенти на Лр,
предложенията и предположенията да  не се взимат поръчките от куриер!
На мен DHL  не са ми нито любими като фирма, нито имам нищо общо с тях.
Заради недобросъвестни и користни потребители потърпевши станаха много от коректните и честни клиенти на Ларедут! Просто предусещам какво ще стане, след като и най-неопитните потребители се "научат" на хватката да не вземат  поръчката си, защото видите ли нещо не им е харесало и не са внимавали като са пускали поръчка...

А kaio се е изразил повече от перфектно! Благодаря за което!

# 730
  • Пловдив
  • Мнения: 3 636
Изобщо не е по темата,но ще дам примар с френския сайт фармашоп.Пуснаха код за БД само за 5 дни по коледа.Заради 2 поръчки от Бг от едино и също ай пи на другия ден БД беше отрязана.Доставката е 16 евро и то по пощата.
Така че помислете си добре какво правите

# 731
  • Мнения: 501
Не разбирам,защо изобщо ще поръчваш нещо,което не искаш да получиш  ooooh!
Пазаруваш евтино,не плащаш доставката,получаваш подарък .... нямам думи  ooooh!
Особено сега,след като получаваш нещата си в рамките на 2 седмици и то до вратата.Минали години сме чакали по намаленията и по 2-3 месеца ....

# 732
  • Мнения: 277
На 19 .01 получих имейл за една пратка,че ми е била пратена и оттогава все си стои в Лил.Искам да ви кажа,че нямаме право да се оплакваме от доставката,едно че като няма намаления идва по бързо и друго ,че ни я носят на вратата и то без пари.

# 733
  • Мнения: 156
Момичета поръчката ми от 13.01 стои със статус
 Понеделник, Януари 17, 2011  Място Време Парчета
1 Получена е информация за пратката LILLE - FRANCE  15:36   и не се променя.Какво ме съветвате да направя?Силно се надявах тази сутрин да видя че се е придвижила,но се разочаровах   Cry

# 734
  • Мнения: 25
Силно се надявах тази сутрин да видя че се е придвижила,но се разочаровах   Cry


Изчакай поне до към 11 часа, тогава обикновенно се обновява информацията ,  така съм забелязъл.

Освен това, първия етап от доставката който Ви изписва на сайта на DHL е "Shipment Details Received.", това не значи че поръчката е в куриера, това означава, че Ла редут са заявили тази поръчка за доставка, но самото предаване към DHL може да е и след 2-3 дни. (това го съдя по нашите куриерски фирми, точно така изписва в сайта на еконт ако например днес заявя поръчка за сряда)

Последна редакция: пн, 24 яну 2011, 08:01 от kaio

Общи условия

Активация на акаунт