Пазаруване от eChemist.co.uk

  • 52 810
  • 641
  •   1
Отговори
# 555
  • Пловдив
  • Мнения: 3 855
Това че го виждаш в сайта съвсем не значи че е наличен.Само няколко поста по нагоре Пола е описала как поръчката й стой в статус Goods Allocated,Тя вижда стоките в сайта но те ги нямат.Нееднократно ми се е случвало да нямат дадена стока и ордера ми стои и чака ,а аз ги виждам в сайта.Винаги са ми връщали парите и то без дълга и мъчителна комуникация.
Пиши им че предпочиташ да ти върнат парите -няма да има проблем

# 556
  • around the world, where the heart belongs
  • Мнения: 1 187
Здравейте,
Тъй като не можах да открия в темата - искам да ви питам плаща ли се някаква мито или допълнителни такси при поръчка от сайта, след като пристигнат нещата? Мерси предварително.

# 557
  • София
  • Мнения: 1 234
Не, не се плаща нищо допълнително, направо си взимаш нещата от пощенския клон  Peace

# 558
  • Мнения: 59
Това че го виждаш в сайта съвсем не значи че е наличен.Само няколко поста по нагоре Пола е описала как поръчката й стой в статус Goods Allocated,Тя вижда стоките в сайта но те ги нямат.Нееднократно ми се е случвало да нямат дадена стока и ордера ми стои и чака ,а аз ги виждам в сайта.Винаги са ми връщали парите и то без дълга и мъчителна комуникация.
Пиши им че предпочиташ да ти върнат парите -няма да има проблем
Писах им днес и чакам с нетърпение отговора им дали ще ми върнат парите. Определено не намирам за коректна тази тяхна политика. Да ти дърпат парите за стока, която знаят, че нямат на склад. Ок, съгласна съм да поизчакам примерно 2-3 дни, докато си я набавят, но да чакам цял месец... Това никъде другаде не ми се е случвало, а пазарувам от много сайтове. Дали и останалите хора, които са я закупили и те чакат по цял месец за доставка? Или ако мине номера, мине... Получих натрошената пудра на 10.01, на 11-ти ми съобщават, че ще я пратят наново. Чакам половин месец, нищо не идва. Решавам да им пиша. На 2.02 ме уведомяват, че я нямат на склад и чакат доставка, за да ми я пратят. Вече мина повече от месец и нищо. Търпението ми отдавна се изчерпа. Ще видим сега дали ще ми пратят рефънд.

# 559
  • София
  • Мнения: 104
Днес си взех поръчка, изпратена на 10.02. Обаче са ми изпратилив вместо Parure Extream фдт-на -  Parure Aqua.  И сега се чудя какво да го правя  Thinking Рисковете на онлайн пазаруването, но хич не ми се занимава да си препращаме  и чакаме колети.

# 560
  • Мнения: 18
И аз днес си получих поръчката изпатена на 10.02 - доволна съм  Peace

# 561
  • Мнения: 18
Здравейте, момичета! Направих поръчка на 22.02 и днес статуса й се промени на Stock Allocation - Awaiting Stock, в този случай какво да правя? Не съм получила мейл от eChemist, но явно нямат налични поръчаните неща, дали да чакам или да им пиша?! Благодаря  Hug

# 562
  • In transit
  • Мнения: 14 202
чакат доставка в склада им, ако до ден-два не ти я пратят, ще ти пратят мейл да ти се извинят, че закъснява.  Peace

# 563
  • Мнения: 18
Mikkey  Hug много благодаря! Ще чакам тогава, дано скоро имат налични нещата  Praynig

# 564
  • Мнения: 528
Има ли някакви валидни кодчета с отстъпки? Blush

# 565
  • София
  • Мнения: 5 245
Не съм получавала оферта скоро.  Peace

# 566
  • Мнения: 528
Направих си първата поръчка...сега да видим колко време ще отнеме  Simple Smile

# 567
  • Мнения: 528
Имам едно питане относно първата ми порчка към този сайт. Поръчката ми седи от 2 дни със статус On Hold. Днес получих имейл с въпрос за потвърждение на адрес на фактуриране, имейл, на който от банката ми пращат извлеченията, пощенски код и адрес, на който картата е регистрирана #Crazy Досега в никой сайт подобно проучване не са ми пратили. Мислех, че нещо не съм писала, както хората в сайта, но проверих- адреса на доставка и на фактуриране си седят, пощенският код-също. Писах им, че всички данни които искат са такива, каквито съм ги описала при регистрация и в поръчката, както и потвърдих имейла, на който е регистрацията на картата и на който пращат извлечения...това нормално ли е, защото не ми се вижда особено нормално на мен...чак такива подробности Thinking Погледнах да не е някой вирус, самозванец или знам ли какво, но имейлът беше с данните на сайта и нищо странно не забелязах освен питането...Номер на картата не са ми искали, а ако ми бяха искали , нямаше да дам Naughty Много ме смаяха с тия питания, при вас имало ли е подобен случай? Rolling Eyes

# 568
  • Мнения: 1
имах подобен случай с uggaustralia.com и там дори ми искаха сканиран документ за самоличност

# 569
  • Мнения: 182
Предстои ми първа поръчка от този сайт, прочетох темата, но нещо не ми стана много ясно това с ДДС–то. В самия сайт има бутон с който може да се включва и изключва ДДС, но като погледна в кошницата винаги присъства т.е не се приспада. Така ли е  newsm78

Общи условия

Активация на акаунт