Ягодка и Саса - нова година, нова тема

  • 54 795
  • 767
  •   1
Отговори
# 120
  • Мнения: 7 338
Няма нужда  да попълваш митническа декларация.

# 121
  • Мнения: 9
Момичета, може ли някой да ми разясни за пазаруването от Саса! Колко е доставката? Какви са тези кодове? Трябва са се регистрирам и да чакам да изпратят на майла и както в ягодка с натрупването на поръчки има някакво намаление?

# 122
  • Мнения: 1 111
 Скоро не бях чела темата и може би на това се дължи моята неинформираност за ситуацията около Ягодата. Grinning Не мога да кажа, че съм очарована от промените свързани с поръчките, но какво да се прави, и с ДДс и  с мито пак е по-добре да се пазарува от там отколкото от Бюти Зоните. Laughing Аз поръчах преди два дни-в петък след обяд и днес пратката ми вече пътува за Бургас.Нямам идея къде ще отиде, но ще пиша като я получа.Само не разбрах върху каква стойност ще ми начисляват данъка и митото, тъй като никъде в пратките няма обявени стойности?/Или вече има newsm78 /

# 123
  • Бургас
  • Мнения: 171
Трябва да си носиш разпечатка на мейла/пей пал/банка от където е видна сумата, която си платила.
Това за старата поща - гише митница. плащаш 3,50 + ддс

# 124
  • Мнения: 0
Момичета, може ли някой да ми разясни за пазаруването от Саса! Колко е доставката? Какви са тези кодове? Трябва са се регистрирам и да чакам да изпратят на майла и както в ягодка с натрупването на поръчки има някакво намаление?
Не съм пазарувала от там, т.к. цената на доставка от 18 долара не ме удовлетворява. Доколкото знам, сайтът също е от Хонг Конг, което означава, че нещата ще минават през митницата.
Добавям, че над 100 долара поръчка, доставката е безплатна.

Последна редакция: нд, 30 яну 2011, 14:24 от Amrita_

# 125
  • Мнения: 1 111
Трябва да си носиш разпечатка на мейла/пей пал/банка от където е видна сумата, която си платила.
Това за старата поща - гише митница. плащаш 3,50 + ддс
 Благодаря!
 А дали някъде в сайта мога да намеря поръчките си и да си разпечатам последната?Защото аз не съм получавала мейл с информация за плащането./Интересно друг път получавам а сега само един празен, по-напред някой беше оплакал от същото/
 

Последна редакция: нд, 30 яну 2011, 16:54 от Ji

# 126
  • София
  • Мнения: 21 351
Трябва да си носиш разпечатка на мейла/пей пал/банка от където е видна сумата, която си платила.
Това за старата поща - гише митница. плащаш 3,50 + ддс
 Благодаря!
 А дали някъде в сайта мога да намеря поръчките си и да си разпечатам последната?Защото аз не съм получавала мейл с информация за плащането./Интересно друг път получавам а сега само един празен, по-напред някой беше оплакал от същото/
 


Не, в сайта можеш да намериш само номера на поръчката, нищо повече. Пробвай да отговориш на празния мейл, би трябвало тогава да го видиш.  Peace

# 127
  • Мнения: 230
Скоро не бях чела темата и може би на това се дължи моята неинформираност за ситуацията около Ягодата. Grinning Не мога да кажа, че съм очарована от промените свързани с поръчките, но какво да се прави, и с ДДс и  с мито пак е по-добре да се пазарува от там отколкото от Бюти Зоните. Laughing Аз поръчах преди два дни-в петък след обяд и днес пратката ми вече пътува за Бургас.Нямам идея къде ще отиде, но ще пиша като я получа.Само не разбрах върху каква стойност ще ми начисляват данъка и митото, тъй като никъде в пратките няма обявени стойности?/Или вече има newsm78 /

Всъщност оказва се,че има.Върху колета има залепен един зелен етикет с незнам и аз точно каква информация /никога не съм си правила труда да я разглеждам подробно/ и на него на ръка беше изписана стойността на пратката.Моята в случая беше 13.50$.Е да де,ама някой недоскив от митницата беше решил,че там пише 53 $ #Crazy Та ми докара едно неприятно преживяване ,близка среща с митническа служителка.Един час и доказвах,че пратката ми не е 53$.Едни e-mail-ли показвах,сравнявахме реф. номера едно,друго,трето,пето  ooooh! Накараме да влизам в сайта,да и показвам поръчката,отваряхме пратката и т.н. И от цялата работа аз бях виновна,че поръчвам по интернет. Rolling Eyes
Накрая махна с ръка пренебрежително и рече едва ли не от нея да мине. ooooh!
Неприятно си беше.

# 128
  • Мнения: 9
Момичета, може ли някой да ми разясни за пазаруването от Саса! Колко е доставката? Какви са тези кодове? Трябва са се регистрирам и да чакам да изпратят на майла и както в ягодка с натрупването на поръчки има някакво намаление?
Не съм пазарувала от там, т.к. цената на доставка от 18 долара не ме удовлетворява. Доколкото знам, сайтът също е от Хонг Конг, което означава, че нещата ще минават през митницата.
Добавям, че над 100 долара поръчка, доставката е безплатна.

Благодаря, Amrita! 100 $ са много. Ще си пазарувам от ягодка!

# 129
  • Айтос/Бургас
  • Мнения: 57
Здравейте момичета! Моля да ми помогнете! На 25.01 дадох поръчка в Ягодка,на другия ден пристигна мейл с потвърждение,но вижте какво пише,когато реших да проследя:

Your payment for this order has been rejected. You should have received an email notifying you that we were unable to process this order. If you did not receive an email from us, please check your bulk or junk folder. If you have any questions, please email billing@strawberrynet.com and include your order number

Аз за пръв път поръчвам от този сайт.Какво означава това съобщение? А си мисля ,че от картата ми бяха изтеглени пари.Сумата е малка-24 лв.

Номерът на поръчката ми е :1110799116

А,и аз съм от малък град-Айтос,в такъв случай къде ще си получа поръчката? Confused

Последна редакция: пн, 31 яну 2011, 17:10 от zlatttka

# 130
  • Мнения: 9
Здравейте момичета! Моля да ми помогнете! На 25.01 дадох поръчка в Ягодка,на другия ден пристигна мейл с потвърждение,но вижте какво пише,когато реших да проследя:

Your payment for this order has been rejected. You should have received an email notifying you that we were unable to process this order. If you did not receive an email from us, please check your bulk or junk folder. If you have any questions, please email billing@strawberrynet.com and include your order number

Аз за пръв път поръчвам от този сайт.Какво означава това съобщение? А си мисля ,че от картата ми бяха изтеглени пари.Сумата е малка-24 лв.

Номерът на поръчката ми е :1110799116

Пише, че плащането ти е било отказано и трябва да си получила е-майл. За въпроси са ти оставили майл. Ако им пишеш да си напишеш и номера на поръчката.
Защо не се обадиш в банката или да отидеш на място и да провериш дали са ти изтеглени пари?
А, в Айтос нали си има поща, където да си получиш пратката?

А,и аз съм от малък град-Айтос,в такъв случай къде ще си получа поръчката? Confused

# 131
  • Мнения: 1 111
Моята пратка дойде днес на митницата, взех я и пак късмет, служителката каза, че съм на ръба за подаване на митн.декларация. Crazy, прагът бил в момента  195 долара, скоро щели да го вдигат . Rolling Eyes А на празния мейл с потвърждението дадох-отговори/по ваш съвет, за което огромно благодаря   bouquet/ и после изпратих на друг мой мейл, в който вече всичко се виждаше и който разпечатах.Сега остава само да пусна искането за връщане на ДДС, обаче това ще стане по-нататък, че сега не ми се занимава.
 Между другото първото нещо, за което ме питаха е дали има парфюм в пратката/нямах/, но не разбрах какъв е проблема за щастие.

Последна редакция: пн, 31 яну 2011, 19:10 от Ji

# 132
  • Айтос/Бургас
  • Мнения: 57
Jenny,благодаря ти за отговора,но дали да не пробвам да платя още веднъж? Има ли практика в този сайт да се теглят пари от картата и умишлено да пише,че плащането е отказано? Ако наистина е нямало плащане,това означава,че не са ми пуснали поръчката и няма какво д чакам,нали? Simple Smile

# 133
  • Мнения: 3 835
Ягодка е много точен сайт. За толкова години не съм чула да са злоупотребили с банковите сметки по какъвто и да е начин!  Peace

# 134
  • Айтос/Бургас
  • Мнения: 57
Разбрех какво е станало,изтеглили са ми пари и след това са ми ги върнали в сметката.Защо е станало така? Картата ми е виза на Експресбанк.Друг имал ли е същия проблем? Да пробвам ли отново или няма смисъл?
 Sad

Общи условия

Активация на акаунт