Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • Публикувана: 18 ян. 2011, 19:26 ч.
  • Последно мнение: 25 юли 2020, 19:55 ч.

От кой мобилен оператор сте доволни?

  • 93 635
  • 916
  •   1
Отговори

Анкета

От кой мобилен оператор сте доволни ?

Опции:

# 30
  • Мнения: 3 297
За Виваком не искам да чувам, ако искат и без такси да си направят плановете. Винаги ще си мисля, че с нещо са ме прецакали, преметнали, излъгали. Все досаждат. И най-големият недостатък - измамите все с техни номера стават.
заради черният ПР на Мтел към Виваком - ама Мтел как хубаво гризнаха дървото сега ...както викаше някой тук - всичко се връща ...

# 31
  • Ямбол
  • Мнения: 26 406
За Виваком не искам да чувам, ако искат и без такси да си направят плановете. Винаги ще си мисля, че с нещо са ме прецакали, преметнали, излъгали. Все досаждат. И най-големият недостатък - измамите все с техни номера стават.
заради черният ПР на Мтел към Виваком - ама Мтел как хубаво гризнаха дървото сега ...както викаше някой тук - всичко се връща ...
Още много преди рекламите на М-тел избягах от бившите БТК като попарена. Ми те се смляха да ми звънят по всяко време и да ме увещават в глупавите си номера. Пак през тези номера ме притесняваха всякакви измамници, ненормалници и луди. После с триста зора става "развода", че плащаш, че ще ти връщат, че след месец, след два. Мерси, не искам да ги чувам повече. Така не се печелят клиенти, така се гонят завинаги. Затова казвам, ако ще най-изгодните условия да ми предлагат - никога доброволно и осъзнато повече няма да им бъда клиент.

# 32
  • Мнения: 4 565
и какъв е проблемът с Вивател и този вид договори ?
аз имам такава сделка от разстояние , е , и ?
нито имаме надписани сметки , нито нещо са ни излъгали ...
сметката  към тях след тази сделка падна ...
Актът на сключване на договора е изумителен, независимо от ценовия пакет.

# 33
  • Русе
  • Мнения: 5 504
От 9 години съм на Глобул. Нямах и нямам проблеми стях. Имам достатъчно "безплатни" минути  на месец. Доволно. Мъжо и той  Peace

# 34
  • Мнения: 9 814
Доволна съм от Виваком. Техен клиент съм от създаването им. Сигурно моят номер е един от първите 50 продадени. Била съм абонат и на другите два оператора, но отдавна си взех довиждане с тях, особено след разрастването на Виваком.
Служебно ползвам и Глобулски и М-телски телефони. Но понеже не плащам аз сметките, не ме вълнуват.

# 35
  • Мнения: X
Аз пък съм абонат и на трите мобилни оператора по принуда. Еми смея да твърдя, че като обслужване Мтел са най-зле. Всеки път все нещо не им работи, все трябва да ходя до офиса им по 10 пъти, а там чакам по 1 час. Сега пък дори не знам вече за кой месец какво плащам.
Виваком като пакети разговори и месечни такси имат най-добри условия за среден потребител като мен. За 5 лв месечна такса говоря 100 мин с цялото Виваком, че дори ми прехвърлят неизговорените минути, докато при Глобул за 5 лв говоря само с 3 номера и неизговорените минути дори не се прехвърлят. Мтел пък същата услуга като на Глобул я предлагат за 6.9 месечна такса. Ако пък искам да имам безплатни минути към всички оператори, то тогава Виваком пак са лидер, защото за 10лв имам безплатни минути към всички оператори и отделно не знам колко безплатни само към Виваком + СМС-и. Подобните тарифи на другите оператори са към 20лв месечна такса.
За Глобул, общо взето нямам особено мнение . Не мога да кажа, че съм недоволна, защото като покритие и обслужване, никога не съм имала проблеми, но от друга страна просто са ми по-неизгодни за джоба.

# 36
  • Мнения: 420
Виваком. От близо 7 години, с промяна в тарифни планове и т.н. Не съм имала проблеми за сега /да чукна на дърво/. За 10 лв. месечно имам доста безплатни минути с тяхната мрежа и около половин час с другите оператори. Устройва ме напълно, а и не съм срещала такава оферта от Глобул или М-тел.

# 37
  • Мнения: 850
Ползвам от доста време и Мтел и Глобул , никога не съм имала фактура от Мтел и несъм знаела какво плащам , и сега като не съм получавала сметка от 10,2010г. просто скоро ще се разделя с тях! А от Глобул съм доволна , корпоративен клиент сме с много карти и всичко е коректно и за смяна на абонаментен план е нужно само да звънна по телефона.

# 38
  • Мнения: 577
от виваком съм доволна.
глобул ми крадат безплатните минути #Cussing out
за мтел съм без коментар (мошеници)

# 39
  • Мнения: 6
Бях на глобул, бях на мтел, бях на виваком и отново съм на Глобул, при проблем единствено те не се нахвърляха върху мен и да ме обвиняват за грешките си, а ги отстраняваха. Мтел и Виваком на всяка цена си искат парите и са големи хищници и обирджии (пълни монополисти), Глобул винаги търсят и отстраняват проблема и то не в мой ущърб. Mtel крадат и надписват доста сериозно, а Виваком се държат махленски!

# 40
  • Мнения: X
От 2002 г съм към Мтел,нямам проблеми с тях.
Дори сега,с тая какафония с фактури и прочие,пак не съм имала проблем.
Получавам си всеки месец СМС ,че фактурата ми е излязла и до кога е срока за плащане.
И от Виваком съм доволна,при тях ползвам интернет + една сим-карта ,общо за 22 лв на месец,със 100 безплатни минути,като неизговорените се прехвърлят за следващия месец.
Не съм имала надписани сметки или някакви други неприятности. /чукам на дърво  Mr. Green  /

Глобул не съм ползвала,не знам.

Пп:Току що ми се обадиха от Виваком .Другия месец ми изтича договора ,да ми напомнят и да питат какво решавам,ще подновявам ли този план ...
Не мога да отрека,коректни са!

Последна редакция: ср, 19 яну 2011, 13:55 от Анонимен

# 41
  • Мнения: 150
От 2002 г съм към Мтел,нямам проблеми с тях.
Дори сега,с тая какафония с фактури и прочие,пак не съм имала проблем.
Получавам си всеки месец СМС ,че фактурата ми е излязла и до кога е срока за плащане.
И от Виваком съм доволна,при тях ползвам интернет + една сим-карта ,общо за 22 лв на месец,със 100 безплатни минути,като неизговорените се прехвърлят за следващия месец.
Не съм имала надписани сметки или някакви други неприятности. /чукам на дърво  Mr. Green  /

Глобул не съм ползвала,не знам.

Пп:Току що ми се обадиха от Виваком .Другия месец ми изтича договора ,да ми напомнят и да питат какво решавам,ще подновявам ли този план ...
Не мога да отрека,коректни са!



Краси,кажи после,че не си връзкарка.  Grinning

# 42
  • Мнения: X
От 2002 г съм към Мтел,нямам проблеми с тях.
Дори сега,с тая какафония с фактури и прочие,пак не съм имала проблем.
Получавам си всеки месец СМС ,че фактурата ми е излязла и до кога е срока за плащане.
И от Виваком съм доволна,при тях ползвам интернет + една сим-карта ,общо за 22 лв на месец,със 100 безплатни минути,като неизговорените се прехвърлят за следващия месец.
Не съм имала надписани сметки или някакви други неприятности. /чукам на дърво  Mr. Green  /

Глобул не съм ползвала,не знам.

Пп:Току що ми се обадиха от Виваком .Другия месец ми изтича договора ,да ми напомнят и да питат какво решавам,ще подновявам ли този план ...
Не мога да отрека,коректни са!



Краси,кажи после,че не си връзкарка.  Grinning
Не съм бе...никого не познавам нито в едната ,нито в другата фирма! 

# 43
  • София
  • Мнения: 230
от Виваком-най-изгодни оферти предлагат

# 44
  • In my tropical dream
  • Мнения: 243


Ползвам 1500 безплатни минути към мрежата на Глобул, и още толкова СМС-а.

Също така и 30 безплатни мин. към останалите оператори.

Никога до сега не съм успявала да ги изговоря.

Доволна съм! Simple Smile
  Peace  И аз така, таксата за това удоволствие е 20лв и почти не я надхвърлям. От мен глас за Глобул.

Общи условия

Активация на акаунт