Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

От кой мобилен оператор сте доволни?

  • 93 639
  • 916
  •   1
Отговори

Анкета

От кой мобилен оператор сте доволни ?

Опции:

# 45
  • Мнения: 40
Ползвала съм карти и на трите мобилни оператора, но най-доволна съм от Глобул и не смятам да правя повече експерименти.
Коректни са - фактурата винаги ми е готова на датата, до 3 дни е в интернет. Подробна информация съм получавала винаги на 123, при преподписване имам бонус минути сега са 1500 в глобул+1500 смс+ 30 мин за другите мрежи +още 30 пак за другите мрежи за първите 3месеца само срещу 19.90. никога не съм плащала повече, дори ползвам и отстъпки за лоялен клиент и съм се отказала от хартиена фактура - пак ползвам отстъпка Mr. Green
Имам служебен на Виваком  ooooh! ooooh! ooooh! ooooh! голяма мъкаааа, представителя на Виваком отговарящ за нашата фирма не можа да ми настрои Блекберито  #Crazy #Crazy #Crazyтова била нова услуга при тях 3 пъти се мъчи и накрая от Глобул като ги разпитах какво да направя си го настроих сама.
На Мтел след 3 грешни фактури които чаках с месеци си пректарих договора ..... всичките ми разговори в "групата" бяха тарифирани щели да направят корекции но да чакам 3-4 месеца  #2gunfire #2gunfire#Crazy #Crazy #Crazy

# 46
  • Мнения: 3 621
До преди 2 години бях абонат и на трите оператора. Най-доволна съм и винаги съм била от Глобул, затова и сега съм само техен абонат.
М-тел надписват сметки още от далечната 98 година и явно нямат намерение да спрат с тази практика.

# 47
# 48
  • Мнения: 3
Имах договори и с трите оператора. Сега съм само с Виваком. Най-доволна останах от тях. Плановете им са супер изгодни, не ми крадат безплатните минути и не ми надписват сметките.

# 49
  • с/у ОколоМръсТното
  • Мнения: 19 128
по стечение на обстоятелствата съм с Мтел... от '95г.
Иначе бях към Глобул поне 4-5 години и си бях доволна. Само накрая се изложиха яко...
Прекратявам договор, искат ми плащане авансово... и после се оказва, че имат да ми връщат, но само чрез банков превод. А банкова сметка нямаХ. И така ми останаха парици в тях.

# 50
  • Мнения: 241
От години ползваме със съпруга ми МТЕЛ И ВИВАКОМ, Но да ви кажа от мтел вдигнах ръце, от август 2010имам подадена жалба за надписана сметка и уж за 1 месец трябваше да имам отговор а то вече е януари и все още отговор няма Обаждах се 100 пъти на отдел жалби там ми казват отидете в офис на мтел , от офиса ми казват обадете се на жалби /оказа се че отговор има излезнал но и от отдел жалби и от офисите им не можем да го видим / така че ............

# 51
  • Мнения: 249
Аз съм доволна от Глобул. Началото на тази година се разделих успешно /и трудно/ с М-Тел.

# 52
  • София
  • Мнения: 1 735
От както са се появили съм абонат на М-ТЕЛ/медал трябва да ми дадат/.Не ,че чак съм очарована от услугите им особено последната половин година,но и не са ме вбесили дотолкова,че да ги сменя.Търпелив потребител съм! Mr. Green

# 53
  • София
  • Мнения: 331
Аз залагам на Глобул!

# 54
  • Мнения: 2
Ползвала съм услугите и на трите оператора. С Глобул се разделих сравнително лесно, но ходенето по мъките с МТел продължи около месец. То не бяха съобщения, обаждания от оператори, лъжи в магазините им и т.н. Дори хванах периода, в който не можеше при конкуренцията да си прехвърлиш номера директно, а трябваше да ми дадат някакъв си сертификат за преносимост на номера към друг оператор. Ужасно беше, но след много опити успях. Сега съм клиент само на Виваком и за момента съм доволна от тях. Вече почти година им ползвам услугите и засега няма проблеми.

# 55
  • Мнения: 75
Откакто се помня съм абонат на Мтел. Преди година - две реших да си взема карта и на Глобул - за да говоря повече време с повече хора. Подписах договор за 1 година, но малко преди изтичането на договора, реших да го прекратя. Трябвашет да платя неустойки за 2годишен договор?!! В крайна сметка се оказа, че договора койо са ми дали не отговаря на този в тяхната база данни...Няма такава измама просто...
Останах си с мтелската карта и да ви кажа честно, нямам никакви оплаквания.... много почнаха да реват всички заради това забавяне на фактурите, сякаш е дошъл края на света! АМИ НЕ Е! Стегнете се малко и не бъдете толкова мнителни Wink

# 56
  • Мнения: 2 473
Vivacom карта нямам. От Мтел съм много разочарована, съвсем скоро ще скъсам 10-годишното си приятелство с тях. От 2 години съм абонат на Глобул и бих казала, че към този момент са коректни и най-важното конкурентоспособни.

# 57
  • Мнения: 193
Доскоро бях абонат и на 3 оператора. Лесно се разделих с Виваком - това е един плюс от мен за тях, исках да се разделя и с Глобул - изключително некоректно поведение към стари клиенти, предлагани телефони на по-високи цени, отколкото за нов абонат, лъгане за тарифи, в крайна сметка останах за още една година при тях, убедена от оператор Wink и при много по-добри условия, отколкото предлаганите в техните офиси. Мтел се изложиха с ен- месечното забавяне на фактури. Но ще си остана при тях - никой друг оператор не ми е предложил по-изгодни условия за такса по-малка от 7 лв, а излезлите фактури са с нормални суми.

# 58
  • с/у ОколоМръсТното
  • Мнения: 19 128
/медал трябва да ми дадат/.

и ние го чакаме, но такъв няма. Обаче би трябвало да имаме доста преференции от техен брокер (или съветник/консултант или както искаш го наречи) и на ръце да ни носят.  Close

# 59
  • Мнения: 11
От М-Тел. И служебните и личните ни телефони са към тях. Наистина няма толкова изгодни условия за месечни такси и индивидуални планове.
Мисля, че скоро ще им се оправят проблемите и ще бъде още по-добре с тях.

Общи условия

Активация на акаунт