Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Кой мобилен оператор е по-предпочитан?
Какви са оплакванията от различните мобилни оператори?
Какви са предимствата на различните мобилни оператори?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Кой мобилен оператор е по-предпочитан?
Форумът разкрива различни преживявания с мобилните оператори, като някои са доволни от M-tel, други от Globul, а трети от Vivacom. Има и тези, които предпочитат предплатена карта, за да избегнат недоволството. Въпреки това мнозинството изразява недоволство от всички оператори, опитвайки се да изберат „по-малкото зло“.
-
Какви са оплакванията от различните мобилни оператори?
Форумът разкрива различни оплаквания от различните мобилни оператори. M-tel е критикуван за надписване на сметки и забавяне на сметки, докато Vivacom е обвинен в некоректно поведение при дистанционно предоговаряне. GLOBUL получава оплаквания за кражба на безплатни минути и некоректно отношение към стари клиенти.
-
Какви са предимствата на различните мобилни оператори?
Форумът разкрива, че някои потребители са доволни от различните предимства, които получават от различните мобилни оператори. Например, Глобул предлага безплатни минути и SMS съобщения, Виваком се отличава с изгодни тарифни планове, докато M-tel предлага индивидуални планове и коректно обслужване в магазините.
-
Какви са оплакванията от Globul?
-
Какви са мненията за Vivacom?
Аз му повтарям, че сигурно има грешка, да не се притеснява и така. Отиваме на др ден в офис на Глобул - ами грешка имало, нищо не дължал. Поискахме някаква бележка - удостоверение, че нищо не дължи - ами не можело да ни дадат такава
В асансьор обхват - йок! Аз имам много сериозна фобия от асансьори и живея на 15ти етаж. Първия път като ме свали в шахтата асансьора после 1 година качвах стълби. Обаче нали се сещате, че бременна няма как да качвам 15 етажа и започнах пак да ползвам асансьор и винаги като се качвах звънях на някой да си говори с мен. Добре, че имах мтел, щото както казах Вивател нямаха обхват! И си мислех ами ако нямам мтел, ако ми падне батерията и заседна?! Как ще се обадя на техниците???
А на връх нова година, когато всичко е претоварено, пак именно чрез Виваком съм успявала да се свържа с близките си.
Аз не знам да има такава практика 