,ще си я изкара там,ако не се получи в детската.Още повече...........ти си педагог,дълбоко се съмнявам точно твоето дете да остане не научено 

Но ето пък -госпожите я хвалят, че е много послушна, дейна в учебния процес и умна /последното е по майчина линия
като на куче
Ама ще се ходи на профилактика де
но в къщи не иска да и обяснявам,нито да и държа ръката да пише- инат бре,а аз си спомням баба ми ми държеше ръката да правя ченгелчета,сега нещат ,драска рисува няма търпение да и обясня
и то май края 
... затова и го поощрявам постоянно. Пиша 6-ци, знаменца, лепенки му лепя и е много горд, когато ги получи. 

,да притесня на Нанни мъжа и
!
. Ами ако замине да учи в чужбина един ден, ето племенницата на мъжа ми е в Америка от тази година, учи в някакъв университет, прибра се за Коледа за няколко дни и айде пак обратно.
. Бяхме кандидатствали и за държавна градина, но ми се наложи да тръгна на работа няколко месеца по-рано. За половин година изобщо не бяхме мръднали в класирането, т.е. бяхме се придвижили от позиция 200 на позиция 100 в най-добрия случай. Така че нямаше какво да правим (нямаше пред коя градина да спим, след като въведоха електронното класиране) и така я записахме в частна, за което сега изобщо не съжалявам, дано да имаме възможност да си продължи и нататък в нея
.
,и аз имах подобно изживявяне със Жасмина,както си вървеше до мен изведнъж излезе на пътя и реши ,че трябва да заобиколи една кола спряла до тротоара ама от страната на платното.Не мога да опиша ужаса ,който изживях.Добре,че човека успя да реагира.
Но пак всичко си е до дете. За Валери пък много се надявах ,че ще бъде като Марти ,но уви . Той получи стрес още първия ден като си помисли ,че сме го изгубили. След този ден детето ми се промени много. По рано оставаше с удоволствие при майка ми в Карлово сега и не иска и да чуе. Онзи ден с инцидента с колата ,когато се успокоихме го попитах ,защо го направи





а те са колкото него
,то им се спи, навън тъмно, студено, минава автобуса по селата подред събира децата и на една спирка се качиха две дечица за детска градина да отиват ,репортерката го пита едното на колко годинки е -на 3 и ревна горкото, отива само на градинка,с тези делегирани бюджети децата как пътуват
,в едно друго село няма автобуси пък до там,няма магазин и хората се радват че идвал бус 3 пъти в седмицата с провизии....


както много хора си мислят,масово хората незнаят какво става в ДГ,всички си мислят че тез учителки там си чешат .... и нищо не правят с децата.
кое разбрали обаче и кое не- е друг въпрос, защото всичко се поднася под формата на игра,само по БГ език са толкова ядра то да знаят гласни,съгласни,срички ,изречения,прости сложни със съюзи,съставя повествователен текст,описателен по картина, по играчка,единствено ,мн число, хиляди неща се учат,всичко
поне в 1 клас им е лесно че там направо четат вече
,но както съм ви и казвала де- учителките в 1 клас се карат на деца които знаят буквите и бързат,там ги взимат под ред и четат думи не със всички букви и е мазалоооо

и цяла група в Дг като им я зададе нашата асистентка и те се объркаха,за 2 група е