LaRedoute.fr - 193 - Всичко за поръчката!

  • 48 297
  • 736
  •   1
Отговори
# 690
  • София
  • Мнения: 1 234
Между другото до сега не се бях заглеждала, но заради постовете на много от вас че има изгодни други сайтове, повечето английски - еми да ви кажа не ми се струват толкова изгодни...Може и аз тези които гледах да са такива, но цените нямат нищо общо с Ларедутските.. И като си сметнеш с доставката едни обувки излизат горе долу колкото ако си ги купиш от МОЛ-а Laughing Със сигурност много ще ми липсват офертите и ниските цени на качествени стоки от Ла Редут Crossing Arms

Да, не вярвах и аз  Simple Smile В Амазон например доставката до английски адрес ми е била безплатна, а до БГ общо за 5-6 чифта съм платила не повече от 20 лв. Не може и дума да става за сравнение с цените в МОЛ-овете, сигурна съм че и в Ла Редут няма да намеря толкова изгодни или поне не такъв избор от модели, размери и цветове. Всички обувки са естествена кожа, качествени, с избор от номера. Вярно, че намаленията в Амазон са по-рядко, но пък си поръчваш наведнъж повечко чифтове  Wink

Последна редакция: пт, 18 мар 2011, 02:34 от em4eto

# 691
  • на 90 км от морето
  • Мнения: 298
http://www.facebook.com/Jacobs3in1?sk=app_160990047283379#!/laredoute?sk=wall&filter=1
Това е линка за стената на ЛР във ФБ с писанията на тази г-ца Антова. Наистина ми  е обидно това, което е написала. Но нали имаме поговорка: "покрай сухото,гори и мокрото"! Май е точно за нашия случай - покрай некоректните купувачи загубихме всички  newsm45

# 692
  • ...край Дунава
  • Мнения: 214
http://www.facebook.com/Jacobs3in1?sk=app_160990047283379#!/laredoute?sk=wall&filter=1
Това е линка за стената на ЛР във ФБ с писанията на тази г-ца Антова. Наистина ми  е обидно това, което е написала. Но нали имаме поговорка: "покрай сухото,гори и мокрото"! Май е точно за нашия случай - покрай некоректните купувачи загубихме всички  newsm45

Това е някаква страница на Якобс 3 в 1 Rolling Eyes

# 693
  • Мнения: 19
Ето ги дискусиите с Ларедут http://www.facebook.com/laredoute?sk=wall&filter=1, може да се виждат и от нерегистрирани потребители.

# 694
  • на 90 км от морето
  • Мнения: 298
http://www.facebook.com/Jacobs3in1?sk=app_160990047283379#!/laredoute?sk=wall&filter=1
Това е линка за стената на ЛР във ФБ с писанията на тази г-ца Антова. Наистина ми  е обидно това, което е написала. Но нали имаме поговорка: "покрай сухото,гори и мокрото"! Май е точно за нашия случай - покрай некоректните купувачи загубихме всички  newsm45

Това е някаква страница на Якобс 3 в 1 Rolling Eyes

Ако копираш целия линк ще излезе стената на ЛР  Simple Smile

# 695
  • Мнения: 863
http://www.facebook.com/Jacobs3in1?sk=app_160990047283379#!/laredoute?sk=wall&filter=1
Това е линка за стената на ЛР във ФБ с писанията на тази г-ца Антова. Наистина ми  е обидно това, което е написала. Но нали имаме поговорка: "покрай сухото,гори и мокрото"! Май е точно за нашия случай - покрай некоректните купувачи загубихме всички  newsm45
А на мен ми звучи много странно израза "некоректни купувачи".Как ще си купувач и ще си некоректен?Плащаш, естествено не с фалшиви евра, и получаваш стока за тези пари.Въвеждаш код за безплатна доставка, сайта ти го приема, поръчката ти се приема, опакова(за което си плащаш) и си я получаваш.Ако нещо от описаното дотук не отговаря на техните условия, защо поръчката се приема?????И, видиш ли, понякога се изчерпват артикули и уж не могат да ти изтеглят парите.Артикулите се появяват в 14 или в 4 часа.Да, ама не са ти отказали останалата част от поръчката, на която може и да не държиш...Не те питат дали искаш да ти изпратят останалите стоки(както са ме питали от chemist direct-a например).После те задължават отново да пазаруваш от тях, за да използваш изпратения ваучер.Разделят поръчки на две, неизвестно защо, и изпращат дебитни ноти, след като ти си им предоставил данните на кредитната/дебитната си карта.А същевременно не са си оправили проблема с плащането на тези ноти...Голяма коректност от страна на Ла редут, няма що.Къде остана "Клиентът винаги има право"?

# 696
  • Мнения: 306
ей тез доставки станали много експедитивни (ша да е от новите цени) , моята е тръгнала на 14 и днес 17 е в София! е как да не си платиш скъпо!

# 697
  • на 90 км от морето
  • Мнения: 298
http://www.facebook.com/Jacobs3in1?sk=app_160990047283379#!/laredoute?sk=wall&filter=1
Това е линка за стената на ЛР във ФБ с писанията на тази г-ца Антова. Наистина ми  е обидно това, което е написала. Но нали имаме поговорка: "покрай сухото,гори и мокрото"! Май е точно за нашия случай - покрай некоректните купувачи загубихме всички  newsm45
А на мен ми звучи много странно израза "некоректни купувачи".Как ще си купувач и ще си некоректен?Плащаш, естествено не с фалшиви евра, и получаваш стока за тези пари.Въвеждаш код за безплатна доставка, сайта ти го приема, поръчката ти се приема, опакова(за което си плащаш) и си я получаваш.Ако нещо от описаното дотук не отговаря на техните условия, защо поръчката се приема?????И, видиш ли, понякога се изчерпват артикули и уж не могат да ти изтеглят парите.Артикулите се появяват в 14 или в 4 часа.Да, ама не са ти отказали останалата част от поръчката, на която може и да не държиш...Не те питат дали искаш да ти изпратят останалите стоки(както са ме питали от chemist direct-a например).После те задължават отново да пазаруваш от тях, за да използваш изпратения ваучер.Разделят поръчки на две, неизвестно защо, и изпращат дебитни ноти, след като ти си им предоставил данните на кредитната/дебитната си карта.А същевременно не са си оправили проблема с плащането на тези ноти...Голяма коректност от страна на Ла редут, няма що.Къде остана "Клиентът винаги има право"?

Имах предвид умишлено да използваш код за БД+подарък при ниска сума на  поръчката, но и ти си абсолютно права, че системата на ЛР не е от най-перфектните. Щом видяха, че можем да пробием и да си купуваме изгодно стоки, а явно тяхната печалба намаля, взеха мерки!   

# 698
  • Мнения: 306
днес на стенаъа на фб не ни ли изтриха постовете? сега сте ги набрали пак , утре ще метат. едва ли някой се занимава да превежда, че да разбере, какво недоволстваме!

# 699
  • Мнения: 620
Момичета, ядосана съм, колкото и всички вас, но нека не затриваме темите за Редута. Като направих една подробна калкулация, си дадох сметка, че за голяма част от нещата, които съм купувала по време на разпродажби, си струва да се платят и 20% факана такса обработка. Сега няма да конкретизирам, че отивам на работа /в редутски тоалет  Wink/, но всички имате такива и сами можете да прецените кое си е заслужавало, че и отгоре. Само след някакви 2 месеца тези теми ще са ни силно потребни и ще се радвам, ако се събираме компанията в пълен състав, въпреки досадно повтарящите се питанки. За да се аргументирам все пак, нека всяка изчисли 20 евровки колко ще и излязат или чифт маратонки от 15-20 Е, или ... при това придружени с подарък, който често върши работа. Нека посъберем някой лев до юни и, уверявам ви, пак ще се убедите в предимствата на Ла Редут и уменията си да пазарувате по български евтино и добро с все дребните ни тарикатлъци. Чак ще им се доще на французите да ни вдигнат ТО на 50% Simple Smile. Не се предавайте точно когато играта загрубя и става още по- интересна, просто стиснете зъбки и бройте до юни. Впрочем вчера се заиграх с един пуловер от 1 Е, хвърлих 10 бройки в кошницата и, да ви кажа, ако бях решила да поръчвам, нямаше да имам против да платя 35 лв. за 10 пуловера, даже щях да се радвам на изгодната покупка. Спомнете си и центовите цени, и спалните комплекти по 15 цента... И останете тук  Simple Smile.

# 700
  • Бургас
  • Мнения: 291
Айви,   202uu както винаги  Mr. Green Много зареждащо ми подейстава  Hug

# 701
  • Мнения: 204
Писах в другата тема, но искам повече хора да го прочетат и пиша и тук, моля за извинение.
Вместо да се ядосваме и караме помежду си, защо не помислим за Комисия за защита на потребителите към Европейския съюз. Мисля, че миналия мандат беше М.Кунева. Ние сме равноправни членове в съюза и трябва да имаме равни условия.  Но някой с юридическо образование може би знае повече. Не съм чела какво е защитено и дали можем да се възползваме., да ги преборим поне да махнат тези 20 %. Да се обединим за нещо позитивно и полезно за нас БЪЛГАРИТЕ. Не е най-важното в живота ми, но мразя да ми се присмиват, да обединим мисленето в положителна насока smile3555

# 702
  • София
  • Мнения: 708
Да кажа аз какво направих.
Вчера писах до ЛР-на service_client@web.redoute.fr, като помолих писмото да го предадът на мениджъра който отговаря за нашата страна. В писмото учтиво моля да върнат старите условия (знам, че това няма да стане, но трябва да почнем отнякъде), споменавам за икономическата криза... и т.н. Споменавам, че като държава от ЕС имаме равни права с другите държави членки и че не неморално да ни делят по този начин... може би ако повечко от нас ПОМОЛЯТ, без да се карат, мисля че ще ни обърнат внимание и ще направят нещо.... Мисля че сме длъжни да опитаме... пък каквото стане

# 703
  • Мнения: 1 666
Момичета, ядосана съм, колкото и всички вас, но нека не затриваме темите за Редута. Като направих една подробна калкулация, си дадох сметка, че за голяма част от нещата, които съм купувала по време на разпродажби, си струва да се платят и 20% факана такса обработка. Сега няма да конкретизирам, че отивам на работа /в редутски тоалет  Wink/, но всички имате такива и сами можете да прецените кое си е заслужавало, че и отгоре. Само след някакви 2 месеца тези теми ще са ни силно потребни и ще се радвам, ако се събираме компанията в пълен състав, въпреки досадно повтарящите се питанки. За да се аргументирам все пак, нека всяка изчисли 20 евровки колко ще и излязат или чифт маратонки от 15-20 Е, или ... при това придружени с подарък, който често върши работа. Нека посъберем някой лев до юни и, уверявам ви, пак ще се убедите в предимствата на Ла Редут и уменията си да пазарувате по български евтино и добро с все дребните ни тарикатлъци. Чак ще им се доще на французите да ни вдигнат ТО на 50% Simple Smile. Не се предавайте точно когато играта загрубя и става още по- интересна, просто стиснете зъбки и бройте до юни. Впрочем вчера се заиграх с един пуловер от 1 Е, хвърлих 10 бройки в кошницата и, да ви кажа, ако бях решила да поръчвам, нямаше да имам против да платя 35 лв. за 10 пуловера, даже щях да се радвам на изгодната покупка. Спомнете си и центовите цени, и спалните комплекти по 15 цента... И останете тук  Simple Smile.

Айви, много точно казано! Peace

Точно писах нещо в този смисъл в темата за кодовете:
Утрото е по-мъдро от вечерта.... казват.....
Та да помислим за какво точно се жалваме и протестираме?
За това, че Ла Редут имат по-високи разходи за доставките до нашата (а както се разбра и още няколко) страна? И съответно искат да оптимизират тези разходи (обяснението, което получихме беше точно това, нали?). Къде точно е дискриминацията тук?
Друг е въпросът, че го направиха на тъмно, без да променят официално условията за поръчване/доставка и на практика без да ни уведомят! Да, за това търпят упрек, но не е това същественото в случая, нали? Защото нас ни боли от 20-те % такса.

Та мисля да спрем да се палим толкова и да помислим трезво има ли друг онлайн магазин дори в България, който да прави такива намаления и да доставя при такива условия. Аз поне не знам. Ще се радвам да ме опровергаете!
И да не реагираме като лисицата на гроздето, а спокойно да си чакаме следващото намаление, когато съм сигурна, че ако пуснат например едни маратонки Адидас за 10 евро, пак ще се избием да ги поръчваме, пък било и с доставка и такса 20%.

Мир! Peace

Лично аз не смятам да се сбагувам с Ла Редут в никакъв случай!

П.П. И аз заминавам на работа с Ларедутски стайлинг  Wink Sunglasses

# 704
  • Пловдив
  • Мнения: 5 830
И аз споделям мнението на айви. Нe мисля да прекратя купуването от този сайт. Дори и при новите условия, цените не са по-високи от цените в другите сайтове, от които пазаруваме (с изключение може би на eBay). Peace

Последна редакция: пт, 18 мар 2011, 22:53 от marzeliva

Общи условия

Активация на акаунт