LaRedoute.fr - 193 - Всичко за поръчката!

  • 48 320
  • 736
  •   1
Отговори
# 705
  • Мнения: 5 790
Момичета,
Съжалявам, че трябва да се простя с един от любимите си магазини, но за мен лично става въпрос за достойнство и чест.
Сега ще обясня - аз съм гражданин на Европа, на Европейския съюз. Всички ние, по един или по друг начин - като граждани - сме положили усилия да станем член на тази организация. Защото не държавата го постигна, а гражданите й със своите действия. Защото държавата е създадена в услуга на нас. След като Европа е сметнала, че ние можем да бъдем част от нея, аз държа да ме третират точно по този начин - като европеец. Не желая да се отнасят към мен като гражданин от третия свят. И дори и да бях такъв - те пак имат достойнство.
Не желая някакъв магазин да се подиграва с достойнството ми и да ми налага условия, различни от тези на гражданите на останалите европейски държави по причина, че шефовете на този магазин са против България да е член на Европейския съюз и не приемат, че е част от него.
Съжалявам, но това е моето мнение.
Ще пусна новата тема за последен път. След това се разберете кой ще я пуска. Когато се разберете, пишете ми кой е, за да му дам паролата за сайта с указания, за да може да го редактира и променя.
Много ми беше приятно да бъда сред вас толкова години. Да изживеем заедно цялата тръпка от пазаруването, да стоим по цяла нощ будни на намаления, да се поскараме на някой новичък и не прочел, да си покажем зъбите помежду си, да се посмеем.

Аз приключвам до тук. Не ги мразя, обидно ми е.
Има стотици други магазини, в които ме третират с достойнство и зачитат законните права на всеки клиент, включително и моите. 
Благодаря на всички ви, че бяхме заедно толкова години!

# 706
  • София
  • Мнения: 1 264

   Благодаря ти, Алекс! Точно това исках да кажа!  Mr. Green За всички вас, които ми помагахте и които ще ми липсвате! Довиждане в другите теми!  Hug

Последна редакция: пт, 18 мар 2011, 10:32 от katri

# 707
  • Бургас
  • Мнения: 382
Момичета,
Съжалявам, че трябва да се простя с един от любимите си магазини, но за мен лично става въпрос за достойнство и чест.
Сега ще обясня - аз съм гражданин на Европа, на Европейския съюз. Всички ние, по един или по друг начин - като граждани - сме положили усилия да станем член на тази организация. Защото не държавата го постигна, а гражданите й със своите действия. Защото държавата е създадена в услуга на нас. След като Европа е сметнала, че ние можем да бъдем част от нея, аз държа да ме третират точно по този начин - като европеец. Не желая да се отнасят към мен като гражданин от третия свят. И дори и да бях такъв - те пак имат достойнство.
Не желая някакъв магазин да се подиграва с достойнството ми и да ми налага условия, различни от тези на гражданите на останалите европейски държави по причина, че шефовете на този магазин са против България да е член на Европейския съюз и не приемат, че е част от него.
Съжалявам, но това е моето мнение.
Ще пусна новата тема за последен път. След това се разберете кой ще я пуска. Когато се разберете, пишете ми кой е, за да му дам паролата за сайта с указания, за да може да го редактира и променя.
Много ми беше приятно да бъда сред вас толкова години. Да изживеем заедно цялата тръпка от пазаруването, да стоим по цяла нощ будни на намаления, да се поскараме на някой новичък и не прочел, да си покажем зъбите помежду си, да се посмеем.

Аз приключвам до тук. Не ги мразя, обидно ми е.
Има стотици други магазини, в които ме третират с достойнство и зачитат законните права на всеки клиент, включително и моите. 
Благодаря на всички ви, че бяхме заедно толкова години!

  202uu

# 708
  • Мнения: 39
Момичета,
Съжалявам, че трябва да се простя с един от любимите си магазини, но за мен лично става въпрос за достойнство и чест.
Сега ще обясня - аз съм гражданин на Европа, на Европейския съюз. Всички ние, по един или по друг начин - като граждани - сме положили усилия да станем член на тази организация. Защото не държавата го постигна, а гражданите й със своите действия. Защото държавата е създадена в услуга на нас. След като Европа е сметнала, че ние можем да бъдем част от нея, аз държа да ме третират точно по този начин - като европеец. Не желая да се отнасят към мен като гражданин от третия свят. И дори и да бях такъв - те пак имат достойнство.
Не желая някакъв магазин да се подиграва с достойнството ми и да ми налага условия, различни от тези на гражданите на останалите европейски държави по причина, че шефовете на този магазин са против България да е член на Европейския съюз и не приемат, че е част от него.
Съжалявам, но това е моето мнение.
Ще пусна новата тема за последен път. След това се разберете кой ще я пуска. Когато се разберете, пишете ми кой е, за да му дам паролата за сайта с указания, за да може да го редактира и променя.
Много ми беше приятно да бъда сред вас толкова години. Да изживеем заедно цялата тръпка от пазаруването, да стоим по цяла нощ будни на намаления, да се поскараме на някой новичък и не прочел, да си покажем зъбите помежду си, да се посмеем.

Аз приключвам до тук. Не ги мразя, обидно ми е.
Има стотици други магазини, в които ме третират с достойнство и зачитат законните права на всеки клиент, включително и моите. 
Благодаря на всички ви, че бяхме заедно толкова години!

Мила Алекс, благодаря ти за всичко   bouquet  bouquet  bouquet и до нови срещи по другите магазини...

# 709
  • Мнения: 4
Момичета, ядосана съм, колкото и всички вас, но нека не затриваме темите за Редута. Като направих една подробна калкулация, си дадох сметка, че за голяма част от нещата, които съм купувала по време на разпродажби, си струва да се платят и 20% факана такса обработка. Сега няма да конкретизирам, че отивам на работа /в редутски тоалет  Wink/, но всички имате такива и сами можете да прецените кое си е заслужавало, че и отгоре. Само след някакви 2 месеца тези теми ще са ни силно потребни и ще се радвам, ако се събираме компанията в пълен състав, въпреки досадно повтарящите се питанки. За да се аргументирам все пак, нека всяка изчисли 20 евровки колко ще и излязат или чифт маратонки от 15-20 Е, или ... при това придружени с подарък, който често върши работа. Нека посъберем някой лев до юни и, уверявам ви, пак ще се убедите в предимствата на Ла Редут и уменията си да пазарувате по български евтино и добро с все дребните ни тарикатлъци. Чак ще им се доще на французите да ни вдигнат ТО на 50% Simple Smile. Не се предавайте точно когато играта загрубя и става още по- интересна, просто стиснете зъбки и бройте до юни. Впрочем вчера се заиграх с един пуловер от 1 Е, хвърлих 10 бройки в кошницата и, да ви кажа, ако бях решила да поръчвам, нямаше да имам против да платя 35 лв. за 10 пуловера, даже щях да се радвам на изгодната покупка. Спомнете си и центовите цени, и спалните комплекти по 15 цента... И останете тук  Simple Smile.
Съгласна съм с теб, аз също мисля, че въпреки новите условия пак ще има стоки, който ще излизат по-евтино отколкото купени от друго място.Ако много си харесам нещо ще си го купя и при тези условия, но определено пазаруването ми от тук нататък няма да е в същите мащаби.А относно 10-те едноеврови пуловерчета ....ами пак ще има рязане на бройки самоче този път вместо дебитна нота(никога не съм се сдобивала с такова чудо) ще си  имаме едноеврово пуловерче за 15лв.

# 710
  • Мнения: 311
Жалко,че не сме единни ,като чехите.

Увеличиха цените на млякото и направиха боойкот,като го изхвърлиха в една от техните реки демонстративно.Не пазаруваха почти месец и фабриката фалира.


# 711
  • Мнения: 1 141
Чета и си мисля каква идеална почва е темата в момента за психолози и социолози  Mr. Green Какво чудо е това българинът!!! Някой потъпква правата ни, но ние се обвиняваме помежду си....  ooooh! И аз съм възмутена от нахалството и безочието на някои от българските потребители. Но нито за миг не си помислям да застана срещу българи, когато някой ни потъпква правата. Това би било национално предателство!
Алекс  Hug
Ако от Ларедут не преосмислят решението си за 20%, явно ще се срещаме само в съседните теми  Simple Smile

# 712
  • Мнения: 1 503
Алекс1, мнението ми напълно се припокрива с твоето, отношението на Ларедут към нас е унизително, може да не са толкова много 20%, но при това положение едва ли ще пазарувам от там.

# 713
  • Мнения: 2 231
Алекс, И аз благодаря за всикчо   bouquet, обаче ще трябва да се присъединя към теб  Mr. Green
За мен е гордост да съм българче, и така също ми е въпрос на достойнство да се противопоставям на всичко което накърнява честта ми. Включително това, че се чувставам дискриминирана, като втора ръка човек. Да си ги заврът подаръците .............зад  Mr. Green
Освен това не виждам да е "излагация" когато пишем на български на стената им. Те за какво ми отговарят на френски на запитванията ми на английски. Да не мислят че покрай тях се върти света  Twisted Evil
Не ми пречи да си купувам всички парцалки и от Мола, или даже от чужбина.
Но никога не бих могла да преглътна такава подигравка.
Разбира се ако размислят и върнат старите условия може и да размисля, но все пак това едва ли ще стане.
Подкрепям те напълно, да знаеш  newsm51
(После ще мина на един курс за пазаруване от другите сайтове   Mr. Green)
И така точно след 3 години приключи Ларедутската ми кариера  Mr. Green
Благодаря на Алекс, Ева и още поне 10 момичета (да не пропусна някоя) които са ми помагали когато имам нужда   bouquet

# 714
# 715
  • Мнения: 9
Момичета,много ще ми липсвате всички smile3518А тръпката да пазаруваш от Ларедута няма да я има никъде вече...жалко... Tired

# 716
  • Мнения: 876
Nº  20110210556141
du 21/01/2011  Remboursement colis égaré  Crédité sur votre compte BANCAIRE  17/03/2011  23,87 €
 
 Моля ви да ми кажете какво точно значи това в рембусманта? До колкото разбирам трябваше да ми върнат парите по картата ми на 17,03 ,но все още сумата не е постъпила по сметката  newsm78

# 717
  • Мнения: 934
Nº  20110210556141
du 21/01/2011  Remboursement colis égaré  Crédité sur votre compte BANCAIRE  17/03/2011  23,87 €
 
 Моля ви да ми кажете какво точно значи това в рембусманта? До колкото разбирам трябваше да ми върнат парите по картата ми на 17,03 ,но все още сумата не е постъпила по сметката  newsm78
Искала си да ти анулират ваучер и да ти възстановят парите в картата ли?
Питам, защото и аз имам ваучер за 17.47е и определено предпочитам да ми върнат парите в картата...не ми е изгодно да правя поръчка с ваучера на този етап... Rolling Eyes

# 718
  • Мнения: 3 823
И, видиш ли, понякога се изчерпват артикули и уж не могат да ти изтеглят парите.Артикулите се появяват в 14 или в 4 часа.Да, ама не са ти отказали останалата част от поръчката, на която може и да не държиш...Не те питат дали искаш да ти изпратят останалите стоки. После те задължават отново да пазаруваш от тях, за да използваш изпратения ваучер.

Ето точно това считам за най-големия проблем и неприятност при пазаруването в LR. Това за мен е по-некоректно от всякакви 10%, 20% или колкото и да са %. Последните поне са регламентирани. А описаната от mia71 практика е своеволна и некоректна и за нея наистина трябва да търпят санкции!

# 719
  • Мнения: 311
Да кажа,свързах се с Комисия за защита на потребителя!
Говорих лично с Ал. Масларски, член на Комисия за защита на потребителите (КЗП).
Той помоли да приложим копие на някакъв PDF файл, какво става на 1стъпка и как се променя на 2 стъпка.
Да опишем случая, от какво точно сме недоволни, подробно има бърза процедура!
Не трябва да го засипваме с писма ,но МОЛЯ ДА СЕ ВКЛЮЧИТЕ!!

Момичета това е начина!Позната ми даде лично неговия телефон и се радвам ,че лично той ще се заеме със случая ,каза,че ще изисква писмото от служителите си,днес или утре.
Споделих му ,че пишем на страницата във фейсбук,той каза ,че мястото за оплакване е при тях иначе ,като няма жалби няма как да знаят за случая.
Уф развалнувах се!
Промените ,които са предприети от Ларедутци са взети на събрание и няма място да ги молим,да променят условията!

Общи условия

Активация на акаунт