САМО ЗА КОДОВЕ ОТ ЛАРЕДУТ - 64

  • 47 479
  • 749
  •   1
Отговори
# 255
  • Мнения: 324
Аз съм съгласна, че поръчките под 10 евро са недобросъвестност. Имам 2 такива, като само едната е с дебитна нота (пусната е с ясната, но грешна мисъл, че ще си изтеглят парите) и имам още много по над 15-20, което за Западния свят пак е ниска сума. Ниската сума я заклеймяваме с право. А защо не си признаем и недобросъвестното използване на нацелени кодове? Ако трябва да сме истински честни купувачи, трябва да престанем и с това. Но така играта ще я няма  Sad
И за да не се хулим като българи, ето пример от форум за италианския Ларедут - един пуска пост, че код за някаква чанта се лови само с кутийка за CD за 0,90 и дава подаръка. Масово напускали поръчки само с това. Всички били отказани...

Последна редакция: ср, 16 мар 2011, 15:52 от Слънчогледка

# 256
  • София
  • Мнения: 3 771
Добре де, щом не искат да има такива поръчки, защо не ги ограничиха просто? Или да сложат с намаляващ процент в зависимост от увеличаването на сумата..?!

# 257
  • Мнения: 1 666
Бъг или не, случващото се в момента е добър начин и повод да си кажем някои истини и да си научим урока!
Момичета, наистина безплатен обяд няма. И "щом номерът минава, ще го правим" не е оправдание. Силно сравнение ще направя, но ме разберете правилно - и шофьорът, който кара на 2 големи и не са го спрели за проверка си мисли същото, но дали е правилно??!!
Наистина се прекалява със стойността на поръчките. Вижте в момента дори ги получаваме с куриери в дома си! Е, не е ли нагло да злоупотребяваме? Кажете ми един български онлайн магазин, който да ви изпрати поръчаното с куриер, с безплатна доставка и подарък! Няма!
Същото е и кодовете.... прекаляваме! Слагам и себе си в това число, защото и аз, колкото и малко да поръчвам вече, поради факта, че не получавам нищо на мейла си, използвам чужди кодове.
Просто е добре да си ударим сами някакви спирачки, да си сложим сами някаква бариера и мисля, че и ние ще сме ОК и от Ла Редут ще са ОК с нас!
През далечните вече 2006-2007, когато аз открих Ла Редут чрез този форум доставката беше 5 или 6 евро (в зависимост от вида на поръчаните артикули), такстата обработка - 5%, а отначало французите даже ни махаха ДДС-то. И масово особено по намаления пускахме поръчки без кодове и пак ни излизаше изгодно. (ако не вярвате, питайте finty, например)
После се появиха многото кодове и постепенно се почна.... доставка 5,95, такса 7, а после и 10%... сега вече и 20%
Е, аз лично съм ОК да си плащам доставка от 5 евро, да мога да ползвам от време на време някой код за подарък, но и таксата да ми е по-ниска...
Даже съм ОК и ако трябва да си получавам пак по пощата нещата...
Но ако това положение се задържи.... дано не!!! Praynig..... но сметката няма много-много да излиза...
Така че нека недоволстваме, нека протестираме, пишем писма или по фейсбук, но ако (дано Praynig) ни се размине, нека и ние действаме разумно за напред! Peace

Последна редакция: ср, 16 мар 2011, 16:06 от els

# 258
  • София, Манастирски ливади
  • Мнения: 632
Момичета, напълно съм съгласна с казаното от вас. Аз също се наредих в кюпа с дебитни ноти, но не по моя вина. Отказаха ми 2 артикула, поръчката падна под 10 евро и воала...
Друга ми беше мисълта обаче. Който е бил добросъвестен, ще бъде и занапред, който си мисли, че щом не е забранено е разрешено, ще продължи да си действа на този принцип. За съжаление ще страдаме всички.  Sad
Дано все пак нещата се оправят.  Hug

# 259
  • Мнения: 1 752
Момичета, като гледам Редутци няма да се ограничат само с кодовете, БД и %. Една блузка, която си взех от намалението и вчера ми беше в кошницата /вече в друг цвят и естествено изчакваше за по-сгоден момент за пускане/, днес вече не се доставя извън Франция  #Crazy Какво ли още ни чака?

# 260
  • Мнения: 16
Аз почти не пиша, но следя темите. Такааа, това е моята равносметка: за 2 месеца 360,66 евро похарчени в Ларедут с 7 поръчки, 2 подаръчета - чанти и безплатна доставка на всички поръчки без последната. Не мисля че съм била толкова неизгоден клиент за Ларедут. Не мога да преценя в какъв мащаб са "злоупотребите" както им казвате с малки поръчки. Бих пазарувала и занапред без безплатна доставка, но не мога да се съглася с 20%такса. Никой от сайтовете където съм пазарувала не ми е начислявал такса обработка. Не бих купувала повече ака не мога да компенсирам таксата с код за намаление

# 261
  • Мнения: 3
Момичета, когато сложите код, взима 20%, а ако няма код процентите са 10, според мен. Дано го оправят това.

# 262
  • Мнения: 8
Много ви моля всички с различните предположения за това  какво става. И след като прочетете какво ми отговориха преди малко, се надявам да се спре с писането на тяхната страница във фейсбук, защото ще вземат наистина да ни прецакат. Хората наистина работят по въпроса и предлагам да се успокоите. Мое мнение е че , ако не ги ядосаме, скоро техническият им проблем ще се оправи. Благодаря за вниманието.

Ето и отговорът им , лично на имейла ми :

Dear client,

I apologize for the trouble you met in our site, there are technical
problems for the time being.

I suggest you to postpone your order and I'll book it with the right
charges (10%). When you are in your basket, after entering the details of
your credit card, you have to click on "Besoin d’un conseil personnalisé ?"
on right top.
Before booking the order I'll inform you about the total amount of the
invoice.

Regards,

Catherine LAMONT
INTERNATIONAL CUSTOMERS DPT

# 263
  • Мнения: 27
Момичета, когато сложите код, взима 20%, а ако няма код процентите са 10, според мен. Дано го оправят това.

 Не е вярно - пак са 20%. Освен това си смених адреса с Холандия и там са си 10 %  #2gunfire

# 264
  • Сандански
  • Мнения: 196
Момичета, когато сложите код, взима 20%, а ако няма код процентите са 10, според мен. Дано го оправят това.

Не съм съгласна...сега пробвах без код и пак ми начислява 20%  Rolling Eyes и доставка 5,95Е #2gunfire

# 265
  • Мнения: 4 447
Но така е хората си пазят интересите и осигуряват блага на сънародниците си, а не като нас, готови сме да изнасяме качествена продукция за стоинки, а да пазарим техните боклуци за луди пари...    #2gunfire    #Cussing out   Малко повече шовинизъм и на нас няма да ни е излишен....
Peace
Ох, сори за спама, то горката тема изгуби целия си смисъл, но ми стана много смешно. Хриси в гориня пост е написала да я подкрепим Like и една мацка е постнала "Like"  Joy
Joy Hug
.... но ако (дано Praynig) ни се размине, нека и ние действаме разумно за напред! Peace
Peace
И все пак съм сигурна, че ще има недобросъвестни. Без сами ларедутци да вземат мерки да няма злоупотреби, няма да се оправят нещата (ако има японски Ларедут, там би било друго).
---
За тези, които ще пробват английския Ларедут да кажа, че на 22.02. направих поръчка, получих си мейл, че е шипната дори, но такава не е пристигнала до момента(доставка до ук. адрес). Парите от кредитната карта не са дръпнати, след толкова време не се и надявам да ги дръпнат. Та , с две думи  -  не става.
---
Съжалявам, че ни "спряха кранчето", доста изгодно пазарувахме.
 Но и съм доста ядосана на Ларедут. Просто ще ме загубят като клиент, от което едва ли ще им се накриви шапката, но 20% аз поне няма даплащам отгоре.
По намаленията ще си правя сметката, ако изобщо пазаруваме тогава.
---
ilna , този отговор сутринта го пратиха на една мама. За мен си е обикновено съобщение, нищо обещаващо или специално.

# 266
  • Мнения: 1 675

През далечните вече 2006-2007, когато аз открих Ла Редут чрез този форум доставката беше 5 или 6 евро (в зависимост от вида на поръчаните артикули), такстата обработка - 5%, а отначало французите даже ни махаха ДДС-то. И масово особено по намаления пускахме поръчки без кодове и пак ни излизаше изгодно. (ако не вярвате, питайте finty, например)
После се появиха многото кодове и постепенно се почна.... доставка 5,95, такса 7, а после и 10%... сега вече и 20%
Е, аз лично съм ОК да си плащам доставка от 5 евро, да мога да ползвам от време на време някой код за подарък, но и таксата да ми е по-ниска...
Даже съм ОК и ако трябва да си получавам пак по пощата нещата...
Но ако това положение се задържи.... дано не!!! Praynig..... но сметката няма много-много да излиза...
Така че нека недоволстваме, нека протестираме, пишем писма или по фейсбук, но ако (дано Praynig) ни се размине, нека и ние действаме разумно за напред! Peace
Да, аз също пазарувах тогава  Peace чудно беше.

# 267
  • Мнения: 928
Много ви моля всички с различните предположения за това  какво става. И след като прочетете какво ми отговориха преди малко, се надявам да се спре с писането на тяхната страница във фейсбук, защото ще вземат наистина да ни прецакат. Хората наистина работят по въпроса и предлагам да се успокоите. Мое мнение е че , ако не ги ядосаме, скоро техническият им проблем ще се оправи. Благодаря за вниманието.

Ето и отговорът им , лично на имейла ми :

Dear client,

I apologize for the trouble you met in our site, there are technical
problems for the time being.

I suggest you to postpone your order and I'll book it with the right
charges (10%). When you are in your basket, after entering the details of
your credit card, you have to click on "Besoin d’un conseil personnalisй ?"
on right top.
Before booking the order I'll inform you about the total amount of the
invoice.

Regards,

Catherine LAMONT
INTERNATIONAL CUSTOMERS DPT

Ilna, нали разбираш че те карат да натиснеш горе в дясно бутона за онлайн помощ, преди да направиш плащането. Само че като го натиснеш трябва да въведеш телефон или да говориш с тях през ПС-то, т.е. не става за нас и е валидно отново само за Франция. Просто ми се струва че започва голямото разтакаване...Както с Пей Пал, както с промяната от 7% на 10% и така нататък. Повече не ми се занимава, това си е чиста гавра. Никой нищо не казва със сигурност, никой нищо не знае. Едните твърдят че няма проблем, другите че в момента се отстранява, третите искат от нас невъзможни неща, знаейки че не можем да ги направим...  Чиста подигравка!

Последна редакция: ср, 16 мар 2011, 16:40 от Hrissy

# 268
  • В полето, под тепето.
  • Мнения: 928
И аз не мога да се въздържа от спам! Heart Eyes

Нека само да сме живи и здрави, картите да са пълни -  и няма да останем голи и боси! Mr. Green Joy

# 269
  • Мнения: 1 038
Мисля, че трябва да се успокоим...Всички ни уверяват, че е някакъв бъг в системата им и щом действат по въпроса, предполагам скоро ще се оправят нещата..относно таксата:) Иначе е ясно, че явно за нас вече няма да има БД.

Общи условия

Активация на акаунт