Взеха ми пари неправомерно-как да постъпя ?

  • 16 545
  • 125
  •   1
Отговори
# 60
  • на кой му пука, майна
  • Мнения: 5 370
Нека ви споделя какво ми се случи, а вие кажете кой е виновен и как да постъпя.

Постъпват ми пари в сметката на 11.04.11 два пъти. Демек една и съща сума идва в моята сметка на два пъти. Тази сума /първата/ я нареждам аз от моя PayPal акаунт към банковата ми сметка в Първа Инвестиционна банка, втората сума, която идва в сметката ми се осчетоводява 2 дни по-късно, но тази сума е наредена грешно от системата на PayPal.


Грешката си е в PayPal щом са наредили грешно сумата. Имат отдел "Поддръжка на клиенти", пиши им на тях, вместо да се жалиш в банката, където нямат отношение с транзакцията. Някой е наредил паричен превод - приели са го. Същият някой има право да тегли от картовата ти сметка - пуснали са го.



Да, вече го направих, само, че си мисля, че това не беше моя работа, а на банката, която ме представлява в случая. Смятам, че след, като ги сезирах за случая трябваше банковия служител да ми помогне, а не да ме праща да се оправям сама, както ме съветваш и ти. А банката има вина, защото не ме уведоми със смс, че имам движение по сметката.
И на въпроса ми защо нямам смс, служителката ми отговори:
Ами може да сте били извън обхват  ooooh!

# 61
  • Мнения: 120

Да, вече го направих, само, че си мисля, че това не беше моя работа, а на банката, която ме представлява в случая. Смятам, че след, като ги сезирах за случая трябваше банковия служител да ми помогне, а не да ме праща да се оправям сама, както ме съветваш и ти. А банката има вина, защото не ме уведоми със смс, че имам движение по сметката.
И на въпроса ми защо нямам смс, служителката ми отговори:
Ами може да сте били извън обхват  ooooh!


[/quote]

Напротив - това е твоя работа. От Пейпал считат транзакцията за credit card funded - за всички плащания, по които си длъжник, ако няма (достатъчно) пари в PayPal баланса ти, Пейпал имат право да дръпнат дължимата сума от картата ти - прочети си Общите правила и условия в споразумението с Пейпал.
Иначе може и наистина да не си имала обхват за есемеса - това си е съвсем нормално за България. ..Според мен реагираш прекалено емоционално. Нали целта е да ти върнат неправомерно удържаните пари?

# 62
  • на кой му пука, майна
  • Мнения: 5 370

Да, вече го направих, само, че си мисля, че това не беше моя работа, а на банката, която ме представлява в случая. Смятам, че след, като ги сезирах за случая трябваше банковия служител да ми помогне, а не да ме праща да се оправям сама, както ме съветваш и ти. А банката има вина, защото не ме уведоми със смс, че имам движение по сметката.
И на въпроса ми защо нямам смс, служителката ми отговори:
Ами може да сте били извън обхват  ooooh!




Напротив - това е твоя работа. От Пейпал считат транзакцията за credit card funded - за всички плащания, по които си длъжник, ако няма (достатъчно) пари в PayPal баланса ти, Пейпал имат право да дръпнат дължимата сума от картата ти - прочети си Общите правила и условия в споразумението с Пейпал.
Иначе може и наистина да не си имала обхват за есемеса - това си е съвсем нормално за България. ..Според мен реагираш прекалено емоционално. Нали целта е да ти върнат неправомерно удържаните пари?


Напротив, не е моя работа.
Това няма нищо общо с баланса ми в акаунта в PayPal. Та дори аз дето нямам нищо общо с банкови истории ми е ясно, че от акаунта, единсвено могат да ми вземат пари при разрешаване на случай от страна продавач-купувач. При плащане на стоки и т.н. Но за точно този случай не могат да ми взимат нищо от баланса в PayPal.

От 23.04 до ден днешен 29.04 нямам обхват, нали ?

# 63
  • Мнения: 120
Пейпал имат право да изтеглят сума от картата ти, когато балансът в Пейпал акаунта ти не е достатъчен (това е част от смисъла на така нареченото връзване на карта към сметката). Казвам ти го като дългогодишен потребител на Пейпал, който добре познава системата им. Банката НЕ Е виновна!  Но ако искаш да си трошиш нервите напразно при все, че Пейпал ще оправят нещата - няма проблем! Те, нервите,  са си твои. Simple Smile

# 64
  • на кой му пука, майна
  • Мнения: 5 370
Cheerleader, нали вече ти казах, че съм се обърнала към PayPal.
Аз също съм дългогодишен потребител на PayPal, много пъти съм водила коренспонденция с тях по различни въпроси. Ползвам им системата за много неща. Баланса ми е бил на минус и никога не са си позволили до сега да ми вземат пари от картата.
Но за дублаж на транзакция никога няма да процедират така както го описваш ти. И не защото имам или нямам пари в баланса, а просто защото процедурата е различна в случая. Ще чакат пари по картата, но в баланса от акаунта, няма да вземат, въпреки, че за мен така щеше да е най добре и щях да си спестя тези главоболия.

# 65
  • Мнения: 120
Не съм съгласна, че банката по някакъв начин ти е нарушила правата. Пейпал е онлайн система за разплащане, където ти си се регистрирала по свое желание. Това е отделна услуга, която не ти е била предложена от банката. Ти пита ли в банката, когато си открива Пейпала? Не. Защото Пейпал и банката са две съвсем различни юридически лица. Това, че Пейпал не са ти дръпнали пари от картата, когато си била на минус е било най-вероятно, защото си нямала пари и по картата.
В крайна сметка представи си, че Пейпал ти преведат по погрешка 6 000 евро вместо 3 000 евро - и какво тогава? Сигурно трябва да искат оторизация от банката за обратен превод, а банката пък от своя страна трябва да ти прати есемес или там друго уведомление и да те помоли любезно да върнеш парите? Ами ако откажеш? Ами ако си изтеглила парите и кажеш "Пари няма". Laughing Защо Пейпал не издават свои собствени отделни карти след регистрация на акаунт и в тях да си теглиш паричките? А искат вместо това да вържеш съществуваща кредитна карта или банкова сметка (не за България)?
Съгласна съм, че е кофти да ти навлязат в личното пространство и да се разпореждат с личните ти неща, но ти си кликнала върху бутона "I accept" на споразумението, когато си се регистрирала в Пейпал и си споделила данните на банковата си сметка.
На мен лично Пейпал са ми теглили от картата, когато наличните електронни пари не са били достатъчни. Какво значение има дали купуваш нещо или дължиш обратно пари, постъпили неправомерно по картата ти?
И наистина не разбирам защо обвиняваш банката.

# 66
  • на кой му пука, майна
  • Мнения: 5 370
Не съм съгласна, че банката по някакъв начин ти е нарушила правата. Пейпал е онлайн система за разплащане, където ти си се регистрирала по свое желание. Това е отделна услуга, която не ти е била предложена от банката. Ти пита ли в банката, когато си открива Пейпала? Не. Защото Пейпал и банката са две съвсем различни юридически лица. Това, че Пейпал не са ти дръпнали пари от картата, когато си била на минус е било най-вероятно, защото си нямала пари и по картата.
В крайна сметка представи си, че Пейпал ти преведат по погрешка 6 000 евро вместо 3 000 евро - и какво тогава? Сигурно трябва да искат оторизация от банката за обратен превод, а банката пък от своя страна трябва да ти прати есемес или там друго уведомление и да те помоли любезно да върнеш парите? Ами ако откажеш? Ами ако си изтеглила парите и кажеш "Пари няма". Laughing Защо Пейпал не издават свои собствени отделни карти след регистрация на акаунт и в тях да си теглиш паричките? А искат вместо това да вържеш съществуваща кредитна карта или банкова сметка (не за България)?
Съгласна съм, че е кофти да ти навлязат в личното пространство и да се разпореждат с личните ти неща, но ти си кликнала върху бутона "I accept" на споразумението, когато си се регистрирала в Пейпал и си споделила данните на банковата си сметка.
На мен лично Пейпал са ми теглили от картата, когато наличните електронни пари не са били достатъчни. Какво значение има дали купуваш нещо или дължиш обратно пари, постъпили неправомерно по картата ти?
И наистина не разбирам защо обвиняваш банката.

Защо не четете цялата тема бе хора, първото мнение на темата НЕ Е цялата тема. Ако беше прочела моите постове, сега това нямаше да го напишеш  ooooh!
За пореден път се убеждавам, че хората първо избълват една камара глупости, пък после мислят какво са казали....

Стига с тоя PayPal, аз съм наясно какво и как става там, и ми обясняваш неща, които нямат ама нищо общо с моя проблем. Та ти даже вообще не разбираш, аз какво съм направила и какви притенции имам към банката и то защото първо пишеш, а после четеш или вообще не четеш. Пак казвам: Първото мнение в темата не е цялата тема !

п.п А пък за смс-а, направо вече не ми се коментира, за последен път ще кажа, че аз имам активирана услуга за смс известяване ! И те нарушават договора след, като не са ми изпратили смс, с който да ме оведомят, че са изтеглени пари от сметката ми.
Стига си чела по диагонал.
Престанете да се заяждате.
На вас ако ви харесва да ви крадат неправомерно си е ваша работа  Wink

# 67
  • Мнения: 120
На никого не му харесва да го крадат, само че ти не можеш да проумееш, че пейпал са (оправомощени) да извършват операции с картата ти и то от теб.
Нали питаш как така банката е пуснала обратния превод? Е, казах ти -  пред банката пейпал и ти сте едно и също нещо в момента. Ама първо си се съгласила да те крадат, сега се опъваш. Wink Типично по нашенски.

# 68
  • София
  • Мнения: 31 397
не знам само защо авторката е пуснала тема, след като буквално избухва след всяко мнение, различно от нейното  Rolling Eyes Голям темперамент, голямо нещо  newsm78
В крайна сметка, след като си убедена, че банката те е окрала, пускаш жалба и чакаш. Според мен обаче си в голяма грешка по отношение на банката, но ти си решила тях да ги държиш отговорни и толкова  Laughing Банката в случая не е страна, а посредник по транзакцията и няма за какво да я държиш отговорна. Пред банката ти и Paypal сте едно и също нещо.
Успех все пак  Peace


п.с. и стига с този смс. В твоя случай не са били длъжни да те информират. И аз имам смс известяване и знам при какви условия те известяват  Wink

Последна редакция: сб, 30 апр 2011, 19:08 от missence

# 69
  • Мнения: 4 916
Авторката и друг път е пускала теми, в които не изслушва респондентите.
Не си давай голям труд.

# 70
  • на кой му пука, майна
  • Мнения: 5 370
Не, вие процедирате типично по нашенски. Искате да ме убедите да не си търся правата, искате да ме убедите как е нормално да ме крадат и да си мълча, искате да ме убедите, че отношението на служителката е правилно да ме праща да се оправям сама. Да, да, ясно ми е, какво искате да кажете.  Нормално е да живееш в ненормална държава, но май държавата е ненормална, защото хората позволяват това.

argun , поредното ти включване в дадена тема, без съществен коментар по темата, вече на всички си известна с това  Wink

п.п Благодарна съм на Рокси, макар и мненията и да са заядливи към мен /има причина за това сигурно/ ми помогнаха до някъде.

# 71
  • Мнения: 4 916
Напротив,
персонажът със страничните мнения е известен отдавна, далеч преди моето включване.
Горе главата. Все пак достатъчно потребителки са си дали труда да ти отговорят, поне от елементарно възпитание би трябвало да им благодариш.

# 72
  • София
  • Мнения: 31 397
Не, вие процедирате типично по нашенски. Искате да ме убедите да не си търся правата, искате да ме убедите как е нормално да ме крадат и да си мълча, искате да ме убедите, че отношението на служителката е правилно да ме праща да се оправям сама. Да, да, ясно ми е, какво искате да кажете.  Нормално е да живееш в ненормална държава, но май държавата е ненормална, защото хората позволяват това.

в кой пост точно прочете, че някой те съветва да не си търсиш правата  newsm78
Търси ги на 100%, но от виновника, който в твоя случай не е банката, но решението си е твое. Ако някой може да ти възстанови парите това е само и единствено Paypal.

# 73
  • Мнения: 4 300
Да ме прощаваш, авторке, но заядливостта и собствената ти представа за теб както сама си я описа тук, са в твоята глава, а не на моята клавиатура.
Ако само аз ти бях на кестерме- да се замисля. Но май доста повече хора се опитаха да ти го кажат.

# 74
  • на кой му пука, майна
  • Мнения: 5 370
Не, вие процедирате типично по нашенски. Искате да ме убедите да не си търся правата, искате да ме убедите как е нормално да ме крадат и да си мълча, искате да ме убедите, че отношението на служителката е правилно да ме праща да се оправям сама. Да, да, ясно ми е, какво искате да кажете.  Нормално е да живееш в ненормална държава, но май държавата е ненормална, защото хората позволяват това.

в кой пост точно прочете, че някой те съветва да не си търсиш правата  newsm78
Търси ги на 100%, но от виновника, който в твоя случай не е банката, но решението си е твое. Ако някой може да ти възстанови парите това е само и единствено Paypal.

Ако беше прочела не само първия ми постинг, щеше да забележиш, че преди още да се включиш в темата аз съм писала на PayPal и те са ми отговорили.

Общи условия

Активация на акаунт