Постъпват ми пари в сметката на 11.04.11 два пъти. Демек една и съща сума идва в моята сметка на два пъти. Тази сума /първата/ я нареждам аз от моя PayPal акаунт към банковата ми сметка в Първа Инвестиционна банка, втората сума, която идва в сметката ми се осчетоводява 2 дни по-късно, но тази сума е наредена грешно от системата на PayPal.
Грешката си е в PayPal щом са наредили грешно сумата. Имат отдел "Поддръжка на клиенти", пиши им на тях, вместо да се жалиш в банката, където нямат отношение с транзакцията. Някой е наредил паричен превод - приели са го. Същият някой има право да тегли от картовата ти сметка - пуснали са го.
Да, вече го направих, само, че си мисля, че това не беше моя работа, а на банката, която ме представлява в случая. Смятам, че след, като ги сезирах за случая трябваше банковия служител да ми помогне, а не да ме праща да се оправям сама, както ме съветваш и ти. А банката има вина, защото не ме уведоми със смс, че имам движение по сметката.
И на въпроса ми защо нямам смс, служителката ми отговори:
Ами може да сте били извън обхват
