Взеха ми пари неправомерно-как да постъпя ?

  • 16 543
  • 125
  •   1
Отговори
# 75
  • на кой му пука, майна
  • Мнения: 5 370
Напротив,
персонажът със страничните мнения е известен отдавна, далеч преди моето включване.
Горе главата. Все пак достатъчно потребителки са си дали труда да ти отговорят, поне от елементарно възпитание би трябвало да им благодариш.

На всички съм благодарна за мненията, къде видя, че не съм ? Нали се сещаш, че няма как след всяко мнение да пиша благодарности  Wink
Писах конкретно за Рокси, защото тя определено не ме харесва, но въпреки всичко даде компетентни мнения по темата.
Страничния персонаж ми е ясен, но ти ми се наби в очи определено, и не само на мен, де.

# 76
  • на кой му пука, майна
  • Мнения: 5 370
Да ме прощаваш, авторке, но заядливостта и собствената ти представа за теб както сама си я описа тук, са в твоята глава, а не на моята клавиатура.
Ако само аз ти бях на кестерме- да се замисля. Но май доста повече хора се опитаха да ти го кажат.

Тук, аз нищо не съм описвала за себе си, това не е в твоята клавиатура, а в глава ти.
Ако ще спорим по-този въпрос, моля с доказателства, ако ли не няма смисъл, а и темата се отплесна много.

# 77
  • Мнения: 4 300
След като търпеливо на всяка страница по два пъти ти обяснявам,че обмяната не се извършва по курс на банката и изобщо не отива в нейна полза, ти на пета страница продължаваш да чепкаш как очакваш банката да ти върне нещо, което не ти е взела. Аналогично и със сторнирата сума, която отново не е по инициатива на банката, а на Пейпал, за което ти си дала съгласие на тях, не на банката.
Пет страници дълбаеш и проклинаш банката, служителите, банков надзор, комисията за защита на потребителите, дори това че си клиент в България, а не си англичанка . Искаш да ти цитирам , ама трябва да цитирам всеки пост Grinning А то от просто по просто, че и повторено.

Наистина, няма смисъл да пишем, ще очакваме да споделиш разрешението на случая.

# 78
  • Мнения: 4 916
Напротив,
персонажът със страничните мнения е известен отдавна, далеч преди моето включване.
Горе главата. Все пак достатъчно потребителки са си дали труда да ти отговорят, поне от елементарно възпитание би трябвало да им благодариш.

На всички съм благодарна за мненията, къде видя, че не съм ? Нали се сещаш, че няма как след всяко мнение да пиша благодарности  Wink
Писах конкретно за Рокси, защото тя определено не ме харесва, но въпреки всичко даде компетентни мнения по темата.
Страничния персонаж ми е ясен, но ти ми се наби в очи определено, и не само на мен, де.


Нима? А на кой друг?
Наистина няма смисъл.

# 79
  • на кой му пука, майна
  • Мнения: 5 370
След като търпеливо на всяка страница по два пъти ти обяснявам,че обмяната не се извършва по курс на банката и изобщо не отива в нейна полза, ти на пета страница продължаваш да чепкаш как очакваш банката да ти върне нещо, което не ти е взела. Аналогично и със сторнирата сума, която отново не е по инициатива на банката, а на Пейпал, за което ти си дала съгласие на тях, не на банката.
Пет страници дълбаеш и проклинаш банката, служителите, банков надзор, комисията за защита на потребителите, дори това че си клиент в България, а не си англичанка . Искаш да ти цитирам , ама трябва да цитирам всеки пост Grinning А то от просто по просто, че и повторено.

Наистина, няма смисъл да пишем, ще очакваме да споделиш разрешението на случая.



Рокси на 5-та страница единсвеното ми обвинение към банката е за смс-а /отново си измисляш неща, които не съм писала/.
Банковата служителка е виновна за мен и няма да оставя нещата така /ще напиша жалба срещу нея със сигурност/
НЕ проклинам никого, а най-малко пък -банков надзор, комисията за защита на потребителите  ooooh!
Ама, какво ви става бе хора ?

И да, по добре да ме цитираш, отколкото да си измисляш

# 80
  • Мнения: 4 300
За какво ти е виновна служителката?

# 81
  • на кой му пука, майна
  • Мнения: 5 370
Напротив,
персонажът със страничните мнения е известен отдавна, далеч преди моето включване.
Горе главата. Все пак достатъчно потребителки са си дали труда да ти отговорят, поне от елементарно възпитание би трябвало да им благодариш.

На всички съм благодарна за мненията, къде видя, че не съм ? Нали се сещаш, че няма как след всяко мнение да пиша благодарности  Wink
Писах конкретно за Рокси, защото тя определено не ме харесва, но въпреки всичко даде компетентни мнения по темата.
Страничния персонаж ми е ясен, но ти ми се наби в очи определено, и не само на мен, де.


Нима? А на кой друг?
Наистина няма смисъл.

Ами можеш да направиш справка с една друга тема, сещаш се коя, нали ?

# 82
  • на кой му пука, майна
  • Мнения: 5 370
За какво ти е виновна служителката?

За това, че не ми помогна с нищо, а ме изпрати да се оправям сама.

Според мен, след като съм сезирала банката /в частност служителката на банката/ за случая, според мен тя трябваше да ми помогне. Да пусне писмо до PayPal от името на банката и от мое име и да ги уведоми за моето недоволство, относно проблема. Смятам, че така е редно и така биха направили в много други държави банковите служители, а дори по назад в темата една потребителка е дала за пример точно това, което аз смятам за правилно.


И да не съм голословна:


Права си.
Наскоро имахме проблем с Пейпал, оказа се, че необосновано са дръпнали пари от сметка в Банк ъв Америка. Банката предлага онлайн връзка по скайп с клиентите си за решаване на подобни проблеми. Свързахме се с тях, описахме им ситуацията, дадохме нужните данни за съответните транзакции и служителят пое ангажимента да подаде от наше име жалба пред Пейпал. Няколко седмици по-късно се получи писмо, че сумата е възстановена по сметката и се извиняват и ни благодарят, че сме им клиенти. Какво да говорим повече?!

# 83
  • София
  • Мнения: 31 397
За какво ти е виновна служителката?

За това, че не ми помогна с нищо, а ме изпрати да се оправям сама.

Според мен, след като съм сезирала банката /в частност служителката на банката/ за случая, според мен тя трябваше да ми помогне. Да пусне писмо до PayPal от името на банката и от мое име и да ги уведоми за моето недоволство, относно проблема. Смятам, че така е редно и така биха направили в много други държави банковите служители, а дори по назад в темата една потребителка е дала за пример точно това, което аз смятам за правилно.



Имам чувството, че  нямаш идея какви са задълженията и правата на банката и нейните служители. Банковата служителка не ти е лична секретарка, че да пише писмо от твое име на Paypal  Joy (вече се смея с глас, извинявай) и за какво да пише пък писмо от името на банката към Paypal, след като банката няма претенции към тях и е само посредник, а банк. служителка представлява в случая банката, а н теб като частно лице  Laughing.
Добре, че банковата служителка е знаела какво да ти отговори, защото си представям, ако поради неопитност (хипотетично предположение) беше наджаскала писмо до Paypal. Тогава трябваше да й търсиш работа и можеше да ви сложат в предаването неписаните BG рекорди  Laughing

# 84
  • на кой му пука, майна
  • Мнения: 5 370
За какво ти е виновна служителката?

За това, че не ми помогна с нищо, а ме изпрати да се оправям сама.

Според мен, след като съм сезирала банката /в частност служителката на банката/ за случая, според мен тя трябваше да ми помогне. Да пусне писмо до PayPal от името на банката и от мое име и да ги уведоми за моето недоволство, относно проблема. Смятам, че така е редно и така биха направили в много други държави банковите служители, а дори по назад в темата една потребителка е дала за пример точно това, което аз смятам за правилно.


И да не съм голословна:


Права си.
Наскоро имахме проблем с Пейпал, оказа се, че необосновано са дръпнали пари от сметка в Банк ъв Америка. Банката предлага онлайн връзка по скайп с клиентите си за решаване на подобни проблеми. Свързахме се с тях, описахме им ситуацията, дадохме нужните данни за съответните транзакции и служителят пое ангажимента да подаде от наше име жалба пред Пейпал. Няколко седмици по-късно се получи писмо, че сумата е възстановена по сметката и се извиняват и ни благодарят, че сме им клиенти. Какво да говорим повече?!

Имам чувството, че  нямаш идея какви са задълженията правата на банката и нейните служители. Банковата служителка не ти е лична секретарка, че да пише писмо от твое име на Paypal  Joy (вече се смея с глас, извинявай) и за какво да пише пък писмо от името на банката към Paypal, след като банката няма претенции към тях и е само посредник.
Добре, че банковата служителка е знаела какво да ти отговори, защото си представям, ако поради неопитност (хипотетично предположение) беше наджаскала писмо до Paypal. Тогава трябваше да й търсиш работа и можеше да ви сложат в предаването неписаните BG рекорди  Laughing

За пореден път доказваш, колко си заблудена по отношение на това какви права имаш и как да си ги потърсиш. Колко ли пъти са те преметнали в тоя жовот, без дори да осъзнаваш, че имаш някакви права и можеш дори да си ги потърсиш  Wink

Ама то е нормално, да расъждаваш така, господата управлявали и управляващи, много добре са си свършили работата, толкова години да ни вменяват, чуство за малоценност

# 85
  • Мнения: 4 892
doniboni, тойта работа е - "ти му говориш, оно рупа ли рупа"  Joy 

# 86
  • София
  • Мнения: 31 397
Цитат
За пореден път доказваш, колко си заблудена по отношение на това какви права имаш и как да си ги потърсиш. Колко ли пъти са те преметнали в тоя жовот, без дори да осъзнаваш, че имаш някакви права и можеш дори да си ги потърсиш  

веднага ти отговарям- николко пъти, защото знам правата и задълженията си и знам правата и задълженията на другите. Ако си мислиш, че само ти имаш права, жестоко се лъжеш. Банк. служителка е била прекалено ясна, а ти я обвиняваш, че не ти оказала помощ, която не е в компетенцията й. Все едно да искаш от касиерката в хипермаркета да ти измери кръвното и да те прегледа обстойно Joy и после да я обвиниш, че е отказала  Joy

doniboni, тойта работа е - "ти му говориш, оно рупа ли рупа"  Joy 

на мен ще ми хареса да напише жалба към банката с изискванията си. Представям си как ще се смеят като го прочетат.

# 87
  • на кой му пука, майна
  • Мнения: 5 370
Цитат
За пореден път доказваш, колко си заблудена по отношение на това какви права имаш и как да си ги потърсиш. Колко ли пъти са те преметнали в тоя жовот, без дори да осъзнаваш, че имаш някакви права и можеш дори да си ги потърсиш  

веднага ти отговарям- николко пъти, защото знам правата и задълженията си и знам правата и задълженията на другите. Ако си мислиш, че само ти имаш права, жестоко се лъжеш. Банк. служителка е била прекалено ясна, а ти я обвиняваш, че не ти оказала помощ, която не е в компетенцията й. Все едно да искаш от касиерката в хипермаркета да ти измери кръвното и да те прегледа  Joy


 Joy Joy Joy

Ама то е нормално, да расъждаваш така, господата управлявали и управляващи, много добре са си свършили работата, толкова години да ни вменяват, чувство за малоценност  Wink

А това как ще го комнтираш ?


Права си.
Наскоро имахме проблем с Пейпал, оказа се, че необосновано са дръпнали пари от сметка в Банк ъв Америка. Банката предлага онлайн връзка по скайп с клиентите си за решаване на подобни проблеми. Свързахме се с тях, описахме им ситуацията, дадохме нужните данни за съответните транзакции и служителят пое ангажимента да подаде от наше име жалба пред Пейпал. Няколко седмици по-късно се получи писмо, че сумата е възстановена по сметката и се извиняват и ни благодарят, че сме им клиенти. Какво да говорим повече?!

Айде със здраве

Последна редакция: сб, 30 апр 2011, 21:00 от doniboni

# 88
  • на кой му пука, майна
  • Мнения: 5 370
doniboni, тойта работа е - "ти му говориш, оно рупа ли рупа"  Joy 

Е, тва е, мега лаф ! Остроумието ти е безмерно  Wink

# 89
  • София
  • Мнения: 31 397
Цитат
За пореден път доказваш, колко си заблудена по отношение на това какви права имаш и как да си ги потърсиш. Колко ли пъти са те преметнали в тоя жовот, без дори да осъзнаваш, че имаш някакви права и можеш дори да си ги потърсиш  

веднага ти отговарям- николко пъти, защото знам правата и задълженията си и знам правата и задълженията на другите. Ако си мислиш, че само ти имаш права, жестоко се лъжеш. Банк. служителка е била прекалено ясна, а ти я обвиняваш, че не ти оказала помощ, която не е в компетенцията й. Все едно да искаш от касиерката в хипермаркета да ти измери кръвното и да те прегледа  Joy


 Joy Joy Joy

Ама то е нормално, да расъждаваш така, господата управлявали и управляващи, много добре са си свършили работата, толкова години да ни вменяват, чуство за малоценност  Wink

Айде със здраве


не е по темата, но да те светна, че принципно съм обучавана в Германия по времето на Х.Кол (по повод управляващите). Да напиша ли жалба до Bundestag-a, че не са ме научили като теб  Joy Как мислиш, дали ще ми върнат тези "загубени" години  Joy Joy Joy Само да не ги върнат, веднага пускам тема, да знаеш  Joy

Думи нямам  ooooh!  Laughing

Общи условия

Активация на акаунт