Странна политика в JUMBO

  • 10 127
  • 65
  •   1
Отговори
# 45
  • Мнения: 64
Не се сърди, човече, никога нищо ли не си купувала от нета?
Тук също е картинка, но много хора поръчват. Simple Smile

# 46
  • Мнения: 47 352
Не се сърди, човече, никога нищо ли не си купувала от нета?
Тук също е картинка, но много хора поръчват. Simple Smile

Пазарувала съм. Ама там имам право да върна стоката в определен срок и да си получа парите Wink
Всъщност за обувки на детето умишлено избягвам онлайн пазаруването. Моделите обувки са различни, не всяко пасва на всяко краче, дори да е точния номер, пробват се задължително двете обувки и се правят няколко крачки. За 32 г. не съм срещала др. условия, самите продавачи на обувки дават подобни съвети, не съм си го измислила аз.

# 47
  • София
  • Мнения: 2 623
Интересно ми е скандала доставя ли ти удовлетворение?

Да, доставя ми удоволствие, когато е с цел.
Други въпроси ?

# 48
  • Мнения: X
Не се сърди, човече, никога нищо ли не си купувала от нета?
Тук също е картинка, но много хора поръчват. Simple Smile
Пазарувала съм. Ама там имам право да върна стоката в определен срок и да си получа парите Wink
Всъщност за обувки на детето умишлено избягвам онлайн пазаруването. Моделите обувки са различни, не всяко пасва на всяко краче, дори да е точния номер, пробват се задължително двете обувки и се правят няколко крачки. За 32 г. не съм срещала др. условия, самите продавачи на обувки дават подобни съвети, не съм си го измислила аз.

Преди време исках да поръчам на дъщеря ми обувки от сайта на Clarks. Оказа се, че специално при детските обувки не ги изпращат без да бъдат пробвани в магазин - т.е., дори клиентът да иска да купи направо, те изпращат чифт обувки към удобен за него магазин, за да ги пробва на детското краче и тогава да купи. Струва ми се нормално. Политиката на Jumbo е меко казано абсурдна. Аз между другото съм ги бойкотирала вече - преди купувах оттам материали за рисуване и хартии, но усещането да си клиент в магазина е ... да кажем не от най-приятните  Sick

# 49
  • София
  • Мнения: 1 735
Не,че ги защитавам от Джъмбо,защото мразя гръцките работодатели,но аз явно съм доста страшна Mr. Green,защото съм купувала много неща от там и никой гък не ни е казал.И аз видях,че джапанките не се мерят ,ама и без това са с китайска,умалена номерация,мъжа ми си събу обувките и с чорап ги премери.Само да се беше появил някой и да ни направи забележка.Купувала съм лятна детска количка,чадърче за количка и всичко съм разглеждала и пробвала на място.Като се има впредвид и качеството на китайските стоки,то си оставя и да не се изпробва и разгледа обстойно.Няма после да си губя времето да го връщам.Става на въпрос за магазина на бул.България.Никакви проблеми.Не,че не се ядосвам обаче на клиенти простаци.Последно купувахме албум за снимки и въпреки,че имаше мостра да се види отвътре как изглежда ,повечето бяха с разкъсани опаковки.
Отговорът на КЗП показва в каква смешна държава живеем ,за съжаление.И явно по-лесно чрез клиентско нахалство такива магазини ще ги научим как да се държат на българския пазар,отколкото хората,които от нашите данъци получават заплати да си свършат работа.То може и от такива собственици на магазини и още една "заплата" да са получили,затова и толкова работа са свършили.

# 50
  • Мнения: 877
 Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Купих на мъжа си чанта за носене през рамо. В магазина я огледах и толкова. Днес я сложи и като тръгна да си отваря джоба, то тя се разпадна по шевовете. Изключително некачествена стока !!!!
А и друг път като съм купувала дрехи съм установявала, че има дефекти по шевовете, но това е върха ! Не го препоръчвам този магазин на сериозните купувачи !
 Twisted Evil

# 51
  • Мнения: 945
Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Купих на мъжа си чанта за носене през рамо. В магазина я огледах и толкова. Днес я сложи и като тръгна да си отваря джоба, то тя се разпадна по шевовете. Изключително некачествена стока !!!!
А и друг път като съм купувала дрехи съм установявала, че има дефекти по шевовете, но това е върха ! Не го препоръчвам този магазин на сериозните купувачи !
 Twisted Evil

Върна ли я чантата, каква е политиката им когато връщаш нещо newsm78

# 52
  • Мнения: 877
Ами тя вчера се скъса, още не съм ходила, но ще се заема с въпроса!

# 53
  • софия
  • Мнения: 401
Интересно, някои неща са боклуци,а други-изненадващо здрави.Купувам на дъщеря ми памучни клинчета по 10лв.Не са мръднали,нито се скъсаха,нито избеляха от прането.А едни пластмасови гадни чехли на Барби два чифта се разцепват за няма и 1 месец.

# 54
  • Мнения: 1 226
Потвърждавам, че и в Джъмбо в Пловдив не дават да се мерят обувки. Миналата година съм се наточила да взимам сандали на детето и естествено събувам го и мерим. Минава едно момиче и ни прави забележка, че било забранено меренето, при което аз й казах, че няма как да очаква да купя обувка, която не знам дали въобще ще стане на детето. Момичето продължи да настоява, при което като я попитах къде пише, че е забранено, тя се сконфузи - било политика на магазина. При което я контрирах, че с удоволствие ще изчакам управителя да ми потвърди тази политика. Управителя естествено не се появи,но пък 2 седмици по-късно се появи табелка при обувките, че не се мерят  Mr. Green

ПП Когато мога избягвам да пазарувам там, но за мое съжаление конкуренцията им спи  Wink

# 55
  • София
  • Мнения: 1 735
Тия дни по някакъв детски канал чух реклама на ДЖЪМБО и даже доста се разрастват като бройка магазините им.Явно конкуренцията не спи,ами направо я няма.

# 56
  • СОФИЯ
  • Мнения: 186
Тази политика и на мен ми е странна - купувах детска количка - най-обикновена тип чадър/ама за кукли!/ - и понеже знам че там са боклуци исках да я отворя да видя как се сглобява, ЕСТЕСВЕНО МИ НАПРАВИХА ЗАБЕЛЕЖКА, че стоката не се изпробвала - а в същото време ние с мъжо вече се мъчим да я сглобим и виждаме че е счупена и викам на въпросната мацка - ами ако я бях купила счупена как аджеба ще ви докажа че не съм я счупила аз?????
 ПРосто нямам думи .............

# 57
  • I want it all and I want it now.
  • Мнения: 4 717
Явно си е до персонал. Аз декември месец влязох да купя играчка. Харесах си количка с дистанционно. Имаше служителка ,която ги подреждаше. Понеже знам от тука ,че са доста нелюбезни изобщо не се сетих да я пробвам. Самата служителка ,която подреждаше щанда предложи да я пробва. Жената разопакова няколко бр. за да ми намери и определения цвят. Това за обувките определено си е глупост.
Но в един др. новооткрит магазин , където сам си взимаш обувките. Първият месец имаха ужасно много кражби. Хората си събуват тези с който са и си обуват новите и си излизат с тях. Съответно си на загуба.

# 58
  • Мнения: 0
и аз съм недоволна от грубото отношение на персонала. разбирам,че е неприятно да се рови,но чак пък толкова....

# 59
  • Мнения: 5 177
Ta си търся темичка за Джъмбо и аз.. да споделя
Та или аз съм карък тази седмица, или просто всички големи магазини в кризата се пишат тарикати Едно пише на табелите с цените, друго излиза на касата И понеже тия ми бяха вторите за тази седмица след Waikiki, вече нямаше прошка.
Та наредени един стилаж със сапунени мехурчета http://shopix.bg/img/products/54/G830DSC00193.JPG на цена 0.99.  Взимам 2 едно с Колите за синковеца и едно с Fairy Tale за племеницата. Плащам и на касата милото кво се замота и хоооп заковавам - това с Колите на 1,99 в системата им ..
Историята обаче не приключи с просто извинение и връщане на левчето. То беше чудене, кой да се извика, ма сега как за един лев..Влязох този път и снимах стилажа и ЦЯЛАТА КУТИЯ с този артикул под големия етикет - ВСИЧКО НА 0.99. Оказа се, че да направя рекламация трябва да знам гръцки, защото тези проблеми ги решавал управителя грък.. мда точно това ме попита отг. по касите - Вие знаете ли гръцки, защото управителя ни е грък
Междувременно 3-ма служители ходиха до този щендер да видят, че цяла кутия и под нея още една се мъдрят под цената.
Нещата се задвижиха по-бързо след като споменах, че съм снимала вече щанда и ще си пусна жалба до КЗП. Появи се някакъв младеж, който говори гръцки и шефа нареди да ни върнат лева и да съставят сторно бележка. Накрая за разкош се опитаха да ни върнат 1,99 и да ни вземат стоката, та се наложи да им обясним, че съгласно ЗЗП имаме право да купим стоката на обявената цена. Шефката на касите се спука да ни обяснява, че тук били дошли да изкарат някой лев и разликите ги плащат от джоба си.. Да ме прощават ама и ние не берем парите от дърветата

Та внимавайте, стоките не са етикирани и накрая чукат в цената

Първо магазина не предлага качествена стока, има единични попадения - специално бяхме отишли за рамки за снимки, цитопласт и аптечка.. ами сумата, която оставихме беше прилична
Но определено няма да повторя поне до Коледа.
Дрехите им са с ужасно качество, отвсякъде висяха конци. А да и не се пробва има 100 табели, политика на фирмата. Рекламации се правят в определени часове, а замяна на стоки само май в един ден от седмицата.. Така поне приказваха по уредбата.
 Друго ми направи впечатление, че предупреждават и за джебчии в магазина си, е нали уж имат охрана,  нали това е и една от причините да не ходим по пазарите, а ходим в магазини  newsm78

Общи условия

Активация на акаунт