Седмокласник пътя преполовил, към финала се е устремил!

  • 31 338
  • 742
  •   1
Отговори
# 525
  • Plovdiv
  • Мнения: 639
По повод питането за заявленията..
Благодаря.  bouquet Значи информацията за профилите ще получаваме в самото у-ще майка, а не от справочниците? Хубаво е, че няма да се ровичкаме и за кодовете. Но ще ги сверим.  Hug

irenapleven, много неприятно и стряскащо. Степен на изгаряне определиха ли? Ех, тези дивачета. Да се оправя бързо. Hug

# 526
  • Мнения: 86
Габи, х = 1 е изключително вярно  Hug
Мерси, защото знам, че и други така са писали, ама викам сега да не приемат  само като отговор 1

Няма значение, нали си го получила корена, че е 1 Wink

# 527
  • София
  • Мнения: 5 551
Моля ви отговорете ми. На 26 задача съм писала х=1, а в отговорите е само 1. Ще го приемат нали ..  #Crazy #Crazy #Crazy #Crazy #Crazy. Леле ще се побъркам. Попринцип даже по правилен е моя отговор. Нали ще го приемат?   Confused. Аз ще имам около 4,28 най много до 4,30. По български се надявам на 5,40-5,50, надявам се не по-малко или най малко 5,30. Дано не падна на 5,20.  Толкова се трудих по математика и пак нищо. Тая математика винаги съм я мразила. Браво на децата Ви. Олични резултати. Въпреки, че и аз съм горе-долу доволна. Моожеше и по-зле  : Grinning. Ех, ако бях по математика, както по български..  Grinning. Майчицее, дано да ми го зачетат.
Габи, 100%, че ще го зачетат. Съвсем истински отговор си е:)

# 528
  • Мнения: 47
Някой да има примерен тест по руски език за 7 клас, но не този от МОН? Имам предвид от някой сайт или да му е качен на компа?

# 529
  • Мнения: 102
Irenapleven , лоша работа, но станалото- станало. Гледайте напред. Било е Малкия дявол.


# 530
  • Мнения: 734

И те самите още не знаят, но е добър ориентир.
Скалата се определя след като станат ясни резултатите на всички деца и е известно колко имат 16, 18, и т.н. точки. Тогава се определя с какво число се събират точките във формулата. Не зная по какви критерии, но предполагам, че гледат да няма много двойки.
Формулата е една за всички, така че никой не губи, но е безумно да не се знае предварително.
После изчисляват оценките и ги публикуват.

# 531
# 532
  • Мнения: 50 871
Скалата се определя след като станат ясни резултатите на всички деца и е известно колко имат 16, 18, и т.н. точки. Тогава се определя с какво число се събират точките във формулата. Не зная по какви критерии, но предполагам, че гледат да няма много двойки.
Формулата е една за всички, така че никой не губи, но е безумно да не се знае предварително.
После изчисляват оценките и ги публикуват.

Всъщност не е чак толкова безумно. От една страна така се подсигуряват да няма двойки. От друга страна обаче може да се случи някой професор да измъдри прекалено трудни задачи, които никой да не реши. Това не е основание да няма шестици обаче, защото не са виновни децата, че са им дали такава задача. Та последващото определяне на скалата помага да не се допуснат издънки и в двата края на оценките.

# 533
  • Мнения: 734
Аз не виждам нищо мъдро в това, че няма двойки.
Или пък няма да има много шестици - ами колкото-толкова и това е за всички.
Редно е скалата да се знае предварително, а не да е "нагажда" според резултатите.
Кой печели от това, че някой с 14-точки се е добрал до 3-ката, а в противен случай можеше да е две. Училищата, след като не могат да съберат достатъчно желаещи с високи оценки, могат да променят изискванията си към приема.
И в другия край не е фатално, че няма или има много малко шестици. Както ми бяхте написали за тестовете тип "АК" - "ще се влиза с четворки".
Една уважаваща себе си система има ясни и известни правила, на които се подчиняват резултатите. Не обратното.

# 534
  • Мнения: 1 879
По повод питането за заявленията..
Благодаря.  bouquet Значи информацията за профилите ще получаваме в самото у-ще майка, а не от справочниците? Хубаво е, че няма да се ровичкаме и за кодовете. Но ще ги сверим.  Hug

Моля те, прочети отново какво ти е написала already detective. Никъде не е казала, че "информацията за профилите" ще я получите в "у-ще майка" (каквото и да разбираш под това дадено от теб определение). Профилите можеш да видиш не само в справочниците, но и от сайта на РИО, само не очаквай някой в училищата-гнезда да ти обяснява профили и подобни, там просто са закачени списъците с училищата, но пак родителите трябва да се справят с цялата информация - някои го правят вкъщи, други предпочитат на крак в коридора на училището. Въпрос на избор.

# 535
  • Мнения: 50 871
Аз не виждам нищо мъдро в това, че няма двойки.
Или пък няма да има много шестици - ами колкото-толкова и това е за всички.
Редно е скалата да се знае предварително, а не да е "нагажда" според резултатите.
Кой печели от това, че някой с 14-точки се е добрал до 3-ката, а в противен случай можеше да е две. Училищата, след като не могат да съберат достатъчно желаещи с високи оценки, могат да променят изискванията си към приема.
И в другия край не е фатално, че няма или има много малко шестици. Както ми бяхте написали за тестовете тип "АК" - "ще се влиза с четворки".
Една уважаваща себе си система има ясни и известни правила, на които се подчиняват резултатите. Не обратното.

Правила, правила, ама задачите никога не са еднакво трудни. Ако беше въпрос за лека атлетика - няма проблем. Всеки който скочи 2 метра от място има шест. Обаче в математиката една задача се равнява на 2 метра, друга на 1,60, а трета на 3. Явно е, че е нужно калибриране на резултата. Точно по тази причина и на международните олимпиади даже не се знае предварително колко точки са за златен медал, колко за сребърен и колко за бронзов. Класирането се прави по друг начин - първите10% - злато, следващите 15% - сребро и следващите 20% - бронз.

Иначе от гледна точка на приема в гимназии няма значение дали първенците ще са с 5 или с 6.

Виж двойките са ненужни, защото децата все някъде трябва да учат. Образованието е задължително. Ако е въпрос за оценка на нивото - то ние си знаем, че тройката си е дефакто двойка.

# 536
  • дълбоката провинция
  • Мнения: 578
системата е много гъвкава по отношение на двойките, не сте ли го забелязали Wink

# 537
  • Мнения: 633
сега съм вече малко по-спокойна за сина. определиха му първа /най-ниската/ степен на изгаряне. Изтръпването му е минало след инжекцията. Утре ще ходим при личната, за да прецени трябва ли допълнително да пие и хапчета или не.
Но на теста сме я оплескали. Според това, което си спомня, има 18 изгубени точки на първия модул, но на шест задачи не е сигурен какво е писал. На втория модул също не успя да се сети на първите две задачи колко е получил. Но сърце не ми дава да го карам точно днес да пререшава задачите, за да разбера.
В края на краищата - станалото, станало. Доколкото успях да сметна, при най-лошия вариант сме с оценка някъде около 4,50-4,60, която ще ни е достатъчна, предполагам.

Нямам сили да се ядосвам повече и не искам и него да го изнервям допълнително. И без това се чуди как ще пише утре с тази бинтована ръка на ВО по английски.

# 538
  • Мнения: 186
В такива моменти човек се замисля, че здравето на близките е най важно. Нищо друго.
Малкия дявол

# 539
  • София
  • Мнения: 19 927
По повод питането за заявленията..
Благодаря.  bouquet Значи информацията за профилите ще получаваме в самото у-ще майка, а не от справочниците? Хубаво е, че няма да се ровичкаме и за кодовете. Но ще ги сверим.  Hug

irenapleven, много неприятно и стряскащо. Степен на изгаряне определиха ли? Ех, тези дивачета. Да се оправя бързо. Hug
Не съвсем..Като отидете в гнездото е за предпочитане да сте напълно наясно с нареждането на желанията, а  не тепърва там да ги мъдрите като вид и  поредност.За целта справочниците с таблициите  по паралелки, профили  и втори език вършат идеална работа. В гнездото ви остава да изпишете желанията в заявлението и да си направите справка за кодовете и за точното изписване на училищата. Имам предвид под изписване абревиатурата им.На места ,доколкото разбрах от познати, е нямало проблеми, но в нашето гнездо върнаха за повторно изписване хора преди нас, написали 91 НЕГ като 91 ГПНЕ.Аз примерно си изввадих от списъка миналата година кодовете на първите 3-4 позиции  с желания на дъщеря ми и си ги сравнявах при изписването им от страна на учителите. По-долните позиции писахме просто като гаранция и техните кодове не съм си правила труда да си извадя и да сравнявам.

Общи условия

Активация на акаунт