Петокласници сме ние и от учене не се боиме! тема № 31

  • 49 227
  • 741
  •   1
Отговори
# 630
  • Пловдив
  • Мнения: 5 214
baibibi, не разбрах  Blush, сигурно си писала де, но в МГ ли е щерката?

# 631
  • София
  • Мнения: 6 210
baibibi, не разбрах  Blush, сигурно си писала де, но в МГ ли е щерката?
Тцъ, основно училище.
Сори, че се изявявам като секретарка, но децата ни са в едно училище, а аз скучая пред компа  Embarassed.

# 632
  • Пловдив
  • Мнения: 5 214
 ooooh!....Аз мислех през цялото време, че с толкова домашно по математика говорим за МГ...

Вени
,   Hug и аз така...Щерката отдавна е готова за утре и излезе /"изгоних" я/ да играе навън  Laughing, та да може малкия да си напише всичко...пфуууу..хич не е много неговото, но той се мота и не ще...и с добро, и с лошо пробвах...направо немам нерви вече!   #Crazy

# 633
  • София
  • Мнения: 19 903
baibibi, аз имах нещо друго предвид, но явно не го изказах ясно. Peace Да приемем, че целта е да  бъдат решени като минимум всички задачи от учебника и учебната тетрадка - част от тях в клас, останалите за домашна работа. В момента не намесвам сборника и домашното за ЗИП.При преговора броят часове е лимитиран, никой учител не заделя твърде много време  за него, защото в противен случай часовете по разпределение не биха му стигнали да предаде през годината петокласния материал и да го упражни с учениците.Затова, вероятно с цел изрешаването на всички задачи от преговора за относително крътък период, се получава това натрупване на два или три урока от учебната тетрадка.Нещо, което при новия материал няма как да се случи.Предава урока, решават в клас няколко задачи и останалите в учебника остават за домашно. В добавка идва и половин страничка от учебната тетрадка, но само върху взетия урок.Всички задачи отново ще бъдат покрити и решени, но няма да го има натоварването като обем. Поне така си мисля, ще се види имам ли право или греша. Peace

# 634
  • Мнения: 8 999
eine in Rente gegangene Nixe , разбрах те много добре още първия път. И се надявам да стане така. Но пък в сърцето ми тлее една плаха боязън - защо тези часове за упражнение, които употребиха в началото на годината, за да смятат безкрайни примери с деление, умножение, събиране и изваждане на милиони и милиарди, не ги "прикрепят" към новия материал? Все пак децата имаха матури върху четвъртокласния материал, сто изходни нива, сега и входно ниво, каква е логиката да дъвчат старата материя до припадък, а след това, като им въведат новите понятия, да ги упражняват с по няколко примерчета само?
Аз се надявам и занапред да има достатъчно големи домашни по математика, но не и такива, които карат мозъкът й да блокира и да се запъва в таблицата за умножение, или пък в събиране и изваждане до 20.
Вени*** ме е изпреварила, ама наистина това обикновено квартално училище взе да заприличва на математичаско и още няколко вида специализирани училища, взети заедно.
Не е зле да стягат децата, но е зле ако ги отвратят от съответните науки. Дъщеря ми вече мрази математиката, музиката и физическото. А са учили по-малко от три седмици.

# 635
  • Мнения: 2 033
Нашите отдавна са на дробите и километричните домашни са именно върху тях.

# 636
  • Мнения: 266
Нашите отдавна са на дробите и километричните домашни са именно върху тях.

И при нас е така  Peace

# 637
  • сред люляците
  • Мнения: 767
И ние сме на дроби и хич не ни е ясно що е това.

# 638
  • дядовата ръкавичка
  • Мнения: 3 959
При моя син 5-ти клас се очертава година на петиците  Mr. Green. На всички входни, с изключение на ЧП, е наредил петици. Яд ме е, че допуска елементарни грешки, но това си му е патент. Точно когато трябва да се концентрира и даде всичко от себе си, той се дъни от невнимание.
Но това са бели кахъри. В събота искаха да го  вкарват в болница, заради силен бронхоспазъм. В такива моменти осъзнавам колко излишно е да се нервирам за дреболии.

Много ме радва ЗИП-а математика. Решават тип състезателни и логически задачи, не се занимават с безумните бакалски сметки.

# 639
  • София
  • Мнения: 1 946
Вие като пишехте, че сте вече на дроби си мислех, леле ужас, какво ли ще правим ние с моя дислексик като стигнем до дробите... Забравила съм, че и аз като съм се сблъскала за първи път с тях не е имало нищо страшно.

А пък сега е още по-добре - учебникът ни е пълен с шарени картинки, които така добре обясняват дробите. Нашият човек ги разбра много лесно, даже каза - това ли били ужасните дроби...че те били прости, бе  Sunglasses

Дано не му спадне ентусиазмът, че е много крехък Confused

# 640
  • дядовата ръкавичка
  • Мнения: 3 959
Да са искали на някои от вас Тетрадки за упражнения по техническо чертане? Тези които намирам в store.bg са за след 9 клас.

# 641
  • Sofia
  • Мнения: 29 018
Все още не са ни искали такава тетрадка,по кой предмет им я изискват,по математика ли...

# 642
  • София
  • Мнения: 436
Да са искали на някои от вас Тетрадки за упражнения по техническо чертане? Тези които намирам в store.bg са за след 9 клас.
Поне на нас засега не са ни искали.Искат ни акварелни моливи и миналата седмица купувах такива.Честно казано не бях чувала за акварелни моливи  Shocked.

# 643
  • Мнения: 1 320
акварелни моливи ..... не са ли тези дето си рисуваш с тях като с молив и после минаваш с малко чиста водичка ...а рисунката става като направена с боички ....

... аз за моя 5класник търсих линолеум и инструменти ... 16лв цялото удоволствие ... дано само да не се нарани когато тръгне да ги ползва  Tired

# 644
  • София
  • Мнения: 3 421
Е, само това не са ни искали!
По Изобразително носят тетрадка малък формат - да си записвали някакви неща. Ще извинявате невежеството ми, но все си мислех, че по рисуване се рисува.

Сериозно започнах да се замислям как съм успяла да завърша без всичките тези учебни тетрадки и хиляди помагала.

Последно носи 3.30 лв за нещо по безопасност на движението(поне така разбрах).

Момичета - моля Ви, съобщавате още и още неща, които може и на нас да поискат, отчайвате ме. ooooh!

Общи условия

Активация на акаунт