Сайтове за колективно пазаруване – да обсъдим сделките – тема 12

  • 46 637
  • 759
  •   1
Отговори
# 630
  • София
  • Мнения: 4 499
А ето и на мен какво са отговорили
Здравей,
имаше техническа грешка от наша страна и се наложи да променим
сроковете, но в последствие пради големия интерес на сделката решихме да
върнем срока на валидност до 14,09. Във ваучера ти срока не е оправен,
защото обновявахме нашата платформа и някои неща не са се коригирали.
Въпреки това ти ще можеш да го използваш до 14,09 и няма за какво да се
притесняваш. Доставчика на услугата знае за тази ситуация и ще приеме
твоя ваучер.

Поздрави,
Колектива

Сега се чудя дали да им се доверя или да си искам парите обратно
Ще се радваме, ако ни се довериш, защото смятаме, че заслужаваме доверие.
Ами трудно ми е. Защо не отразите тази дата и в профилът ми. А и в събота като спорих на касата с момичетата от киното и уверението им, че независимо какво пише на ваучера той ще е валиден до 5.07, а и като добавя факта, че сте променили срокът в сайта без да ме уведомите (при положение че имам закупен ваучер и  след това е възникнала промяната) ми се струва меко казано непрофесионално, неетично и некоректно.
Сега каква ми е гаранцията, че като реша да заведа детето си на Хари Потър, няма да се окаже че ваучерите са ми невалидни и вече съм изпуснала срока да ги върна за да ми въстановите сумата по тях, отделно ще разочаровам и детето си.
Да не говориме че сума ти приятелки си взеха ваучери за да ходят децата заедно на кино, сега смятам ПОНЕ АЗ да им звънна да ги предупредя за тази промяна, защото не всички хора ползващи услугите на вашият саит четат тук.
Ужасно съм раочарована от недоразумението и не виждам смисъл повече да се варвам в такива приключения с пазаруване на ваучери.
Отразили сме го в условията на сделката веднага след като предоговорирахме условието ваучерите да важат до 14 септември.
Колкото и трудно да бъде понякога да се вярва, но техническите проблеми не винаги могат да бъдат решени бързо. Задачата е е спусната към нашите дивелопъри и чакаме да го отразят. Вероятно заради миграцията промяната не се отразява в профилите и писмата с линк за ваучерите.
Какви писма с линк ? Сега отново си проверих мейлът, както и този на съпругът ми - еми няма писмо от вас? И други момичета писаха тук че нямат писма от Вас. Относно условията - точно в това ми е проблема, ако загубя някой от ваучерите си исе наложи да го разпечатам отново на него ще пише че е валиден до 05.07. А между другото при мен не се отваря офертата - като че ли е изтрита или поне аз не мога да я открия в сайта ви

# 631
  • Мнения: 56
Ето отговора на колектива на мейла, в който заявих връщане на парите:

"Говорили сме с доставчика на услугата и ще можеш да
си полсваш ваучера до септември. Срока на ваучера не трябва да те
притеснява, защото те ще те приемат. Ако все пак искаш ние ще ти върнем
парите."

Люлин, на теб кога ти казаха, че срокът е до 05.07.?

А ето и на мен какво са отговорили
Здравей,
имаше техническа грешка от наша страна и се наложи да променим
сроковете, но в последствие пради големия интерес на сделката решихме да
върнем срока на валидност до 14,09. Във ваучера ти срока не е оправен,
защото обновявахме нашата платформа и някои неща не са се коригирали.
Въпреки това ти ще можеш да го използваш до 14,09 и няма за какво да се
притесняваш. Доставчика на услугата знае за тази ситуация и ще приеме
твоя ваучер.

Поздрави,
Колектива

Сега се чудя дали да им се доверя или да си искам парите обратно
Ще се радваме, ако ни се довериш, защото смятаме, че заслужаваме доверие.

Въпреки желанието на г-жа Александрова да им се довериш, аз не бих го направила.

Повече от месец не ми връщат "огромната" сума от 5.70 за 3 ваучера за Домашната сладкарница, след като не ме уведомиха, че е фалирала, а научих от една от предишните теми.

Ако случайно госпожа Александрова не е наясно с това финансово затруднение на подопечната й фирма, моля да проучи въпроса.

Освен това бих препоръчала да бъде проведено кратко обучение на персонала на Колектива на тема банков сетълмънт и срокове за извършване на междубанкови преводи в страната, за да не получават клиентите ви абсурдни обяснения как плащането е наредено, но едва ли ще бъде получено преди вторник.

Интересно колко време би било необходимо на Колектива, ако става въпрос за по-голяма сума?

# 632
  • Мнения: 27
За домашната сладкарница и аз изгорях-не съм за 2лв,но им писах с какво да ми го сменят и до ден днешен отговор нямам!!!!

# 633
  • Мнения: 3 244
Четох отзиви за терапията с рибки и съм навита да пробвам. Имате ли отзиви за този салон - http://www.zadrujno.bg/693/masaj-kraka-piling-ribki-garra-rufa-k … ane-otstapka.aspx

# 634
  • Мнения: 1 365
Момичета имам два ваучера за "Една процедура LPG в Център за естетични процедури "Jolie", на стойност 45лв.", валидни са до края на този месец, няма да мога да ги използвам и ако някои иска мога да ги продам, естествено на по ниска цена Hug

# 635
  • Мнения: 2 033
Г-жо Александрова, Вие твърдите на базата на какво, че ваучерите са с удължен срок? Няма такива ваучери, няма такава оферта, нищо няма.
Днес, тази сутрин, се обадих по телефона на Колектива. Едно момче ми обясно точно това, което написах: Ваучерите са валидни до 5 юли.
Вие нали работите на едно и също място?

# 636
  • Мнения: 685
Момичета аз имам мейл от Колектива:

Здравей,

Получаваш това писмо, защото имаш закупен ваучер за сделка
"Гледай всички филми в Cineplex + 3D с вкусни пуканки и приятели само за 4.90 лв,
 вместо за 15 лв!". Във връзка с това те уведомяваме,
че срока на валидност на ваучера е до 14.09.2011 г.

 Моля, ако имаш някакви притеснения или въпроси, да ни се обадиш на
 0700 180 19, 02/ 963 37 30 или да ни пишеш на info.bg@kolektiva.net.

 Сърдечни поздрави,

Колектива


Имам две регистрации. На abv.bg никога нищо не получавам, но на mail.bg всичко идва. Това може да е причината да не получавате мейлите им.

# 637
  • Мнения: 2 033
Момичета аз имам мейл от Колектива:

Здравей,

Получаваш това писмо, защото имаш закупен ваучер за сделка
"Гледай всички филми в Cineplex + 3D с вкусни пуканки и приятели само за 4.90 лв,
 вместо за 15 лв!". Във връзка с това те уведомяваме,
че срока на валидност на ваучера е до 14.09.2011 г.

 Моля, ако имаш някакви притеснения или въпроси, да ни се обадиш на
 0700 180 19, 02/ 963 37 30 или да ни пишеш на info.bg@kolektiva.net.

 Сърдечни поздрави,

Колектива


Имам две регистрации. На abv никога нищо не получавам, но на mail.bg всичко идва.

Кога са ти го изпратили? А в профила ти до коя дата са?

# 638
  • Мнения: 56
За домашната сладкарница и аз изгорях-не съм за 2лв,но им писах с какво да ми го сменят и до ден днешен отговор нямам!!!!

Мдам, аз предпочитам да ми ги върнат. С изцяло възпитателна цел.

 Simple Smile

# 639
  • Мнения: 685
Кога са ти го изпратили? А в профила ти до коя дата са?

Получила съм го на 20 юни 2011, 15:47, а кога са го пратили не знам. Предполагам днес.
На ваучера пише 05.07.

# 640
  • Мнения: X
Днес бях на фризьор в АТИНА с ваучер- сууупер доволна съм! Момичето беше любезно, направи ме много хубава и самата процедура ми се отрази много релаксиращо. Беше внимателна мацката и пипаше много добре, та съм много доволна. Сега си "поръчвам" още оферти от този салон.
Аз бях забравила ваучера, но мацката ми каза, че ще ме потърси в нейния си списък.
А някой беше писал преди няколко стр. за салон в Слатина, на колелото на авт. 11, може ли да пише как се казва салона за да следя за оферти. Аз съм в Слатина, но за срам, не съм знаела, че там някъде има салон  Embarassed Предварително благодаря!

Последна редакция: пн, 20 юни 2011, 16:35 от Анонимен

# 641
  • София
  • Мнения: 5 244
За Домашната сладкарница аз ви информирах, че е фалирала. Имах 3 закупени ваучера и след 2-3 мейла ми възстановиха парите. Позабавиха се де, но тъкмо им бях набрала и се оказа, че парите са по сметката.  Peace Искайте си ги! Не е въпросът в 2та лева! Naughty

# 642
  • Мнения: 0
Искам да ви питам дали някой като мен си е купил от Задружно ваучери за екскурзията Родопска приказка, която не се състоя и дали има проблем с връщането на парите?  Crossing Arms
 
Аз имах за Родопската приказка, но няколко пъти не се събира група. "Задружно" обещаха да ми върнат парите, но понеже вече са платили на организаторите, трябва първо да си ги получат от тях. Дадоха ми срок една седмица. ако до петък ги няма - ще хвърчи перушина!  Crossing Arms

# 643
  • София
  • Мнения: 6 015
Четох отзиви за терапията с рибки и съм навита да пробвам. Имате ли отзиви за този салон - http://www.zadrujno.bg/693/masaj-kraka-piling-ribki-garra-rufa-k … ane-otstapka.aspx

Аз ходих преди известно време и останах доволна  Peace
Обаче ако очакваш рибките да ти решат изцяло въпроса с мъртвата кожа няма да стане. Аз лично отидох защото ми беше любопитно какво представлява процедурата. Първо 30 мин крачетата са във аквариумите с рибките, има телевизор, по който може да ти пуснат каквото искаш за да не скучаеш. Аз лично отидох с приятелка и беше много забавно да си коментираме, не си представям да ме е гъдел и да си се смея самичка. После момичето ти подсушава краката и прави масаж на всеки крак с някакъв крем.
По-горе една жена беше писала, че дъщеря й не била останала доволна от това студио, защото трябвало сама да си измие краката преди процедурата, но пак да кажа - малко е тясно пред мивката и според мен двама души трудно биха се побрали там. А и като цяло в офертата не е споменато, че трябва да ти измият краката от салона.
Лично на мен процедурата ми беше приятна, но пак казвам с цел разнообразие и забавление, а не като перфектни резултати относно мъртвата кожа. Може би другата седмица ще ходим с майка ми с ваучери от Грабо, че и на нея й беше интересно.

# 644
  • Мнения: 0
Ето отговора на колектива на мейла, в който заявих връщане на парите:

"Говорили сме с доставчика на услугата и ще можеш да
си полсваш ваучера до септември. Срока на ваучера не трябва да те
притеснява, защото те ще те приемат. Ако все пак искаш ние ще ти върнем
парите."

Люлин, на теб кога ти казаха, че срокът е до 05.07.?

А ето и на мен какво са отговорили
Здравей,
имаше техническа грешка от наша страна и се наложи да променим
сроковете, но в последствие пради големия интерес на сделката решихме да
върнем срока на валидност до 14,09. Във ваучера ти срока не е оправен,
защото обновявахме нашата платформа и някои неща не са се коригирали.
Въпреки това ти ще можеш да го използваш до 14,09 и няма за какво да се
притесняваш. Доставчика на услугата знае за тази ситуация и ще приеме
твоя ваучер.

Поздрави,
Колектива

Сега се чудя дали да им се доверя или да си искам парите обратно
Ще се радваме, ако ни се довериш, защото смятаме, че заслужаваме доверие.

Въпреки желанието на г-жа Александрова да им се довериш, аз не бих го направила.

Повече от месец не ми връщат "огромната" сума от 5.70 за 3 ваучера за Домашната сладкарница, след като не ме уведомиха, че е фалирала, а научих от една от предишните теми.

Ако случайно госпожа Александрова не е наясно с това финансово затруднение на подопечната й фирма, моля да проучи въпроса.

Освен това бих препоръчала да бъде проведено кратко обучение на персонала на Колектива на тема банков сетълмънт и срокове за извършване на междубанкови преводи в страната, за да не получават клиентите ви абсурдни обяснения как плащането е наредено, но едва ли ще бъде получено преди вторник.

Интересно колко време би било необходимо на Колектива, ако става въпрос за по-голяма сума?
Анна,
За съжаление не съм управляващ в тази фирма, а както пише във визитката ми само Community Manager. Ние нямаме финансови затруднения, в каквито ни подозираш. Причината, заради която колегите са обяснили, че парите няма да влязат преди вторник е, че те наистина са наредени в онлайн банкирането, но подписването им като плащания се извършва само от нашия управител. А ние не можем да определяме кога той да работи точно това. За съжаление, въпреки че ни се иска много.
Относно Домашната сладкарница не мога да си обясня защо според вашата поща мейлите не са получени. Единственото, което мога да кажа е, че при подобен случай преди известно време - писмо, пратено на 28 декември 2010, бе прочетено от получателя си на 25 март 2011, след като нееднократно ни обвини, че не сме пратили нищо. Колегите се стараят в рамките на седмица след получаване на писмото за връщане на сумата да са наредили парите.
Вярно, че не влизам постоянно тук, но винаги съм насреща, за да удовлетворя и съдействам доколкото мога за решаването на всички въпроси.

Общи условия

Активация на акаунт