Отговори
# 645
  • гр.Варна
  • Мнения: 1 053
Вчера ходихме на разходка с лодка по Камчия за 3.99лв. вместо 10лв. Редовната цена е наистина 10лв., но ако няма други желаещи,т.е, ако сте сами на лодката, иначе на другите хора взимаха по 5лв. Имаше едни по-модерни лодки - катамарани, които също бяха на редовна цена 5лв., за децата безплатно, дори и за голямата, т.е. там щеше да ни излезе на редовна цена 10лв, а сега ни излезе 12лв. Разходката беше много приятна, но е отново от тези ваучери с подвеждаща първоначална цена, но не съм разочарована, защото беше много приятно и зареждащо.
Препоръчвам и една кръчма "При брат'чеда", малко по-нагоре по пътя срещу руския комплекс "Радуга". Като цяло Камчия ме изненада много приятно тази година, голяма промяна от преди 2г., когато съм ходила.

А, и още нещо-нямаше комари, явно руснаците са пръскали.

При нас редовната цена беше 6 лв, за децата 3лв.  Crazy Явно както дойде... После извадих ваучерите- мъжа ми се спука да ме подиграва,че пак съм взела  "изгодни " ваучери...Че и час исках да запазвам  Laughing... И да-беше приятно- един с лодка искаше дори по-изгодно да ни повози-чак до устието...Но Камчия не ми хареса,а в кръчмите не посмяхме...

# 646
  • Мнения: 43
 #Cussing out

Направо не знам от къде да започна!

Става дума за прословутата паеля в Немо. Крайният срок е днес, 15.08. След многократни и безуспешни опити да се свържа със заведението, за да си запазя маса, се принудих да отида на място вчера вечерта. И какво мислите, защо не ми вдигали?! Защото ресторантът беше затворен!!

Преди малко писах на Грабо и съм приготвила да им изпратя снимки на затворения ресторант за доказателство. Дано да ми върнат парите, въпреки че при предния подобен случай с Естреа си измиха веднага ръцете, че те били само посредник и нямали отношение по изпълнението на доставчика. Нито ми върнаха парите, нито направиха нещо, за да ми съдействат. Ще ви кажа, ако благоволят да ми отговорят.  ooooh!

За да не сме капо, отидохме в ресторант UNO в двете кули. Мога да кажа само хубави неща за ресторанта. Обслужиха ни бързо и любезно. Храната беше много вкусна - и лазанята, и пастата бяха превъзходни. Преди да ни сервират десерта на човека, с когото бях, му стана лошо. Никакви проблеми - преместихме се на терасата на чист въздух, напитките ни ги донесоха там. Гледката е много хубава на залез! Сладоледените торти също бяха чудесни.

Много сме доволни от заведението. Класирам го в топ 3 на най-успешните ваучери за ресторант (заедно с Кораба Сириус и пицария Тоскана). Ако пуснат пак ваучери, няма и да се замисля, а и без ваучери ще идем като съм в района. Силно препоръчвам!

Някой проявява ли интерес към тази оферта за масаж и вана от Грабо: http://grabo.bg/varna/spa-terapiia-vodna-magiia-za-tzialo-tialo-za-1690lv-0fqm2v ? Как се обърках сама не знам. Намира се на Баба Тонка, а аз някак реших, че е на Баба Рада, улицата съседна на офиса ни. Ако някой ваучер за нещо друго, което не иска да ползва, можем да ги заменим. Нямам нищо напротив да го ползвам, само дето беше замислен за релакс след тежък работен ден някой път...

Виждам, че са пуснали нови ваучери за рибки в Perfecta. Ако някой се интересува, ще дам отзиви.

# 647
  • Мнения: 122
Мahidevran, длъжни са да ти върнат парите Peace! Точно с тази цел се задържа 20% от сумата, която интернет посредника трябва да изплати на съответния търговец. Тези пари се превеждат след като изтече срока за ползване на услугата, но само, ако няма недоволни и ощетени клиенти Naughty. Търси си парите от "Грабо", длъжни са да ти ги възстановят!

# 648
  • Мнения: 43
Аз знам, че те са длъжни. Но това никак не грее душата ми. От Естреа за педикюра ми даваха часове за месец след крайния срок, а те пръста си не мръднаха нито да ми върнат сумата, нито да ми осигурят ползване на услугата по-рано. Те просто разчитат, че на клиентите им няма да им се занимава да пишат жалби и да се оплакват.

Въпросът е, ако откажат, какво реално мога да направя, за да си получа парите обратно? Без да си скъсам нервите. Simple Smile

# 649
  • Мнения: 4 916
#Cussing out

Направо не знам от къде да започна!

Става дума за прословутата паеля в Немо. Крайният срок е днес, 15.08. След многократни и безуспешни опити да се свържа със заведението, за да си запазя маса, се принудих да отида на място вчера вечерта. И какво мислите, защо не ми вдигали?! Защото ресторантът беше затворен!!

Преди малко писах на Грабо и съм приготвила да им изпратя снимки на затворения ресторант за доказателство. Дано да ми върнат парите, въпреки че при предния подобен случай с Естреа си измиха веднага ръцете, че те били само посредник и нямали отношение по изпълнението на доставчика. Нито ми върнаха парите, нито направиха нещо, за да ми съдействат. Ще ви кажа, ако благоволят да ми отговорят.  ooooh!
...

Това сигурно е прецедент в историята - затворен ресторант във Варна по средата на лятото.
Мисля, че няма да имаш проблеми с връщането на парите.
Но ми се струва, че от страна на Грабо щеше да е по-коректно първи да се бяха свързали с клиентите, закупили ваучери. Разбирам, че всички сайтове разчитат и на някакъв процент платени, но неизползвани ваучери, но точно в момента Грабо губят дори доскоро лоялни клиенти, така че могат да помислят малко в посока своята лоялност към потребителите.

# 650
  • Варна
  • Мнения: 659
Мahidevran а в колко часа вечерта отиде? Преди време имаше друг ваучер за там, от който бях доволна, но като се обадих за резервация за 8 вечерта, казаха че ако няма хора затварят към 9. Да не би просто затова да е било затворено? Вечер няма никой. Клуб Марин нали? Друг е въпроса, че ти е бил и последен ден на валидност. Дано се разреши всичко в твоя полза

# 651
  • Варна, морето и сините вълни!
  • Мнения: 2 618
Въпросът е, ако откажат, какво реално мога да направя, за да си получа парите обратно? Без да си скъсам нервите. Simple Smile

Да се свържеш с комисията от защита на потребителите.

И аз да дам отзив за ваучер - за Shellac в Баронеса
Ами не съм доволна!!! Отидох само защото имаше добри отзиви от маникюристката там. Но няма да отида дори за свалянето на лака. Цвети се справи добре с оформянето на ноктите, но нямаше много работа по тях, защото ръцете ми са много добре поддържани.
Избута ми кожите, благодарение на това и действие сега три от общо 10 пръста ме болят.
След това дойде ред на лака - избора мога да кажа че е нулев. Имаше точно 5 цвята за избор  Shocked Е извинете никой уважаващ себе си маникюрист не свежда до толкова избора на клиентите си.
Избрах френски. И се почна. Следващия шок беше лампата - абсолютно любителска. Бялото взе да се гърчи при печенето. На едната ръка го оправи. На другата ръка понеже вече идваше следващата клиентка го по претупа.
Днес вече на два пръста лака е нащърбен!
Не бих отишла отново по каквато и да е оферта в този салон! Още по - малко пък на редовна цена!!!
Лаковете в салона са на Перфект - нетрайни и си личаха че са стари, което ги прави още по - нетрайни. Имаше няколко цвята на Опи и това е!
Смело мога да кажа че аз имам повече професионално лакове у дома и мога да си направя мноого по - хубав маникюр от тази маникюристка!

Докато бях там фризьорката така скопоса една жена че и се получи дупка в прическата. Поподръпна тук , там и рече - Е ми ще почакате малко да ви порасне косата и няма да личи  Shocked Shocked Ама жената си плати. Аз не бих. Бих и казала - е и ти ще почакаш малко да ти платя!
Стана дълго, но за всички желаещи мога да приложа снимков материал на залющения лак!

# 652
  • Мнения: 9
Mahidevran, ние ходихме в събота вечер, заведението се напълни към 8, 8 и нещо...
Мисля, че е било инцидентно това затваряне и не вярвам да откажат да съдействат в това да си определите друга дата, на която да оползотвориш ваучерите си.
Ние сме доволни от заведението, вече трети път ходим, все по оферти в Грабо, не сме имали проблеми. Не съм сигурна обаче дали бих отишла изцяло на редовни цени...

Редакция: Междувременно Немо са пуснали нова оферта, пак в Грабо.

Последна редакция: вт, 16 авг 2011, 11:48 от sun-kissed

# 653
# 654
  • Мнения: 321
Ходила съм в салон Мартен,пак със ваучер,но за ежедневна прическа.Със смесени 4увства съм-прическата беше хубава,но определено ме отблъсна това,че фризиора през цялото време ме убеждаваше колко бил добър и как тези ваучери били само за това да покаже какво може.Целта му беше да ме зариби със разни златни и сребърни карти за многократни посещения на определена цена.Не успях да се отпусна и да се наслаждавам,аз сама мога да предценя дали е добър или не и дали ще продължа да ходя там.Иначе към работата му нямам забележки.

# 655
  • Мнения: X
Ох, това е болната ми тема с фризьорките / -ите/ - не спират да "дрънкат " ...Но вече съм си изградила афинитет и гледам само да ме направят добре.
Дано да подстригва наистина добре, взех си ваучер-до наесен съм осигурен с подстижките  Peace

# 656
  • Мнения: 137
Tоку що получих майл от Задружно,че са получили много сигнали относно доставката на обеците и т.н. от Сваровски и ме питат,ако съм имала и аз оплаквания да им пиша.
Оф, за два лева не , че ми се разправя, но те и на това разчитат тези, които се правят на луди и не спазват цените на доставката Tired

# 657
  • Варна
  • Мнения: 659
Пиши им, нека знаят, все пак се интересуват, което е добре
В Мартен и аз ходих с ваучер за къдрене или изправяне със сешоар. Изобщо не сме си говорили с него  Laughing . Прическата ми стана интересна, но избрах неподходящ ден, в който валеше, а имах преход после 20минути в дъжда, с чадър ама бая влага беше и прическата бързо се развали

# 658
  • Варна
  • Мнения: 710
И аз ходих в "Мартен" - човекът е всичко друго, но не и приказлив  Peace. Помълчахме си приятно  Laughing

# 659
  • ВАРНА
  • Мнения: 1 599
Имам една молба. Направих си регистрация в ЛудТалон, обаче не мога да разбера как да извърша плащане по закупена оферта. Може ли някой, който е пазарил от сайта да ми разясни. Може и на лични. Благодаря Ви Hug

Общи условия

Активация на акаунт