НЕ СТАВАЙТЕ КЛИЕНТИ НА BLIZOO

  • 149 398
  • 960
  •   1
Отговори
# 45
  • Мнения: X
Същата история са и Виваком, ужас! Нито телефон, нито Интернет. Не мога да разбера подобни компании как изобщо оцеляват!?!? #2gunfire
За къде става въпрос,все пак?
Не че ги защитавам,имат си и те трески за дялкане,ама аз от февруари 2008 ползвам интернет и телефон на Виваком и нямам проблем.

# 46
  • Мнения: 66
За София. Имат си места на които имат постоянни проблеми. Не мога да опиша колко ядове имах с тях. Обаждах се по няколко пъти на ден, чаках техници, разправии... и след 2-3 дена пак от начало. #Crazy

# 47
  • Мнения: 66
Да не говорим, че повредите продължаваха по 5-10-15 дена...

# 48
  • София
  • Мнения: 15 170
Присъединявам се. Историята е дълга, но по Кафка.
Абонати сме от години, но сега се наложиха някои промени и направо ми съдраха нервите, а смятах, че нервите ми са несъдираеми. Взехме НД пакет и ни подариха бонус таксата за един месец. Предплатихме до август. Трябваше да ни подменят устройството за цифрова и модема. Две седмици се чуваме всеки ден и водим безсмислени диалози, като те ни обясняват, че таксата ни за юни не е платена и нищо не могат да ми инсталират, а след като им кажем, че е платено до август включително обещават, че ще запазят час с техниците и ще ни се обадят. Като не ни се обадят им звъним и те ни казват, че таксата за юни не е платена. Joy

Чакаме си ние и в един момент телефонът на съпруга ми звъни. Приятен дамски глас, изпълнен дръзновение започва "Здравейте, обаждам се от Близу. Искам да ви попитам нещо. Какво бихте казали на едно такова невероятно предложение: само Х лв на месец да ползвате НД пакет и неограничен интернет" Joy hahaha Joy Съпругът отговоря, че това звучи изумително, невероятно, дори ремаркабилно и много би искал да го ползва, още повече след като сме го платили, но уви никой не идва да ни го инсталира. Девойката смутено промърморва "Приятен ден" и връзката прекъсва.

Все пак, след нечовешки усилия успяваме да получим час и техниците идват и инсталират всичко. След като си тръгват, обаче имаме интернет само на един компютър, а всички останали лаптопи, телефони и прочее нямат достъп. Звъним им да попитаме какъв е проблема, защото плащаме неограничен интернет и те започват да  разпитват какви устройства имаме. Молят ни да включим всички и в края на разговора имаме нет. На другия ден отново  нет има само на един комп. Пак им звъним. Те ни казват, че не сме платили таксата за юни и са ни ограничили услугите. hahaha Joy

И така започват следващите 10 дни. Всеки ден им звъним, те ни казват, че не сме платили за юни. След това започваме да включваме устройства и прочее. Започвам да се ядосвам. Звъня и им казвам, че нета им не само не е неограничен, но е ужасно ограничен и вече не ми е приятно да ги чувам толкова често. Убеждават ме, че рутера за wi fi ограничава достъпа, не ми вярват, че не в него е проблема, изключвам и го и се вижда, че по кабел също нямам нет. Казват, че ще дойдат техници, а за часа ще ми се обадят. В неделя ми звънят и ме питам къде съм. Отговарям, че съм в парка и те са потресени, че не съм си у дома, защото те са пред нас. сърдито казват, че ще ми звъннат пак. В понеделник вече нямаме НВО. Звъним им и се оказва, че не сме си платили таксата за юни. Само за юли и август. hahaha Joy hahaha Разбираме се някак, пускат всичко и продължаваме да чакаме да се обадят за техник.

Днес по обед телефонът ми звъни. Обажда се експерт от Близу. Заявява ми, че проблемът у нас е с рутера за wi fi. Опитвам се да му обясня за какво става въпрос, но той започва да ми крещи. Пита ме дали си въобразявам, че разбирам повече от него и ми кресва още по- силно, че хич и няма намерение да ме слуша, защото аз си нямам и представа колко е зает. Казах, че по този начин няма да си общувам и му затворих. Засега телефонът мълчи, на един комп имам нет, не смея да проверя дали имам НВО.

Вече не ми е забавно и нямам желание да подлагам резултатите от години психотренинги на изпитание. Ако има нетренирани препоръчвам Близу и промоцията им "Как се калява стоманата"- НД и неограничен интернет.

# 49
  • Мнения: 505
Бoяна посмях се с дългия ти разговор, но според мене ако искаш резултати от БЛИЗУ, трябва да си по-упорит и от магаре и в никакъв случай да не се караш с тях.  Joy Joy Joy Joy Joy

# 50
  • Мнения: 2 931
Бoяна, искаш да кажеш, че всички експерти, с които си си общувала не са наясно, че таксата за юни ти е подарък към пакета, който си платила?  ooooh!
Това си е направо за смешките, ама не от форума. Но на теб едва ли ти е смешно, въпреки ведрия тон.

# 51
  • Мнения: 1 479
Тук, в олигофренската ни Дьржава-яко борба за пари JoyНай-добрите бьлгарски Интернет доставчици,предоставят перфектна врьзка за бьлгари в Европа. Laughing

# 52
  • София
  • Мнения: 15 170
Бoяна, искаш да кажеш, че всички експерти, с които си си общувала не са наясно, че таксата за юни ти е подарък към пакета, който си платила?  ooooh!
Точно това искам да кажа. И обещават да го отразят в системата като платено, но на следващият ден на смяна идва друг бдителен експерт и започва да ни санкционира. Laughing

Бoяна посмях се с дългия ти разговор, но според мене ако искаш резултати от БЛИЗУ, трябва да си по-упорит и от магаре и в никакъв случай да не се караш с тях.  Joy Joy Joy Joy Joy
Да ти кажа, последното, което искам е да се карам с тях, но те ми се карат. Аз разбирам защо се изнервят и им предложих да спрем да се чуваме, само да си решим проблема, но те явно не са готови за такава стъпка.

Сигурно и с други доставчици има проблеми, тук миналото ни не е само в розово, но последните седмици надминаха допустимата граница. Един техник преди време ми обясни, че при последното обединение на Кейбълтел и Евроком са съкратили половината персонал и от двете фирми. Сега, реално са с персонал като за една фирма, а искат да обслужват цялата страна.

# 53
  • Мнения: 1 788
Близу и на мене ми скъсаха нервите, но след многократни обаждания че нета ми е примитивен, бавен и т.н. и след като ги разходих многократно да нас, от няколко месеца се радвам на добър интернет. Телевизията децата я гледат и нямам мнение за нея. Но явно трябва да си настоятелен с тях и да си търсиш това, за което плащаш. Бобата с Близу ми беше към 6 месеца. Сега съм доволна. Хубавото при тях е че дори да не платиш на 15 число, не ти спират нета.  Laughing
Спират и още как.Бях в командировка и се прибирам на 16ти  в ранни зори, техните услуги липсват. Звъня и чакам по 15 мин.(както обикновено) и ми се казва,че не съм платила и като платя ще се възстановят услугите  до 48 часа Shocked.
Няма такова  некомпетентно отношение никъде. Пуснах си добрия стар нет към Унекс и аз да се порадвам на нормален трафик.
Сега си чакам отговора от жалбата,много ми е интересно какъв ще е.

# 54
  • Мнения: 729
Толкова евтини номера използват, че направо ...  Twisted Evil
Един слънчев ден получавам сметка 30 лева за кабелната, викам си брей  newsm78 (таксата ми беше 20 лева) Обаждам се на оператор
- Защо таксата ми се е увеличила двойно, без да ме предупредите
 -Ми това е защото договора ви с нас е изтекъл, но ако дойдете да подпишете с нас нов договор отново ще бъдете на старата тарифа
Аз доволно ухилена  Mr. Green - А ако не желая да ползвам повече  услугите ви?
- За да прекратите договора си, трябва да дадете едномесечно предизвестие
- Какво да прекратявам, нали казахте, че договора ми е изтекъл  newsm78
- Ми  ние сме го преподписали вместо вас
-След като сте го преподписали, защо таксата ми е 30 лева и защо да идвам да подписвам нов?
 вече ядосано - Г-жо явно с вас не можем да се разберем, вие в момента сте на стария договор, ако дойдете ще подпишете нов .......
-Стар, стар колко да е стар нали вие сте го подписали вместо мен преди два дена  Rolling Eyes
....
Беше дълъг и напоителен разговор, информативно само да знаете, кабелите също трябвало да се върнат  Embarassed

# 55
  • Мнения: 4 465
Бояна, много сладка ситуация.

# 56
  • Мнения: 1 479
Бoяна, искаш да кажеш, че всички експерти, с които си си общувала не са наясно, че таксата за юни ти е подарък към пакета, който си платила?  ooooh!
Точно това искам да кажа. И обещават да го отразят в системата като платено, но на следващият ден на смяна идва друг бдителен експерт и започва да ни санкционира. Laughing

Бoяна посмях се с дългия ти разговор, но според мене ако искаш резултати от БЛИЗУ, трябва да си по-упорит и от магаре и в никакъв случай да не се караш с тях.  Joy Joy Joy Joy Joy
Да ти кажа, последното, което искам е да се карам с тях, но те ми се карат. Аз разбирам защо се изнервят и им предложих да спрем да се чуваме, само да си решим проблема, но те явно не са готови за такава стъпка.

Сигурно и с други доставчици има проблеми, тук миналото ни не е само в розово, но последните седмици надминаха допустимата граница. Един техник преди време ми обясни, че при последното обединение на Кейбълтел и Евроком са съкратили половината персонал и от двете фирми. Сега, реално са с персонал като за една фирма, а искат да обслужват цялата страна.
bowuu Peace

# 57
  • Мнения: 606
Толкова евтини номера използват, че направо ...  Twisted Evil
Един слънчев ден получавам сметка 30 лева за кабелната, викам си брей  newsm78 (таксата ми беше 20 лева) Обаждам се на оператор
- Защо таксата ми се е увеличила двойно, без да ме предупредите
 -Ми това е защото договора ви с нас е изтекъл, но ако дойдете да подпишете с нас нов договор отново ще бъдете на старата тарифа
Аз доволно ухилена  Mr. Green - А ако не желая да ползвам повече  услугите ви?
- За да прекратите договора си, трябва да дадете едномесечно предизвестие
- Какво да прекратявам, нали казахте, че договора ми е изтекъл  newsm78
- Ми  ние сме го преподписали вместо вас
-След като сте го преподписали, защо таксата ми е 30 лева и защо да идвам да подписвам нов?
 вече ядосано - Г-жо явно с вас не можем да се разберем, вие в момента сте на стария договор, ако дойдете ще подпишете нов .......
-Стар, стар колко да е стар нали вие сте го подписали вместо мен преди два дена  Rolling Eyes
....
Беше дълъг и напоителен разговор, информативно само да знаете, кабелите също трябвало да се върнат  Embarassed



силно преувеличен разкраз с елементи на научна фантастика Simple Smile аз също съм абонат на близоо и договорите не се преподписват автоматично а стават безсрочни.Ставайки безсрочен излизаш от промоцията и услугата ти се таксува върху реална цена, губиш си отстъпката. Договор бил той срочен или безсрочен се прекратява с предизвестие. Писмено! Simple SmileТова за кабелите също не е истина. Връща се само оборудване - приемник или модем и то в случай че ви е бил предоставен безплатно.

# 58
  • София
  • Мнения: 12 579
Бояна, тъй като мина повече от година и половина, откакто се отървах от тези кретени, сега се смях с глас на твоите разговори.  Mr. Green Извинявай, преди 18 месеца и на мен не ми беше смешно  Hug

# 59
  • София
  • Мнения: 2 840
После ми обявиха, че не съм върнала уреда.   
Това ми е любимата тема!
За цифровото устройство.
Когато преди не знам колко години ме принудиха да си го взема това чудо, със заплахата, че няма как иначе да гледам НВО, ми поискаха депозит, равностоен на цената на въпросното устройство. Сключих договор, дадох кинтите, в договора пише, че съм оставила депозит с равностойността на уреда по цени към момента/сума записана няма Laughing/. Подписчета, печатчета, всичко ОК. Поне 3 години си плащах таксата за гледане на цифрова телевизия, без реално да я гледам, защото сигналът беше отвратителен, в най-добрия случай. Реално сигнал нямаше, картината беше сегментирана, на квадратчета и т.п., ако се сещате за какво говоря - очите на гърба, лицето на части, между краката, те - във въздуха. Звукът беше като сигнал от космоса на тежко аварирала совалка от далечна галактика. Гледах си аналоговата, след няколко идвания на техници, просто ми беше писнало вкъщи да се мотаят някакви хора, които оправят сигнала, а на лседващия ден - същата работа.
Един ден рекох да се разделя с това устройство. Отидох в офиса, викам - развод - връщам ви чудото, дайте си ми кинтите.
Въх!!! Суматоха голяма настана! Какви пари? Устройствата били безплатни!!! Раздавали ги били. Че откога, бре? Отдавна. ОК! Чудно. ТОгава, значи ще си задържа скапаното устройство. А, не!!! Ще си го задържа само ако продължа да си плащам 5 кинта месечно. Иначе - да им го връщам. Е, как да го върна, като съм си го платила? НЕ щат да ми върнат парите, ма и не мога да си го задържа.
Ей, ядосах се. Забравих какви пари бяха, хич не ми дремеше. Рекох си, че това е принципен въпрос.
Почнаха да ме пращат да звъня на разни телефони. НА тези телефони ме пращаха да звъня на регионални мениджъри. Регионалните липсваха. Накрая един ме попита имам ли касова бележка. Joy Joy
Хо-хо! Имам договор.
Тцъ! Naughty
Договорът да си го завра, където ща. Без касова бележка, не ставало.
Ядосах се и рекох - хубаво, връщам всичко и тотален развод, не само за цифровата.
Отново паника!!!
Не!!! НЕ можело. Автоматично, като съм им плащала, съм била преподписала някакъв нов договор, към тяхната фирма, трябвало неустойка да плащам. hahaha
Веднага пратиха някакъв човек да ми смени устройството с ново, сигналът изведнъж стана кристален, даврандиса се, през ден ми звъняха да ме питат какво е поведението на новото ми устройство и имам ли нужда от нещо Joy
Та...след 6 години плащане, без реално гледане на цифрова телевизия, платено устройство, което трябва и да върна, отгоре на това, си рекох, че сме женени до гроб, просто. Аз реално съм им подарила над 400 кинта, плюс един приемник.

Много са ми противни.
Заради принципа, не за друго. Адски некоректна работа.

Общи условия

Активация на акаунт