НЕ СТАВАЙТЕ КЛИЕНТИ НА BLIZOO

  • 149 467
  • 960
  •   1
Отговори
# 60
  • Мнения: 3 180
На нас периодично ни се губи цифровата и трябва да се пренстройва, вече ми е писнало, всеки път едно и също.......

# 61
  • София
  • Мнения: 15 170
КЛОНКА  Joy hahaha Цифровото устройство, ех... Сега имаме две и два модема. Старите не ги щат, защото не са окомплектовани, разбирай нямат оригинална кутия. Всъщност, в началото на промените, т.е. когато започна всичко цифровото устройство, без никакво предупреждение, предаде Богу дух. Ей, така, каза цък и в него вече няма живот. Сега ако искат да им го платя, а вероятно да им платя и кутията му ще ги пратя при теб Клонке, поне някаква далавера да има от прекомерното плащане.

А помня добрите стари времена, Кейбълтел имаха офисче в едно гаражче, жената там ме познаваше, знаеше какво прави, че беше и любезна. Сигурна съм, че ако я срещна на улицата ще ревна.


Бояна, тъй като мина повече от година и половина, откакто се отървах от тези кретени, сега се смях с глас на твоите разговори.  Mr. Green Извинявай, преди 18 месеца и на мен не ми беше смешно  Hug
Аз се опитвам да ми е смешно и сега. Е, още не съм проверила дали имам НВО, но Game of Thrones свърши вчера, а предпоследните два епизода и без това теглих на прибежки и припълзявания от Замунда. Сега си гледам си майстор Мин, не отговарям на непознати номера и се надявам с това примерно поведение да заслужа малко почивка. Поне докато събера сили да продължа да съм абонат или да стана абонат на някой друг.

На нас периодично ни се губи цифровата и трябва да се пренстройва, вече ми е писнало, всеки път едно и също.......
О, числата за пренастройване са ми като числата на онези в Лост- насън да ме бутнеш мога да ги кажа, а и се е случвало да ги въвеждам на всеки 180 минути. hahaha

# 62
  • София
  • Мнения: 2 840
Бояна, шегуваш се, нали???
Искаш да кажеш, че без кутията няма развод, трябва да си плащаш или телевизията, или да си платиш устройството???

Мисля, че ако ми кажат такова нещо, просто нервите ми няма да издържат, заявявам го публично, преди да ме видите като новина в някой вестник Crazy

# 63
  • София
  • Мнения: 15 170
Бояна, шегуваш се, нали???
Искаш да кажеш, че без кутията няма развод, трябва да си плащаш или телевизията, или да си платиш устройството???

Мисля, че ако ми кажат такова нещо, просто нервите ми няма да издържат, заявявам го публично, преди да ме видите като новина в някой вестник Crazy
Без кутията няма радост, това е, неокомплектовано е устройството /не сме стигнали до това, че се е споминало, де hahaha/. Това е непотвърдена информация от техниците, които бяха скандализирани от проявеното нехайство. Всеки нормален човек знаел, че кутията е част от устройството и без нея то не е о-ком-плек-то-ва-но. Просто е за отговорните хора. Не ги омилостивиха и уверенията ни, че с почти 100% сигурност сме изхвърлили кутията в контейнер за хартиени отпадъци и тя вече е щастливо реинкарнирана. Та не смея да ти твърдя нищо със сигурност. Ако се престраша да им отида в офиса ще ти пиша пак. Засега ще си почина, а и не знам дали из централата им няма разлепена моя снимка с надпис Wanted и подзаглавие "Дължи ни таксата за юни". Добре, че детето е малко и срама ще го подмине.

ПП Дишай дълбоко. Идилия с Лидия помага. Жената е винаги съвсем приятно пийнала и някак създава една идилична, спокойна атмосфера. И най- важното, дават я и по аналоговата. hahaha


ППП Прощавайте словесната диария, но целия този фън трябва да бъде споделен.

# 64
  • София
  • Мнения: 2 840
Не, не...не ми е смешно!!!
Няма начин да пазя кутията, това не ми е присъщо. Това е тъп амбалаж!!!
Да не говорим, че за второто устройство подписвах някакъв протокол Joy, който също не зная къде е. А договорът от София кабел, на който пише, че съм им дала кинти за първото, вече го затрих и него. Освен, че нямаше касова бележка, се оказа, че вече ми били подменили устройството, така че изобщо няма как да си искам пари за нещо, което е ново. Старото си го прибраха без кутията. Явно бонус за изхабените нерви, не посмяха да ми кажат, че трябва и да го платя, мисля, че нещо в бясно пулсиращата вена на врата ми им е подсказало, че не е подходящ моментът за експерименти с душевното ми равновесие.

А, да, смениха ми и дистанционното, което спонтанно спря да работи. Първо казаха, че нямат. После една любезна служителка ми каза да ида да си го взема. "За Вас има!"- каза тя. hahaha

# 65
  • Мнения: 8 994
Един от ежедневните ни разговори, протичащи по абсолютно един и същ начин:
-Добър вечер,  пак скоростта на интернета ми е под 1 мв, а плащам за 20.
- Кажете телефона.
-..............
- Телефонът и телевизията работят ли?
-Да, от този телефон ви звъня.
- Рестартирайте модема.
- Рестартирах го три пъти, преди да ви се обадя.
- При нас показва, че имате интернет.
- Да, имам, но е 1 -2 мв.
- Да госпожо, ще предам на техниците.
- Ами аз се обаждам от половин година през ден и техниците знаят от 6 месеца, че не получавам интернета, за който плащам, можете да проверите разговорите ми от вашия телефон са единствено и само към вас.
- Добре госпожо, утре в рамките на работния ден ще изпратим техник.
- Не, аз нямам интернет вечер.
- Прието, утре кога ви е удобно в рамките на работния ден да дойде техник?
Тук вече крещя - Не желая да идва техник през деня, идвали са 50 пъти, мерили са, почти 20 мв е през деня!!!!!!
- Да, и при мен е отбелязано, че са идвали и няма проблем.
- Госпожице, вие разбирате ли какво ви обяснявам. НЯМАМ ИНТЕРНЕТ ВЕЧЕР, когато ми трябва!
- Явно проблемът не е при нас, може би е от модема ви.
- Как така от модема ми, той е ваш. Как така на същия този компютър, на същия този модем мога да имам пълна скорост през деня и никаква вечер?
Модемът ми го сменихте преди седмица.
- Ще проверим госпожо, кога ви е удобно утре  рамките на работния ден да дойде техник.
Вече бясна! - След като не получавам услугата, за която плащам, как мога да прекратя взаимоотношенията си с вашата фирма.
- Трябва да пуснете жалба.
-Аз съм пуснала три.
-Ще ви отговорят в рамките на един месец.
- Аз първата съм я пуснала преди три месеца и не сте ми отговорили.
- Да, виждам, че имате жалба.

Това нещо продължи поне половин час. След като ги уведомих, че имаме жалба и в КЗП се обадиха на мъжа ми поне три пъти, дойде техник в 17 ч., премери скорост от 19 мв. Пробута ми някакъв протокол, че това е премерената скорост, който аз отказах да подпиша. Обясних му, че ще подпиша само ако на протокола бъде отбелязано, че отказват да премерят скоростта в по-късен час и той се разсърди и си тръгна.

ПП. Това с кутията  newsm78 Утре ще питам мъм ми, че си легна бесен, че не може един филм да свали. Вече си ходя с флашка в дамската чантичка, сваляме си каквото ни трябва в офиса и си го носим вкъщи.
А една приятелка даже не си сваля филмите, гледа ги онлайн. Shocked Да не повярва човек. Е, не е абонат на Близууууу, които са много далеееееееееееееече от истината!

ППП. Доста дълго стана, но пък обещах на Близуууу, че поне ще се оплача от тях  където и както мога.

# 66
  • Мнения: 3 180
Клонка, аз успях да си взема парите от депозита. Занесох им договора, имаше разни суетни,поразходиха ме 1-2 пъти, но накрая ми върнаха парите. Не помня, имаше ли касова бележка към договора, мисля-да, но аз съм от тези хора, които пазят документи, опаковки, всичко, защото им знам номерцата на подобни фирмета. Подписахме тогава настоящият договор и подмениха устройството с по-съвременно.

# 67
  • София
  • Мнения: 2 840
Ужас!!!
Егати разговорчето за нета hahaha

Ани, договора го намерих. И аз го бях запазила, защото не работеше тъпата цифрова/щом си още от тези с депозита, сигурно се досещаш за каква мъка говоря и какво беше качеството в началото, било е преди повече от 6 години, детето ми беше малко, по него помня, гледаше един детски канал и се мъчеше яко/и мислех да се откажа. Обаче никаква касова бележка не открих. Но нека не се заблуждаваме - ясно е, че са ми ги взели тези пари, то си пише в договора, че ми ги вземат. Обаче аз парите ги дадох май на техниците, като идваха да ми поставят устройството. Губи ми се вече. Но е факт, по това време вземаха депозит. А няма как да са ми го върнали, пък тъпото им устройство да е в мен. Не ми се занимаваше с тези, просто. Подарък им е от мен.
Браво, че ти си се справила, аз нямах нерви.
Впрочем, помниш ли сумата? Аз съм я забравила. В договора ми пише "оставен депозит в размер стойността на устройството по цени към датата на предоставяне"

Но ако решат, че трябва да им плащам нещо за кутията, ще направя нещо неразумно, честно, няма да се овладея.

# 68
  • София
  • Мнения: 2 623
Не мога да разбера, защо изобщо допускаме да съществуват подобни
измислени фирмички.
Един съвет ... щом ви изтекат договорите, веднага сменете доставчика.
Искам да ви кажа /не веднъж съм казвала/, че искрено се радвам
относно съществуването на фирма като Мегалан, на българския пазар.
Роман мога да напиша за тяхното обслужване, точност, коректност
и 24 часа съпорт /почти не се среща по нашите географски ширини/.
Единствено се притеснявам да не се влоши качеството на обслужване
след закупуването им от Мтел, но засега са железни.
Жалко, че София е разделена и не на всякъде имат покритие.

# 69
  • Мнения: 3 180
При нас депозита беше 60 или 65лв. Договорът ни е от 2008г, два часа преди да родя синът ми, го сключихме в офисът им на НДК, там платихме, и мисля имаше касова бележка, на самият договор беше спомената въпросната сума. Те и мен се опитаха да ме разиграват, обаче аз съм от тези с железните нерви, и ставам ужасно зла, когато ме разиграват.
Един съвет към всички, в Бг нищо не става с добро възпитание, т.е. мирно и кротко да си търсиш правата, без скандал и заплахи не минава. Имам голям опит, с да не изброявам фирмите: от Електролукс, които ми доставиха чисто нова строшена фурна, и искаха да ми я ремонтират, а не да ми я заменят за нова.  В договора имат с мини-мини букви, че при доставката е изправна, т.е. ти подписваш, не само че са ти я доставили, но и, че уж работи, а доставката им е до входа, т.е. няма как да провериш, и те винаги имат опция, че ти си я строшил при пренасянето между етажите. Проблемът беше, че мъжът ми я пренесе лично, освен останалите им 6-7 уреда, също поръчани, т.е. той си знаеше, че не е имало инциденти и беше шокиран, когато са отворили кашона и е излязала потрошена фурна, имах предвид, че изпълнителната им директорка, когато си говорих мило и любезно с тях, ме въртеше и сучеше номерца, но щом вдигнах скандала и заплаших с където трябва, потребители и другите опции, веднага ми я смениха. Да не ви разказвам за другите ни проблеми със спалнята от Платан, банята от Рока.........ще оспамя темата.........извода, от начало им показваш, че не ти е до шеги, спретваш някое скандалче и резултата е, че винаги получаваш желаното. В Бг, когато си мил и любезен те вземат за глупак и те разиграват, жалко, но факт.

Последна редакция: ср, 22 юни 2011, 12:51 от ani27

# 70
  • Мнения: 729
силно преувеличен разкраз с елементи на научна фантастика Simple Smile аз също съм абонат на близоо и договорите не се преподписват автоматично а стават безсрочни.Ставайки безсрочен излизаш от промоцията и услугата ти се таксува върху реална цена, губиш си отстъпката. Договор бил той срочен или безсрочен се прекратява с предизвестие. Писмено! Simple SmileТова за кабелите също не е истина. Връща се само оборудване - приемник или модем и то в случай че ви е бил предоставен безплатно.
Аз пък му казвам евтин номер.. когато някои ми даде"безплатно" устройство е логично да иска да подпиша договор с които гарантирам, че утре няма да се откажа от услугата - пример имам антена от Булсатком, wi-fi приемник от Мегалан и т.н. След изтичане на този договор никои до сега не ми е вдигал таксата ДВОЙНО и да ме изнудва по-този начин да подпиша нов договор (които, ако прекъсна да дължа обезщетение) И да  приемника ми беше даден безплатно от Кейбълтел, които после се оказа, че е трябва да върна  Crossing Arms #Crazy Това са толкова селски номера, че по-скоро ще гледам Канал 1 със стайна антена, отколкото да им бъда абонат и за един ден....отидох хвърлих им всичко (да с кутията ) и ми беше казано, че по-технически причини не може ли веднага да ми спрат цифровата (при условие,че аз нямам приемник и никога не съм се съгласявала с едномесечно предизвестие) ..два дена по-късно получих смс - Ако не платите до 15 ще ви бъде спряна кабелната  newsm78 Смешници Още ме е яд като се сетя  Twisted Evil

# 71
  • Мнения: 12 722
Сега се сетих и за кабелите.  Над определена дължина ме накараха да си платя.

# 72
  • Мнения: 2 931
Странно, като казахте за устройствата, сега се сещам, че преди година, като им станах клиент, в договора или протокола за инсталацията /не помня точно/, пишеше, че ми предоставят устройството за ползване за срока на договора. Никъде не прочетох да ми го подаряват.

# 73
  • Мнения: 1 310
Вие направо ме хвърлихте в оркестъра с разказите си! Crazy И то гледам, че става въпрос предимно за Софето.
В нашия град, Кейбълтел/Близу купиха местната кабеларка и си останаха същите служители. Явно просто са си били съвестни хората, защото такива извращения никога не съм преживявала - депозити, проблеми с месеци...и т.н. Crazy

Един път на фактурата ми бяха начислили стотинки на разговорите ми в мрежата на Близу, говорих с онлайн помощника и всичко се оправи. Peace
Защо не се обръщате към по-горни инстанции? Може служителите, с които говорите да са безхаберни.

# 74
  • София
  • Мнения: 2 840
Странно, като казахте за устройствата, сега се сещам, че преди година, като им станах клиент, в договора или протокола за инсталацията /не помня точно/, пишеше, че ми предоставят устройството за ползване за срока на договора. Никъде не прочетох да ми го подаряват.
Не, не го подаряват. Ако се откажеш, им го връщаш.
В моя случай те ми взеха пари за него - депозит, равен на стойността му. Сега ги раздават безплатно, срещу връщане при отказ, но аз практически съм си го купила, защото не щат да ми върнат парите от депозита, но пък и си искат устройството. Mr. Green
Не че ми трябва, но то практически си е платено. От мен. И си е мое. Докато не ми върнат депозита.
Шанс за това няма, явно. Но пък може би просто не съм се занимавала достатъчно, защото се видя, че има и върнати пари. Обаче Ани е с договор от 2008. Моят е от 2004. Касови бележки явно не са давали тогава. Само е вписано в договора.

Общи условия

Активация на акаунт