НЕ СТАВАЙТЕ КЛИЕНТИ НА BLIZOO

  • 149 256
  • 960
  •   1
Отговори
# 495
  • Мнения: 3 428
Благодаря ти за идеята, ей сега ще седна и аз да съчиня един любезен мейл Peace
А дали мога да помоля за мейла, на който съпругът ти е писал?

# 496
  • Somewhere...over the rainbow - where troubles melt like lemon drops
  • Мнения: 3 066

Ами meran, наистина не ми е ясно на какво се дължи ситуацията при теб - как така при мен всички договори, които съм сключвала с тях са добре пояснени, включително и бонусите?

# 497
  • Мнения: 1 934
Благодаря ти за идеята, ей сега ще седна и аз да съчиня един любезен мейл Peace
А дали мога да помоля за мейла, на който съпругът ти е писал?

Заповядай!

info@blizoo.bg

# 498
  • Мнения: 3 428
Благодаря ти за идеята, ей сега ще седна и аз да съчиня един любезен мейл Peace
А дали мога да помоля за мейла, на който съпругът ти е писал?

Заповядай!

info@blizoo.bg


Благодаря ти много!

# 499
  • Мнения: 9 724
Благодаря ти за идеята, ей сега ще седна и аз да съчиня един любезен мейл Peace
А дали мога да помоля за мейла, на който съпругът ти е писал?

Заповядай!

info@blizoo.bg


Благодаря ти много!

Сподели,моля те-благоволиха ли да ти отговорят? Grinning

# 500
  • Мнения: X
Зависи от настроението. Аз когато започнах да водя кореспонденция на този мейл ми отговаряха в интервал от 2 дни до 1 месец. И винаги се подписваха- "Екипът на Близу".  Sunglasses
Отговорите бяха стандартни, напълно неконструктивни.

# 501
  • Мнения: 0
Здравейте, предполагам че вече е задаван такъв въпрос, но темата е доста обемна и ще си позволя да попитам.

Клиент съм на Близу от декември 2011, излъгахме се да подпишем 18м. договор тъй като няма други оператори в района а жената беше бременна и доста скучаеше. Съкратената история - плащаме 15лв./месец за 60 канала, единствените 2 канала които гледах (Дискавъри и Анимал Планет) вече ги няма. Качеството на картината е по зле отколкото на ефирна телевизия (BNT1 и BTV цифрови се виждат по добре отколкото от Близу), техника(?) който дойде за да отстрани проблема обясни, че телевизора е прекалено голям и трябва да го гледаме от по далеко. На втория ни телевизор (малък 14 инча) картината е безобразна, снежинки на всички канали. Техника обясни, че по договор нищо не пише за аналогова телевизия. Чета коментари за КЗП и КЗК, но не намирам отзивите дали опитите са успешни.

Въпроса ми - има ли читав (легален) начин да прекратим този договор без да плащаме неустойки (10м = 150лв) ?

# 502
  • Мнения: 22
Клиент съм на Близу......по необходимост-преди 2 години ми предложиха 25 лв за интернет,цифрова и кабелна-съгласих се преподписах си договора.Преди няколко месеца ми изтичаше договора и се огледах за други фирми избрах си и реших да се откажа от тях.Какво обаче се случи-понеже титуляр е баща ми-нещо което при подписването на договора от МЕН нямаше значение сега се оказа че за да се откажем от тях трябва да доведа 80 годишният ми баща от село един месец преди да ми изтече договора да го заведа в единствения офис но Близу в нашия град,да го изчакам да попълни идна купчина документи и да си върна оборудването преди да изтече месеца,понеже после вече е късно и да чакам да дойде писмо в което да ми кажат че съм се отказала.Та поради невъзможността това да се случи.......сега ми е продължен договора за още 18 месеца и измъкване за сега няма!Важна подробност е че ако ви изтича договора и трябва да го преподпишете ТРЯБВА задължително да се обадите или да отидете в техен офис,защото когато звъннах да попитам за нови промоции ми съобщиха изненадано че си мислили че съм доволна от пакета който ползвам в момента и за това не ме търсят-ока не бях звъннала сега щях да ползвам същото за което плащам 27 лв на цена около 40 newsm78Мисля по отрано да се подготвя този път имам 1 година да сменя титуляра на сметката и този път няма да пропусна да го направя #Cussing out #2gunfire #Cussing out

# 503
  • до най-прекрасния мъж
  • Мнения: 12 557
Клиент съм на Близу......по необходимост-преди 2 години ми предложиха 25 лв за интернет,цифрова и кабелна-съгласих се преподписах си договора.Преди няколко месеца ми изтичаше договора и се огледах за други фирми избрах си и реших да се откажа от тях.Какво обаче се случи-понеже титуляр е баща ми-нещо което при подписването на договора от МЕН нямаше значение сега се оказа че за да се откажем от тях трябва да доведа 80 годишният ми баща от село един месец преди да ми изтече договора да го заведа в единствения офис но Близу в нашия град,да го изчакам да попълни идна купчина документи и да си върна оборудването преди да изтече месеца,понеже после вече е късно и да чакам да дойде писмо в което да ми кажат че съм се отказала.Та поради невъзможността това да се случи.......сега ми е продължен договора за още 18 месеца и измъкване за сега няма!Важна подробност е че ако ви изтича договора и трябва да го преподпишете ТРЯБВА задължително да се обадите или да отидете в техен офис,защото когато звъннах да попитам за нови промоции ми съобщиха изненадано че си мислили че съм доволна от пакета който ползвам в момента и за това не ме търсят-ока не бях звъннала сега щях да ползвам същото за което плащам 27 лв на цена около 40 newsm78Мисля по отрано да се подготвя този път имам 1 година да сменя титуляра на сметката и този път няма да пропусна да го направя #Cussing out #2gunfire #Cussing out
Това със сменянето на титуляра става лесно или поне в Пловдив е така. Само че при мен беше малко по-различно - баща ми почина, отидох, дадох личната ми карта, казаха - Аха, ясно, вие сте, щом живеете на един адрес и направо преподписах с тях нов договор на по-ниска тарифа.
Относно отказването, много искам да се откажа, договорът ми би трябвало да изтече скоро, но не знам кого да избера в Пловдив - Булсат и другите с антени отпадат - нямам подходящо изложение.

# 504
  • край голямата локва
  • Мнения: 902
pakita80, въобще не е нужно да ги чакаш. Накарай баща ти да ти направи пълномощно да го представляваш пред БлизО. Все понякога си идва. Доколкото си спомням обявиха клаузите за автоматично преподписване на договора за невалидни. Подай си предизвестие 1 месец. Ако ти откажат пусни си писмена жалба жалба с входящ номер и напиши жалба в КЗПП. От една страна е незаконно да преподписват без съгласието на титуляра /реално договор няма/, а дори и да имаше нямат право автоматично да го удължават.
И не забравяй- пази всички документи. Peace

# 505
  • Мнения: X
Здравейте, предполагам че вече е задаван такъв въпрос, но темата е доста обемна и ще си позволя да попитам.

Клиент съм на Близу от декември 2011, излъгахме се да подпишем 18м. договор тъй като няма други оператори в района а жената беше бременна и доста скучаеше. Съкратената история - плащаме 15лв./месец за 60 канала, единствените 2 канала които гледах (Дискавъри и Анимал Планет) вече ги няма. Качеството на картината е по зле отколкото на ефирна телевизия (BNT1 и BTV цифрови се виждат по добре отколкото от Близу), техника(?) който дойде за да отстрани проблема обясни, че телевизора е прекалено голям и трябва да го гледаме от по далеко. На втория ни телевизор (малък 14 инча) картината е безобразна, снежинки на всички канали. Техника обясни, че по договор нищо не пише за аналогова телевизия. Чета коментари за КЗП и КЗК, но не намирам отзивите дали опитите са успешни.

Въпроса ми - има ли читав (легален) начин да прекратим този договор без да плащаме неустойки (10м = 150лв) ?


Да. Пиши ми на лични, за да не разводняваме темата. Аз се отървах от тях още мин. година  Peace

# 506
  • Мнения: 9 865
Аз им писах във връзка с липсата на каналите - отговориха ми. Тъй като сме абонирани за НВО-тата, не искат да ми ги приспаднат от сметката за 2-3 месеца, а ми предлагат "пакет за възрастни", ама аз не го ща, за какво са ми още 4 канала с тъпотии...

# 507
  • Мнения: 0
Просто спирам да им плащам...нося приемника в офиса им и приключвам въпроса с близу ...ужким близу пък техника казва да гледаме телевизора отдалеко...за 15лв на месец толкоз.. Травел ТВ, Мезо, Канал 3, Скат и още много желани канали

# 508
  • Пловдив
  • Мнения: 19
Айде и аз да споделя,как нагло ме излъгаха,че съм подписала нов срочен договор,
след като се съгласих на допълнителен пакет с HD канали,заради което ми смениха
 приемника и модема, и подписахме "Протокол за инсталация". До преди няколко дни,изобщо не бях забелязала,че номера на договора който фигурира в този протокол,е съвсем различен от номера на моят договор(това,след като ми заявиха,че имам нов срочен договор и не мога да прекратя отношенията си с тях).
 Писах им любезен и-мейл, в който ги моля да ми предоставят копие на този(несъществуващ) договор с номер"...",при което получих отговор,цитирам:
"Бихме искали да Ви съобщим, че договорът се изготвя в два еднообразни екземпляра - един за Потребителя и един за Оператора. Ангажимент на абоната е да съхранява своя."

  След това им написах един,още по-любезен и-мейл в който леко им загатнах,че ако има такъв договор и на него фигурира моят подпис, то ще трябва да уведомя компетентните органи за изготвянето на документ с невярно съдържание.

Изведнъж се оказа,че след направената проверка,вЕрно договорът ми бил Безсрочен.
 Сега ми предстои разправия на касата,защото вероятно няма да са обновили информацията, с която разполагат,изпринтила съм си отговора по и-мейла от техният-"On-Line Communication  Expert" да им го покажа,и се надявам вече да се разведем официално,защото много ми се насъбра с тях...

# 509
  • Мнения: X
Близу отново са "продали" на EOS Матрикс. Звънят някакви неорентирани служители и говорят глуспоти.

https://www.facebook.com/pages/%D0%90%D0%B7-%D1%81%D1%8A%D0%BC-% … 8/215543985194182

Общи условия

Активация на акаунт