НЕ СТАВАЙТЕ КЛИЕНТИ НА BLIZOO

  • 149 442
  • 960
  •   2
Отговори
# 645
  • Мнения: X
Ами не си спомням какво е пишело в договора ми и дали изобщо е пишело нещо. Аз плащах 20 лева и след приключване на срочния договор същия се превърна в безсрочен и ми пристигна сметка за 30 лева. Свързах се с тях и ми беше обяснено, че ако съм искала мога отново да подпиша с тях срочен договор и пак ще съм си на старата такса. Учтиво отказах и поисках да прекратя отношенията си с тях. За целта трябваше да подам едномесечно предизвестие и да върна цифровия приемник с кутията и дистанционното.
Иначе проблеми с тях и аз не съм имала, просто мразим педер..ки истории.

Това също е некоректно. Като няма договор, няма едномесечено предизвестие.

Последният ми договор с тях беше 2010г., така че не е ново. Но аз им бих шута с гръм и трясък, след съдебни скандали с тях. И както се казва сме щастливо разведени  Hug

# 646
  • Мнения: 2 172
EliMery а защо се е стигнало до съдебни скандали?Нали уж всичко е кратко и ясно в договора?Откъде произлизат тези недоразумения  Thinking

# 647
  • Мнения: X
EliMery а защо се е стигнало до съдебни скандали?Нали уж всичко е кратко и ясно в договора?Откъде произлизат тези недоразумения  Thinking

Ами аз съм писала в тази тема. Като цяло ни излъгаха точно по условията на договора. И аз си търсех правата, а те си знаеха тяхното и като папагали повтаряха едно и също, което беше в пълно противоречие с написаното в общите условия. Всъщност освен с кол центъра с никой друг не ми даваха да разговарям, за да изясним случая. Изключителна наглост. Подадох жалба и молба за отказване, върнах им приемника, след това започнаха обаждания от фирма за събиране на вземанията. И така аз подадох жалба в КЗП, имахме помирително дело, на което те не се явиха и юристката от КЗП ми каза, че ако заведа дело 101% ще го спечеля, защото разполагах с всички документи и правото беше на моя страна. И така и стана. Повече за тая жалка, нагла и некадърна фирма не искам да чувам.

Това е мн на кратко, защото вече не искам да се връщам към безумието наречно Близу.

# 648
  • Мнения: 2 172
Еli Mary ...много ти благодаря!Съжалявам,че е трябвало да минете през всички тези меко казано неприятности.Дано не се стигне дотам.Но и да се стигне си знаем правата и не се плашим,ще си ги търсим докрай  Wink Все пак се надявам да се окажат разбрани и да не правят въртели  ooooh! Peace

# 649
  • Мнения: 2 179
Някога бях клиент на "Евроком", бяха много некоректни и се отказахме. Когато отидох да се откажем ми казаха, че дължим още една месечна вноска, защото трябвало да има предизвестие. Интернета беше бавен, имаше все някакви проблеми с телевизията и така. За капак на всичко, трябваше да изключат кабелната на 30-то число, но те я изключиха на двайсет и някой и ни оставиха без телевизия и нет, до 1-во число на следващия месец, когато вече имахме договор с НЕТ 1. Така се ядосах тогава, че не платих една такса, защото не сме им дали предизвестие. Сега ми се обадиха от някаква външна фирма, че дължа 58 лв., 30 лв. беше таксата и другото е лихва явно. Сега незнам какво да направя, да трябваше да пллатя тези 30 лв. и да се приключи. Какво ще ме посъветвате да направя? Склонна съм да си платя тези 30 лв, но да плащам още 28 лв. лихва. И защо ми се обаждат след почти 3 години. Ако има платя само тези 30 лв., могат ли да продължат да ме притесняват и за тези 28 лв. лихва.

# 650
  • Мнения: 21 667
Някога бях клиент на "Евроком", бяха много некоректни и се отказахме. Когато отидох да се откажем ми казаха, че дължим още една месечна вноска, защото трябвало да има предизвестие. Интернета беше бавен, имаше все някакви проблеми с телевизията и така. За капак на всичко, трябваше да изключат кабелната на 30-то число, но те я изключиха на двайсет и някой и ни оставиха без телевизия и нет, до 1-во число на следващия месец, когато вече имахме договор с НЕТ 1. Така се ядосах тогава, че не платих една такса, защото не сме им дали предизвестие. Сега ми се обадиха от някаква външна фирма, че дължа 58 лв., 30 лв. беше таксата и другото е лихва явно. Сега незнам какво да направя, да трябваше да пллатя тези 30 лв. и да се приключи. Какво ще ме посъветвате да направя? Склонна съм да си платя тези 30 лв, но да плащам още 28 лв. лихва. И защо ми се обаждат след почти 3 години. Ако има платя само тези 30 лв., могат ли да продължат да ме притесняват и за тези 28 лв. лихва.
Зависи какво пише в договора. Но при всички случаи тази "външна фирма" явно е купила дълга, но пък тогава Евроком/сега Близу е трябвало да те уведомят, че цедират /прехвърлят/ задължението ти към друг субект. Ако това не е направено, нямат основание от тази фирма да искат каквото и да било. За сумата - нищо чудно от 30 да са станали 58, че и повече лева.

# 651
  • до най-прекрасния мъж
  • Мнения: 12 559
Ако трите години изтичат скоро /до дни/, не предприемай нищо. Ще изтече давността и толкова.

# 652
  • при късмета
  • Мнения: 25 475
Sephora, ако си била клиент на "Евроком" а не на "Близу", нищо не предприемай.Те са "Близу" повече от 3 години и давността е зтекла.Ако ти се обадят от фирма за вземания, изтъкни същата причина + че с тях(фирмата за вземания) нямаш никакви отношения и нямат никаво право да те тормозят и нещата ще приключат.

# 653
  • Мнения: X
Ако трите години изтичат скоро /до дни/, не предприемай нищо. Ще изтече давността и толкова.

От подновяване на случая започват на ново да текат 3 години. А, в нейният случай точно така става.

# 654
  • Мнения: 734
Ама подновяването става само с признание на задължението или предприемането на съдебни/изпълнителни действия. Само с обаждания и заплахи подновяване няма.

# 655
  • Мнения: 0
Здравейте момичета, аз съм тук с продължението.. след изпращането на жалба от цели 3 страници с множество въпроси до Близу ( жалбата беше с копие до Комисия за защита на потребителите и Омбудсман), получих едно кратко писъмце от тях (Близу) в което се извиняват и общо взето е това..но никакви конкретни отговори на моите въпроси. Фирмата за събиране на вземания още тогава веднага я уведомих, че те са в грешка, но вече съм нащрек и всичко мога да очаквам от тях. Естествено, в жалбата стоеше въпросът и с прекратяване на договора, но това не беше изобщо коментирано в отговора от тяхна страна..Което означава, че ще трябва да си спазя срока, който е до декември 2013 година...Това, което знам, че повече не бих направила е  - ПОДПИСВАНЕТО НА ДОГОВОР  с който и да било доставчик, защото след това могат да правят с нас каквото си поискат...след като изтече договорът ми с тях възнамерявам да поискам официален отговор, че нищо не им дължа, защото вече прочетох доста случаи в които дори след няколко години си търсят суми от нищо неподозиращите хора.. Моят съвет към всички е НЕ ПОДПИСВАЙТЕ ДОГОВОРИ , защото от нас зависи дали някоя компания ще спекулира с това, а когато им позволяваме - те го правят за съжаление. И не те трябва да определят правилата, а ние - защото сме КЛИЕНТИ, защото сме мнозинство!
   bouquet

# 656
  • Мнения: 21 667
То хубаво да не подписваме, ама как да имаме Интернет тогава без договор, телефон и т.н. Просто много внимателно трябва да се четат условията по договорите, включително и клаузите за прекратяване.

# 657
  • Мнения: X
То хубаво да не подписваме, ама как да имаме Интернет тогава без договор, телефон и т.н. Просто много внимателно трябва да се четат условията по договорите, включително и клаузите за прекратяване.

Аз използвам телевизия и интернет от две различни местни фирми и никой не ме е карал да подписавам договор. Когато реша се отказвам. И при все, че тези малки фирми се борят с голяма конкуренция са мн гъвкави в обслужването си и реагират до 1 час при проблем. Получавам всички канали, вкл. географските, музикалните, спортнити и т,н, разбира се без допълнително платените като HBO, Синема и някакви спортни. Таксата ми е 16 лв. Като цяло с телевизията никога сме нямали проблеми, за интернета 2 пъти се е налагало да им се обадажам, като втория път проблема си беше у нас.  За интернета такасата също ми е толкова, а скоростта при данлоад не пада под 30 мб/с. в повечето случаи е около 50мб/с. Така, че повече изобщо не се подавам на манипулации от големите доставчици и обещания от рода на 3 в 1 на цената на едно и 1001 канала, като най-популярните ги няма. А, за потресаващото им облсужване и обвързващите договори да не говорим.

# 658
  • Пловдив
  • Мнения: 3 567
Аз също използвам местен доставчик, като още от самото начало съм на безсрочен договор - реша ли, винаги мога да се откажа. Друг е въпросът, че към настоящия момент никой друг в Пловдив не може да ми предложи достатъчно добра алтернатива, за това което плащам и получавам.

ЕлиМери, на мен общо таксата с четирите платени канала ми е 32 лева и някакви стотинки

# 659
  • Мнения: X
Аз също използвам местен доставчик, като още от самото начало съм на безсрочен договор - реша ли, винаги мога да се откажа. Друг е въпросът, че към настоящия момент никой друг в Пловдив не може да ми предложи достатъчно добра алтернатива, за това което плащам и получавам.

ЕлиМери, на мен общо таксата с четирите платени канала ми е 32 лева и някакви стотинки

Ами ние сега предплатихме за 6 месеца и те ни ги пуснаха като бонус. И някаква отстъпка в таксата имаше. Просто не ми се ходи всеки месец да плащам и предпочитам така.

Общи условия

Активация на акаунт