НЕ СТАВАЙТЕ КЛИЕНТИ НА BLIZOO

  • 149 403
  • 960
  •   1
Отговори
# 675
  • Мнения: 4 370
Е, вече съм клиент на Близу. Ще следя темата, защо не трябва да съм!  Wink

# 676
  • София
  • Мнения: 15 830
Е, вече съм клиент на Близу. Ще следя темата, защо не трябва да съм!  Wink
Дано имаш късмет и нямаш проблеми.

# 677
  • Мнения: 4 370
Е, вече съм клиент на Близу. Ще следя темата, защо не трябва да съм!  Wink
Дано имаш късмет и нямаш проблеми.

Ооо, имала съм проблеми, но не съм знаела, че има тема където мога да се оплача. Но към този момент не мога да се оплача.

# 678
  • Мнения: 2 172
Ние се изключихме от Близу преди около 2-3 месеца.Нямаше абсолютно никакви проблеми.Пуснахме предизвестие въпреки,че дори не беше необходимо, тъй като договорът ни вече беше изтекъл и бяхме на безсрочен.

Звъняха ни веднъж преди месец да ни агитират с оферти,но им казахме,че вече не сме на адреса и приключиха  Peace

# 679
  • София
  • Мнения: 15 337
Ние се изключихме от Близу преди около 2-3 месеца.Нямаше абсолютно никакви проблеми.Пуснахме предизвестие въпреки,че дори не беше необходимо, тъй като договорът ни вече беше изтекъл и бяхме на безсрочен.

Звъняха ни веднъж преди месец да ни агитират с оферти,но им казахме,че вече не сме на адреса и приключиха  Peace

Внимателно съхранявай договора за прекратяване и протокола за връщане на декодера за цифрова телевизия (ако сте имали). Не се знае кога ще се сетят.  Wink  И аз прекратих без никакви проблеми договора и не съм предполагала, че след почти 2 години ще се сетят да ме търсят за "дългове".

# 680
  • Мнения: X
Близу са си прехвърлили вземанията към нова фирма. Явно предните вдигнаха ръце от тях, защото вземанията им се неоснователни и хората си търсят правата. Новите започват със същите тъпотии да звънят, писна ми три години да обяснявам едно и също и да изпращам документи всеки път в потвърждение, че не им дължа пари, имам и документи от КЗП, освен всички останали договори, жалби, протоколи и т.н.  ooooh!
Миналата седмица гледам в местния Кауфланд, някакви младежи и девойки, масирана акция по набиране на нови клиенти за Близу. Идеше ми да застана до тях и да обяснявам на хората защо да НЕ им стават клиенти за нищо на света  Naughty

# 681
  • при късмета
  • Мнения: 25 473
Никакви документи не съм пращала никъде. Не че не ме тормозиха по телефона, че и звънят и не говорят. Звъни се на домашния и след едно позвъняване на мобилния. Накрая решиха да говорят. Да подчертая, че аз на Близу никога не съм била абонат, бях на Кейбълтел и то преди повече от 3 години. След като им обясних, че нямам никакви взаимоотношения нито с Близу, нито със смешните им изнудвачи по телефона и това което е правят е тормоз не се бяха сещали почти година.
Скоро пак имаше изцепка(явно нова фирма) и на тях директно им казах да ме търсят през съда, а те с това бяха тръгнали да ме плашат  Joy
-Ама госпожо, наистина ли да заведем дело?  Shocked
-Да, защо? Вие ще го загубите
-Ама какви основания имате да мислите така?
-Вие го заведете, пък аз тогава ще преценя
След този разговор имаше още едно обаждане от "юрист" ( не разбрах от фирмата за вземания или Близу), който беше много учуден, че искам дело. Щяли да го заведат
Ама ей на още чакам удоволствието да ме съдят и с отговора на исковата молба да ги подхвана за неизпълнение на договора и тормоз.
Някой знае ли дали имат право от Близу и от разни такива агенции да притежават личните ми данни при положение, че никога не съм ги предоставяла доброволно? Била съм абонат на Кейбълтел със срочен договор, който беше изтекъл и прекратен в сроковете посочени в договора.
Писах и в сайта на Комисия за защита на личните данни, но нямам отговор повече от 3 месеца.

# 682
  • София
  • Мнения: 1 310
Аз имах също такива разправии с фирма за вземания. То бяха закани, че ще си вземат парите по един или друг начин, независимо дали ги дължа, че ми знаят адреса и ще дойдат и все от тоя род. Пуснах жалба в прокуратурата и вместо нещата да станат по-добре се видях в чудо. Жалбата беше изпратена към полицията, викаха ме там няколко пъти да пиша обяснения. Казаха, че щом няма пряка заплаха за живота и здравето ми не мога да пускам жалба за тормоз. В последствие решиха, че трябва да отида до фирмата, която има претенции, и да взема от тях документ дали дължа нещо - това щяло да е официалния документ за полицията  Shocked Изобщо - накараха ме да съжалявам, че си потърсих правата.

# 683
  • при късмета
  • Мнения: 25 473
Ида, жалбата се пуска в полицията, а пък те да я пускат в прокуратурата и без това такъв е реда. Обаче трябва задължително да пишеш, че те притесняват хора с които никога не си имала взаимоотношения и те заплашват. Когато ти се обадят от такава фирма задължително си запиши името. Отиваш в полицията, входираш я и те са длъжни да си минат процедурите и от теб доказателства не се искат. Прокуратурата трябва да разпореди проверка на обстоятелствата които са в жалбата.

# 684
  • София
  • Мнения: 1 310
Повярвай ми, много време съм се консултирала, проверявала и т.н. Simple Smile А жалбата я пуснах в прокуратурата, защото от там нещата се задействат по бързо (според запознати). И името на въпросния съм подала... и изобщо всичко, което би трябвало да се направи. Честно казано, вярвах много, че като пусна жалба и ще имам някаква защита, когато осъзнах, че не е така ми идеше да ревна от отчаяние. Та сега въпреки всичко продължават да звънят, ама вече не смея да се оплача  Confused

# 685
  • при късмета
  • Мнения: 25 473
Да, в прокуратурата става по-бързо, но друго предимство няма.
Пускала съм една и съща жалба (буквално една и съща-преснимана) в прокуратурата и в полицията, за друго не по такъв случай. Познай какво стана, от прокуратурата просто без никой да я прегледа след седмица го пускат за прекратяване по измислен претекст, мързи ги не друго.А на всичко отгоре искат да им свършиш работата- дай това доказателство, ама направи това, ама онова.
 От полицията обаче ,като отиде в прокуратурата, трябва да се заведе и нямат вариант да не я разгледат по същество и да наредят на полицията какво да правят. И всичко което искат от теб в прокуратурата през полицията се върши от тях.
Минала съм през това и то за самоуправство, което е по-серизно, но принципа е един и същ. Вярно по-бавно, но стана, а е важен крайния резултат

# 686
  • София
  • Мнения: 1 310
Всъщност на мен полицая ми каза, че от прокуратурата са изпратили жалбата при тях с предписание какви доказателства трябват. В крайна сметка от полицията казаха, че аз трябва да им търся доказателство, което всъщност е в полза на колекторската фирма. И това го е искала прокуратурата. Направо нямам думи, само разправии и то за нещо, което не дължа. То този случай е с БТК, не с Близу, ама разлика май няма.

# 687
  • Мнения: X
Искам да подчертая, че нито предната, нито настоящата фирма за вземания, която наемат Близу не са се държали грубо. Може би, защото и аз им говоря спокойно и всеки път обяснявам, че разполагам с всички необходими документи, които удостоверяват липсата на задължения. Последният път, още от предната фирма за вземания- ЕОС Матрикс, дамата ми каза, че изрично ще се заеме с моя случай, дори си остави името и телефона, за да се приключи един път завинаги. Явно обаче те генерално приключиха проблема "Близу", като се отказаха да ги обслужват. Сега новите "Фронтекс" ми обясниха, че трябвало да подавам наново жалба в Близу, че не дължа нищо, за да ме отпишели от списъка си с длъжници. Сторих го това, та да видим ще има ли адекватна реакция. И ако няма съм се зарекла, че ще ги съдя за изнудване и тормоз.

# 688
  • Мнения: 1 519
Достатъчно, е че си пазиш всички документи от оператора /касови бележки/, тъй като те категорично доказват че си платила всичките си задължения, и не е необходимо да правиш нищо повече.

Ако Близу и Фронтекс имат някакъв проблем с теб, да си го доказват сами.

Не ти трябва да доказваш, че не дължиш, а те трябва да докажат, че дължиш.

Последна редакция: чт, 19 сеп 2013, 15:01 от krem-karamel

# 689
  • София
  • Мнения: 624
Да се оплача и аз. Клиенти сме и доскоро бяхме доволни, при сигнал реагираха бързо правеха нещо. През април, комшия пияница ни сряза кабелите. Дойдоха и с две наставки ги го вързаха. За съжаление наставките останаха в коридора, неприкрити и комшията същия който сряза кабелите си започна да откачва нашия кабел и да си пуска кабел той да си гледа. Ходих няколко пъти да моля да дойдат техници да пуснат нов кабел, който да е защитен, за да можем ние да ползваме услугите на Близу. В офиса много любезно се отнасяха, записваха приоритетно посещение, но никой не дойде. Пусках имейли до отдел Жалби, отговора беше, че са уведомени държавните органи и до тук. Сега чакам с нетърпение да ми изтече срока на договора и да се разведа с тях. Хиляди пъти им обяснявах, че техните висящи и донаждани кабели дават предпоставки за кражби и трябва да си ги оправят, но не. Сега съм наснимала добрата им работа и с удоволствие разпространявам снимките. При първа възможност ще ги кача и тук.

Общи условия

Активация на акаунт