НЕ СТАВАЙТЕ КЛИЕНТИ НА BLIZOO

  • 149 361
  • 960
  •   1
Отговори
# 750
  • Мнения: X
Спокойно, скоро ще свършат мъките на всички. От една година безуспешно се опитват да продадат Близу. За щастие или нещастия няма кандидат за покупка. Така, че ако не се случи сделка, скоро може и да фалират, защото има масов отлив от клиенти.

# 751
  • София
  • Мнения: 2 305
Надежда, в договора ви трябва да пише какво точно получавате - има или не 1000 безплатни минути. Прочети какво точно е подписал баща ти.

# 752
  • Мнения: 403
От една година безуспешно се опитват да продадат Близу. За щастие или нещастия няма кандидат за покупка. Така, че ако не се случи сделка, скоро може и да фалират, защото има масов отлив от клиенти.
Мечтай си.Близу е синоним на професионализъм,така че това няма как да се случи Naughty
Нали ти е ясно,че ако те "фалират",трябва да закрият телевизията в България Naughty

Моля темата да бъде заключена Naughty Вече е 51 страница.
А и огромна част от негативните мнения си личи,че са написани
наизуст,напук,ей така просто да плюем Sick ooooh!
Пример-едно от последните мнения- клиента си мислел,че има безплатни минути,
ама му казали,че няма и затова били "големи измамници" Sick ooooh!

# 753
  • Мнения: X
Няма как някой да ми обяснява, аз как съм била излъгана от Близу, защото тази мошеническа фирма дори беше глобена от КЗП за това. И въпреки всички продължава да лъже клиентите си.

# 754
  • Мнения: 403
И теб какво те успокоява като знаеш,че са ги глобили Sick ooooh!
Глобили са ги,защото са ги накиснали Naughty
И пак са най-добрите Naughty
Особено пак казвам за телевизията винаги са били номер 1 в БГ,
кой каквото ще да си съчинява Naughty Naughty Naughty Naughty

# 755
  • Мнения: 61 741
Няма как някой да ми обяснява, аз как съм била излъгана от Близу, защото тази мошеническа фирма дори беше глобена от КЗП за това. И въпреки всички продължава да лъже клиентите си.

Бе що мен не са ме излъгали за толкова години ?! Thinking

# 756
  • Мнения: 129
Истината е, че техните търсачи на клиенти са изключително нагло държащи се, лъжещи, след като им се обяснява, че имаш лични причини да не им станеш отново клиент и изливат сума безсмислени думи, за да проповядват колко велико нещо е тази фирма. Много техни служители отидоха при конкуренцията и там имат по-различен изказ.
Не е необходимо, като фалират, да оставят хората без телевизия, въпреки че и на това са способни, но по-скоро ще продатат вложенията.
Който иска да им плаща, не го спирам. Но да знае, че рано или късно ще го излъжат, ще спрат да му обръщат внимание и ще си стои без интернет, а фактурите ще пристигат ли, пристигат...

# 757
  • Мнения: X
Е как пък като потърсиш информация за тях в нета излиза толкова много негативна информация от излъгани и недоволни клиенти, както за никой друг доставчик? Всичките тези хора ли лъжат или манипулират? Сключваш договор с конкретни условия и цена, накрая се оказва, че не ги получаваш, макар и да са записани в договора ти. Няма никаква връзка с отговорен мениджър, някакъв кол център, с който все едно говориш със стената. Те си повтарят едно и също без да чуват какъв ти е проблемът. Две години им ходих по мъките, до като си търсих правата. Толкова арогантно, непрофесионално и некоректно отношение до сега не съм срещала. Плащах за конкретен пакет телевизионни програми, които така и не получих, а качеството беше под всякаква критика.

В момента има заведен колективен съдебен иск срещу Близу за неравноправни клаузи и неизпълнение на клаузите по договора. http://www.trud.bg/Article.asp?ArticleId=2160920

И в тази тема отдавна пишат рекламни постове разни служители на Близу, не знам администраторите как продължават да го допускат това манипулативно положение. Не казвам, че на 1000 клиента ще се намери един доволен, който трябва да е много щастлив от този факт.

# 758
  • София
  • Мнения: 37 651
Аз бях много доволна до момента, в който ни "получиха", като екстра със закупуването на по-малка кабеларка. После се започна -пропадане на звуков сигнал, на картина, липса на програми, липса на Програмите! и т.н. Не съм правила голяма драма, защото просто друго не знаех. Проблеми по трасето и чакаш. Не се разделих с голяма драма, просто защото не успяха да ми предложат присъединяване на мястото, на което живея.
От 2 години съм на Булсатком -е, живяла съм в пълна заблуда за качеството на предлаганите услуги в България Laughing Как пък един път нямах проблем. Плащам за година и получавам бонуси + пълен пакет телевизии Peace

# 759
  • Пловдив
  • Мнения: 1 665
Клиенти сме на Близу от около 6 години. Ползваме цифрова и интернет. Доволни сме. Рядко сме имали технически проблеми. Винаги са се отзовавали. Даже наскоро нямаше интернет, обадих им се и след няколко часа сами се обадиха да проверят дали се е появил, понеже EVN имали повреда и всъщност затова го нямало и интернетът.
Обслужването  е винаги на ниво, откликват бързо. Не ми се е случвало да няма кой да ми приеме жалбата, при това и късно вечер.  Peace

# 760
  • при него
  • Мнения: 1 700
Също сме доволни от Близу, ползваме цифрова телевизия, не помня кога последно сме имали технически проблеми, отдавна ще да е било.

# 761
  • Пловдив
  • Мнения: 14 757
Преди години се разделих с Евроком и минах на ДСС. Става въпрос за Пловдив. Много бяхме доволни от тях, но в един момент съдружниците решиха да се разделят и последва гангстерска война. Режеха си кабелите и ние се оказахме без телевизия и интернет дни наред. Тъкмо ги оправят и пак си отрежат кабелите и наново без нищо. Тогава Близу излязоха най-хитри. Пуснаха си служители по всички квартали, минават по блоковете, гледат кутиите по етажите и звънят на клиентите на ДСС. Точно такава служителка ми звънна и ми предложи договор към Близу. Признавам, улучиха точния момент и цялото семейство се хванахме веднага за  сламката. Предлагаха същите условия, за по-малко пари (ДСС - 31 лева, Близу - 25 за цифрова, кабелна + домашен телефон). Дойдоха момчетата след няколко часа, пуснаха интернета (използваха кабелите на ДСС) и всички доволни ... Да, ама не съвсем. Интернета накъсваше, уж хубава скорост, уж всичко наред, но върви, върви и спре. Изтраяхме месец, два, нали все пак имаме интернет, оплаках се в офиса като плащах и ми казаха "Госпожо, за 5 лева отгоре ще ви предложим по-бърз интернет и всичко ще ви е наред". Госпожата се съгласи, какво да прави, все пак сумата се изравни с тази на ДСС, подписа се отново за новите условия, увеличиха скоростта. Ама само на книга. Иначе - интернета същия. След месец два, подписахме наново ,че нямаше някои телевизионни канали. И нали разбирате, 18-те месеца договор вървят наново със всяко подписване. От друга страна мъжът ми не беше доволен, че не можеше да се гледа телевизия с час , два или три назад, нещо, което се предлагаше в ДСС на почти всички канали. Както и да е, чинно си чакахме края на договора, за да сменим доставчика и месец преди да изтече договора се обадиха по телефона. С нови, по-примамливи предложения. По-бърз интернет, повече телевизионни канали, пакет НВО и само с 6 лева повече на месец. И промоционален срок - 3 месеца с такса само от 4 лева. И аз лапнах червейчето като шаранче. Не е нужно да казвам, че нета не се подобри, а НВО-то си го чаках 2-3 месеца, когато накрая не издържах и се обадих по телефона да попитам. Уведомиха ме най-любезна, че аз не съм заявила такъв пакет, а пакет спортни и еротични програми. Доста бях изненадана от предпочитанията си, обясних, че имам двама големи сина и малка дъщеричка и дори не си и помисляме в  къщи за екстри като еротични канали при това население, но ми казаха, че сигурно ме е срам да си призная и ще останат те. Не можели да се променят вече. Преглатнах и това, да съм чела какво подписвам и да не разчитам на договорки по телефона. И броях 18-те месеца. За щастие вече им се вижда края - февруари. Тъй като наближава все пак края на договора започнаха да ме ухажват и ми предложиха само за 4 лева отгоре по-бърз интернет, но този път вече не се хващам. Подавам си молба за прекъсване на договора и просто отивам при друг доставчик. И въпреки, че не обичам да се заричам се надявам повече пътищата ни с Близу/Евроком никога да не се засекат.

# 762
  • София
  • Мнения: 15 331
Зла вещица, може би си чела темата, но аз пак да повторя.  Wink Като дойде края на февруари пазиш прилежно всяко документче и бележчица от раздялата поне 5 години (мисля, че това е законният срок за давност). Иначе след 2-3 години се сещат  за теб и те набеждават за длъжник. И са много "добронамерени" - ако им станеш отново абонат, опрощават всичките ти "дългове".  Whistling

# 763
  • София
  • Мнения: 2 919
От 2 години съм на Булсатком -е, живяла съм в пълна заблуда за качеството на предлаганите услуги в България Laughing Как пък един път нямах проблем. Плащам за година и получавам бонуси + пълен пакет телевизии Peace
Ти наистина ли смяташ, че сателитната телевизия е по- добра от кабелната, която минава през оптика и не се влияе пряко от климатичните условия? Не се заяждам, просто питам. Няма връзка с Близу и Булстаком.  Peace

# 764
  • Мнения: 18 830
От 2 години съм на Булсатком -е, живяла съм в пълна заблуда за качеството на предлаганите услуги в България Laughing Как пък един път нямах проблем. Плащам за година и получавам бонуси + пълен пакет телевизии Peace
Ти наистина ли смяташ, че сателитната телевизия е по- добра от кабелната, която минава през оптика и не се влияе пряко от климатичните условия? Не се заяждам, просто питам. Няма връзка с Близу и Булстаком.  Peace

И коя според теб е по- добра  newsm78 Въобще не разбирам от кабели и оптики, но качеството на Булсат не съм открила все още в кабеларка  Peace Климатичните условия никога не са пречили на Булсата ни, виж кабеларката често се спича  Mr. Green

Общи условия

Активация на акаунт