НЕ СТАВАЙТЕ КЛИЕНТИ НА BLIZOO

  • 149 360
  • 960
  •   1
Отговори
# 765
  • Пловдив
  • Мнения: 14 757
Зла вещица, може би си чела темата, но аз пак да повторя.  Wink Като дойде края на февруари пазиш прилежно всяко документче и бележчица от раздялата поне 5 години (мисля, че това е законният срок за давност). Иначе след 2-3 години се сещат  за теб и те набеждават за длъжник. И са много "добронамерени" - ако им станеш отново абонат, опрощават всичките ти "дългове".  Whistling

Благодаря ,пропуснала съм го, ще го имам предвид.   bouquet И се надявам никога да не се наложи да им стана абонат.

# 766
  • Мнения: 200
Добре би било, все още обвързаните с Близу, ако не са го направили, да се регистрират в https://my.blizoo.bg/registration.html. При евентуален развод, а и всичко, ако е наред, можете да следите фактурите и неочаквано начислени такси.

# 767
  • Пловдив
  • Мнения: 2 137
Аз пък мисля, че един вид постигнахме мир с тях. След многобройни разправии достигащи до едва ли не "ще търпиш, защото договора ти е 18 месечен" на 17 месец отидох и си подадох предизвестието. На въпроса им "Защо" отговорих, че освен всичките ни телефонни разговори, които "се записват" има и още нещо, което съм прочела в ситния шрифт на договора, а именно, че ако в този ден не си продам предизвестието следващия месец ще трябва да платя 39.90, а аз не мисля, че услугата, която получавам струва толкова, ето защо с края на промоцията свършва и нашия договор. Служителката се опитваше да ме увещава, че не било така. Как да не е така, като пред мен взеха 40 лв. на нищо не подозираща жена просто, защото не е изказала несъгласието си 1 месец преди края на промоцията и съответно автоматично се е съгласила да плаща не промоционална цена. Аз и казах да си гледа работата на служителката и си депозирах предизвестието. На другия ден телефона ми прегря и почнаха да ми се молят и да ми обясняват, как съм им много любим клиент (3 години без плащане след 5-то число) и как ще ми дадат пакет, който по това време струваше 50 лв за 25. Казах им "трудно ме съгласихтне". Сега пак сме си заедно, но си дебна договора и на 11-тия месец пак ще ги предизвестя, защото иначе ще ми вземат 50 лв. за телевизия и интернет без да им мигне окото. Мога да си ги предизвестявам в края на всеки договор и после да си решавам дали пак ще съм с тях или с други.

# 768
  • Мнения: 1 519
И теб какво те успокоява като знаеш,че са ги глобили Sick ooooh!
Глобили са ги,защото са ги накиснали Naughty

Не е достатъчно, че само са ги глобили! Малко им е!
Близу заслужават не само солени глоби, но и фалит поради отлив на клиенти.
Има Нет 1, има Булсатком... - със сигурност услугите им са в пъти по-качествени...

За протокола, Близу е една от малкото фирми у нас, които имат специален форум от недоволни клиенти!
И на най големия си враг не пожелавам да се обвързва с Близу Naughty

Последна редакция: вт, 31 дек 2013, 00:14 от krem-karamel

# 769
  • Пловдив
  • Мнения: 27 092
Зла вещица, може би си чела темата, но аз пак да повторя.  Wink Като дойде края на февруари пазиш прилежно всяко документче и бележчица от раздялата поне 5 години (мисля, че това е законният срок за давност). Иначе след 2-3 години се сещат  за теб и те набеждават за длъжник. И са много "добронамерени" - ако им станеш отново абонат, опрощават всичките ти "дългове".  Whistling

Благодаря ,пропуснала съм го, ще го имам предвид.   bouquet И се надявам никога да не се наложи да им стана абонат.
Вещи - слушай кака си Wink - coolbox или N3  Simple Smile

# 770
  • София
  • Мнения: 37 651
От 2 години съм на Булсатком -е, живяла съм в пълна заблуда за качеството на предлаганите услуги в България Laughing Как пък един път нямах проблем. Плащам за година и получавам бонуси + пълен пакет телевизии Peace
Ти наистина ли смяташ, че сателитната телевизия е по- добра от кабелната, която минава през оптика и не се влияе пряко от климатичните условия? Не се заяждам, просто питам. Няма връзка с Близу и Булстаком.  Peace
Ами аз съвсем не разбирам, но гръмотевичните бури при нас са чик-ачик, дет се вика Laughing Не, ние сме в окото на бурята, но нито веднъж до този момент не съм имала прекъсване, пропадане на сигнал или спиране. За разлика от Близу в Младост, че там и оптиката явно се влияеше на по-сносен дъждец Wink

# 771
  • Пловдив
  • Мнения: 14 757
Зла вещица, може би си чела темата, но аз пак да повторя.  Wink Като дойде края на февруари пазиш прилежно всяко документче и бележчица от раздялата поне 5 години (мисля, че това е законният срок за давност). Иначе след 2-3 години се сещат  за теб и те набеждават за длъжник. И са много "добронамерени" - ако им станеш отново абонат, опрощават всичките ти "дългове".  Whistling

Благодаря ,пропуснала съм го, ще го имам предвид.   bouquet И се надявам никога да не се наложи да им стана абонат.
Вещи - слушай кака си Wink - coolbox или N3  Simple Smile

N3 съм си наумила,  при нас няма coolbox  Peace

# 772
  • Пловдив
  • Мнения: 27 092
Зла вещица, може би си чела темата, но аз пак да повторя.  Wink Като дойде края на февруари пазиш прилежно всяко документче и бележчица от раздялата поне 5 години (мисля, че това е законният срок за давност). Иначе след 2-3 години се сещат  за теб и те набеждават за длъжник. И са много "добронамерени" - ако им станеш отново абонат, опрощават всичките ти "дългове".  Whistling

Благодаря ,пропуснала съм го, ще го имам предвид.   bouquet И се надявам никога да не се наложи да им стана абонат.
Вещи - слушай кака си Wink - coolbox или N3  Simple Smile

N3 съм си наумила,  при нас няма coolbox  Peace
Ха тъй Simple Smile Не че са идеални, ама се стараят. Пък близу и туй не правят.

# 773
  • Мнения: 21 619
Аз съм им абонат от много, много години - още когато бяха Евроком, че и преди това. Имаше моменти когато въобще не съм доволна от качеството. Съсипах ги от обаждания и заявки за поправка. Сега от около 2 години подмениха някакъв кабел наоколо и са перфектни. Единствено не ми допада това, че от време на време някой тарикат от техните ми се обажда с предложение за "фантастична и много изгодна" оферта естествено на по-скъп договор и после като отворя в сайта им се оказва не толкова фантастична и изгодна, пък те вече ме имали за съгласна и ми пуснали дължимата сума....последния път ги скастрих и им обясних, че ако искам нещо да променям и да преподписвам, ще се запозная подробно с условията им черно на бяло и ЛИЧНО ще отида в техен офис .

# 774
  • Мнения: 0
SMS  ot Frontex  "Smetkata Vi kam Blizoo po abonaten nomer 88000073*** e prehvarlena za sabirane kam FRONTEX.Platete v 3-dneven srok.Tel za kontakt 024393298 " От месеци не са ме занимавали помиарите..и изведнъж са се сетили за мен хахах.... ДА много е вярно че "близо" са най-"близо" до мошеничеството... не съм се занимавал с глупости и даже ми стана смешно...ЕТО ГО и моя незабавен отговор към гръмко с главни букви FRONTEX въпросния човек който(може би) ми е пратил смс-а. ОТГОВОР---->>    office@frontex.bg  ...Заглавие: " ДГДХ ..  СЯ РАЗБИРАМ ЧЕ "СМЕТКАТА МИ" КЪМ "БЛИЗОО" БИЛА ПРЕХВЪРЛЕНА КЪМ ВАС.... АЗ СМЕТКИ КЪМ БЛИЗОО НЯМАМ !! ДАЖЕ "БЛИЗОО" МИ Е ДЛЪЖНИК !! ....И НЯКАК ТОНЪТ ТИ-----"ПЛАТЕТЕ В ТРИДНЕВЕН СРОК" МИ ИЗГЛЕЖДА ТАКА ЛЕКО НЕУВАЖИТЕЛЕН И СЯКАШ ДАЖЕ КАТО ДА МИ ДЙСТВАШ ЗАПЛАШИТЕЛНО....ХАХАХХАХАХАХХААХХААХАХХААХХАХАХАХАХАХХАХА......АРИ ДА НЕ СА ЗАПЛАШВАМЕ САМО ИСКАШ ЛИ ; ] ?? ТОВА ЧЕ ИМАТЕ ОПЦИЯ ДА ПРАЩАТЕ НЯКВИ ХОРА ПО ДОМОВЕТЕ МИ Е ДАЖЕ МНОГО СМЕШНО,ЗАЩОТО И АЗ ИМАМ ДОСТА ПРИЯТЕЛИ ОТ ТОЗИ И ДРУГИ БРАНШОВЕ И НЕ ПРЕДСТАВЛЯВА НИКАКЪВ ПРОБЛЕМ ДА СИ ПОГОВОРИМ С ТЯХ Simple Smile) СЪВЕТВЕТА МИ Е ДА СПРЕШ С СМС-ИТЕ КЪМ МЕН И СЪЩО ТАКА АКО ИМАШ НЯКАКВИ ПРОБЛЕМИ,ДА СИ ГИ ИЗГЛАДИШ С БЛИЗО,ЗАЩОТО С ПОДОБЕН ТОН----- "ПЛАТЕТЕ В ТРИДНЕВЕН СРОК" ПРОСТО СИ СЪЗДАВАШ НОВИ  ; ] ЖЕЛАНИЕТО МИ ЗА СЕГА Е СМС-ИТЕ ОТ ТЕБ ПО ТЕЛЕФОНА ДА БЪДАТ СПРЕНИ НЕЗАБАВНО . АКО ИМАМ ДРУГИ ЖЕЛАНИЯ,ЩЕ ГИ РАЗБЕРЕШ,ЩЕ ТЕ УВЕДОМЯ  ; ]  УСПЕШЕН И ПРИЯТЕН ДЕН ТИ ЖЕЛАЯ : ))) "  не се впрягайте и не позволявайте паляци да се опитват да отнемат от личното ви пространство,време и нерви....преди територията се е защитавала с меч и юмруци...та аз помиари да се опитват да ми са праят на важни не обичам и не допускам.Близо ще ги съдя...ама много хубавко ще ги осъдя...за да бъдат послушни другия път и да знаят че НЕ навсякъде минава номера ; ] няма да описвам случая си..банален е и се повтая многократно в темата Simple Smile))

# 775
  • Мнения: X
Това със събиранията на "вземания", които на практика са несъществуващи първо беше през EOS Matrix, след това през Фронтекс, накрая през някакви трети. То и на самите фирми за събирания им стана ясно, че Близу са осрани до ушите и на практика нямат никакво основание да търсят хората за пари, защото в 99% от случаите никой не им дължи нищо. Договорите са прекратени, сметките са изплатени, а има случи в които даже и си нямал нищо общо с Близу или някоя от купените им фирми. Това си е жив рекет.
Та, въпросните фирми за вземания, вдигнаха ръце от Близу и една по една се отказват да се занимават с тях. На мен ми звъняха последователно и от трите в продължение на три години. И след като всяка една, независимо от другата се запознаха с всички документи, хората си казака, че на практика няма какво да търсят от мен и повечето им случи били такива, но от Близу не ни премахвали от т.н "списък на длъжници". Беше ми омръзнало всеки път наново да обяснявам и да изпращам документи. В крайна сметка и трите фирми каталясаха да се занимават с глупостите на Близу. Последният път даже самата служителка беше афектирана и каза, че повече няма да си губи времето и щели да се разправят с Близу да си оправят бакиите. Повече не са се обаждали.  

# 776
  • Мнения: 1
От 6 години съм им абонат на близо    те тогава бяха cabletel но от 1 година  имам големи прблеми с тях и не само  ! Интернет имам   само  на договор  тегля  със  8 -10 кб  в скеунда   . ?  Обаждах се  хиляди пъти  направо ми писна  да копувам валчери за телефона      ! Идват    и  почват да ми спират интернета от настроките  на компютъра и  го пускат и така   докато дойе интернета след това   ми казват,че съм готов имам интернет   . Мине се някой ден пак им се обадя щото нищо не са оправели и  пак дойдат и пак така  и един ден ми казаха не си само ти   дет имаш проблем и други имат така,че   не можем да ти помогнем само на теб   Sad !  Еб* му маката  ами  аз ко да кажа   като дойе време за плащане не сте само вие има и   на други  дет трябва да давам пари  ? Спрете да се подигравате с хората !

# 777
  • Уистерия Лейн
  • Мнения: 214
Аз се радвам ,че се отървах от тези мошеници.
Не стига ,че са бавни , кабелите им висят по целия блок(когато има вятър е ужас)но и договорите са подвеждащи. Аз не мога да ги разбера като сум плащала 25лв две години те вместо да ми предложат по добра оферта ми предлагат по скъпа услуга със същите условия. Почти всеки път като си плащах нета, имаше по някой недоволен клиент на гишетата.

# 778
  • Dope Reach
  • Мнения: 4 049
Аз съм абонат от близо 2-3 години и честно казано са ми изключително неприятни.

Ако не беше хубавият нет (засега), най-вероятно щях да се прехвърля на друг доставчик.

Рядко имам проблеми с тях, но когато имам такива трябва да чакам даже с дни да получа някаква помощ. Все пак плащам за месец, не 20 и няколко дни.

# 779
  • Мнения: 609
Странно.При нас са любезни.Не ни спира нищо.Даже на два пъти ги разкарвах да ми оправят рутера.

Общи условия

Активация на акаунт