НЕ СТАВАЙТЕ КЛИЕНТИ НА BLIZOO

  • 149 370
  • 960
  •   1
Отговори
# 735
  • Мнения: 7 201
Та някой който ползва интернет от тях, може ли да сподели как е? Има ли прекъсвания на интернета, често падане на скоростта? Благодаря предварително Simple Smile  bouquet
Точно нета на Близу-то е трагичен(прекъсвания по 1-2-3 часа, слаба скорост и т.н.) и именно това беше причината да прекратим договора! Tired

# 736
  • Мнения: 768
И аз от няколко години съм на тях и не съм имал никакви проблеми. Много съм доволен. До сега ползвах само цифрова от тях. Сегашния ми интернет доставчик нещо му става и нета е трагичен... Та някой който ползва интернет от тях, може ли да сподели как е? Има ли прекъсвания на интернета, често падане на скоростта? Благодаря предварително Simple Smile  bouquet
При нас добре си върви нет-а, не прекъсва.

# 737
  • Мнения: 21 623
И при нас сега е добре, вече втора година, но преди това имаше големи прекъсвания по трасето. Нещо подмениха и сега е о к.

# 738
  • Мнения: 61 752
Та някой който ползва интернет от тях, може ли да сподели как е? Има ли прекъсвания на интернета, често падане на скоростта? Благодаря предварително Simple Smile  bouquet
Точно нета на Близу-то е трагичен(прекъсвания по 1-2-3 часа, слаба скорост и т.н.) и именно това беше причината да прекратим договора! Tired

Не във всички градове е така . Peace

# 739
  • Шумен
  • Мнения: 5 276
При нас нета си е екстра, през годините сме били на различни доставчици и смело мога да кажа от този нет съм доволна  Simple Smile При нас преди около 2 години го имаше този период с честото прекъсване на нета и липсата му с часове, мисля че тогава подменяха нещо, вече всичко е наред  Peace

# 740
  • Мнения: 250
Никакви проблеми, от няколко години сме им абонати (от Варна съм).

# 741
  • пак там
  • Мнения: 2 892
Та някой който ползва интернет от тях, може ли да сподели как е? Има ли прекъсвания на интернета, често падане на скоростта? Благодаря предварително Simple Smile  bouquet
Точно нета на Близу-то е трагичен(прекъсвания по 1-2-3 часа, слаба скорост и т.н.) и именно това беше причината да прекратим договора! Tired

Не знам за къде става въпрос, но видимо не е вярно за всички райони - и интернетът, и кабеларката, и цифровата са без забележки - говоря за София, източен район. Повредите обикновено за около час след обаждането са оправени, но за последната година повреди е имало при нас най-много 3 пъти, ако не се лъжа.

# 742
  • Мнения: 7 201
Явно зависи от района ...
Това беше преди около 2 г.
Оттогава сигурно са подменяли нещо, но нямахме търпението да го дочакаме..
Защото години наред търпяхме и чакахме уж нещо да се промени. Whistling

# 743
  • Мнения: 649
За София - кв. Бъкстон, ползваме пакет и сме без забележки.

# 744
  • София
  • Мнения: 2 305
Ползвам ТВ на Близу, откакто съществуват - не по избор, просто те в някакъв миг преди много години изкупиха кварталната кабеларка. Когато си купихме плазмен тв, а най-вече когато взехме HD пакет, си пролича качеството. Поне у нас - в София, "Красна поляна", качеството е великолепно. Цената наистина не е ниска, много по-евтино е със сателитките на Булсатков, Виваком и пр, но изобщо не може да се сравнява качеството.
Едвам изчакахме да ни изтече заробващият договор с Виваком за интернет, и сега ползваме нета на Близу - нямам никакви забележки: поддържа съвсем нормално 130-140 Mbps (плащаме за 150), никога не съм го хващала да прекъсва.
Знам, че в различните райони може да не е така, но имам спомен, че можеш до тестваш за 14 дни услугата и да прецениш дали си струва.
И още нещо - направи ми хубаво впечатление, че използват добра техника - модемът е Cisco, а не някакви долнопробни боклуци.
Спокойно бих ги препоръчала, ако някой иска мнението ми.

# 745
  • Мнения: 403
Както виждате по многобройните мнения,
хората са впечатлени от Близу Naughty
Аз също Naughty
Моля някои персони да спрат да натрапват мнението,
че видиш ли всичкo при Близу е зле Sick ooooh!
Ползувам от дълги години фирмата и определено са номер 1 Naughty
Телевизията им винаги е била номер 1 в България,на светлинни години
пред всички останали аматьорчета,които тепърва се упражняват Naughty
Броя на каналите е най-голям Naughty а и като цяло са подбрани по-интересни канали,
а не някакви си там простотии,за да стане бройката Naughty
Като има нов канал,винаги го пущат първо при Близу Naughty
На сателитните аматьорчета виваком и булсат все вятъра им пречи на чинните
или пък снега,или пък нещо друго ooooh! Sick
Интернета също е прекрасен,на мен изобщо не ми прекъсва Naughty

# 746
  • Мнения: 7 201
Мили дами, доволни ли сте от услугите на BLIZOO?

Съжалявам за договора си с тях!
Ежедневно имам проблеми с интернет като бавен трафик или по- лошо- внезапно се губи връзката.
Както аз работя с нета- забрави!
Можеш да си звъниш колкото искаш. Най- често  звучи класическа музика.
Имат само един телефон за връзка с клиенти, който е национален, представете си.
От известно време започна да изчезва и телевизията. Нито цифрова, нито аналогова.
После обаче си плащащ сметката чинно, защото иначе до 15- то число те изключват.
Нямат дежурни групи през уикенда и си стоиш без пакета, който си плащаш.
Бяха ми включили да плащам и разни пакети, които ги нямам??? и трябваше да се отказвам от тях писмено на гише???
Това не е само мое мнение. Напоследък има доста гневни потребители- мои познати и случайни хора, с които си говоря като чакам на касата.
Проблемите наистина са системни и това вече не е търпимо.

Forrester69, темата е предупредителна и пълна предимно с оплаквания(ако не си я прочел подробно), тъй че ако ти си доволен от услугите на този доставчик, то със здраве да си ги ползваш! Naughty

MartinDimchev поиска мнение за нета им, и аз го изказах.Сори, ако не ти харесва и не си доволен от него!
Всеки има правото да напише мнението си за/против ...
И напълно изказвам мнението на автора на темата. Peace

Аз приключих въпроса с тях, а смятам и с теб да го приключвам! Whistling

# 747
  • Мнения: 2
Не ми се вярваше, че ще дойде ден и аз да пиша в тази тема.
Току що се състоя супер глупавия разговор с техен оператор, за да ми обяснят, че вече не предлагали нещо съвсем стандартно, като да си сложиш трети компютър в стаята(в офиса).
С малкимално малко думи се случи следното: искаме трети колега, да  дойде в стаята с с настолен компютър, обаче интернета е с кабел и няма за него. Звъни за да ни изпратят техник, който да ни окабели, заявката приета, минават няколко часа...ни глас, ни стон. Звъним им ние - какво става? Станало е следното: техниците казали на кол центъра, че окабеляване на допълнителни компютри вече не превели... Това би трябвало да е съвсем стандартна услуга и действие, но да си знаете, ако искате да сте абонати на Близу, не разчитайте на техници и кабели.... купете си лаптопи.
Не желая да коментирам как трафика спада рязко един час преди края на работния ден.  #Cussing out

# 748
  • Мнения: 0
мен     ме  излъгаха  от      blizoo   баща ми сключи  договор  с тях    за една  година  и половина  за телевизия   нет   и  телефон   имаме  безплатни минути   1000лв    много   не сме говорели  повече ни търсят  а  от    blizoo   казват  че нямаме безплатни минути  и искат да им палщаме  зателефон като  имаме   безплатни минути  те са  големи     измамници     не   ставайте клиленти   на  blizoo  .  Simple Smile

# 749
  • Мнения: 0
мен     ме  излъгаха  от      blizoo   баща ми сключи  договор  с тях    за една  година  и половина  за телевизия   нет   и  телефон   имаме  безплатни минути   1000    много   не сме говорели  повече ни търсят  а  от    blizoo   казват  че нямаме безплатни минути  и искат да им палщаме  зателефон като  имаме   безплатни минути  те са  големи     измамници     не   ставайте клиленти   на  blizoo  .  Simple Smile

Общи условия

Активация на акаунт