НЕ СТАВАЙТЕ КЛИЕНТИ НА BLIZOO

  • 149 376
  • 960
  •   1
Отговори
# 720
  • Мнения: 200
Отиваш в техен офис с протокола и не излизаш, докато не оправят нещата. Минала съм по този път. Разговори по телефона само ще ти натоварят месечната сметка.

# 721
  • Мнения: 7 201
Точно това направи съпругът ми миналата седмица.И служителката го уверила, че нещата са оправени и е отразено, където трябва!
Да, ама очевидно не е. Tired

# 722
  • Мнения: 200
Спомням си, че служителката в офиса се обади по телефона на някого, за да премахнат задължението.
Не знам какъв им е редът, но от друго място разбрах, че освен протокол, служителите трябва да подадат и някаква заявка за отписване на задълженията от системата. Възможно е и при тях да е така.

# 723
  • край голямата локва
  • Мнения: 902
Точно това направи съпругът ми миналата седмица.И служителката го уверила, че нещата са оправени и е отразено, където трябва!
Да, ама очевидно не е. Tired

 Аз и преди съм писала- мен две години така ме мотаха. Всяка служителка по телефона се извиняваш и обаждаше да махнат задължението докато се стигна до фирма за принудително събиране на задълженията.  Tired  Накрая сумата бе станала над 200 лв . Но аз си пазех всички документи. Накрая отидох в офис с две копия на протокола и накарах служителката да ми се подпише на единия че съм и го предоставила. Искаха да им дам оргинала- ха , да си гледат работата.
 Пазете си документите!!!! При мен обажданията и SMS-те започнаха близо  една година и два месеца след като съвсем добросъвестно си платих  всички задължения към тях с връщане на устройството  и приключиха след много грозен скандал с взаимни  заплахи  за съд.
  Аз и сега - след толкова време все още ги очаквам пак да се обадят.  Mr. Green
 

# 724
  • Мнения: 4 370
Има ли нова тема или да пиша в тази?
Искам да разнищя един казус с Близу!

# 725
  • София
  • Мнения: 1 507
Май няма нова тема, пиши тук Simple Smile

# 726
  • Мнения: 4 370
Аз докато се наканя да пиша и казуса се реши! Simple Smile
Майка ми беше абонат на Близу. Договора е сключен за 18м. 6м след началото на договора сметката е с 5лв повече. На следващия месец сметката отново е с тези 5лв в повече и майка ми отказва да я плати. Оказа се някаква жена от Близу провела разговор с баща ми(титуляра по договора) - питала го дали иска още телевизии, той се съгласил и това съответно увеличило с 5лв сумата по договора. Искаха да чуят запис от разговора да видят дали му е обяснено че сумата ще нарастне с 5лв, но отказаха. Искаха да се откажат от тази допълнителна екстра - не можело. Е, тогава майка ми спря да плаща таксата и спряха телевизията. Тя мина към друг доставчик.
Миналия месец й се обадили, че дължи 500лв неустойка. Аз я посъветвах нищо да не плаща. После й се обадили - ако премине пак към Близу , неустойката ще бъде само 100лв. Да бе да, ами нали ще дължи неустойка към другия доставчик!? Вчера, обаче й се обадили пак - ако премине пак към Близу, когато й изтече договора с другия доставчик, няма да има неустойка. Е, така по може!

Та въпроса сега е да се занимава ли с тях? Всички тези разправии й костват нерви все пак и не е приятно. С навлизането на цифровизацията нужен ли ни е доставчик на услугата, особено за пенсионери, които гледат само основните канали?

# 727
  • Мнения: 61 789
Принципно не , може да купиш декодер , ако е нужно и приключващ завинаги с доставчици . Peace

# 728
  • София
  • Мнения: 15 335
Ани, това, че е спряла да плаща месечните такси не прекратява договора. Всъщност за 18-те месеца договор са си в правото да търсят парите. Единствено за въпросните допълнителни 5 лева може да се спори. Дано разрешите проблемите с най-малко загуби. Иначе може да се гледа ефирна телевизия, но само ако телевизорът има цифров тунер - вграден при новите и допълнителен при старите телевизори. В Пловдив сме с антена и има цели 12 канала, включително Диема Фемили (ценен за пенсионерите Wink), който не съм предполагала, че е ефирен.

# 729
  • Мнения: 4 370
Да, то е ясно че спирането на плащането не прекратява договора, но е принудена да спре да плаща, защото не може да плаща с 5лв повече всеки месец до края на договора. Не й дават  право да види реално къде са се подписали за тези 5лв допълнително. Това си е чисто изнудване.

# 730
  • до най-прекрасния мъж
  • Мнения: 12 557
Това се води сделка от дистанция, но не знам дали не я забраниха вече тази практика.

# 731
  • Мнения: 9 992
От години съм на Близу , почти не съм имала проблем са прекъсване  на връзката , ако съм имала то са реагирали на време.

# 732
  • Мнения: 2 123
Това се води сделка от дистанция, но не знам дали не я забраниха вече тази практика.
да забранена е от тази година
Малко по-назад в темата писах. По-точно на предишната страница.
Имах подобен проблем

# 733
  • Мнения: 9 992
На мен са ми предлагали дадени условия по телефона и след като съм се съгласила , ми казваха да отида в офис на близу , че договора е пуснат в системата за да го подпиша.

# 734
  • Мнения: 28
И аз от няколко години съм на тях и не съм имал никакви проблеми. Много съм доволен. До сега ползвах само цифрова от тях. Сегашния ми интернет доставчик нещо му става и нета е трагичен... Та някой който ползва интернет от тях, може ли да сподели как е? Има ли прекъсвания на интернета, често падане на скоростта? Благодаря предварително Simple Smile  bouquet

Общи условия

Активация на акаунт