НЕ СТАВАЙТЕ КЛИЕНТИ НА BLIZOO

  • 149 408
  • 960
  •   1
Отговори
# 30
  • София
  • Мнения: 2 623
Аз лично много се радвам, че се отървах от тях.
Мегалан нямат аналог просто.
Обслужването и поддръжката им са направо космически.
На светлинни години са пред всички останали  Peace

# 31
  • София
  • Мнения: 2 840
Аз съм им абонат от сума години - минахме през всички - Центрум груп, София кабел, Евроком, Кейбълтел, сега са Близу. Купуваха се, продаваха се, направо ми скъсаха нервите от преподписвания и т.п.
Качеството в центъра е ужасно. При всеки дъжд сигналът спира. Периодично си сменят каналите и трябва да се сканира отново.
Без изобщо да разбера как и защо ми изчезнаха PPV каналите.

Максимално ме нервят. Но пък не ми се занимава със смяна на доставчика.
Предполагам на това разчитат.

# 32
  • Мнения: 1 310
Да. И ние имахме токени за PPV, но като ги спряха и ни пренасочиха токените за HBO. Peace

# 33
  • София
  • Мнения: 2 840
Да. И ние имахме токени за PPV, но като ги спряха и ни пренасочиха токените за HBO. Peace
Нищо не са ми пренасочвали. НВО си се плаща отделно. Първо беше заедно със синемакс/така май се казваше/, после за синемакс почнаха да искат отделно пари. Изобщо...тези хора играят на дребно. Обаче като имат толкова много абонати и малките допълнителни суми стават големи.

# 34
  • Мнения: 1 479
Аз лично много се радвам, че се отървах от тях.
Мегалан нямат аналог просто.
Обслужването и поддръжката им са направо космически.
На светлинни години са пред всички останали  Peace
Peace bowuu

# 35
  • Мнения: 5 790
Никога повече в живота.
Мога роман да изпиша за тези тежки малоумници. Но ще карам накратко.
В четвъртък ни спира телевизията. Звъня по телефона, обяснявам проблема. Да, разбира се. Ще дойдем другата сряда! А аз до тогава вас ли да гледам 7 дни поред, за които си и плащам на всичкото отгоре???
Интернетът - когато го има, страница във форума се зарежда по 3 минути минимум. Смениха 3 пъти модема. Явно не е от него. Смениха кабелите. И от тях не било. Идваха около 12 пъти вкъщи, не разбраха защо нямам нет и казаха да си ползвам по живо по здраво каквото Близу дали, т.е да се радвам, че и това имам.
Теглих им една бърза и рязка, прекратих си договора, платих си неустойка.
Сега съм с телевизия от Нет 1 - за година е спряла веднъж. Звъннах по телефона 15 мин след спирането - вече имаше записано автоматично съобщение, че в моя район има повреда, екипите работят и ще бъде отстранена до еди колко си часа.
Интернет - Спектрум нет. Никакъв проблем също.

# 36
  • Мнения: 12 722
С нетърпение чакам да ми изтече договора и приключвам с тях!Всичко,което си изброила ми къса нервите!
Peace

Не бързайте да се радвате, раздялата е трудна.  На мен ми скъсаха нервите покрай това.  Купуваха се, продаваха се и накрая станаха почти монополисти.

# 37
  • София
  • Мнения: 12 579
С нетърпение чакам да ми изтече договора и приключвам с тях!Всичко,което си изброила ми къса нервите!
Peace

Не бързайте да се радвате, раздялата е трудна.  На мен ми скъсаха нервите покрай това.  Купуваха се, продаваха се и накрая станаха почти монополисти.

Трудна е, ама не е невъзможна. И на мен ми скъсаха нервите, докато се разделя с тях, с всякакви номерца в опитите им да не прекратя договора. Ама не им мина номерът.

# 38
  • Мнения: 3 180
С нетърпение чакам да ми изтече договора и приключвам с тях!Всичко,което си изброила ми къса нервите!
Peace

Не бързайте да се радвате, раздялата е трудна.  На мен ми скъсаха нервите покрай това.  Купуваха се, продаваха се и накрая станаха почти монополисти.

Трудна е, ама не е невъзможна. И на мен ми скъсаха нервите, докато се разделя с тях, с всякакви номерца в опитите им да не прекратя договора. Ама не им мина номерът.
Може ли пример за номерцата, за да съм подготвена? Подобни на мобилните оператори: т.е. да им пишеш предизвестие 1 месец преди изтичане на договорът и т.н.

# 39
  • Мнения: 46
И ние в момента сме към тях и чакаме с нетърпение да изтече договора. Повече никога при тях  #2gunfire

# 40
  • Мнения: 12 722
След месец-два ми се обадиха много любезно, ни лук яли, че имам да плащам.  Сякаш развод не е имало.  После ми обявиха, че не съм върнала уреда.  Договорът беше налице, но не и страничката за прекратяване.  Изяснихме  нещата, но после се оказа, че по някакви си причини трябва да платя още.  След куп тел. обаждания просто им теглих една майна.

# 41
  • Мнения: X
Техен клиент сме от 1996 г. някъде....не помня вече.Само телевизия,аналогова.
От цифровата много хора не са доволни и след като ни предлагаха няколко пъти и на нас,отказахме.
Гледаме си аналоговата,проблеми няма.Освен в много силни бури и ветрове.
Когато просрочим плащане ,не я спират...забравяли сме и трети месец.Просто оператор се обажда да напомни ,че не сме платили.
Преди години имаха много готина "опция" :    Laughing   като просрочиш няколко плащания ,идваха техни служители и взимаха парите на ръка.Много ми беше удобно,щото не се разкарвах до офиса им...  Ама после им забраниха .   Sad
Миналата седмица спря сигнала,към 9 сутринта...Изчаках около час и влязох в сайта им.Там веднага се свързах в чат-разговор с оператор,записаха сигнала и след около 20 минути имах телевизия.
После се обади и един техник по телефона да пита имам ли сигнал и дали всичко е наред.
Като цяло съм доволна.
Имайки предвид какви нерви и оплаквания са споделяли познати за други доставчици,направо се чувствам специална...    Mr. Green

Пп:Ползвам нет на БТК-ADSL.Нямам проблеми.....
Това по повод на написаното по-напред от някой ,че не е доволен от БТК....

# 42
  • Мнения: 4 465
Аз за малко да им стана абонат септември месец миналата година, но слава богу, поради тяхно малоумие, не се стигна до такава грешка.

Подлъгана от възможността да получа три неща от един доставчик, което ми се виждаше доста удобно, сключих договор с тях. Трябваше да проверят техническата възможност за блока (получил акт 16 преди около месец) и да изпратят техници в уречен ден и час, за да ни включат. Блокът е насред оживен квартал, с много техни абонати и както обясниха - минимална вероятност да няма техническа възможност, за което щели да се обадят и да предупредят колко време ще отнеме, за да осигурят такава. Но бързо ставало - да не се притеснявам.

Никой не се обади, но в уречения ден и час пристигнаха техниците и установиха че нищо не могат да направят, защото никой не ги е уведомил че няма техническа възможност. А тези пък, които трябвало да проверят техническата възможност явно я бяха определяли на око. Ако стане - стане.

След месец и нещо, когато аз вече тотално бях забравила че някога съм имала намерение да им ставам абонат, ми звънна една девойка за да ме уведоми гордо че вече ИМА техническа възможност и кога да дойдат техниците  ooooh! Е тогава вече изпаднах в истерия и обясних че нямам ефективен договор с тях и ако обичат да не ме притесняват повече. Явно беше номер - ако мине, защото повече никой не ме е търсил.

# 43
  • Мнения: 505
Близу и на мене ми скъсаха нервите, но след многократни обаждания че нета ми е примитивен, бавен и т.н. и след като ги разходих многократно да нас, от няколко месеца се радвам на добър интернет. Телевизията децата я гледат и нямам мнение за нея. Но явно трябва да си настоятелен с тях и да си търсиш това, за което плащаш. Бобата с Близу ми беше към 6 месеца. Сега съм доволна. Хубавото при тях е че дори да не платиш на 15 число, не ти спират нета.  Laughing

# 44
  • Мнения: 66
Същата история са и Виваком, ужас! Нито телефон, нито Интернет. Не мога да разбера подобни компании как изобщо оцеляват!?!? #2gunfire

Общи условия

Активация на акаунт