
Пипи, не е възможно да се обърне клиентът към някой "по-висш"! Пробвах безуспешно!

При мен проблемът е, че от около 2 мес. нямам Интернет (спрян ми е съвсем правомерно от тяхна страна, тъй като не бях платила), но след това като отидох да платя се оказа, че трябва да плащам и за времето, в което не съм ползвала услугите им, т.е. за двата месеца през които нямах Интернет, а освен това се оказа че вече се плаща и такса за включване. Ядосах се, че са променили условията... Реших да сменя доставчика и да подам молба за отказване от услугите им, но отказаха да ми я приемат преди да платя, а аз не искам и не смятам, че е редно да плащам за нещо, което не ми е предоставено като услуга. В същото време, ако не платя "дългът" ми към тях ще расте с всеки месец! Питам ( и аз не знам кого...

Държа да отбележа, че с тяхната фирма нямам договор, а с "Евроком", който изтече през 2011г.
Толкова съм бясна, че не ми се пише, даже ...Някакво успокоение намирам, че из нета намирам много (твърде много) хора недоволни от некоректността на blizoo.