НЕ СТАВАЙТЕ КЛИЕНТИ НА BLIZOO

  • 149 279
  • 960
  •   1
Отговори
# 480
  • Мнения: 226
Моля,ако някой има от "диплянките" на blizoo от 06.2011 или има идея от къде да се сдобия с такава-да сподели.Бясна съм на blizoo-имам си договор от 22.06.2011 за нещо като 130 дтв фест и според  "диплянката" включваше 3 HBO- плащам аз 12 месеца сумата по договора и си гледам HBO. Получавам смс от близу ,че съм платила повече и мога да платя до 23.07л, ама аз отивам днес  и девойка някаква ми заявява ,че им дължа 70-80 лв. ,защото видете ли от март не съм била плащала HBO.. това,че никога не съм плащала HBO отделно,че до момента 1 г. си плащам таксата имам ф.бонове и не само,че са нямали претенции,ами и смс-а ми пращат ,нито са го спрели ,не я трогна. Не искам сега да им плащам отделно нещо ,което не им дължа,защото в момента ме мамят. Пък без  "диплянката" не мога да го докажа ,а иронията е ,че съм юрист..
Щом си юрист, вероятно знаеш, че една диплянка нищо не означава. Имаш си договор и касови бонове. Прочети си внимателно договора. Тая на касата как така ще се прави, че точно касовите бележки не означават нищо?!  ooooh!Говори с някой по-висш. Тези на касите обикновено не са информирани.

Пипи, не е възможно да се обърне клиентът към някой "по-висш"! Пробвах безуспешно!  Crossing Arms Нямали централен офис, а ако съм искала да говоря с някой да се обадя на телефона, даден в брошурите (0700...) Обадих се, и оттам почнаха да говорят като "развалени плочи" едно и също.          
     При мен проблемът е, че от около 2 мес. нямам Интернет (спрян ми е съвсем правомерно от тяхна страна, тъй като не бях платила), но след това като отидох да платя се оказа, че трябва да плащам и за времето, в което не съм ползвала услугите им, т.е. за двата месеца през които нямах Интернет, а освен това се оказа че вече се плаща и такса за включване. Ядосах се, че са променили условията... Реших да сменя доставчика и да подам молба за отказване от услугите им,  но отказаха да ми я приемат преди да платя, а аз не искам и не смятам, че е редно да плащам за нещо, което не ми е предоставено като услуга. В същото време, ако не платя "дългът" ми към тях ще расте с всеки месец! Питам ( и аз не знам кого... Sad): Редно ли е да се плаща за услуги, които не са ползвани? Защо тези чужденци (разбрах, че собствениците са австрийци) си мислят, че сме някаква бананова република? Доколкото разбрах, много хора са се справили с тяхната фирма, само чрез Комисията за защита на потребителите, а същото така и, че са глобявани от държавата двукратно ( за нелоялна конкуренция и за некоректни договори с потребителите)
   Държа да отбележа, че с тяхната фирма нямам договор, а с "Евроком", който изтече през 2011г.
   Толкова съм бясна, че не ми се пише, даже ...Някакво успокоение намирам, че из нета намирам много (твърде много)  хора недоволни от некоректността на blizoo.

# 481
  • Мнения: X
С никой от ръководството не можеш да се свържеш по никакъв начин. С кол центъра е безсмислено да се говори. Там няма конструктивен разговор.
И после каква е тази работа сключил клиента договор и да трябва да ходи да търси някакви си рекламни диплянки, че да доказва какво ползва и за какво да плаща. Супер непрофесионална работа.

Аз първия път, когато подадох жалба срещу тях в КЗП ми насрочиха помирително заседание, на което никой от тяхна страна не благоволи да се появи. Юристката остана потресена. След като те бяха заинтересованата страна, защото в съда го отнасят като куцо пиле домат и така и стана. Австрийците си нямат идея как се управлява тази фирма. Там са се нагнездели нашенци, пълни профани и некадърници, които ще видим до кога ще успеят да устискат. Аз си залагам вечерята за това, че до 2г. тази компания ще бъде продадена отново.

# 482
  • София
  • Мнения: 15 827
С никой от ръководството не можеш да се свържеш по никакъв начин. С кол центъра е безсмислено да се говори. Там няма конструктивен разговор.
И после каква е тази работа сключил клиента договор и да трябва да ходи да търси някакви си рекламни диплянки, че да доказва какво ползва и за какво да плаща. Супер непрофесионална работа.

Аз първия път, когато подадох жалба срещу тях в КЗП ми насрочиха помирително заседание, на което никой от тяхна страна не благоволи да се появи. Юристката остана потресена. След като те бяха заинтересованата страна, защото в съда го отнасят като куцо пиле домат и така и стана. Австрийците си нямат идея как се управлява тази фирма. Там са се нагнездели нашенци, пълни профани и некадърници, които ще видим до кога ще успеят да устискат. Аз си залагам вечерята за това, че до 2г. тази компания ще бъде продадена отново.
И да я купят други, същата работа, нали пак същите хора ще работят.

# 483
  • Мнения: 1 310
Именно - проблемът е в хората. Peace
Сега скоро една новобранка нещо ме замота на касата, че договорът ми бил изтекъл и ме минали на по-висока тарифа, но по-ниска скорост на нета. Аз и обясних, че първата промоционална година ми е изтекла и сега ползвам същите услуги, но на по-висока цена. Онова парче ми се запъна. Отказах да платя и се изстрелях директно в офиса им. Там една много любезна дама ме успокои и ми обясни, че съм абсолютно права. Да не се тревожа.
Затова съветвах за помощ от по-горна инстанция в йерархията им. Поне при нас са си компетентни и си вършат работата. Peace

# 484
  • Somewhere...over the rainbow - where troubles melt like lemon drops
  • Мнения: 3 066
Ама то защо трябва да се залъгваме, че видиш ли - в Близу все кофти хора са събрали да работят, ав Мегалан например - все готини  Grinning Въпросът е явно в ясните правила и спазването им - нещо, с което например аз не съм имала проблеми с тях, други очевидно - по някаква причина - да.

Говорите за постни договори - гледам договора, на мен не ми е трудно да го извадя и да прочета:, 1- во,този, който подписах вчера с тях за майка ми -
пише така:
УСЛУГА - Троен пакет - blizoo Смарт + DTV130/NET20/Call Free
Условия на предоставяне - промоционален,
име на промоцията - blizoo Smart + Eurocup 2012, договор  18 м.,
на цена 31,90
Бонус - 1 пълен месец на специална цена от 4,90 лв и безплатен WiFi за срока на договора


2-ро
В договора за нашата къща също много добре е описан пакетът, който се ползва и името на промоцията - в случая DTV 150 КИ NET150 Tel Call Free, промоция blizoo Премиум HD есен 2011, без бонуси.

За мен това не е постен договор.
В юридическо отношение - за уреждане на права и отношения в него - не мога да се изкажа, но едва ли е по-различен от на другите фирми.

# 485
  • Мнения: 6 207
Именно - проблемът е в хората. Peace
Сега скоро една новобранка нещо ме замота на касата, че договорът ми бил изтекъл и ме минали на по-висока тарифа, но по-ниска скорост на нета. Аз и обясних, че първата промоционална година ми е изтекла и сега ползвам същите услуги, но на по-висока цена. Онова парче ми се запъна. Отказах да платя и се изстрелях директно в офиса им. Там една много любезна дама ме успокои и ми обясни, че съм абсолютно права. Да не се тревожа.
Затова съветвах за помощ от по-горна инстанция в йерархията им. Поне при нас са си компетентни и си вършат работата. Peace

Това е навсякъде в държавата ни, не е само близу споко
Имам същите случки и банка ДСК и в Мобилтел... Просто никой не е дорасъл да се справя безпроблемно малко над средна компания.
Всички до един пропускат най-важния фактор, съществен за съществуването им, за големите, а той е
Keep it simple

# 486
  • Мнения: 226
Пипи, къде и как го откри този офис? Аз вече се отчаях в търсенето на по-компетентни служители, от тези на касите.  Whistling
LemonDesi , съгласна съм, че договорите са си стандартни за всички и трябва да се спазват. Няма спор по въпроса, ама аз лично нямам договор с тях, договорът ми с "Евроком" изтече 2011г. Освен това го изчетох ред по ред и никъде не прочетох да има клауза за неустойки. Да, О.К. спират нета като не си плати клиентът, ама къде, м...ка му пише, че ще продължи да плаща дори и когато не  се предоставя услуга? Naughty
 Моля, кажете ми къде точно трябва да пратя жалба до КЗП? Някой с опит, ако може да "даде едно рамо", със съвет... Praynig

# 487
  • Somewhere...over the rainbow - where troubles melt like lemon drops
  • Мнения: 3 066
hrista, аз въобще не визирах твоя постинг   bouquet

Да не би в твоя случай,
да се има предвид това -
написано е така
*Договорът, сключен за определен срок, продължава действието си след неговото изтичане и се трансформира като безсрочен при месечна такса по раздел IV, при липса на писмено предизвестие от ПОТРЕБИТЕЛЯ за прекратяването му 30 дни преди изтичането на неговия срок.

Това го има на моя договор, като раздел IV е всъщност действащият абонамент.

И да смятат, че след като Евроком и Кейбълтел са Близу, правилата действат и за договори, сключени по тяхно време... Има ли подобно условие и в твоя договор? 
Не знам  newsm78

# 488
  • Мнения: 226
Да, точно така, LemonDesi . Пише, че договорът става безсрочен.

# 489
  • Мнения: 2 931
Говорите за постни договори - гледам договора, на мен не ми е трудно да го извадя и да прочета: ...
Проблемът идва ако брошурата със съдържанието на този пакет изчезне и те решат едностранно да го променят. Поне така разбрах случая на meran. НВО е било включен в пакета, в основната цена, но сега тя няма доказателства за договореното съдържание и са и начислили такса за отделна услуга. 

# 490
  • Мнения: 1 310
Пипи, къде и как го откри този офис? Аз вече се отчаях в търсенето на по-компетентни служители, от тези на касите.  Whistling
В Пловдив не знам къде е. Попитай ги.

Проблемът идва ако брошурата със съдържанието на този пакет изчезне и те решат едностранно да го променят. Поне така разбрах случая на meran. НВО е било включен в пакета, в основната цена, но сега тя няма доказателства за договореното съдържание и са и начислили такса за отделна услуга.  
Да де, ама може клиентът да се е заблудил и да е разбрал каквото го устройва. Wink
Брошурата не ми звучи сериозно доказателство. Много ясно, че мога да нашляпам пет вида брошури с мноооооооого изгодни за мен условия.  Wink
Никога в договора ми не е липсвало на какъв план съм. Peace

# 491
  • Мнения: 2 931
Да де, ама може клиентът да се е заблудил и да е разбрал каквото го устройва. Wink
    Възможно е, разбира се. Но си мисля, че ако беше така отдавна щяха да и предоставят някаква разпечатка с точните условия на промоцията, при която е сключила договора. Не да я убеждават устно. Още повече, че съществуват промоционални пакети, включващи в цената НВО. Ето:

Аз имам малко по-стара брошура ( на нея пише срок на промоцията 15.11.2010-15.01.2011), в пакета  Близу премиум + има "+НВО за целия срок на договора-50 лв. на месец".....Каква вехтошарка съм само...  Embarassed

# 492
  • Мнения: 0
Хърмаяни,съвсем точно си разбрала какъв е проблема - в договора или към него липсва конкретизация кои канали включва, защото "blizoo нещо си- премиум ,дтв,в моя случай -фест" е търговското наименование на пакета услуги - ама кои точно,не е ясно. Горе-долу нещо като "Найк" ,ама какво - маратонки , анцунг или нещо друго - познай.
А сега тези ,които мислят,че с "blizoo нещо" договора е точен,да си представят точно ситуацията -моята - отиваш за 13-ти път да плащат по същия този договор и внезапно ти се казва ,че си в яка грешка - разбирай не анцунг,ами яке и панталон ,нищо че в касовите ми бонове пише 1 услуга. В договора "130 фест.." ,ама какво точно е това-понастоящем липсва всякаква информация- ако договора не е пред мен ,щях да реша,че халюцинирам. Искам да говоря с управител на офиса - няма ,обърнете се към "по-висша инстанция" /която ми пусна смс,че съм надплатила/ и.... бодро ми връчват актуалната към момента диплянка с национален телефон. 
Така брошурката се явява решение на всички проблеми ! 
Пазете си ги.
А относно договора ми- направо си е за обявяване за нищожен ,защото липсва яснота за основния реквизит - предмет на доставка -щото "blizoo нещо си" какво точно е , като мине време ,само blizoo очевидно имат право да знаят.
Иначе преди петък и аз щях да твърдя ,че съм доволна от тях - наивница!

# 493
  • Мнения: 2 931
     meran, аз съм от сравнително доволните клиенти на Близу. Няколко пъти при технически проблеми,  съм ползвала онлайн консултантите им и тези от националния телефон. Любезни са и си реших дребните проблеми много бързо, без да идва техник у дома. Пробвай и този вариант.
     Може от офиса в София да са така добри и да ти изпратят условията на промоцията. Особено след като си получила съобщение, че си надплатила.

# 494
  • Мнения: 1 934
Не винаги промоциите са за три месеца. Ние по случай 10г Близу бяхме цяла година на пълен пакет на цена 25 лв на месец, вместо 34,90. Като изтече годината таксата си ни стана 34,90 и понеже плащам през ипей - 33,90. Между впрочем вчера попитах за Дискавъри и другите програми които липсват отскоро, казаха ми че е временно. Та се чудех дали да не поискам намаление в таксата, но прочетох в брошурката на касата, че Близу си запазва правото за промени в програмите и май не си струва да се разправям с тях.

Заслужава си!  Crazy
След като мъжът ми им писа един любезен мейл, как сме доволни от услугите им, но заради липсата на Дискавъри ще ги напуснем, ни пуснаха целия пакет HBO до края на договора! Ние бяхме с пакета 140 канала, без HBO.

Общи условия

Активация на акаунт