La Redoute.fr - 200 - Втора седмица от намалението! 30.06 - 07.07.2011

  • 54 987
  • 996
  •   1
Отговори
# 765
# 766
  • София
  • Мнения: 999
Момичета от известно време имам проблем с автоматична подмяна на данните ми в акаунта. Писах на двете момичета с аналогичен проблем. Копирам тук написаното:

"От две-три седмици, данните ми автоматично се сменят на Ivanka valcheva Vanya petarcheva (за втората двойка имена не съм съвсем сигурна, дали е същата, но първите две съм сигурна) и адреса с някакъв френски адрес.  Аз редовно си го подменям - не ми се разправя с лардутци. Но днес пак беше същото и разглеждайки pdf фактурата във Suivre mes commandes установих, че непознатия френски адрес е посочен като дестинация. Във потвърдителния e-mail след поръчката адреса е моя, във фактурата - другия. Пак си поправих данните - адреса във фактурата автоматично се смени. Сега не знам на кой адрес са ми изпратили поръчката. Ще им пиша. Ако някоя от вас е Ivanka valcheva (пиша и на другото момиче със сходен проблем) и случайно получите чужда пратка, моля да ме имате в предвид. Френския адрес не ми е познат - не е на моя доставчик. Адреса на доставка на Ivanka valcheva е в Strassbourg (не съм сигурна, че го изписвам правилно)."

# 767
  • Мнения: 685
Това:
http://www.asos.com/pgeproduct.aspx?iid=1360290
дали е качествено?
Някой получи ли вече тази рокля:
http://www.asos.com/pgeproduct.aspx?iid=1430928 ?

Joy Joy
 Hug Hug Hug Айви, не уцели темата  Hug Hug
  bouquet за поста от вчера и мен мн ми хареса и си права  Confused

п.п.
Ако е само на 2 бива, но за повече да му мисли джоба ти  Mr. Green

# 768
  • Мнения: 620
Така е то, нали гледам и тук, и там... Simple Smile

# 769
  • Варна
  • Мнения: 324
Момичета от известно време имам проблем с автоматична подмяна на данните ми в акаунта. Писах на двете момичета с аналогичен проблем. Копирам тук написаното:

"От две-три седмици, данните ми автоматично се сменят на Ivanka valcheva Vanya petarcheva (за втората двойка имена не съм съвсем сигурна, дали е същата, но първите две съм сигурна) и адреса с някакъв френски адрес.  Аз редовно си го подменям - не ми се разправя с лардутци. Но днес пак беше същото и разглеждайки pdf фактурата във Suivre mes commandes установих, че непознатия френски адрес е посочен като дестинация. Във потвърдителния e-mail след поръчката адреса е моя, във фактурата - другия. Пак си поправих данните - адреса във фактурата автоматично се смени. Сега не знам на кой адрес са ми изпратили поръчката. Ще им пиша. Ако някоя от вас е Ivanka valcheva (пиша и на другото момиче със сходен проблем) и случайно получите чужда пратка, моля да ме имате в предвид. Френския адрес не ми е познат - не е на моя доставчик. Адреса на доставка на Ivanka valcheva е в Strassbourg (не съм сигурна, че го изписвам правилно)."

Меги, писах ЛС, но и тук да споделя. Иванка Вълчева е лицето, което получава пратките на посредника Смарт Деливъри, а аз съм Ваня Петърчева. Незнам защо те хвърля на моя акаунт, незнам и какво мога да направя...ако някой има идея какво да пиша на френски, ще им пиша. Аз имам само 2 поръчки, така че веднага ще разбера, ако получа нещо, което не съм поръчвала. А ти от София ли си?

# 770
  • Мнения: 174
 Момичета, имам нужда от помощ. Направих поръчка на 29.06., изтеглени са парите от картата, фактурирана е, на 4-та стъпка е. Днес само на 1 от артикулите пише, че е анулиран и излиза съобщението:
"Vous n'avez pas encore de remboursement ou ceux-ci datent de plus de 6 mois."
 С преводача не мога да схвана смисъла. Да знаете за какво става въпрос?

# 771
  • Мнения: 300
Добро утро, момичета!
Да дам отчет за поръчката ми от преди "намалението":
http://www.laredoute.fr/vente-le-short-jupette.aspx?productid=32 … =1&pos=30_a_n  тези шорти-пола са хубави и си отговарят без аванс, аз ги взех по-скъпи, но не съжалявам, за моренцето ще са идеални.
http://www.laredoute.fr/vente-maillot-de-bain-2-pieces-bandeau.a … =1&pos=36_a_n  този бански го поръчах в черно, 36 размер. Трябваше ми само долнището, защото искам да си износя горнището на онзи бански Пума от 13 евро от предното лятно намаление (пумското долнище ми идва точно на разреза от секциото), но естествено докато се наканя и долнището в черно свърши. Та затова пазарих този бански. Но и горнището си го бива. Мисля, че за малък бюст стои добре. Като размер бих казала, че си отговаря, дори леко ми прищипва любовните дръжки, защото е много стегната материята.
Получих и бежовата велурена чанта от 16 евро, но искам да й скъся дръжката и когато я поднося ще мога да дам оценка. Големичка е.

Дами, дайте си мнението за дънките на Актив, моля. Имам 2 чифта, 36 размер. И двата чифта леко ми теснеят. Нося ги, де. Но се чудя дали по-големия номер няма да ми е по-добре.  newsm78  Вие как поръчвате Актив? По-голям или същия размер като ЛР-дънките?

# 772
  • Мнения: X
Момичета от известно време имам проблем с автоматична подмяна на данните ми в акаунта. Писах на двете момичета с аналогичен проблем. Копирам тук написаното:

"От две-три седмици, данните ми автоматично се сменят на Ivanka valcheva Vanya petarcheva (за втората двойка имена не съм съвсем сигурна, дали е същата, но първите две съм сигурна) и адреса с някакъв френски адрес.  Аз редовно си го подменям - не ми се разправя с лардутци. Но днес пак беше същото и разглеждайки pdf фактурата във Suivre mes commandes установих, че непознатия френски адрес е посочен като дестинация. Във потвърдителния e-mail след поръчката адреса е моя, във фактурата - другия. Пак си поправих данните - адреса във фактурата автоматично се смени. Сега не знам на кой адрес са ми изпратили поръчката. Ще им пиша. Ако някоя от вас е Ivanka valcheva (пиша и на другото момиче със сходен проблем) и случайно получите чужда пратка, моля да ме имате в предвид. Френския адрес не ми е познат - не е на моя доставчик. Адреса на доставка на Ivanka valcheva е в Strassbourg (не съм сигурна, че го изписвам правилно)."

Меги, писах ЛС, но и тук да споделя. Иванка Вълчева е лицето, което получава пратките на посредника Смарт Деливъри, а аз съм Ваня Петърчева. Незнам защо те хвърля на моя акаунт, незнам и какво мога да направя...ако някой има идея какво да пиша на френски, ще им пиша. Аз имам само 2 поръчки, така че веднага ще разбера, ако получа нещо, което не съм поръчвала. А ти от София ли си?


Мисля да пиша на Смарт деливъри. Но според мен започват проблемите с еднаквия адрес за доставка и получател. Ако някой има същия проблем, нека сподели.

# 773
  • Пловдив
  • Мнения: 3 641
здравейте,
имам дрехи за бебето в кошницата, аксесоар за уреда ми за готвене на пара, спално бельо и мисля една количка на куини. най-добре заедно или да ги разделя поотделно нещата?  Rolling Eyes

а също и кой от софийските доставчици смята на 1.96 еврото, разбрах, че единия закръгля на 2 лв?  Crossing Arms

# 774
  • Бургас
  • Мнения: 5 797
Мисля да пиша на Смарт деливъри. Но според мен започват проблемите с еднаквия адрес за доставка и получател. Ако някой има същия проблем, нека сподели.
Проблемите не започват точно сега... Когато имената и адресът в профила съвпадат с такива от друга регистрация (говорим за адреса на фактуриране), се получава мултиакаунтинг и това никога не се е толерирало и не се е получавала "хватката". Спомням си вълната с покани от едно време и всеки, който сглупеше да си направи нов акаунт със същите имена и адрес, се изненадваше неприятно, че всъщност е променил стария си акаунт с нов мейл. Така се получава и сега - като решиш да си промениш освен адреса за получаване и този за фактуриране с адреса на посредника, просто последния регистриран акаунт с тези данни получава нов мейл един вид и единият от двата изчезва. Затова и посредникът изрично е посочил да се остави отляво българския адрес! Пък който иска нека се вкарва във филми и си създава главоболия, като не е помислил предварително, само че превозвачът няма никаква вина в случая Peace

# 775
  • София
  • Мнения: 999
Аз ползвам друг доставчик, не посочения в подменените ми данни. Адреса на фактуриране е българският ми адрес.

# 776
  • Мнения: X
Мисля да пиша на Смарт деливъри. Но според мен започват проблемите с еднаквия адрес за доставка и получател. Ако някой има същия проблем, нека сподели.
Проблемите не започват точно сега... Когато имената и адресът в профила съвпадат с такива от друга регистрация (говорим за адреса на фактуриране), се получава мултиакаунтинг и това никога не се е толерирало и не се е получавала "хватката". Спомням си вълната с покани от едно време и всеки, който сглупеше да си направи нов акаунт със същите имена и адрес, се изненадваше неприятно, че всъщност е променил стария си акаунт с нов мейл. Така се получава и сега - като решиш да си промениш освен адреса за получаване и този за фактуриране с адреса на посредника, просто последния регистриран акаунт с тези данни получава нов мейл един вид и единият от двата изчезва. Затова и посредникът изрично е посочил да се остави отляво българския адрес! Пък който иска нека се вкарва във филми и си създава главоболия, като не е помислил предварително, само че превозвачът няма никаква вина в случая Peace

Не обвинявам никого, а искам да си реша проблема. Ще ме извините, че обсъждам превозвач... Търсих на сайта на Смарт деливъри, но не намерих такова указание за адресите (от ляво да е моя си адрес). И съм далеч от мисълта да се вкрвам във филми. Нека да бъдем малко по-толерантни един към друг. Днес аз имам проблем (и определено чета и мисля преди да направя нещо), утре ще си ти!

# 777
  • Мнения: 928
И аз не мога да разбера какво общо има превозвача С., че трябва даже и на тях да се пише ooooh!
ПП "Нас ни отрязаха от Ла Редут", ама гледам че и ти си тук Laughing

# 778
  • Мнения: X
И аз не мога да разбера какво общо имат Смарт Деливъри, че трябва даже и на тях да пише ooooh!
ПП Нас ни отрязаха от Ла Редут, ама гледам че и ти си тук Laughing Също това за толерантността ми хареса Peace


Пак ли ти? Помолих те да спреш, нали?


Не е лошо да се зачетеш назад и ще видиш какво общо имат.... Но ти като аксиома не четеш .... първосигнално пишеш без грам мисъл в писаниците ти. Рядко влизам в темата Ла Редут и този път смята не за мой интерес, а само да предупредя, че имам такъв проблем, който започва да става не само мой.

# 779
  • Sofia
  • Мнения: 10 882

Не е лошо да се зачетеш назад и ще видиш какво общо имат.... Но ти като аксиома не четеш .... първосигнално пишеш без грам мисъл в писаниците ти. Рядко влизам в темата Ла Редут и този път смята не за мой интерес, а само да предупредя, че имам такъв проблем, който започва да става не само мой.

Аз също не разбрах какво общо имат Смарт деливери с акаунт проблемите на Ларедут?
Какво точно ще им пишеш?  newsm78

Днес не виждам нищо интересно с изключение на кода за четвърти безплатен артикул при поръчани 4 от кръглите цени.

Общи условия

Активация на акаунт