La Redoute.fr - 200 - Втора седмица от намалението! 30.06 - 07.07.2011

  • 54 968
  • 996
  •   1
Отговори
# 795
  • София
  • Мнения: 1 234
Момичета, моля спешно за съвет. При условие, че от ла редут купувам сутиени 90C, а бикини 40-42 от посочените по долу бански кой р-р трябва да избера р-р 44 или р-р 46?
http://www.laredoute.fr/vente-maillot-de-bain-2-pieces.aspx?prod … =1&pos=26_a_n
Пиша с мнение за първия, понеже имам подобен   Simple Smile Миналата година и аз се чудех, нося от ЛР сутиени 90Д и бикини 38. От банските поръчах размери 40 и 42. Съответно ми стана горнището на 42 и долното на 40 (но то е с връзки все пак). Мисля, че ще ти е голямо 44, за 46 пък да не говорим. Може би ти трябва 42  newsm78

# 796
  • В La Redoute и по света
  • Мнения: 49
Ларедутки, замислям се за проблема, с регистрациите ни и това, че не се доставят определени стоки, като на VERTBAUDET, въпреки, че е с доставка до френски адрес.
Дали някой е пробвал варианта да си смени личните данни с френски? И отделно да си зададе френския адрес за доставка с посредник?
Идеята е, че до колкото знам, ларедут не правят верификация на картите с банката, както английските сайтове. (при тях е задължително да съвпадат данните от картата, с вашите, които сте посочили като билинг адрес).
Но ларедут май правят този пропуск.
Така че, ако някой реши да пробва, ще се радвам да сподели!?
Ако до края на седмицата никой не опита, ще пробвам аз следващата, когато имам възможност.
  bouquet

# 797
  • Варна
  • Мнения: 324
Ларедутки, замислям се за проблема, с регистрациите ни и това, че не се доставят определени стоки, като на VERTBAUDET, въпреки, че е с доставка до френски адрес.
Дали някой е пробвал варианта да си смени личните данни с френски? И отделно да си зададе френския адрес за доставка с посредник?
Идеята е, че до колкото знам, ларедут не правят верификация на картите с банката, както английските сайтове. (при тях е задължително да съвпадат данните от картата, с вашите, които сте посочили като билинг адрес).
Но ларедут май правят този пропуск.
Така че, ако някой реши да пробва, ще се радвам да сподели!?
Ако до края на седмицата никой не опита, ще пробвам аз следващата, когато имам възможност.
  bouquet

Мдааа, именно за това иде реч хихихи Crazy Crazy Crazy Виж ми предните мнения....точно личните данни смених с френски, преди да ме светне тук една мацка да не го правя заради мултиакаунтинга. Не че не успях да поръчам Вербоде де...даже имам мейл, че е в Смарт Mr. Green Mr. Green Mr. Green

Но все пак да спомена, че името на никой не съвпада с на другия..

# 798
  • В La Redoute и по света
  • Мнения: 49
Ларедутки, замислям се за проблема, с регистрациите ни и това, че не се доставят определени стоки, като на VERTBAUDET, въпреки, че е с доставка до френски адрес.
Дали някой е пробвал варианта да си смени личните данни с френски? И отделно да си зададе френския адрес за доставка с посредник?
Идеята е, че до колкото знам, ларедут не правят верификация на картите с банката, както английските сайтове. (при тях е задължително да съвпадат данните от картата, с вашите, които сте посочили като билинг адрес).
Но ларедут май правят този пропуск.
Така че, ако някой реши да пробва, ще се радвам да сподели!?
Ако до края на седмицата никой не опита, ще пробвам аз следващата, когато имам възможност.
  bouquet

Мдааа, именно за това иде реч хихихи Crazy Crazy Crazy Виж ми предните мнения....точно личните данни смених с френски, преди да ме светне тук една мацка да го сменя заради мултиакаунтинга. Не че не успях да поръчам Вербоде де...даже имам мейл, че е в Смарт Mr. Green Mr. Green Mr. Green

Но все пак да спомена, че името на никой не съвпада с на другия..
Прочетох ти мненията, но въпроса е, адресите еднакви ли са? Т.е. имаш и на двата адреса еднакви данни, но различни имена? Или различни имена и различни френски адреси. Твоя адрес, трябва да е различен от който и да е на превозвачите.

И проблема със смяната на данните не е от сега, а поне от 2 години. Това е бъг в тяхната система и браузъри. Имала съм го далеч преди да ни отрежат, и не съм правила мултиакаунтинг.

# 799
  • Варна
  • Мнения: 324
Прочетох ти мненията, но въпроса е, адресите еднакви ли са? Т.е. имаш и на двата адреса еднакви данни, но различни имена? Или различни имена и различни френски адреси. Твоя адрес, трябва да е различен от който и да е на превозвачите.
И проблема със смяната на данните не е от сега, а поне от 2 години. Това е бъг в тяхната система и браузъри. Имала съм го далеч преди да ни отрежат, и не съм правила мултиакаунтинг.

И на двете места данните бяха идентични...така както е при смарт    Embarassed Embarassed Embarassed
Вече не са...

# 800
  • Мнения: 9
Ларедутки, замислям се за проблема, с регистрациите ни и това, че не се доставят определени стоки, като на VERTBAUDET, въпреки, че е с доставка до френски адрес.
Дали някой е пробвал варианта да си смени личните данни с френски? И отделно да си зададе френския адрес за доставка с посредник?
Идеята е, че до колкото знам, ларедут не правят верификация на картите с банката, както английските сайтове. (при тях е задължително да съвпадат данните от картата, с вашите, които сте посочили като билинг адрес).
Но ларедут май правят този пропуск.
Така че, ако някой реши да пробва, ще се радвам да сподели!?
Ако до края на седмицата никой не опита, ще пробвам аз следващата, когато имам възможност.
  bouquet
Мисля, че за Vertbaudet специално, проблема не е в адреса за фактуриране, а по-скоро в картите, с които плащаме, както и misleto беше предположила преди няколко страници. Имам поръчка само с артикули на марката, която вече пътува към посредника. Адресът ми за фактуриране е български, акаунтът е на името на мъжа ми, картата също е на името на мъжа ми. Картата е кредитна, виза електрон на ПИБ. Възможно е Vertbaudet да си дърпат сами парите и да правят верификация на картата в банката (с това може да бъде обяснено дългото висене на стъпка на 2 на поръчките ), за разлика от ЛР, и при разминаване на данните за картата и акаунта в ЛР, да отказват поръчките.

Vanyaes с каква карта плати?

Ral_p сподели, ако ти е възможно кои артикули на Vertbaudet получи?
 

Последна редакция: ср, 06 юли 2011, 12:11 от mama mravka

# 801
  • Мнения: X
Ларедутки, замислям се за проблема, с регистрациите ни и това, че не се доставят определени стоки, като на VERTBAUDET, въпреки, че е с доставка до френски адрес.
Дали някой е пробвал варианта да си смени личните данни с френски? И отделно да си зададе френския адрес за доставка с посредник?
Идеята е, че до колкото знам, ларедут не правят верификация на картите с банката, както английските сайтове. (при тях е задължително да съвпадат данните от картата, с вашите, които сте посочили като билинг адрес).
Но ларедут май правят този пропуск.
Така че, ако някой реши да пробва, ще се радвам да сподели!?
Ако до края на седмицата никой не опита, ще пробвам аз следващата, когато имам възможност.
  bouquet

Мдааа, именно за това иде реч хихихи Crazy Crazy Crazy Виж ми предните мнения....точно личните данни смених с френски, преди да ме светне тук една мацка да го сменя заради мултиакаунтинга. Не че не успях да поръчам Вербоде де...даже имам мейл, че е в Смарт Mr. Green Mr. Green Mr. Green

Но все пак да спомена, че името на никой не съвпада с на другия..
Прочетох ти мненията, но въпроса е, адресите еднакви ли са? Т.е. имаш и на двата адреса еднакви данни, но различни имена? Или различни имена и различни френски адреси. Твоя адрес, трябва да е различен от който и да е на превозвачите.

И проблема със смяната на данните не е от сега, а поне от 2 години. Това е бъг в тяхната система и браузъри. Имала съм го далеч преди да ни отрежат, и не съм правила мултиакаунтинг.


Възможно е и това да е причинта, но пак остава въпросът за проблема на третото момиче. Не е ползвала превозвач, фактурира си на Бг адрес, но на фактурата и излиза адреса на Смарт с името на Ваня. Най-вероятно е технически проблема, но остава горчивия вкус в устата. Както и да е. Проблема си е мой, ще пиша на когото си искам, но да не съм лош пророк ... скоро може да засегне и някои които ми показват мускули и остроумничат тук безпричинно.

Между другото получих за дъщеря ми дрехи на Vertbaudet, чрез Смарт деливъри платени  с ОББ кредитна карта. Поръчката беше и с други неща от различни марки на сайта. Сумата, която дръпнаха е общата сума, без да бъде разделяна така както предполагате.

# 802
  • Варна
  • Мнения: 324
Vanyaes с каква карта плати?

Аз плащам с пейпал...и ако там правят проверка нямаше да има съвпадение...Малко извън темата, но примерно сега поръчах едни ОПИ-та в асос до ЮК адрес, които не се доставят до БГ, пейпал прави верификация и не ме пусна да платя, но успях с ВИЗА.

С две думи логика няма...както писа Unicorn вероятно е бъг. На мен пък ми е странно, че все моя акаунт е замесен  #Cussing out #Cussing out #Cussing out

# 803
  • Мнения: X
Vanyaes с каква карта плати?

Аз плащам с пейпал...и ако там правят проверка нямаше да има съвпадение...Малко извън темата, но примерно сега поръчах едни ОПИ-та в асос до ЮК адрес, които не се доставят до БГ, пейпал прави верификация и не ме пусна да платя, но успях с ВИЗА.

С две думи логика няма...както писа Unicorn вероятно е бъг. На мен пък ми е странно, че все моя акаунт е замесен  #Cussing out #Cussing out #Cussing out




"Късметлийка" си като мен! Mr. Green  bouquet

# 804
  • В La Redoute и по света
  • Мнения: 49
Всъщност, проблема с адреса и имената се решава (поне временно), когато влезеш и излезеш от профила си. После пак се логнеш. Което мен ме шокира тогава, че пишеше моето име, а на втора стъпка изведнъж се появи друго име и адрес.

# 805
  • Най-зеленият остров
  • Мнения: 50
Привет, момичета.
И аз на опашката с проблеми  Cry
На 29.06.2011г. направих поръчка, в която фигурира и мъжкото кожено яке. Заради него ми разделиха поръчката. До тук нищо ново, но имам и двойно блокирана сума. Днес ходих до банката, но май там им е за първи път и почти нищо не направиха. Знам, че имаше и други подобни случаи, но тогава не им обърнах много внимание  Embarassed . Момичета помагайте  - моля  Praynig
п.п. Довечера мисля да пиша на Ларедутци да видим те какво ще отговорят.

# 806
  • Мнения: 5
Гледам пак се нищи темата за Vertbaudet. Да, аз опитах да поръчам с френски адрес, но не този на доставчика, на някаква детска забавачница взех. Още стоят на 2 стъпка нещата, засега не са отказани все още. Но наистина може да се окаже проблемът в картите, ще видим. И аз ползвам кредитна Виза на ПИБ, но не е електрон. С нея по принцип никъде не съм имала засечки при плащането.

Ral_p, щом си сменявала адреса си на акаунта с този на превозвача, явно са ви съвпаднали с на vanyaes, защото и тя си го беше сменила с този на превозвача отначало. Така че може тогава да са ви се объркали данните точно заради мултиакаунтинг. Не мисля, че ЛаРедут имат технически проблем, още по-малко пък адреса на Смарт е виновен, ако е само при доставката поставен. Не знам за третото момиче, ако не си е променяло БГ адреса на акаунта.

# 807
  • Мнения: 360
Привет, момичета.
И аз на опашката с проблеми  Cry
На 29.06.2011г. направих поръчка, в която фигурира и мъжкото кожено яке. Заради него ми разделиха поръчката. До тук нищо ново, но имам и двойно блокирана сума. Днес ходих до банката, но май там им е за първи път и почти нищо не направиха. Знам, че имаше и други подобни случаи, но тогава не им обърнах много внимание  Embarassed . Момичета помагайте  - моля  Praynig
п.п. Довечера мисля да пиша на Ларедутци да видим те какво ще отговорят.
Когато пуснеш поръчката, веднага ти блокират цялата сума за нея. Ако след това поръчката бъде разделена, съответно изтеглянето на парите става на части. За съжаление често тези части от сумата се теглят от свободните пари в сметката, а не от блокираните. След известно време (различно за различните банки) блокираната сума се освобождава и  ще разполагаш с нея. Служителите на банката биха могли да съдействат за по-ранното й освобождаване. От Ла Редут кой знае какво съдействие едва ли ще получиш...

# 808
  • Мнения: 15
Някой нещо ново интересно да е забелязал по сайта от днеска? newsm78 Simple Smile

# 809
  • Мнения: 928
yoshko, Hug
Аз моите сандали на Вертбоде, които минаха ги платих с ПейПал. Всичко плащам така...Да не би да се окаже проблема точно в картите, а не че адреса за фактуриране е български Rolling Eyes
Още няколко момичета се похвалиха с минали поръчки, ако и те са плащали с ПейПал - значи може би това е проблема Peace

Общи условия

Активация на акаунт