Глобул и документни измами!

  • 11 881
  • 92
  •   1
Отговори
# 60
  • Мнения: 14 905
При мен нещата с мтел се отпушиха откакто почнах да им пиша и да им входирам жалби, завеждах ги в офис и ги пращах и по майл, вече имам два класьора кореспонденция с мтел и почти всички неща ми се решиха, при мтел разбрах че е въпрос на упорство и като им се напише черно на бяло грешките, те не могат да викат ама не е така и като видят че няма да мирясаш клякат и на тях не им се водят дело, просто упорстват до последно ако мине номера.
Дразни ме, че трябва да го правя, но това е положението с нашите мобилни оператори, промени на оператор вече не правя всичко само в писмен вид.
На Глобул не съм била абонат, но предполагам че  е нещо подобно.А в случая става въпрос и за франчайз магазин.
Просто трябва да избереш пътя дето да подхванеш, а че в един момент ще те търсят за парите това е сигурно, доколкото разбрах глобул си дава неплатените сметки на някаква мутренска фирма, чуй и адвоката.

# 61
  • Мнения: 14 905
Съгласна съм с Хърмаяни,изясни си точно какво ще правиш и какво точно искаш, а пак защо все така встрани остава лицето Х довело до тоя казус, защо не си плаща то таксите след като така смело ги е разписало тия договори.

# 62
  • Мнения: 2 382
Шайн, защо си толкова настървена?

Kотьо, не съм настървена Peace. Авторката вече се съгласи , че познава лицето Х и случаят може да е постановка ( или стечение на обстоятелствата, които в последствие се оказват неизгодни за нея). Защото, ако прочетеш внимателно постовете на първа страница, версията претърпя доста промени.
От тук нататък съм съгласна с написаното, но пак съм на мнение , че това е много по-различно, отколкото да се окажеш с подписан договор на твое име от непознато лице.

# 63
  • Мнения: 2 122
Шайн, ще постотя- не съм оторизирала никой да разписва от мое име, ако беше така въпросният човек щеше да има пълномощно
как да ти го напиша по-ясно

# 64
  • Мнения: 2 382
Ако случката беше представена и от друга гледна точка - мой роднина, приятел, познат и т.н. отива да плати сметките ми и подписва от мое име договорите, коментарите и съветите щяха да са много по-различни.
Не съм съгласна с това, че в началото на темата се опита да заблудиш аудиторията, както явно е станало и с ИП.
Относно политиката на операторите- не са само те. Сега подписваме със съпруга ми поръчки за много сериозни суми. Някъде в базата данни имат моите лични данни, но от там нататък им е все едно кой подписва договора за доставка- дали аз или супруга ми.
Отговорността е изцяло на този, който е положил подписа си Peace

Последна редакция: сб, 09 юли 2011, 16:39 от Шайн

# 65
  • Tам през Атлантическия океан
  • Мнения: 7 120
Шайн Wink ПМС а ?


 Grinning

# 66
  • Мнения: 2 931
Отговорността е изцяло на този, който е положил подписа си Peace
     Не, не е. Личният елемент на случката няма значение.
     Отговорността за авторството на подписа, е на човека, който се е подписал.
     Отговорността за нищожният договор обаче, е изцяло на служителите. Те представляват Глобул, те са оторизирани да сключват договори, и те носят отговорност за причинените на Глобул или на абоната щети. И тъй като действат от името на оператора, той трябва да покрие вредите на Мини. А после да си урежда отношенията със служителите или с фирмата, за която работят.
     Съвсем по друг начин щяха да стоят нещата, ако "неизвестният" близък се беше представил за Мини, беше отишъл с личната й карта и т.н. Тогава цялата отговорност щеше да е негова.

# 67
  • Мнения: 2 122
Хърмаяни, мерси
Шайн явно има личен проблем с мен  Wink

# 68
  • Мнения: 53
Сега и аз да ви разкажа историята на баща ми: Решава човека че иска да мине от предплатена към абонаментна програма на Глобул.Отива в един от магазините,казва какво иска,момчето(от любезно по-любезно) ми дава да подпише договор и на тръгване му подава и втора карта,като казва че е подарък.Прибира се баща ми и казва" дадоха  ми и още една карта-подарък".Накарах го аз да звънне на оператор и какво излиза: Баща ми е станал притежател на втора карта с двугодишен договор и дори е взел два мобилни телефона.Обясняваме че никакви апарати не са взети,но отсреща ни отговарят"Ооо Господине,вие сте се подписал" .Баща ми на другия ден подаде жалба до Глобул,но отговора отново беше ,че има подпис.Обърнахме се към полицията,изискахме договорите,на които подписа няма нищо общо с този на баща ми...И сега още чакаме развой по случая.Само да уточня че това се случи ноември миналата година и от тогава е алармирана полицията.
П.п Баща ми и до днес чинно си плаща таксите и на двете карти,но говори само от едната,а другата си стои в опаковката.А в базата данни на Глобул излиза че е притежател на два апарата на промоционална цена,без човека дори да е виждал въпросните апарати.

# 69
  • Мнения: 80
Малии, аз и без друго си имах страх от юглобул, но сега се засили. Май вече ще си плащам телефона в Германос. Ще избягвам служителите на Глобул, а подписах 2-годишен договор без да знам, че е за 2 години. после го видях. Консултантката не ми каза, а и аз доверчиво не погледнах.   Shocked

# 70
  • Мнения: 53
А ако нямаш телефон взет на промоция с подписването на договора,веднага се обади на оператор и попитай имаш ли апарат на твое име,защото някой служител може да се е възползвал и да сие взел телефона !! Peace

# 71
  • Мнения: 80
mimetooo, аз да си кажа, че вече загубих диверие в тях. Откакто подписах този договор така изнудено. Освен това последният път, когато си плащах сметката се опитаха да ми пробутат втора карта, давайки ми някакъв си там телефон уж за подарък. потресена съм. Пак се опитаха да мме подмамят, но аз вече не се връзвам. Няма да ходя повече в техните офиси да си плащам. Ще ползвам услугите на Германос. Освен, ако и те ....

# 72
  • Мнения: 3 760
Помолих приятел от комисията по регулиране на съобщенията да прегледа случая, обади ми се тази сутрин и подробно ми разясни..., но забравих доста от нещата  Embarassed Все пак главното беше, че точно в такъв случай - преподписване на договор към мобилен оператор от трето лице (не от титуляра на сметката) важала някаква измислена едномесечна давност по Търговския закон. Т.е. ако в рамките на един месец титулярът не възрази срещу преподписването, договорът става валиден  Shocked
Каза също, че случаят не е за КРС, а за икономическа полиция, че може да се сезира и КЗП, но той лично се съмнява, че ще има ефект, ако в рамките на месец от преподписването няма възражение.
Авторката, ти в какъв срок си подала писмено възражение към Глобул?
Инак стискам всички палци да ги пребориш  Peace

# 73
  • Мнения: 2 122
Shocked Shocked a стига бе, как така ще приемат за валиден такъв договор
ми те могат да почнат да ни разписват наляво и надясно и да се окажем с едни безкрайни договори по този начин Rolling Eyes
жалбата е от миналата седмица, със сигурност е повече от месец, в офиса в който я подадох ми казаха, че договорите са подписани на 16 май /тогава са въведени в системата/  Tired

# 74
  • Мнения: 14 905
Помолих приятел от комисията по регулиране на съобщенията да прегледа случая, обади ми се тази сутрин и подробно ми разясни..., но забравих доста от нещата  Embarassed Все пак главното беше, че точно в такъв случай - преподписване на договор към мобилен оператор от трето лице (не от титуляра на сметката) важала някаква измислена едномесечна давност по Търговския закон. Т.е. ако в рамките на един месец титулярът не възрази срещу преподписването, договорът става валиден  Shocked
Каза също, че случаят не е за КРС, а за икономическа полиция, че може да се сезира и КЗП, но той лично се съмнява, че ще има ефект, ако в рамките на месец от преподписването няма възражение.
Авторката, ти в какъв срок си подала писмено възражение към Глобул?
Инак стискам всички палци да ги пребориш  Peace
Това направо ме разби.
То в бг не стига че да си потребител на мобилни услуги и да не ти надписват сметките е цяло изкуство, отделно се пазиш са не подпишеш нещо от напористите служителки по офисите дето ти свалят звезди от небето с поредната "промоцийка", ами ако това е вярно излиза, излиза че всеки може да ти преподпише договора и си ставаш вечен абонат.
Дано Хърмаяни се включи да направи коментар.

Общи условия

Активация на акаунт