Непрестанен тормоз от Пощенска банка

  • 17 556
  • 65
  •   1
Отговори
# 15
  • Варна/UK
  • Мнения: 1 008
 пухи-пухи, точно затова си наех адвокат, защото мен ме направиха на луда. Сега ще разберем какво ще стане, защото сме пуснали жалби в няколко институции. През това време човекът който е теглил кредита ми праща всеки месец парите, а аз лично ги внасям по сметката на бнката, а сега вече по сметка на съдията. Ние искаме единствено нова информация по сумите които са погасявани, защото това го иска съдията. И ще се повторя, ама от месец май си чакаме и поради това се пуснаха жалбите. Стигнахме и до висшето ръководство, ама резултат нямаме.
И аз искам да знам, какви са ни правата, ама се оказва, че май имаме само задължения Simple Smile

# 16
  • Мнения: 234
Бърди ,кредита си е обсолютно редовно обслужван от 2008 година.Нямаме закъснения до момента.Масовото звънене започна от около година,преди това не са звъняли така.
Но те не звънят за просрочие,а да питат кога ще се внесе следващата вноска.Искат да им кажа точна дата.

В договора посочена ли е точна дата или период от време?
Не могат ли да четат?

# 17
  • София
  • Мнения: 17 283
Кристалче, точно така ми звъняха от просрочената ми Транскарта, затова те питах за просрочие - звъняха да питат кога ще е следващата вноска.

Иначе единственият начин според мен е официална молба с входящ номер до отдел Обслужване на клиенти, имаха координати в сайта. Евентуално с копие до Комисията за защита на потребителите.

# 18
  • Мнения: 6 206
навремето точно заради това избягах от пощенска банка - видях какво абсолютно безхаберие цари там, надути незаинтересовани служители и само нерви. закрих си всички сметки и никога повече не можеш да ме върнеш там.

# 19
  • Мнения: 9 441
Кристалче, точно така ми звъняха от просрочената ми Транскарта, затова те питах за просрочие - звъняха да питат кога ще е следващата вноска.

Иначе единственият начин според мен е официална молба с входящ номер до отдел Обслужване на клиенти, имаха координати в сайта. Евентуално с копие до Комисията за защита на потребителите.

Нямаме просрочие ,защото вноската е много голяма и винаги  внасяме първо там.
Всеки път звъни различно лице и някога попадам на доста нагли и сърдити хора.Една даже си позволи и тон да ми повиши,че не и казах кога ще се внесе следващата вноска. Confused

# 20
  • София
  • Мнения: 17 283
Съгласна съм за Пощенска, впрочем. Да не обидя някой, ама големи дебили работят там, малко са изключенията.
Кредита няма как да го прехвърля, но кредитната карта със сигурност ще я закрия, както и другите си сметки. Елементарни операции ги затрудняват, за всяка дреболия пада едно мотаене, едно звънене на тоя и на оня ...
Но виж, по телефона наистина не са ме тормозили. Обажда ми се понякога една женица, която много затруднявам като си погасявам вноските по кредитната карта по начин, който системата не разпознава  Laughing Но тя много учтиво ми обяснява какво що и се разбираме възпитано.

# 21
  • Варна/UK
  • Мнения: 1 008
Моята адвокатка ми каза, че вече има две дела срещу тази банка. Съдия изпълнителя също сподели, че много от хората които имат покани за доброволно плащане не са били уведомявани предварително(говоря за гаранти), че титулярите не са си обслужвали кредита, а веднага са завеждали дела. Аз това и исках и да знам, защо не съм била потърсена, че има закъснение по погасяване на вноските, че да предприема нещо. Казаха ми, че не били длъжни да се свързват с мен. Добре де, за какво съм гарант, като не ме търсите??? Нали това е идеята, ако титуляра не погасява, парите да се търсят от гаранта, а не веднага да се завеждат дела срещу него.

# 22
  • Варна
  • Мнения: 384
оплачи се
пиши на формата за контакти от сайта  или директно до централата
смятам , че ще има ефект
повярвайте ,като казват , че ги карат да звънят..който не е работил в банка не знае..за какво иде реч

# 23
  • София
  • Мнения: 7 992
Имах два кредита в Райфайзен и така ми звъняха, направо ме побъркваха. Нямах нито едно просрочие, но те продължаваха да ми звънят, въпреки молбите ми да престанат.
Накрая пуснах жалба и до шефа на клона, от който бяха теглени, но и това не помогна.
После говорих с приятелка, която работи там и тя обясни, че това било вътрешна политика и ги карали да прозвъняват всички. И ако не го направят, следват глоби.
Бих пуснала писмена жалба до банката, с която ще ги уведомя, че ако продължават да ме тероризират по телефона, ще сезирам КЗП и на Банков надзор на БНБ.

# 24
  • Мнения: 275
Пиши мейли и пускай жалби където се сетиш.
Много е тегаво и отнема време, но е единствения начин да решиш проблема.
Имах сериозни разногласия със служителките на Пощенска банка преди време и набързо си погасих кредита като го рефинансирах от друга банка.
Отказваха да ми вземат парите и дори ми звъняха по няколко пъти на ден, за да ме убеждават, че правя грешка и това е Банката.
Голям цирк беше, зимата и с бебе на 3 месеца висях в клона 3 часа преди да си взема заветната тапия, че вече нищо не им дължа.
И продължават да ми звънят понякога, за да ми предлагат различни кредити или кредитни карти.
Голяма досада са. Съчувствам искрено на авторката.

# 25
  • Мнения: X
Единственото хубаво ,което мога да напиша за тази банка е ,че от 2003 нямам нищо общо с нея.
И разбирам ,че добре съм направила....общуването с нея става все "по-весело".....

Жалвай се колкото нагоре по стълбата можеш.И колкото по-често,по-добре.   Peace

# 26
  • Мнения: 9 441
И,вчера и днес имаше обаждане от тяхна страна. #Cussing out
Днес отново попитах момичето защо звънят,какъв е смисъла.Просто да отбележи,че е звъннала и да ни остави на мира....отговори ми,че и да отбележи в системата,че е звъняла след 1-2 дни ще се изтрие написаното от нея и колегите ще телефонират отново.Просто да напомнели.
Това няма край. ooooh! ooooh! ooooh!

# 27
  • София
  • Мнения: 7 992
А на коя дата е падежът?

# 28
  • Мнения: 2 193
Неприятно. Половинката ми искал да внесе пари по кредита си,
но служителката е отразила вноската като вноска по кредитната карта
(това се установява по-късно). Падежът на кредита е петък, а в събота и в неделя
следват смс-покани да си внесе дължимата сума -
много интересно как в неделя може да го направи, като не работят.
Морално ми се струва поне да се съобразяват поне с почивните дни.

И друг път съм писала за това, но за мен най-абсурден е един поздравителен смс.
Беше ми първият почивен ден след не знам коко работни и в
7.30-08.00 часа сутринта на официален празник получавам смс, ставам със зор от леглото -
явно е нещо важно, щом някой си го позволява, а то:
"Община Стара Загора Ви поздравява по случай ... и Ви желае ..."

# 29
  • Мнения: 336
Кристал, сега се сещам, че друга причина, поради която може да ти звънят е, че се опитват да си изчислят паричните постъпления за деня, за да си предвидят инкасо и т.н. Ти сама спомена, че вноската е голяма. Но според мен има начин как да сложат някакво съобщение в системата им да не ти звънят. Просто настоявай...

А за СМС-ите събота и неделя - най-вероятно ги генерират автоматично. Не ми се струва вероятно някой да седи и по цял ден да "кълве" съобщения... Grinning

Общи условия

Активация на акаунт