Непрестанен тормоз от Пощенска банка

  • 17 568
  • 65
  •   1
Отговори
# 60
  • Мнения: X
rodopi, не прави нищо такова. Те си имат копия на документите, както и личните ти данни. Одитът също не е твой проблем, че да им носиш каквото и да било. А пък това да подписваш втори път договор просто да го забравят... Ако им трябва копие, защо просто не ксерокопират твоя оригинал? Според това, което описваш, изглежда сякаш служител на банката се опитва да прикрие някаква измама или най-малкото да те накисне с още кредити.

# 61
  • София
  • Мнения: 5 606
И аз съм на същото мнение!

# 62
  • Мнения: 314
Здравейте, за да не отварям нова тема пиша тук по повод проблем с Пощенска банка. Имам 2 кредита към тях - потребителски и ипотечен. Днес ми се обадиха от банката да ми кажат, че ом правели проверка от Банков надзор при БНБ и трябвало копие от документите по кредитите, поради което да отида и да ги подпиша отново. Поискаха ми копие със заверка "вярно с оригинала" и на личните карти на ипотекарните длъжници по ипотечния кредит. Питам се доколко е редно да се прави втори оригинал и да не ни това да е някаква измама. Моля, който знае нещо по темата да сподели.

Rodopi, в сайта на банката има контактна форма. Опиши всичко и го изпрати. Нека да ти отговорят официално за какво става въпрос.

# 63
  • София
  • Мнения: 21
Аз пък имам лизинг към UniCredit Bulbank и сега ми изпращат съобщения и заплахи още преди да дойде датата на плащане.  Това било само подсещане, за да не забравям! Преди година работих с тази банка и нямах този проблем.
Това просто го споменах. Исках да пиша за друго: защитени ли са парите ми в банката. Вече се съмнявам. Работя с ЦКБ към която имам интернет банкиране и вчера установявам ,че липсват пари от сметката ми за които аз не съм дала разрешение. Проследявам какво и от къде са изтеглени парите. Оказва се ,че парите са ми изтеглени от  Google  защото вчера се рових там. Има опция която не може да бъде отказана и даваш съгласието си да дърпат пари от картата ти.Това установих в последствие. При влизане в интернет банкирането показва , че е влизано от друг айпиадрес и е теглено за деня 4 пъти.Изтеглени са ми 14 лв.....ще го преживея , но се питам по- нататък какво ще се случи? Защото в другата ми карта минава заплатата ми, дали няма и от там да изчезнат парите ми. Другия въпрос ми е как са изтеглени парите като при всяка транзакция искат пин код. Опитах се да изтегля парите си: банкомата ми изписа , че е надхвърлен лимита за деня , като през този ден не са теглени пари . Опитах се да сменя паролата си , все беше грешна .Оказва се , че парите не са ми защитени по никакъв начин . Разрових се отново в нета оказа се , че има и други потърпевши като мен от същото място :One account. All of Google.  #2gunfire

# 64
  • Мнения: 697
Аз пък имам лизинг към UniCredit Bulbank и сега ми изпращат съобщения и заплахи още преди да дойде датата на плащане.  Това било само подсещане, за да не забравям! Преди година работих с тази банка и нямах този проблем.
Това просто го споменах. Исках да пиша за друго: защитени ли са парите ми в банката. Вече се съмнявам. Работя с ЦКБ към която имам интернет банкиране и вчера установявам ,че липсват пари от сметката ми за които аз не съм дала разрешение. Проследявам какво и от къде са изтеглени парите. Оказва се ,че парите са ми изтеглени от  Google  защото вчера се рових там. Има опция която не може да бъде отказана и даваш съгласието си да дърпат пари от картата ти.Това установих в последствие. При влизане в интернет банкирането показва , че е влизано от друг айпиадрес и е теглено за деня 4 пъти.Изтеглени са ми 14 лв.....ще го преживея , но се питам по- нататък какво ще се случи? Защото в другата ми карта минава заплатата ми, дали няма и от там да изчезнат парите ми. Другия въпрос ми е как са изтеглени парите като при всяка транзакция искат пин код. Опитах се да изтегля парите си: банкомата ми изписа , че е надхвърлен лимита за деня , като през този ден не са теглени пари . Опитах се да сменя паролата си , все беше грешна .Оказва се , че парите не са ми защитени по никакъв начин . Разрових се отново в нета оказа се , че има и други потърпевши като мен от същото място :One account. All of Google.  #2gunfire

All of Google обединява всички приложения на Google с един профил. Т.е. Gmail, G+, Плейстор, youtube и т.н.. Причината да е станало така е най-вероятно да си дръпнала без да искаш някое платено приложение от Плейстор без да си забелязала. И на мен ми се е случвало, но човек се учи от грешките си, просто трябва да внимаваш. Иначе при мен виртуалната сметка не е свързана с физическата и нямам никакви притеснения.

# 65
  • София
  • Мнения: 21
 kalinaaa : Абсолютно си права , така и аз си обяснявам нещата. Обадих се все пак в банка ЦКБ и мога да кажа , че много бързо реагираха и блокираха картата  за което им благодаря. Нататък следва ново издаване на карта и написах опровержение , че аз не съм поискала тази транзакция. Такъв им е реда. При установяване  на моя грешка си нося последствията  ,ако решат , че нямам вина банката може да възстанови сумата.  Е здраве да е каквото решат ще го приема и за в бъдеще да внимавам повече.

Общи условия

Активация на акаунт