Непрестанен тормоз от Пощенска банка

  • 17 580
  • 65
  •   1
Отговори
# 45
  • Мнения: 897
Е как срещу кого? Има дата на заявката и съответно този, който пуска заявката. Пускаш жалба в централата на банката и те си правят разследване. Това е измама с използване на  лични данни. И е доста сериозен проблем. Аз ако съм управител на клон на банка такъв служител не бих търпяла и пет минути. Защото уронва престижа на банката ми. Ето ти си се оплакала в нета, поне 10 човека от прочелите това тук не биха и си помислили дори превод да правят през банката. Поне аз съм единият от тях.

# 46
  • Няма такава държава!
  • Мнения: 1 308
Всичко прочетено в тази тема се припокрива с моето лично мнение за тази банка и обслужването, което предлага на клиентите си. Много неадекватно е. Служителите и, с които ми се налага аз да общувам служебно, допреди 3-4 месеца бяха ок, но сега станаха доста нахакани и понякога направо нагли за съвсем дребни и незначителни неща. Говорят ми по телефона сякаш съм и слугиня или роб. Сигурна съм, че това не е по тяхна инициатива, идва от шефовете - не знам каква промяна настъпи вътре в самата банка, има ли връзка с паричните проблеми на Гърция, а и не ме интересува, честно казано. Фирмата ни им е клиент, аз лично съм им клиент и ми дължат елементарна учтивост. Разбирам да бяха единствената банка в България или поне една от 3-4, ама не са, затова и подобно поведение ми е крайно непонятно.

# 47
  • Пловдив
  • Мнения: 3 363
Закрихме я с 300 зора,но се оказа,че служителите така си издавали карти,на вече съществуващи кредити.Явно им се заплаща допълнително,знам ли?
А защо тогава не пусна жалба срещу банкера. Как така ще ти дават нещо, което не искаш???  newsm78 Това е подсъдно. Първо е дисциплинарно уволнение, след това съд.

Аз имах проблем като твоя с Булстрад, но го оправих точно за две секунди. Опитаха се да ми кажат, че имам 2 просрочени плащания по застраховката. А аз преди ден бях платила в падеж. Точно две секунди разговор ми трябваше да я сдъвча тактично по телефона служителката. Естествено се извини.


Срещу кой банкер? Ние дефакто не знаехме кой е издал картата.Пък и нали знаеш,че от колегиалност се покриват един другиго. Confused

Колегиалност, колегиалност - колко да е колегиалност? Нали знаеш, че ако след една жалба им пуснат проверка на този клон, най-малкото в самата банка ще стане ясно кой какво е направил?

# 48
  • Мнения: 101
Кристал, извинявай, че ще повторя друго мнение, но ти АБСОЛЮТНО ли си сигурна, че кредитът ти е редовен? Да не би да е излязла в някой момент някаква такса или застраховка, която ти "гълта" от парите за месечната вноска. Така част от вноската /или цялата/ ще остава непогасена. Това е много вероятно, ако кредитът е ипотечен. Там има годишни такси, застраховки и др. екстри...
Най-добре, отиди до банката лично и накарай някоя служителка да ти разгледа подробно сметката по кредита.
Иначе, няма причина /логика/ да ти звънят и да те питат КОГА ще внесеш.
Колкото до кредитните карти - ако се съмнявате, че Ви е издадена такава, без да сте искали - изискайте да си видите копие от договора за издаване на кр.карта.
Как ще ви дадат кредит, без подпис, прекалено е рисково, даже за банка... С какво си гарантират, че няма да изтеглите парите, без да ги върнете? По-вероятно е, да сте подписали договор, без да разберете какво точно подписвате, но това е друга тема...
Успех!  Simple Smile

# 49
  • Мнения: 1 446
искаш да кажеш, че къмто 14ти, 15ти вие си внасяте редовно всеки месец без пропуск, и те понеже си нямат друга работа от 1ви до 15ти ви звънят?
само едно имам да кажа по тази тема
да, бе, да

Ти мислиш ли,че ако кредита е в просрочие,аз ще пусна тема и ще се жалвам,знаейки,че вината е в нас???
Да,вноски се правят преди 15-то число,но те звънят да питат кога ще се внесе следващата.
Попитах ги веднъж защо го правят,с каква цел,а те ми отговориха,че така ги карали да звънят.

И на родителите ми въртят същият номер. Сега много се чудя дали да рефинансирам точно там ипотечния кредит, или ще се набутам жестоко....

# 50
  • София
  • Мнения: 980
Здравейте, ако имате кредит в швейцарски франкове, моля присъединете се към групата във facebook, организираме протест и други действия.

http://www.facebook.com/event.php?eid=139487252805882

# 51
  • Бургас
  • Мнения: 0
Кристал, извинявай, че ще повторя друго мнение, но ти АБСОЛЮТНО ли си сигурна, че кредитът ти е редовен? Да не би да е излязла в някой момент някаква такса или застраховка, която ти "гълта" от парите за месечната вноска. Така част от вноската /или цялата/ ще остава непогасена. Това е много вероятно, ако кредитът е ипотечен. Там има годишни такси, застраховки и др. екстри...
Най-добре, отиди до банката лично и накарай някоя служителка да ти разгледа подробно сметката по кредита.


Аз имах абсолютно същия проблем с тази банка,  а след погасяването на кредита продължиха да ми звънят и да ми предлагат нов ДОРИ В СЪБОТА И НЕДЕЛЯ. След като закрих всички сметки продължиха да ми звънят, за да обяснявам защо съм ги напуснала.  #2gunfire
Със сигурност проблема е в банката.

# 52
  • Мнения: 358
От 27.12.2012 Пощенска банка променя тарифите за физически лица. Понеже няма да ни информират с SMS или e-mail или по друг начин, информирах се сама за това, което ме интересува:

Теглене на пари в брой, в България, чрез АТМ на Банката      0.30 BGN
Теглене на пари в брой, в България, чрез АТМ на друга банка1.00 BGN
Теглене на пари в брой, в чужбина, чрез АТМ    5.00 BGN+ 1.5% в/у сумата
Плащане на АТМ или в E-Pay                                                        0.20 BGN
Баланс по разплащателна сметка на АТМ на Банката              без такса
Баланс по разплащателна сметка на АТМ на друга банка        0.20 BGN

Други промени в „Тарифа за клиенти - физически лица в сила от 27.12.2012”:
http://www.postbank.bg/repository/files/TARIFF/TARIFF_BG_individ … al_27_12_2012.pdf

# 53
  • Мнения: X
Добре де,

полицията за какво е?

Оплакване там за телефонен тормоз, с копие от оплакването до някой или поне няколко началника на банката.

# 54
  • София
  • Мнения: 292
да се оплача и аз, отивам в банката за нещо,и понеже имам кредит ми предлагат да ми сменят разплащателната сметка с някаква 'премиум' с много екстри и т.н съгласявам се.
След 3 месеца разбирам, че са ми увеличили таксата -7 лева на месец. Мога ли да се върна на старата сметка -не защото била прикачена към кредита. А да ми сменят с по-скъпа може.  #2gunfire

# 55
  • Варна
  • Мнения: 915
от 2006 съм с кредит там, звънят ми 2-3 пъти годишно, за да ми предложат някоя нова услуга. От 2-3 месеца пък ми пускат смс като наближи падежа да ми напомнят. Май пак ще ги поглъщат, да видим за добро или лошо. http://www.moreto.net/novini.php?n=195699

# 56
  • Мнения: X
Интересно че тук в Гърция, тази банка такива своеволия не си позволява да прави.Имам приятели,които имат към тях ипотечен кредит и вчера ги питах,дали забавят вноските по кредите.Отговориха,че да,но от банката не им звънят да ги тормозят.Случвало се е и 3 месеца да забавят.А не пък да се погасява редовно ooooh!
А друг е въпроса,че тук уж покрай кризата,хората масова спряха да си погасяват кредитите и не им пука особено.Банките промениха условията в полза на клиента,заради кризата.Намалиха им вноските,дадоха им гратисни периоди,удължиха им времето за погасяване на кредита.И това при хора с вече взет кредит.Уведомиха ги,че заради кризата има промени и ако изнемогват с плащането на кредита ,да посетят банката и да се възползват от промените.
Защо в Бг им е друга политиката?

# 57
  • Пловдив
  • Мнения: 563
Безкрайно съм доволна, че вече нямаме нищо общо с тази банка. Вдигаха лихвите по ипотечен кредит както си искат, за три месеца вноската стана от 660 лв на 900.00. Е, с малко разправии се отървахме от "услугите" им.

# 58
  • Мнения: 2 070
И аз съм с кредит към Пощенска банка, НЕ СЪМ ИМАЛА ТАКЪВ ПРОБЛЕМ.Винаги погасявам на падежната дата, не по-рано

# 59
  • Мнения: 134
Здравейте, за да не отварям нова тема пиша тук по повод проблем с Пощенска банка. Имам 2 кредита към тях - потребителски и ипотечен. Днес ми се обадиха от банката да ми кажат, че ом правели проверка от Банков надзор при БНБ и трябвало копие от документите по кредитите, поради което да отида и да ги подпиша отново. Поискаха ми копие със заверка "вярно с оригинала" и на личните карти на ипотекарните длъжници по ипотечния кредит. Питам се доколко е редно да се прави втори оригинал и да не ни това да е някаква измама. Моля, който знае нещо по темата да сподели.

Общи условия

Активация на акаунт