Непрестанен тормоз от Пощенска банка

  • 17 569
  • 65
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 1 043
Кристал, пусни жалба в банката.
Ако наистина така стоят нещата, това е недопустимо.

# 31
  • Мнения: 9 451
Падежната дата е 15-то число...

# 32
  • Мнения: 234
Падежната дата е 15-то число...

Е ?
Питай ги не си ли четат договорите? Или ако не могат -кръгом в първи клас.Там ги учат.
Егати тормоза !!!

# 33
  • у дома
  • Мнения: 966
Бих пуснала писмена жалба до банката, с която ще ги уведомя, че ако продължават да ме тероризират по телефона, ще сезирам КЗП и на Банков надзор на БНБ.
Това е начина, жалби в БНБ има много малко, защото малко хора знят, че това е регулаторния банков орган и всяка жалба се разглежда.

# 34
  • Мнения: X
Кристал, сега се сещам, че друга причина, поради която може да ти звънят е, че се опитват да си изчислят паричните постъпления за деня, за да си предвидят инкасо и т.н.

То остава да ни накарат да погасяваме вноските в брой и в определен клон на банката, за да си предвидят инкасото.

И аз съм клиент на Пощенска с кредит от далечната 2007 и в момента активно обмисляме варианти за рефинансиране от друга банка. От другите услуги се отказах - всички операции са натоварени с безумни такси и проценти. Да не говорим за качеството на обслужване - едната касиерка си позволи да ме пита защо тегля пари от сметката и всичко ли ще изтегля така, както съм тръгнала (явно гледаше последните транзакции).  Shocked

# 35
  • Мнения: 234
 ooooh!
Никакъв професионализъм.
Защо не й каза,че ще се силоконираш Mr. Green

# 36
  • Варна/UK
  • Мнения: 1 008
Да не те стряскам, ама и да пуснеш жалба до банката, надали ще получиш отговор. Както писах по-горе, ние сме пуснали жалба до тях - до централен клон в София, до техните юристи, до един от клоновете им във Варна... Мина си времето, което по закон се изчаква за отговор, даже минаха два месеца и от тях няма отговор. Нито до мен, нито до моя адвокат, нито до съдия изпълнителя. Сега чакаме отговор от Банков надзор и Комисията за защита на потребителя. Пусни жалба, нека има входящ номер и ти пожелавам търпение и успех за отговора им Simple Smile

# 37
  • София
  • Мнения: 11 121
Аз имах друг проблем с тази банка.
Имах кредитна карта, погасих си задълженията, върнах картата и казах, че не желая повече да ползвам услугите им. Даже написах молба. Всичко беше Ок до следващия месец, когато получих писмо, с което ме канеха да си погася просрочените 2 стотинки! Laughing Веднага отивам да ги погася и се оказва, че всъщност била станала грешка и не им дължа нищо ...  ooooh!

# 38
  • Мнения: 116
Кристал,можеше да е много по-зле ако беше клиент на Профи кредит-онези идват и разпитват на работното ти място.Идваха да ме разпитват преди време за една колежка-колко взима,кога,имам ли и телефон да им го дам,...Пратих ги да се оправят лично с нея-аз не съм посредник.

# 39
  • Мнения: 2 200
Цитат
А за СМС-ите събота и неделя - най-вероятно ги генерират автоматично. Не ми се струва вероятно някой да седи и по цял ден да "кълве" съобщения... 
О, да, със сигурност се генерират автоматично,
но да си отразят в системата  почивните дни.
Всъщност по-интересното в случая е, че в понеделник преди обяд му се обаждат по телефона, представят се от коя банка са и тъй като бил лоялен клиент, му предложили още  един заем към тяхната банка.

# 40
  • София
  • Мнения: 5 606
Аз имах друг проблем с тази банка.
Имах кредитна карта, погасих си задълженията, върнах картата и казах, че не желая повече да ползвам услугите им. Даже написах молба. Всичко беше Ок до следващия месец, когато получих писмо, с което ме канеха да си погася просрочените 2 стотинки! Laughing Веднага отивам да ги погася и се оказва, че всъщност била станала грешка и не им дължа нищо ...  ooooh!
И аз имам подобен казус-преди няколко години си открих Юролайн и Американ експрес, ама то беше някакво супер охажване да си направим в офиса тези карти при тях. Не съм ползвала нито една от 2-те карти, като междувременно съм си плащала таксата за годишно обслужване /май само едната имаше/. 2009 ми изтекаха картите и ми отказаха преиздаването, защото съм била бременна. Съответно това очевидно приключи отношенията ми с тях, но преди 2 седмици ми се обади една "мила" дама да ми обясни, че имам задължения по годишните такси на едната карта-е как точно става това и тя не можа да ми обясни, само ми каза, че това че не ми била преиздадена картата, не означавало, че автоматично се закривала сметката към картата. Т.е. дължа такса за обслюжването на сметката. Като я питах мога ли да боравя с тази сметка тя ми каза, че щом нямам карта-не може  newsm78. Ама понеже тя не виждала точно какви са задълженията нямало как да ми даде повече информация. Доста абсурдно ми звучи това, но след 2 дни се прибирам в Сф и ще се разходя до някой клон на банката, защото освен тази дама ми се обадиха още 6 пъти други подобни, които пък казаха само, че виждат, че имам непогасени вноски, но нямат повече информация. Имам и няколко други кредитни карти, но проблеми с тях нямам. На последната мила служителка й казах да си заведат дело, повече да не ми звънят, ама да видим до кога.

# 41
  • Мнения: 9 451
Хе,като заговорихме за кредитни карти от тази банка,нека Ви споделя пък с тях какво се случи.
Значи,този кредит е теглен 2008 година.Средата на 2009 получаваме писмо,че имаме неплатена годишна такса към кредитната карта.Ние карта нямаме,не сме знаели,че изобщо съществува.Когато теглехме кредита изрично упоменахме и отбелязахме,че не желаем кредитна карта.Отивам в банката и се започват едни разправии.Закрихме я с 300 зора,но се оказа,че служителите така си издавали карти,на вече съществуващи кредити.Явно им се заплаща допълнително,знам ли?

# 42
  • Варна/UK
  • Мнения: 1 008
Хм, май си правят неща, които са в техен интерес само, дори и клиентите изрично да казват, че нямат нужда от тези услуги. Ами как няма да  издадат и кредитна карта, като знам какви високи такси и лихви има по тях. Плачат си за жалби наистина. Не оставяй нещата така и пускай жалби. Peace

# 43
  • Мнения: 897
Закрихме я с 300 зора,но се оказа,че служителите така си издавали карти,на вече съществуващи кредити.Явно им се заплаща допълнително,знам ли?
А защо тогава не пусна жалба срещу банкера. Как така ще ти дават нещо, което не искаш???  newsm78 Това е подсъдно. Първо е дисциплинарно уволнение, след това съд.

Аз имах проблем като твоя с Булстрад, но го оправих точно за две секунди. Опитаха се да ми кажат, че имам 2 просрочени плащания по застраховката. А аз преди ден бях платила в падеж. Точно две секунди разговор ми трябваше да я сдъвча тактично по телефона служителката. Естествено се извини.

# 44
  • Мнения: 9 451
Закрихме я с 300 зора,но се оказа,че служителите така си издавали карти,на вече съществуващи кредити.Явно им се заплаща допълнително,знам ли?
А защо тогава не пусна жалба срещу банкера. Как така ще ти дават нещо, което не искаш???  newsm78 Това е подсъдно. Първо е дисциплинарно уволнение, след това съд.

Аз имах проблем като твоя с Булстрад, но го оправих точно за две секунди. Опитаха се да ми кажат, че имам 2 просрочени плащания по застраховката. А аз преди ден бях платила в падеж. Точно две секунди разговор ми трябваше да я сдъвча тактично по телефона служителката. Естествено се извини.


Срещу кой банкер? Ние дефакто не знаехме кой е издал картата.Пък и нали знаеш,че от колегиалност се покриват един другиго. Confused

Общи условия

Активация на акаунт