От Франция до България - превоз на покупките ни (5)

  • 48 857
  • 742
  •   1
Отговори
# 210
  • Мнения: 3 714
Царицата-майка и аз споделям мнението ти. Аз например си чакам мейла, обаче вчера прочетох тук, че има съобщение във фейсбук и чак тогава ги намерих там, иначе въобще нямаше да разбера, че нещата са дошли, ако не бяха момичетата от форума   bouquet това за тях
И аз се замислих, ами ако не висях по цял ден у дома пред лаптопа, а бях още на работа и нямах време да следя всичко, кога щях да разбера за пратките си?!!!

# 211
  • София
  • Мнения: 1 225
Има още инфо на стената
Smart Delivery
Всички клиенти, които имат пратки със заявено получаване от пунктовете в Надежда и Дружба, ще могат да ги взимат от утре 13.09.2011г.

Преди малко това го нямаше.

ЕЕЕЕ,най-накрая ! newsm44

anbibian,след като пише  във  ФБ би трябвало да не чакаме @,а да се разходим утре до тях.
пишете после там ли са нещата, че да не се разкарваме и ние  Peace

Сега се обадих по телефона, защото днес имам почивен ден и попитах дали мога да отида още днес да си взема пратките (живея на 5 мин. от там) - отговорът беше - днес ще ги закараме в офиса, но не мога да кажа по кое време, по-сигурно е да отидете утре, със сигурност ще бъдат там ... това цитат на момичето, с което говорих по телефона  Peace

Това за пункта в Дружба ....
Бихте ли ми написали тел. на който звъняхте може и на лични за да попитам утре дали са доставени в Надежда.

В Надежда пратките са доставени. Peace

# 212
  • София
  • Мнения: 504
Здравейте всички Simple Smile
Идвам да кажа, повече никога PetitSoleil!!! След двумесечна сага с един пакет, днес най-накрая го получих и то в какъв вид. Първо, единият ъгъл с 8-сантиметрова дупка! Второ, бях помолила при поръчката да ползват код за БД плюс подарък - бански и туника. Днес майка ми взема пакета, отваря го и - о, изненада! Нито бански, нито туника! За сметка на това е фактурирана плетена шапка и 20% намаление на всички продукти! Да не говорим че самата плетена шапка липсва (дупката изяснява предназначението си),  та я търсих в сайта по реф. номер поне да видя за какво са ми взели парите. И на всичката им наглост отгоре фактурата е за 6 евро по-малко от оригиналната поръчка. Писах имейл, чакам обяснение и си искам парите обратно. Иначе ще стане много грозно, не ме притеснява ни най-малко да подам сигнал до КЗП.  Angry Те какво си мислят, че пасем трева!? Ако трябва ще давам повече пари и ще ползвам русенската фирма или друг начин, но тях повече никога!

# 213
  • Сандански
  • Мнения: 196
Момичета, въпроса може би ми е малко смешен, но за пръв път използвам превозвач и кога мога да проверя дали пакета ми е подаден в Colissimo и кой точно е тракинг номера...Благодаря Ви!

# 214
  • София
  • Мнения: 1 225
Момичета, въпроса може би ми е малко смешен, но за пръв път използвам превозвач и кога мога да проверя дали пакета ми е подаден в Colissimo и кой точно е тракинг номера...Благодаря Ви!

Ако си пуснала поръчката с новият фейс на ЛР колисимо № ще е в суивито,когато се появи втори ред на поръчката  :

http://prikachi.com/images/254/3820254K.png

Ако си със старият фейс ЛР ще ти изпратят номера на @. Peace

# 215
  • Сандански
  • Мнения: 196
Момичета, въпроса може би ми е малко смешен, но за пръв път използвам превозвач и кога мога да проверя дали пакета ми е подаден в Colissimo и кой точно е тракинг номера...Благодаря Ви!

Ако си пуснала поръчката с новият фейс на ЛР колисимо № ще е в суивито,когато се появи втори ред на поръчката  :

http://prikachi.com/images/254/3820254K.png

Ако си със старият фейс ЛР ще ти изпратят номера на @. Peace


Благодаря ти...със стария съм ще чакам на имейла 

# 216
  • София
  • Мнения: 17
Здравейте, имам един проблем. Не мога да поръчам, защото не ми дава опция за Колиссимо 48ч., а само 24ч. и Со Колиссимо. Артикулът е само 1, ето този http://www.laredoute.fr/vente-blouson-a-capuche-enfant-fille-ado … =201211&qsf=1 , ползвам код 20/33, не знам дали е заради него, просто не мога да разбера. Ето какво ми дава като отида на Ma livraison:
...
ne moga da ka4a snimka, ne znam kak, 4etoh v HELP-a na foruma, pi6e 4e opciata "Publikuvane na izobrajenie e zabranena za potrebitelite" Sad((( ufffffffffffffffffff

Пробвах с друг артикул, и с него същия проблем, следователно не е от самото яке проблема. Някой може ли да ми съдейства?

# 217
  • Мнения: 0
Tanita,  So Colissimo е новото Colissimo suivi 48H. Това е доставка с пощите до адрес, избери него!

# 218
  • Мнения: 12
Tanita,  So Colissimo е новото Colissimo suivi 48H. Това е доставка с пощите до адрес, избери него!

Това отговори на всичките ми терзания тези два дни. Ако всичко е наред и виждам, че съм въвела новия адрес на превозвача от Русе (не го бях сменила), мога да си пусна спокойно поръчката, нали? newsm17

И още нещо, на сайта не са дали мобилен телефон, а само telephone fixe. Вие какъв тефон въвеждате там? newsm78

# 219
  • Мнения: 870
Приятелка ме помоли да й поръчам някои неща от Ларедут, мога ли да ги поръчам на мое име и тя да си ги получи в пункт на СД в Надежда  newsm78

# 220
  • София
  • Мнения: 17
Tanita,  So Colissimo е новото Colissimo suivi 48H. Това е доставка с пощите до адрес, избери него!

Много благодаря!!!  Peace   bouquet

# 221
  • Мнения: 300
Приятелка ме помоли да й поръчам някои неща от Ларедут, мога ли да ги поръчам на мое име и тя да си ги получи в пункт на СД в Надежда  newsm78

Трябва да може. Просто при попълването на бланката за превозвача ще посочиш нейните имена като получател.

# 222
  • Сандански
  • Мнения: 196
Tanita,  So Colissimo е новото Colissimo suivi 48H. Това е доставка с пощите до адрес, избери него!

Това отговори на всичките ми терзания тези два дни. Ако всичко е наред и виждам, че съм въвела новия адрес на превозвача от Русе (не го бях сменила), мога да си пусна спокойно поръчката, нали? newsm17

И още нещо, на сайта не са дали мобилен телефон, а само telephone fixe. Вие какъв тефон въвеждате там? newsm78

Въведи 0712345678  Peace

# 223
  • Мнения: 12
Tanita,  So Colissimo е новото Colissimo suivi 48H. Това е доставка с пощите до адрес, избери него!

Това отговори на всичките ми терзания тези два дни. Ако всичко е наред и виждам, че съм въвела новия адрес на превозвача от Русе (не го бях сменила), мога да си пусна спокойно поръчката, нали? newsm17

И още нещо, на сайта не са дали мобилен телефон, а само telephone fixe. Вие какъв тефон въвеждате там? newsm78

Въведи 0712345678  Peace


Благодаря, много   bouquet !

# 224
  • София-Лагера
  • Мнения: 2 850
Днес си взех пратка от СД.Много съм доволна.Нещата дойдоха за 10 дни.
Пу-пу засега всичко е ток и жици.

Общи условия

Активация на акаунт