От Франция до България - превоз на покупките ни (5)

  • 48 719
  • 742
  •   1
Отговори
# 60
  • Мнения: 24
Как практикувате при объркан офис на Еконт?
Сега са почивни дни и предполагам, че чак в понеделник от Франсето ще могат да реагират нали?
И моят офис е объркан. Някакви идеи как да постъпя и имали смисъл днес след като в момента съм на 500 км от София  ooooh!

Аз звъннах на телефона даден в смс-а, добре че ме подсетихте че понеделник и вторник са почивни, момичето беше много любезно, пренасочи ми пратката за моя офис и в сряда ще я взема. Каза, че ми прави обаче услуга т.к. по пощенските пратки не можели да правят такива разпореждания. Няма да ми струва допълнително нищо.

И мен ме разкараха в друг офис , в който имаше пратка само за Даниела ( предполагам , че е твоята). После отидох в моя офис и пратката ми беше там  #2gunfire

Не знам чия е вината и не ме интересува честно казано, искам само да си получа нещата. Ако е на Еконт още по-зле - голяма фирма с такива елементарни грешки ooooh! С още няколко дни забавяне не е проблем, само да има щастлив финал, че от преди няколко седмици писахте в темата за още по-големи грешки с ненамерени пратки, объркани получатели и т.н.

Приятен ден от мен   bouquet

# 61
  • Мнения: 2 917
И аз тук с оплескания офис - пратили го бяха в някакъв извън града дори.
Питах за пренасочване дали ще ме таксуват допълнително -не, но трябвало да чакам следващия работен ден, който по случайност са пада след 5 дни.
Нейсе, разкарването е налице.
Гаранция ли на Еконт е грешката - да не пиша на Франсето да ми променят данните за доставка?

# 62
  • Пловдив
  • Мнения: 199
И в Пловдив така с объркан офис на Еконт  ooooh!, но се оказа централния офис, а мъжът ми работи близо и го изпратих да ми вземе пратката.
Преди да прочета темата си помислих, че е трябвало пак да изпращам някаква бланка след последните промени в адреса на Франсето, но явно проблема не е само при мен.

# 63
  • Мнения: 11 607
Явно всички пратки са били в централните офиси на Еконт......

# 64
  • Мнения: 441
Здравейте!
И аз тук с проблем..Поръчка към адреса на франсето, пусната през нощта по никое време, не ми даде като опция Colissimo 48, а Colissimo gratuit, искаше ми телефон, написах техния с 06 отпред, с 300 зора пуснах поръчката и уж всичко точно.
Днес в акаунта ми е отразено следното:
 Colis nº 20112434714306 non distribué, retourné par le transporteur le 03/09/2011 en SO COLISSIMO Nº 6Q00480236456 (suivez ce colis sur www.colissimo.fr)
И Препратка към сайт www.colissimo.fr, където пише следното:
"La livrasion de votre colis a ete reportee pour absence du destinataire ou cas de force majeuere"  Rolling Eyes
Влизайки в сайта на Франсето видях, че те в събота не работят, а куриерът явно се е опитвал днес да достави пратката  ooooh!
Някой имал ли е подобен случай и какво следва отсега нататък? Дали ще опитат пак да я доставят или това беше и ще връщат парите през пей пал  Thinking
А толкова ми е криво, че посред нощите опитах 100 кода, докато намеря подходящ за да пусна тази поръчка  Sad Освен това тези екипчета вече не са налични, а едното налично не се намаля с 20/33 абе въобще-скапана работа. А как да знаем кога Ларедут ще реши да ни достави пратката в събота, когато Франсето няма човек в офиса?!?

# 65
  • Мнения: 11 607
Здравейте!
И аз тук с проблем..Поръчка към адреса на франсето, пусната през нощта по никое време, не ми даде като опция Colissimo 48, а Colissimo gratuit, искаше ми телефон, написах техния с 06 отпред, с 300 зора пуснах поръчката и уж всичко точно.
Днес в акаунта ми е отразено следното:
 Colis nє 20112434714306 non distribuй, retournй par le transporteur le 03/09/2011 en SO COLISSIMO Nє 6Q00480236456 (suivez ce colis sur www.colissimo.fr)
И Препратка към сайт www.colissimo.fr, където пише следното:
"La livrasion de votre colis a ete reportee pour absence du destinataire ou cas de force majeuere"  Rolling Eyes
Влизайки в сайта на Франсето видях, че те в събота не работят, а куриерът явно се е опитвал днес да достави пратката  ooooh!
Някой имал ли е подобен случай и какво следва отсега нататък? Дали ще опитат пак да я доставят или това беше и ще връщат парите през пей пал  Thinking
А толкова ми е криво, че посред нощите опитах 100 кода, докато намеря подходящ за да пусна тази поръчка  Sad Освен това тези екипчета вече не са налични, а едното налично не се намаля с 20/33 абе въобще-скапана работа. А как да знаем кога Ларедут ще реши да ни достави пратката в събота, когато Франсето няма човек в офиса?!?

Споко.....Имам такава пратка, която е била на адрес в съботен ден.....Същия надпис и аз имам...Но в понеделник - вече е доставена без проблем. И статуса  в ЛР е доставена, на 7 стъпка....Просто нищо фатално, в понеделник нещата ще се подредят......

А това с номера на колисимо е просто новия начин на изписване на колисимото в ЛР....Имейли вече няма да получаваме с него......

# 66
  • София
  • Мнения: 2 296
Avgusta, Мама Цоцоланка вече ти е отговорила от личен опит!   bouquet
Но от преводача се разбира, че пратката е само отложена, не е върната.
Така че  нямаш повод за притеснение, според мен.  Peace

# 67
  • Мнения: 1 763
Добро утро, чака ли някой пратки от Петит солей, имаше опция пуснати със адреса им след 20.07 май ще тръгнаът края на август имах и мейл от тях, но все още никакво инфо Praynig

# 68
  • Мнения: 441
Ех, Мама Цоцоланка, Ева, ако ви кажа как ме развълнувахте рано сутрин  Heart Eyes
Благодаря ви, момичета   bouquet
Само заради хора като вас си заслужава човек да се върне в тези теми, в които отдавна не пиша, въпреки че поръчвам от Ларедут от 2006 година с малки суми, но редовно, както се казва  Laughing
Благодаря ви още веднъж и за труда, който полагате за намирането на нови кодове  Heart Eyes
Аз ще чакам и живот и здраве, няма да пропусна да се и похваля  Hug

# 69
  • Мнения: 493
Как практикувате при объркан офис на Еконт?
Сега са почивни дни и предполагам, че чак в понеделник от Франсето ще могат да реагират нали?
И моят офис е объркан. Някакви идеи как да постъпя и имали смисъл днес след като в момента съм на 500 км от София  ooooh!

Това с обърканите офиси май име вече практика  Tired На бележките правилините офили ли пише или  са збъркани? Защото ако на бележката върху плика пише правилния офис, но ФРАНСЕТУ да си сменят офиса на изпращане и явнопроблема е в Еконт.

# 70
  • София
  • Мнения: 708
Добро утро, чака ли някой пратки от Петит солей, имаше опция пуснати със адреса им след 20.07 май ще тръгнаът края на август имах и мейл от тях, но все още никакво инфо Praynig

Аз имам само една не получена от тях  изпратена от ЛР на 26,07,11, преди няколко дена писах на ПС кога да я очаквам .... нямам отговор все още... По предишна информация - трябваше на 25 август да подновят работа... е вече 11 дена не могат да пратят камион ли......?  

# 71
  • Мнения: 1 763
Добро утро, чака ли някой пратки от Петит солей, имаше опция пуснати със адреса им след 20.07 май ще тръгнаът края на август имах и мейл от тях, но все още никакво инфо Praynig

Аз имам само една не получена от тях  изпратена от ЛР на 26,07,11, преди няколко дена писах на ПС кога да я очаквам .... нямам отговор все още... По предишна информация - трябваше на 25 август да подновят работа... е вече 11 дена не могат да пратят камион ли......?  


явно а вече няколко пъти им писах, много некоректно и на стената във фейса писах, ти писа ли там?

# 72
  • София
  • Мнения: 708
не съм писала... но мисля ако нямам отговор до 7ми да звънна по телефона....

# 73
  • Мнения: 3 714
Здравейте,
Имам следния проблем, моля ако някой може да ми каже дали да се притеснявам или не.
На 01.09 пуснах две поръчки от ЛР от един профил. След това пуснах още една от друг.
Тази от втория профил е пристигнала.
Вчера установих, че не мога да вляза в първия профил. Не ми разпознаваше потребителско име и парола и ме пращаше на страницата да въведа всички данни отново. Въведох ги, включително клиентския си номер в ЛР. Прие ги и сега виждам старите си поръчки, а също и новите.
Но двете ми нови поръчки стоят с този статус
Colis nº 20112445054618 préparé le 02/09/2011 Livraison prévue en SO COLISSIMO Nº 6Q00480288608 à partir du 03/09/2011 (suivez ce colis sur www.colissimo.fr)
Притеснена съм, дали от ЛР са разбрали, че двата профила са на един и същи човек (иманата ми са различни и в двата профила, но адресите за доставка са си на СМ)
Ако ми откажат поръчка, ще ме уведомят ли по мейла?
Да им пиша ли писмо да ги питам, кога ще изпратят пратката, тъй като виждам, че има колис номер и статусът стои, че не е дадена все още в пощата  newsm78
Какво да правя  Praynig
Благодаря предварително  Hug

# 74
  • Мнения: 11 607
Здравейте,
Имам следния проблем, моля ако някой може да ми каже дали да се притеснявам или не.
На 01.09 пуснах две поръчки от ЛР от един профил. След това пуснах още една от друг.
Тази от втория профил е пристигнала.
Вчера установих, че не мога да вляза в първия профил. Не ми разпознаваше потребителско име и парола и ме пращаше на страницата да въведа всички данни отново. Въведох ги, включително клиентския си номер в ЛР. Прие ги и сега виждам старите си поръчки, а също и новите.
Но двете ми нови поръчки стоят с този статус
Colis nº 20112445054618 préparé le 02/09/2011 Livraison prévue en SO COLISSIMO Nº 6Q00480288608 à partir du 03/09/2011 (suivez ce colis sur www.colissimo.fr)
Притеснена съм, дали от ЛР са разбрали, че двата профила са на един и същи човек (иманата ми са различни и в двата профила, но адресите за доставка са си на СМ)
Ако ми откажат поръчка, ще ме уведомят ли по мейла?
Да им пиша ли писмо да ги питам, кога ще изпратят пратката, тъй като виждам, че има колис номер и статусът стои, че не е дадена все още в пощата  newsm78
Какво да правя  Praynig
Благодаря предварително  Hug


Кое те притеснява от цялата работа?

Общи условия

Активация на акаунт