От Франция до България - превоз на покупките ни (5)

  • 48 723
  • 742
  •   1
Отговори
# 75
  • Мнения: 3 714
Това, че ми бяха затворили акаунта и че пратките са ми готови, има номер за проследяване, а не са дадени на пощите. До колкото разбирам е трябвало до 03-ти да ги пратят или аз нещо не съм разбрала  newsm78
От скоро пазарувам в ЛР и много неща не са ми ясни  Embarassed и като чета колко момичета имат проблеми с пратките си, се притеснявам и аз за моите. Може би нямам основание и се надявам наистина да е така.

# 76
  • Мнения: 11 607
Това, че ми бяха затворили акаунта и че пратките са ми готови, има номер за проследяване, а не са дадени на пощите. До колкото разбирам е трябвало до 03-ти да ги пратят или аз нещо не съм разбрала  newsm78
От скоро пазарувам в ЛР и много неща не са ми ясни  Embarassed и като чета колко момичета имат проблеми с пратките си, се притеснявам и аз за моите. Може би нямам основание и се надявам наистина да е така.

За акаунта - не знам. Виж дали си попълнила коректно всички данни, адреси и пр.

За номера за проследяване - не се притеснявай! Пратката ти е маркирана, до 1-2 дни ще излезе и с движение в Колисимо.....

# 77
  • Мнения: 247
Добро утро, чака ли някой пратки от Петит солей, имаше опция пуснати със адреса им след 20.07 май ще тръгнаът края на август имах и мейл от тях, но все още никакво инфо Praynig

Аз имам само една не получена от тях  изпратена от ЛР на 26,07,11, преди няколко дена писах на ПС кога да я очаквам .... нямам отговор все още... По предишна информация - трябваше на 25 август да подновят работа... е вече 11 дена не могат да пратят камион ли......?  

Здравейте, аз също чакам от Пети Солей. От СД ми отговориха, че те ще ми я транспортират, а колегите им са ваканция до края на миналата вече седмица и от днес би трябвало да работя. Самите ПС ми отговориха по мейла, че поръчката ми е при тях и ще тръгне с първия курс на СД, така че спокойно, което е пристигнало при тях ще дойде, вероятно още не са заработили просто  Peace

# 78
  • Мнения: 3 714
Мама Цоцоланка благодаря   bouquet

# 79
  • Пловдив
  • Мнения: 1 364
Момичета, искам да пусна поръчка от Ив Роше, смятам да използвам Франс то БГ, в кое поле трябва да напиша: A L INTENTION DE DIMITAR STOYANOV? Ето така го изписах, правилно ли е?

# 80
  • Мнения: 11 607
Момичета, искам да пусна поръчка от Ив Роше, смятам да използвам Франс то БГ, в кое поле трябва да напиша: A L INTENTION DE DIMITAR STOYANOV?

Доколкото си мисля Димитър Стоянов се пише само в  сайта на ЛаРедут......

Avgusta, нещата са наред вече с поръчките, нали?

# 81
  • Мнения: 441
Avgusta, нещата са наред вече с поръчките, нали?

Мисля, че всичко е наред, да  Grinning
 Сега проверявах-на едната , която си беше с номер за проследяване вече в сайта colissimo.fr пише Livre. На следващата, за която в сайта на Ларедут пак пише, че е върната, в сайта colissimo.fr също вече пише Livre. Само да отбележа, че за втората в сайта на Ларедут няма дори и номер за проследяване, та го вадих от мейла, но след като в colissimo.fr е отразено, че е доставена, аз смятам, че всичко е ок.

Следователно, аз стигам до извода, че понякога в Ларедут се отразяват по-късно нещата Peace
Отново ви благодаря, Мама Цоцоланка и Ева, че ми дадохте кураж в този труден момент-знаете какво е разочарованието  Hug

Аз пък обещавам да съм по-редовна с отзивите и още веднъж благодаря, че сте толкова отзивчиви  Heart Eyes
И само идея-може би ще е добре някакси да ги опишем тези възможни проблеми с поръчката, че предчувствам вълна от еднакви въпроси  Crazy

# 82
  • София
  • Мнения: 2 296
Avgusta, радвам се, че всичко е наред вече. Дано си ги получиш по-скоро поръчките!  Peace
Идеята е добра, но първо, че напоследък много промени правят по сайта. Все нещо променят, и интерфейса отново промениха... Основното, което трябва да знаем като клиенти е, че макар и хлъзгав и на моменти тромав, сайта си остава коректен спрямо клиентите.  Неприятното е, че през последната година повече хора се оплакват от размотаване и забавяне на връщането на парите от проблемни поръчки. Confused Но с постоянство се постига успех.
Аз лично не съм съгласна така да се правят на ударени понякога, но това са рисковете на онлайн пазаруването.  В проблемни ситуации винаги ще се намери кой да помогне тук, във форума. Peace
Основното и най-важно за ЛР, което трябва да се знае, че понякога стават грешки и забавяния.
А когато има проблем, в темите задължително е споменато!  Grinning

Например, по намаленията от сайта имаше сериозно забавяне, комуникацията и информацията куцаше. За което повечето хора мислеха, че вината е в нашите превозвачи, а се оказа, че сайта е бавил поръчките...


Есенция Лимонова
, това аз съм го въвела само в сайта на Ларедут, в другите няма такова поле и не съм го писала.  Peace

# 83
  • Пловдив
  • Мнения: 1 364
Благодаря ви Евче, Мама Цоцоланка smile3525 Предположих, че има нещо такова, но отдавна не съм поръчвала и като го видях в сайта на франсето и малко се шашнах Blush Няма няма и нещо ново изникнало Crazy

# 84
  • София
  • Мнения: 2 170
Момичета, а на какъв мейл пишете на СД, за да ви отговорят? Чакам пратка, която е подарък за рожден ден и бих искала поне да знам дали да чакам или да поръчвам от друг сайт докато още има време. В сайта от доста време стои като доставена, но мейл нямам никакъв  Confused

# 85
  • Мнения: 3 714
iveto_11 по-добре да им се обадиш по телефона май, има го на сайта  Peace

# 86
  • Мнения: 1 141
Момичета, а на какъв мейл пишете на СД, за да ви отговорят? Чакам пратка, която е подарък за рожден ден и бих искала поне да знам дали да чакам или да поръчвам от друг сайт докато още има време. В сайта от доста време стои като доставена, но мейл нямам никакъв  Confused

Аз им писах на двата имейла info@smartdelivery.org и officefr@smartdelivery.org, но отговор нямам. На единия писах в петък, на другия в събота. И при мен е отбелязана като получена на 29 август в проследяването на колисимо, обаче от СД нямам никакво инфо. Направих услуга на приятелка, поръчах и от моя акаунт и сега не зная какво да и кажа, а тя само пита кога ще пристигне пакета  ooooh!
Чудя се дали да не опитам и през контактната форма от сайта им. Телефонът ми е краен вариант, но за него ще изчакам до 7-ми, вероятно почиват днес и утре.
Ако се свържеш с тях, моля те сподели резултата

# 87
  • Мнения: 277
Момичета на втора стъпка като пускам поръчка има някаква нова визия и не мога да напиша телефона.Писах моя пак не става.Някой може ли да ми помогне?

# 88
  • Мнения: 441
Момичета на втора стъпка като пускам поръчка има някаква нова визия и не мога да напиша телефона.Писах моя пак не става.Някой може ли да ми помогне?
Аз написах телефона на франсето, както си е в горното поле, само че с 06 отпред. И с 07 отпред пак става  Peace
И гледай да избереш първата опция-на адрес(това след като горе отбележиш дясното-Colis gratuit, за да не отиде на пункт). Днес пусках поръчка, пак така беше и при мен  Rolling Eyes
Дано обясних ясно, ако не-питай  Wink

Последна редакция: пн, 05 сеп 2011, 20:45 от Avgusta

# 89
  • София
  • Мнения: 6 103
Момичета, а на какъв мейл пишете на СД, за да ви отговорят? Чакам пратка, която е подарък за рожден ден и бих искала поне да знам дали да чакам или да поръчвам от друг сайт докато още има време. В сайта от доста време стои като доставена, но мейл нямам никакъв  Confused

Аз им писах на двата имейла info@smartdelivery.org и officefr@smartdelivery.org, но отговор нямам. На единия писах в петък, на другия в събота. И при мен е отбелязана като получена на 29 август в проследяването на колисимо, обаче от СД нямам никакво инфо. Направих услуга на приятелка, поръчах и от моя акаунт и сега не зная какво да и кажа, а тя само пита кога ще пристигне пакета  ooooh!
Чудя се дали да не опитам и през контактната форма от сайта им. Телефонът ми е краен вариант, но за него ще изчакам до 7-ми, вероятно почиват днес и утре.
Ако се свържеш с тях, моля те сподели резултата

И аз пуснах питане в петък,нямам отговор.Ще поизчакам до сряда и ще пиша 2-ри път.

Общи условия

Активация на акаунт