Новият електронен училищен дневник

  • 13 233
  • 83
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 14 922
А така  Twisted Evil Нека да им е гадно  Twisted Evil

В това отношение към учителския труд не виждам нищо градивно.

# 31
  • Мнения: 1 422
А така  Twisted Evil Нека да им е гадно  Twisted Evil
В това отношение към учителския труд не виждам нищо градивно.

Мисля, че този коментар беше шеговита реплика към това над него  Laughing

# 32
  • волно калдъръмче
  • Мнения: 6 664
Че то и "това над него" /реплика ли е, какво ли е  Thinking айде, от мен да мине и да си остане "това над него"  Crazy/  си беше шега към онова, дето беше по-горе  hahaha

# 33
  • Мнения: 8 994

Бих се чувствала неудобно да изисквам подробна информация в писмен вид, при положение че правилата са ми ясни и има стройна система. Ако не ми отърва поради някакви причини, няма да задължавам никого, а бих излязла с предложение да се таксуват такъв вид услуги, които са извън правилника. 

[/quote]

Нанасянето на оценки от дъжд на вятър със закъснение от месец - два ли е "стройна система"?

# 34
  • волно калдъръмче
  • Мнения: 6 664
Оценките ги нанасят всеки месец, има приемни часове за срещи с учителите, между другото, разменили сме си тел., мейл, скайп и имаме непрекъсната връзка. И да ти кажа, че това са единствените хора, които и в извънработно време да ги занимаваш с работа, пак няма да ти откажат. Който иска да говори с тях - намира форми, начини и време! Който не иска - се тръшка по седенки, по беленки и по форуми!

Мисълта ми беше: който иска допълнителна услуга /ел.дневник/ - плаща си! Това не е Кауфланд с промоциите  Stop

Последна редакция: вт, 04 окт 2011, 06:28 от Саморая

# 35
  • Мнения: 5
Искаш да си плащаш на КОЙ ??? На учителите ли? Понеже Рози пише, че дневника е безплатен за всички потребители. Аз не вярвам учителите да предпочитат да се обясняват всеки ден по n-на брой пъти какво е домашното на децата (от по-малките класове). При положение, че всеки средно статичстически родител би следвало да може да борави с интернет и да провери, та да спести време на учителите, а и на себе си. А и домашното за класа се въвежда веднъж, не n-пъти, колкото са учениците. А за по-големите ученици отсъствията и скритите оценки ще останат в миналото. Никой не отрича контакта с учителя в приемните часове. Но това е допълнителен ежедневен контрол на родителите над най-скъпото им. А смятам, че и учителите ще спечелят.

# 36
  • Мнения: 8 994
"Стройната система" в училището, където учи детето ми е следната:

На месец или два се нанасят оценки от класната в бележника, връзка с нещо конкретно не съм забелязала, може би зависи от пълнолунието, месечния цикъл или нещо още по-прозаично.
През останалото време в бакалския тефтер, наречен "бележник" на децата им е наредено да си нанасят сами оценките от контролните и тестовете, не всеки път и не при всеки учител.
В графата "забележки" пише смислени неща, от рода на "без химикалка" или "без гуменки", но никога не съм срещала дреболии от сорта "да се яви на разговор с учителя по....".
Формите за среща с учителите са консултациите, но родителите нямат никаква представа като избягат от работа коя точно консултация да посетят, предполага се, че за едни родители трябва да е по-често, за други - по-рядко, но само се предполага, индикации в графата "забележки" - никакви.
Примерен график : БЕЛ - понеделник 10.30, МАТ- вторник 16.00, история - сряда - 12.30, география- вторник 13.30, Човек и природа - петък- 11.00...
Тази "стройна система" идеално съвпада с работното време на българския данъкоплатец.
Мисля, че с това отговорих и на въпроса ти от съседната тема, "защо училището е негостоприемно за родители."
А колкото до плащането, нали не мислите, че заплатите ви ги плаща Сергей Игнатов от личните си спестявания?

# 37
  • волно калдъръмче
  • Мнения: 6 664
На месец или два се нанасят оценки от класната в бележника, връзка с нещо конкретно не съм забелязала, може би зависи от пълнолунието, месечния цикъл или нещо още по-прозаично.
Тук можеше да бъдеш далеч по-саркастична и оригинална! На какво се дължи тази мярка в подбора на изразни средства - не зная, няма и да гадая.
Като искаш редовни оценки, говори с детето си. Ти знаеш как и какво да му кажеш. Мързи ли те, време ли нямаш?!


на децата им е наредено да си нанасят сами оценките от контролните и тестовете
Да отиде ли да му държи ръчичката, докато пише, или то вече знае за какво служи химикалът!


В графата "забележки" пише смислени неща, от рода на "без химикалка" или "без гуменки", но никога не съм срещала дреболии от сорта "да се яви на разговор с учителя по....".
Специална покана аз не чакам. Ти си чакай, щом ти изнася.
  

Тази "стройна система" идеално съвпада с работното време на българския данъкоплатец.
Учителят също е данъкоплатец и няма нищо общо със сивата икономика и не укрива данъци!!!


Мисля, че с това отговорих и на въпроса ти от съседната тема, "защо училището е негостоприемно за родители."
Виж, тук вече бих заменила думата "гостоприемно" с "удобно". За мен си е гостоприемно, никой не ми е отказал помощ или съдействие, когато съм ги търсила Simple Smile все пак.




# 38
  • Мнения: 5
Абсолютно! За да имаш някаква представа как се развива детето ти, не би трябвало да висиш пред училище всеки ден и да дебнеш кой кога приема. Не живеем в средновековието. Вече всичко се развива с цел да се спестяват време и усилия. Мисля, че никой уважаващ себе си (и детето си) родител не би отказал да получава информация от училтелите по леснодостъпен начин. А какво по-лесно от това докато си пред компютъра и си прегледаш пощата, да влезеш и да видиш как е положението на дребното в училище.  Въобще не мога да си повярвам, че има родители, които не приветстват  такова улеснение, а дори напротив - обричат на провал преди да са дали шанс на технологиите.

# 39
  • Мнения: 8 994
С малката разлика, че аз, работейки в частна фирма плащам вашата заплата, а не вие моята.
Мисля, че е от взаимен интерес (дори и само финансов от ваша страна) частните фирми да работят ефективно, на пълен работен ден, а не в свободното време на родителите, което е останало след отскачане в работно време до училището на детето, а все пак има и родители с по две-три деца.

В бележника, на гърба на корицата е указано в прав текст кой нанася оценки и забележки, съобщения до родителя и наложени наказания. Пише "учителят"!
След като учениците нанасят собственоръчно оценките си в бележника, не виждам какъв ви е проблемът в освободеното от това действие време да нанасяте вие информацията в електронния бележник.
Т.е, за съжаление май виждам.

ПП. Някои хора живеят в 21-ви век, ние, от Средновековието Wink, си имаме домашен бележник.
Препоръчвам го. Синът ми се прибира от училище, вписваме оценките от деня и така успяваме да следим развитието му в образованието, предметите, по които има да повишава оценки и прочее.
Решение за себе си съм намерила, но си мислех, че решение се търси за всички ученици, не само за моето дете.
С липсата на съобщения, забележки  и с контрола на поведението обаче все още срещам трудности, та се зачетох в темата. Thinking

ППП. Саморая, бях останала с впечатление, че си учител.

Последна редакция: вт, 04 окт 2011, 15:21 от нова

# 40
  • волно калдъръмче
  • Мнения: 6 664
За да имаш някаква представа как се развива детето ти, не би трябвало да висиш пред училище всеки ден и да дебнеш кой кога приема. Не живеем в средновековието. Вече всичко се развива с цел да се спестяват време и усилия. Мисля, че никой уважаващ себе си (и детето си) родител не би отказал да получава информация от училтелите по леснодостъпен начин. А какво по-лесно от това докато си пред компютъра и си прегледаш пощата, да влезеш и да видиш как е положението на дребното в училище.  Въобще не мога да си повярвам, че има родители, които не приветстват  такова улеснение, а дори напротив - обричат на провал преди да са дали шанс на технологиите.
В името на доброто развитие на детето ми, няма да пестя средства и усилия. Бележникът е халваджийски тефтер, учителят - пъдар. Ей от това ми е най-болно!

За мен уважаващия себе си си родител не търси леснината и учи детето си не само да оцелява в училище, но и му помага да развие да развие у себе си полезните човешки качества - организираност, честност, съпричастност към родителските тревоги. Що приказки се изприказваха на тези теми... и още ще се приказват. Дали съм била на прав път - времето ще покаже.

Ами консервативна съм по отношение на общуването.

# 41
  • волно калдъръмче
  • Мнения: 6 664
С малката разлика, че аз, работейки в частна фирма плащам вашата заплата, а не вие моята.
нова, дори да съм на страната на учителите, не съм учител и ти нищо не си ми платила  Sunglasses Но за разлика от теб много добре ги разбирам! Охкай си от системата, от учителите, от всичко. Не ми пречиш!

В бележника, на гърба на корицата е указано в прав текст кой нанася оценки и забележки, съобщения до родителя и наложени наказания. Пише "учителят"!
Учителите на моя син нерядко забравят след часа да му поискат бележника, за да впишат оценката. Да ги оплюя ли здраво в някой форум? Под достойнството ми е! И той си знае: сам си пише оценката и дава на учителя да я подпише. Много ли е сложно?

И не ми сочи къде какво пише, защото има и неписани правила в отношенията между хората  Peace





 

# 42
  • Мнения: 1 610
На мен ми се струва, че НОВА, имайки голямо дете, вече няма сили да спазва тона - след толкоз години битки със системата... Аз съм съгласна с почти всичко, което казва, но все още съм склонна да търся дипломатични изрази Wink Мисля, че след 5-8 години това няма да е повече по силите ми. И макар да уважавам много учителската професия и почти всеки един учител поотделно, нямам грам доверие и уважение към българската образователна система. А болшинството училищни директори просто са го обърнали на бащиния и са взели да забравят защо са там. Всичко това, в добавка с все по-бързо нарастващата маса агресивни, самодоволни или/и безхаберни родители, създава един порочен кръг, на който сме жертва всички - и деца, и учители, и родители... Sad

# 43
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Въпросът е там, че работа по отразяване на учебния процес става двойна, че и много пъти над двойна-дневник, бележник, материална книга, бележник на учителя.
Правите сравнение с фирми някакви. Вие във вашите фирми въвеждате ли такава двойна работа за улеснение на клиентите или избирате най-подходящия вариант, който позволява държавата? Защото нас държавата ни задължава да ползваме хартиените варианти.

# 44
  • волно калдъръмче
  • Мнения: 6 664
На мен ми се струва, че НОВА, имайки голямо дете, вече няма сили да спазва тона - след толкоз години битки със системата... Аз съм съгласна с почти всичко, което казва, но все още съм склонна да търся дипломатични изрази Wink Мисля, че след 5-8 години това няма да е повече по силите ми. И макар да уважавам много учителската професия и почти всеки един учител поотделно, нямам грам доверие и уважение към българската образователна система. А болшинството училищни директори просто са го обърнали на бащиния и са взели да забравят защо са там. Всичко това, в добавка с все по-бързо нарастващата маса агресивни, самодоволни или/и безхаберни родители, създава един порочен кръг, на който сме жертва всички - и деца, и учители, и родители... Sad

Не за борба със системата говоря, а за борба с лошите качества на нашите слънчица. Нея избрах аз.

Когато учителката в началния курс на една родителска среща каза "вие не познавате децата си", приех нещата много лично и не исках да съм от хората, за които говори тя.

Имам доста насъбран опит и впечатления, но не искам да ги размятам като прани гащи у форумо.

Всеки има очи да вижда и уши да слуша. Другото е компот от диви чушки  Tired

Общи условия

Активация на акаунт