От Франция до България - превоз на покупките ни (6)

  • 36 329
  • 754
  •   1
Отговори
# 105
  • Мнения: 4 447
Само знам, че буквално миналата седмица Габко смениха адреса си във Англия... Как се отрази това на клиентите им, имаше ли вълна от негодуващи?
Не, няма основание за негодувание. А и срокът за промяна на адреса още не е изтекъл.
Може да има някой недоволен, ако не е взел под внимание новия адрес и продължава да праща на стария.
Габко изпратиха имейли на всичките си клиенти. Надявам се и Франсето да го направят, даже по няколко пъти, през ден ако трябва, за да се напомня на някой, който си мисли, че ще смени адреса, ама ..утре примерно и пак забрави.
Пожелавам им да се справят бързо с проблема. Peace

# 106
  • Мнения: 1 350
Еее, тъкмо се бях засилила да поръчвам от френското Brandalley и нещо нета пропадна. Добре, че погледнах тук! То много кофти така! Егати кривите франчоля! Дано по-бързо се уреди въпросът и да няма повече проблеми! Peace

# 107
  • София
  • Мнения: 2 296
Да, Камъче, със сигурност ще изпратят мейли на всеки един клиент!
Аз пък лично се чувствам съпричастна и ще се старая да информирам поне из моите теми.  Simple Smile


Еее, тъкмо се бях засилила да поръчвам от френското Brandalley и нещо нета пропадна. Добре, че погледнах тук! То много кофти така! Егати кривите франчоля! Дано по-бързо се уреди въпросът и да няма повече проблеми! Peace
Оу, Лаки, изчакай специално за Брандалея, щото там доста може да се забави някой артикул!

Дано до ден-два вече има адрес!  Praynig

# 108
  • Мнения: 1 350
Да, аз точно затова се спрях, ще изчакам.
Евче  bouquet

# 109
  • Мнения: 429
Благодаря Ева, била съм в голяма грешка, но оправих нещата и чак тогава видях това падащото.
За колко време идват сега нещата от Редута до френския адрес? Надявам се 2 седмици им е достатъчно време.
Я и вас да занимавам с нещо, което видях едва като мина плащането с ПейПал
http://shanel1982.snimka.bg/hobby/hobi.596930.25567973
на някого случвало ли се е и как се процедира?
Преди беше лесно, огражда ти червено и не можеш да минеш, пък сега, уффф  #Crazy

# 110
  • София
  • Мнения: 2 296
Благодаря Ева, била съм в голяма грешка, но оправих нещата и чак тогава видях това падащото.
За колко време идват сега нещата от Редута до френския адрес? Надявам се 2 седмици им е достатъчно време.
Я и вас да занимавам с нещо, което видях едва като мина плащането с ПейПал
http://shanel1982.snimka.bg/hobby/hobi.596930.25567973
на някого случвало ли се е и как се процедира?
Преди беше лесно, огражда ти червено и не можеш да минеш, пък сега, уффф  #Crazy
Не знам, до вчера сайта беше се бъгнал яко и оттогава на много артикули им изписва тоя надпис Disponible, на други както досега -  En Stock Това е нещо ново и ти си от първите, които пускат така.
Дано пристигне навреме поръчката ти!! А като пускаше Колисимо или къщичка ти излезе?
Ако е Колисимо, до седмица ще е на адреса, ако е къщичката  - 10-ина дни.  Peace

# 111
  • София
  • Мнения: 2 173
Аз лично нямам много опит с английските превозвачи, и ще съм благодарна на някой с повече опит да сподели дали и там фирмите са се сблъсквали с нещо подобно.
Само знам, че буквално миналата седмица Габко смениха адреса си във Англия... Как се отрази това на клиентите им, имаше ли вълна от негодуващи?
На Габко едва ли ще им се отрази отрицателно смяната на адреса, защото заедно с нея почват да уведомяват клиентите си за всяка пристигнала при тях в Англия пратка, пращат мейл като тръгне за БГ и после като пристигне. Освен това са от най-евтините превозвачи (2,20 лв на кг).
Аз отчитам като минус на francetobg само публикуването на списък с имена. Това е единствената причина да не ги ползвам. Предполагам, който е доволен от услугата като цяло просто ще си смени адреса за доставка и ще им остане клиент.

# 112
  • София
  • Мнения: 12 887
Тъкмо да пусна първата си поръчка с превозвач и сега това с промяната на адреса. Явно ще изчакам да се изяснят нещата.

# 113
  • Мнения: 4 447
Момичета, има и друг превозвач все пак.
Ако много искате нещо - няма да е голяма изневяра Laughing. Справка - първи пост. Peace

# 114
  • StZ
  • Мнения: 309
И аз получих мейла на франсето, а тази вечер след цял ден гонене на едни тийн дънки  и чудене с какво да комбинирам ги поръчах във френския БРАНД и то като си платих доставката  #Cussing out.....без код!!!!
Оставам с надежда да си ги получа  Mr. Green
Не мисля да сменям Франсето.......и смяната на адреса на Габко не ми се е отразила зле за сега  Peace

# 115
  • София
  • Мнения: 2 296
На Габко едва ли ще им се отрази отрицателно смяната на адреса, защото заедно с нея почват да уведомяват клиентите си за всяка пристигнала при тях в Англия пратка, пращат мейл като тръгне за БГ и после като пристигне. Освен това са от най-евтините превозвачи (2,20 лв на кг).
Аз отчитам като минус на francetobg само публикуването на списък с имена. Това е единствената причина да не ги ползвам. Предполагам, който е доволен от услугата като цяло просто ще си смени адреса за доставка и ще им остане клиент.
Те още преди казаха, че подготвят система с която няма да има списък, а всеки клиент ще получава  подробен е- мейл с данни за пратката и дължимата сума веднага след като пратката пристигне.
Списъкът е за да няма въпроси " има ли пратка за мен", докато пратките се обработват и се изпратят е- мейлите на всеки поотделно, което сега отнема ден-два, тоест за по- нетърпеливите  е.

# 116
  • Мнения: 4 202
Имам мейл от СД, че пратката ми пътува  Crazy

# 117
  • София
  • Мнения: 9 517
е, а аз тъкмо бях решила да сменя СД с франсето... нищо ще почакаме и ще видим

# 118
  • Мнения: 327
Имам горчив опит със смяната на адреса на Франсето,случва се за втори път.Жалко,че няма да получа 2 от поръчките си,а може и повече, Cry Cry

# 119
  • Мнения: 547
Много неприятна ситуация... Дано следващите новини от franceToBg са позитивни!

Общи условия

Активация на акаунт