От Франция до България - превоз на покупките ни (6)

  • 36 323
  • 754
  •   1
Отговори
# 90
  • Мнения: 1 721
Това от ФВ стената им:
Статуса за последния курс е обновен на нашата страница:
http://smartdelivery.org/bg/route66.html
Данните за всички пратки, които пътуват с този курс, ще се обработят и най-късно до петък всички клиенти ще получат имейли с данни за поръчките си.

# 91
  • Мнения: 8 911
Дзвер, къде точно сложи името на Димитър Стоянов? Аз не можах да му намеря място в сайта на редутци. Обаче вече получих успешно първата си поръчка с адреса на Франсето, значи не е било фатално.

# 92
  • София
  • Мнения: 9 517
най-отдолу има поле за избор и там се избира На вниманието на Peace

само дето аз няма да получа моята поръчка - ще я обработват ръчно  ooooh!

# 93
  • София
  • Мнения: 9 517
пуснаха мейлите от СД, странно няма ми я поръчката от тати newsm78

# 94
  • София
  • Мнения: 37 655
пуснаха мейлите от СД, странно няма ми я поръчката от тати newsm78
Те, не товареха ли остатъка от предния курс? Ако е така, ще ти е в следващия... а,може да се бъркам Rolling Eyes

# 95
  • Все още в къщи, но скоро може и в лудницата
  • Мнения: 8 230
пуснаха мейлите от СД, странно няма ми я поръчката от тати newsm78
Те, не товареха ли остатъка от предния курс? Ако е така, ще ти е в следващия... а,може да се бъркам Rolling Eyes

Май пратките от двата обединени курса вече ги раздават

# 96
  • София
  • Мнения: 9 517
раздадоха ги от двата курса пратките, те пристигнаха преди много време... ама моята поръчка от тати е пристигнала в края на миналата седмица, другата - от киаби, която е в курса, беше въпросна... ще видим

# 97
  • Мнения: 11 607
Кой какво ще сънува тази вечер.....може би какво ще получи от Франсето?????

СПИСЪКЪТ!


http://www.francetobg.net/bg/pristignali-v-blgarija/

 newsm68 newsm68 newsm68

# 98
  • Мнения: 470
Кой какво ще сънува тази вечер.....може би какво ще получи от Франсето?????

СПИСЪКЪТ!


http://www.francetobg.net/bg/pristignali-v-blgarija/

 newsm68 newsm68 newsm68
Страхотна новина преди лягане! БЛАГОДАРЯ ТИ, МАМЕ!  bouquet Hug

# 99
  • Мнения: 429
Извинявайте, но не мога да намеря това На вниманието на
Къде отдолу да го търся?

# 100
  • София
  • Мнения: 37 655
Извинявайте, но не мога да намеря това На вниманието на
Къде отдолу да го търся?
Най -долу на колоката, с падащото меню.

# 101
  • София
  • Мнения: 2 296
Заедно с хубавата новина идвам с не толкова хубава... Confused
http://www.francetobg.net/bg/

Цитат
Важно!!! Преустановяват се поръчки до адреса ни в Лил!!!
Във връзка с възникнал неочакван проблем с фирма Сожетра, в чийто склад във Франция се получаваха поръчките за нашите клиенти, сме длъжни да Ви информираме, че френските ни партньори преустановяват да приемат поръчки до адреса в Лил след 25.11.2011. От Сожетра ни уведомиха, че ще доставят пратки, пристигнали до 25.11.2011 в техния склад. След тази дата отказват да приемат и транспортират поръчките ни.
Причината според тях е, че от сайта 3Суис са предявили финансови претенции към тях за неплатени от наши клиенти поръчки. Според нас няма как да бъде направена и доставена поръчка от 3Суис, без да бъде платена, но те твърдят обратното. 3Суис винаги изискват плащане с карта или Пей Пал. Ние не се съмняваме в коректността на нашите клиенти и сме убедени, че никой от Вас не е злоупотребил. Осъзнаваме, че предстоят празници и намаления и за Вас е важно сега да направите поръчките си. Точно по тази причина не прекратихме веднага взаимоотношенията си със Сожетра, когато преди месец увеличиха двойно цените на транспорта, въпреки първоначалната ни договореност с тях. Решихме да продължим да доставяме за Вас на същите цени, макар и в наш ущърб, докато намерим коректен партньор във Франция. Именно затова ще направим всичко възможно до няколко дни до Ви предоставим нов адрес във Франция, на който да адресирате поръчките си по старите цени.
Моля, имайте предвид, че поръчки , пристигнали след 25.11.2011 на адреса в Лил няма да се приемат от Сожетра и да ни бъдат доставени до България!
Молим да ни извините за причиненото неудобство! Когато имаме нов адрес, ще Ви уведомим своевременно, за да можете отново да поръчвате.
Francetobg

# 102
  • Мнения: 429
Е възможно ли е на мен пък да не ми излиза това падащото, че колко търся и няма и няма
Ева, ако пусна тази вечер например имам ли шансове или вече който пуснал, пуснал
И имам само 2 артикула stock, на другите ми пише Disponible, да пускам ли с тях или ще има разминаване? Преди беше по лесно, няма ли го ти го очертава и това е, а сега се опитвам да си пусна за първи път поръчка от тук, но доста се поозорих  Blush

# 103
  • София
  • Мнения: 2 296
Шанелче, пусни, дано дойде навреме. Ето ти снимка, където се вижда - http://www.facebook.com/photo.php?fbid=276687282359676&set=a … 821079&type=3
но дори да не го напишеш, пак ще пристигне поръчката.  Peace



Аз се свързах веднага с Дани от Франсето(знаете, че тя има забрана да пише тук) по повод тези неприятни новини... Нещата са така, както са ги написали в сайта.
Освен високата цена, която неколкократно е била увеличавана(което нас като клиенти не ни засяга естествено, но е мотив и причина за промяната на адреса за доставка) е и факта, че самите франчета изтъкват като причина сайта 3 SUISSES, което е нелепо.
Защото повечето от нас знаят, че там няма как да поръчаш без да си платиш!
Поръчките с карта ги отказват още преди да ги фактурират, а поръчка, платена с ПП няма как да мине за неплатена. Плюс това, по думи на превозвача поръчките от този сайт са много малко.
Основното им притеснение е да няма такава вълна от негодуващи клиенти, както стана лятото.
Това е последното нещо, което биха искали - да причиняват неудобство на клиентите си с подобни чести промени...
Оказва се, че най-добрият вариант е частно лице във Франция, което да получава пратките ни.
И със съжаление установявам лично за себе си, че не винаги голямата фирма  дава гаранция за успех и коректност.
Освен да им пожелая в най-кратки срокове да си намерят сериозни хора с адрес във Франция и да призова всички клиенти към толернс и разбиране...
И за предстоящите празници и намаления вече да се изчисти  всичко...
Аз лично нямам много опит с английските превозвачи, и ще съм благодарна на някой с повече опит да сподели дали и там фирмите са се сблъсквали с нещо подобно.
Само знам, че буквално миналата седмица Габко смениха адреса си във Англия... Как се отрази това на клиентите им, имаше ли вълна от негодуващи?

# 104
  • София
  • Мнения: 37 655
Ди, благодаря за списъка Hug И аз съм там Flutter

Направо се опулих, егати наглите франчета!!! Как пък не сме си плащали?!? То сайта с карта не пуска, само с ПП #Cussing out
Може да сме нахални, ама пък да не плащаме ooooh!
Ев, благодаря за навременното инфо. Дано намерят бързо склад, че Коледата чука...

Общи условия

Активация на акаунт