От Франция до България - превоз на покупките ни (6)

  • 37 150
  • 754
  •   1
Отговори
# 240
  • Мнения: 375
Хайде и аз да споделя. До миналия месец винаги поръчвах със Смарт Деливъри, отказах се от тях основно заради единствения вариант за взимане на пратки, който не ме устройва изобщо- в Дружба, след това и курсовете станаха два пъти в месеца и това допринесе.
След това започнах да поръчвам с Франсето и Смарта взеха, че въведоха системата с колисимото в сайта им, което е предимство пред Франсето, но все още остават неясни курсовете със Смарта.
И сега, имам около 15 поръчки от няколко френски саитове на новия адрес Confused..основно подаръци за идващите празници.
Искрено се надявам да е едно просто недоразумение и всичко да се нареди.

# 241
  • Мнения: 2 189
Наистина много неприятна ситуация,зарадвахме се че накупихме играчки на децата ,а сега няма да ги получим

Сакън! И аз съм леееко притеснена, но вярвам, че всичко ще бъде наред.  Hug

# 242
  • Мнения: 0
Момичета и аз съм на нокти и зъби! Франсетата ми лазят по нервите. Първо най-вероятно ще си загубя първата поръчка , заради невалидността след 25-и на адреса в Лил. Ще ми изгорят 110 евро #Cussing out #Cussing out #Cussing out За втората дадох новия адрес, повтаря се, за нея ме е най-яд. Двойно по-скъпа е. Направо незнам какво да правя. Адски съм ядосана. Искам да кажа, че поръчвам от сайта на vente-privee.com и там след известен период неможеш да смениш адреса за доставка. Още, когато видях новия им адрес в Bondy,  се замислих. Знам, че е гето в Париж. Гаден квартал, където освен африканци и араби живеят и пропаднали българи. Дано да не е станало това, което подозирам. Там българите да взимат пратките и да ги продават. Повече с франсетата няма да поръчвам. Би трябвало да носят накяква отговорност. Заради тях съм на загуба със сериозна сума пари!

# 243
  • Бургас
  • Мнения: 2 090
Аз си мислех, че това Bondy е някакъв град, а то всъщност е нещо като предградие на Париж.
Не, че има някакво значение, де, просто сега го проверих.

# 244
  • Мнения: 277
 ooooh!Не пишете глупости.Ако си спомняте лятото пак имаше такъв проблем и изписваше същото.Нека изчакаме отговора на Франсето.
22.11.2011     от новия ни адрес в Bondy       отпътувал

# 245
  • Мнения: 0
ooooh!Не пишете глупости.Ако си спомняте лятото пак имаше такъв проблем и изписваше същото.Нека изчакаме отговора на Франсето.
22.11.2011     от новия ни адрес в Bondy       отпътувал



И какво стана после? Понеже аз няма как да смена адреса на доставка, дори и да дадат нов. Разбираш притесненията ми.  Дано всичко се оправи и  остане този адрес, поне в близките няколко седмици. Praynig Praynig

# 246
  • Мнения: 116
Francetobg
В отговор на многократните запитвания на клиенти, направили поръчки до адресите ни във Франция, сме длъжни да Ви уведомим следното: По информация от последните часове, икономическа полиция във Франция разследва вероятни злоупотреби с кредитни карти и неплатени пратки. Все още не е ясно дали наши клиенти са пазарували некоректно или получаването на множество пратки на един адрес, платени с български карти е привлякло вниманието на властите във връзка с друго разследване, касаещо злоупотреби с кредитни карти от български лица, нямащи нищо общо с нас. Пратките, пристигнали до момента и на двата адреса са задържани за доизясняване на ситуацията. Нови пратки не се получават. Силно се надяваме причината за това разследване да не е свързана с наши клиенти и разследването да касае трети лица, нямащи нищо общо с Вашите поръчки! Ситуацията е неприятна както за всички Вас, така и за нас, като посредник при получаването им до България, тъй като това неминуемо ще донесе значителни негативи. За съжаление ние няма как да следим кой клиент с каква карта пазарува, кой си плаща и кой- не. Надяваме се на скорошна развръзка, за да може всички Вие да си получите пратките възможно най- бързо! Ще Ви информираме за развитието на случая! Молим за извинение, че в настоящата ситуация няма да можем да отговаряме персонално на всеки един от Вас на запитвания какво се случва с пратката му, тъй като подобни запитвания ще са много, а и с конкретна информация за момента не разполагаме. Сега нашия приоритет е да съдействаме на властите ситуацията да се разреши бързо и благополучно за всички Вас и нас!

# 247
  • Мнения: 685
 newsm78
А някой може ли да ми изясни защо вероятно може да се водя некоректен потребител и аз (в случая си мисля, че не съм единствената).
Иде реч за Ив Руше-то.
Бях писала преди и в темата. Имам получени 3 пратки от тях, на 2 видях в банкирането изтеглените суми, на третата ми се губи  newsm78 имам някакви блокиране пари, но нито ги знам какви са, нито мога да ги "хвана" дали са техните. Мисля си, че не съм отмятала плащане след 1/3 месеца, но пък винаги държа някой лев в картата=достатъчно, за да покрие това ми задължение... Е, ако те не си ги дръпнат, аз как може да ги пратя???
поръчала съм, сложила съм си номера на картата, тия са ми пратили поръчка, защо не са си друпнали парите?
Сайтът определено е идиотски, как може някой да поръча и да не се блокират пари, или айде - може, но при пращане на самата поръчка как може да не си дръпнат дължимата сума.
С какво съм им виновна аз в случая (примерно).
Както и как може да усвоят пари, но да не изпратят пратка и да се скатават, без да дават отговор (четох, че има и такива случаи).

...така като гледам нищо чудно да се наложи до края на месеца да търсим по-бързичко други подаръци, че тия няма да ги видим май ooooh!
поне се успокоявам, че за момента нямам дръпнати пари, че то бива ни пратка, ни пари накрая да видим  #2gunfire

И как пак питам У Английско минава така "номера" с Н-броя превозвачи, а тук все проблеми  Tired

# 248
  • Бургас
  • Мнения: 529
Еее, страшна работа, значи. Дано всичко се изясни до край и виновните да бъдат наказани. Убедена съм, че има нещо, не е просто така тази акция. И дано не е някакъв трик на конкуренцията ooooh!

Да попитам ветераните, поръчващи до адреса на СД. Кога получавате първия мейл, касаещ поръчката Ви?

# 249
  • Мнения: 0
Цялата тази версия с полицията ми звучи доста налудничева. Как пък и в Лил и в Бонди има акция на френските полицаи??? При това положение да ни върнат парите. Поемайки такъв ангажимент, тази посредниеска фирма трябва да провери кое е легално и кое не. Аз лично, ако не си получа пратката или евентуално, ако не я върнат на адреса на vente-privee за да ми възстановят парите , ще си потърся правата по друг начин. Неможе така! С един елементарен имейл да сложат край на случилото се. Оправданието им е нелепо. Тук има друга измама и тя е видна. Точно френската полиция ще се залови с подобна акция, понеже видиш ли еди кой си получавал на адреса си по 10 пакета на седмица.....Няма как да стане.Още повече, как може някой да не плати, когато плащането става по банков път с кредитна карта? Ако евентуално няма пари в сметката, транзакцията се анулира, тоест поръчката ти става невалидна. Отново казвам, тази версия е смешна! Ако фирмата не си е проучила и проверила предварително сигурността на адреса и хората , с които работи е техен, а не наш, проблем. Нека си изкаме правата, в случей че стане най-лошото.  Naughty

Последна редакция: чт, 24 ное 2011, 00:13 от evian1

# 250
  • Варна
  • Мнения: 2 036
И как пак питам У Английско минава така "номера" с Н-броя превозвачи, а тук все проблеми  Tired

Пупупу, да не те чуе дявола, че останахме съвсем "голи" за празниците.

На мен не ми го побира мозъка, как няма да си изтеглиш парите преди да пратиш стоката? Все пак всичко може да се случи, да решиш да закриваш картата напр.

Не знам дали е някакъв трик, но да се случва и в двете превозвачески фирми, не е на добре работата. newsm78

# 251
  • Мнения: 928
"трик на конкурнецията" Shocked - без коментар....
Аз по-смехотворно изказване от това на Даниела /Франсето/ не съм чела.
Първо причините за проверката не могат да не са ясни до момента, до колкото помня този проблем с "некоректните потребители и неплатени поръчки" беше причина за третата смяна на адреса...Освен това, ако има конкретни злоупотреби с конкретни поръчки /направени и неплатени или платени с фалшива/чужда кредитна карта/ и са клиенти на Франсето, то много лесно могат да бъдат идентифицирани...Ако проверката е по сигнал с конкретни поръчки за конкретни лица и имената им, фирма Франсето има координатите на тези лица тук, в България.
Тотално отхвърлям вероятността някой от клиентите и или от момичетата тук да е направил злоупотреби. А и една поръчка за да е изпратена, тя трябва да е платена преди това /изключвам ненормалния сайт на Ив Роше, който пък на мен ми изтегли парите, но не ми изпрати нищо Tired/
Каква е истината, тепърва ще се разбира...Ситуацията е отвратителна  Sick Моля се този проблем да се реши час по-скоро и най-вече всички по възможност да си получат платените и изпратени поръчки. Praynig

# 252
  • София
  • Мнения: 531
да се случва и в двете превозвачески фирми, не е на добре работата. newsm78


Коя е втората?

# 253
  • Бургас
  • Мнения: 2 090
Това, че "всички пратки са задържани, а нови не се получават" как точно трябва да го разбираме?  Thinking Кой ги е задържал тея пратки? А новите къде ще отидат в крайна сметка?

Ситуацията е страшно неприятна! Силно се надявам бързо да се разреши по какъвто и да е начин, защото все пак в тези поръчки са играчки за подаръци!

# 254
  • Мнения: 162
Има ли друг късметлия като мен с получена пратка на адреса на Смарт, който не се намира в списъците им?
Писах им, звънях им - никой не отговаря.
Някой имал ли е шанса да комуникира с тях?
Пожелавам на всички мами, поръчали с Франсето, да си получат скоро пакетчетата!

Общи условия

Активация на акаунт